*boks*quote:
Ik geloof niet dat dat met mijn hont een succes zou zijn. Hond heeft nogal een hoog ZOMG ZOMG ZOMG OVERAL HEENRENNEN-gehalte.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
*boks*
evy les 2 samen met de hont is een succes.. nu lekker lang douchen
wat is thuis werken toch fijn
Ik vind zwangerschap ook niet meetellen als zwaarste ooitquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind zwanger gewicht niet meetellen eigenlijk. Maar het zou wel gunstig zijn voor mijn totalen, want dan ben ik al 33 kilo afgevallen
ja precies. En mijnes was geen lichtgewicht zeg maarquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind zwangerschap ook niet meetellen als zwaarste ooitDat is twee mensen!
Ik at voor 2 mensen, telt dat ook?quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind zwangerschap ook niet meetellen als zwaarste ooitDat is twee mensen!
dat doet die van mijn zusje ook.. incl dip in de vijver gheheh.. maar ze houd me wel in de gaten.. het is losloop gebied waar ik ren , anders zou ik dat ook niet doen nee..quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat met mijn hont een succes zou zijn. Hond heeft nogal een hoog ZOMG ZOMG ZOMG OVERAL HEENRENNEN-gehalte.
Oh, losloop zou hier ook wel kunnen ja.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat doet die van mijn zusje ook.. incl dip in de vijver gheheh.. maar ze houd me wel in de gaten.. het is losloop gebied waar ik ren , anders zou ik dat ook niet doen nee..
Echt hoor.quote:
Volgens mij is het een pousse geboren in het lichaam van een hontquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Echt hoor.Ze loopt ook om alle plassen heen. En als dat niet kan springt ze er overheen. En als dat niet kan, gaat ze lopen miepen en moeilijk doen dat ze niet wil.
Ze loopt ook altijd met een ruime boog om hondenpoep, wil niet op nat gras, wil niet gaan zitten als de grond nat is en eigenlijk ook niet naar buiten als het regent.
En als het dan heel warm is, gaat ze wel in het water, maar tot haar buik, om af te koelen. En thuis gaat ze dan wassen. Tenzij je de bal in het water gooit, dan maakt het water niet meer uit.
Dat is goed mogelijk. Ze wast ook haar hoofd met haar voorpootjes.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij is het een pousse geboren in het lichaam van een hont
Zou een hond naar mijn hart zijnquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Echt hoor.Ze loopt ook om alle plassen heen. En als dat niet kan springt ze er overheen. En als dat niet kan, gaat ze lopen miepen en moeilijk doen dat ze niet wil.
Ze loopt ook altijd met een ruime boog om hondenpoep, wil niet op nat gras, wil niet gaan zitten als de grond nat is en eigenlijk ook niet naar buiten als het regent.
En als het dan heel warm is, gaat ze wel in het water, maar tot haar buik, om af te koelen. En thuis gaat ze dan wassen. Tenzij je de bal in het water gooit, dan maakt het water niet meer uit.
Ik ben ook heel blij met d'rquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou een hond naar mijn hart zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |