Die van mij lijkt (aan de buitenkant) toch wel te kloppenquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:57 schreef Barreltje het volgende:
ho zat het ook al weer met de niet garlic explosion -BWL?
Ik haat cynismequote:
Ik hou van mopperen en ik ben vaak blauwquote:
Daar worden jouwe eigen lijstjes niet beter van hoor en je valt er ook niet van afquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi lijstje Stormqueen! Fruit, groente, zuivel, vezels
Heb zin om lijstjes af te kraken, gewoon om mijzelf beter te voelen
speciaal voor jou!quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi lijstje Stormqueen! Fruit, groente, zuivel, vezels
Heb zin om lijstjes af te kraken, gewoon om mijzelf beter te voelen
Dank je wel *opgelucht*quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
speciaal voor jou!
O: 2 sneden meergranen, pindakaas
T: 3 mini gehaktballetjes
L: 3 sneden meergranen, cervelaatworst, boter
T: mini Snickers
D: Jamie Olivers Insanity burger
T: Brownie, koffie verkeerd
das waar. En het gaat me ook prima lukken zolang ik satan's pis maar laat staanquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
En stormqueen... dat is altijd het vervelende, er is altijd wel wat te 'vieren
Verjaardagen, vakanties, sinterklaas, kerst, oud@nieuw, gewoon om lekker uit eten te gaan, traktaties op het werk.. weet ik veel..
Verleiding overal, daarom is het juist zo knap om, ondanks alle verleidingen, toch af te vallen
Satanspis vervangen door Crystalclear *insert smaakje* met een heel helder 40% iets, scheelt best veel (ja, hallo het moet wel leuk blijven natuurlijk)quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
das waar. En het gaat me ook prima lukken zolang ik satan's pis maar laat staan
quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Satanspis vervangen door Crystalclear *insert smaakje* met een heel helder 40% iets, scheelt best veel (ja, hallo het moet wel leuk blijven natuurlijk)
er zat (ijsbergquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dank je wel *opgelucht*
Jezus waar zijn je groentjes en fruitjes?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Satanspis vervangen door Crystalclear *insert smaakje* met een heel helder 40% iets, scheelt best veel (ja, hallo het moet wel leuk blijven natuurlijk)
Die ga ik recyclen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
das waar. En het gaat me ook prima lukken zolang ik satan's pis maar laat staan
quote:
Dat heb ik wel eens gedaan bij zo'n getalquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, nu ben ik me toch een partij gaar.. en ik zit op 9.900 stappen denk dat ik maar rondjes door de kamer ga stappen of zo
Ik lig inmiddels uitgeblust op de bank.. denk niet dat ik het op kan brengen het ook daadwerkelijk te doenquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan bij zo'n getalMaar vandaag doe ik geen enkele poging meer om er meer van te maken. Het is wel goed zo. Gisteren ook 15 km gewandeld en daar waren mijn reeds pijnlijke kleine teentjes het he-le-maal niet mee eens. Dus die protesteerden vandaag dusdanig dat elk paar schoenen wat ik had eigenlijk niet aan kon
Succes, ik had nog een buffertjequote:Op dinsdag 8 september 2015 21:31 schreef LadyOracle het volgende:
En ik ga zo ff mijn Fitbit updaten, hopelijk lekker iedereen inhalen *eg*
Grrr, nog 1159 te gaan om nummer 1 te worden (zit al op 15884 vandaag).quote:
Oh, ik kijk alleen naar die weekgetallen. Dan sta ik op 126.000quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:35 schreef LadyOracle het volgende:
Grrr, nog 1159 te gaan om nummer 1 te worden (zit al op 15884 vandaag).
Wat is er verdwenen dan??quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik kijk alleen naar die weekgetallen. Dan sta ik op 126.000
En ik zie dat er van alles is verdwenen op mijn dashboardwtf Hoort nu alles onder de betaaldienst 'premium' of zo? Extra betalen terwijl je al een knaldure fitbit hebt
Ik jou dan weer nietquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff ik haal jullie niet in hoor..(volgens mij heb ik jou er niet eens tussen staan LO??)
Morgen ook weer een dagje studeren, dat is nooit goed voor stapjes
Nou, mijn blokje met hoeveel stappen ik vandaag heb gezetquote:
Dan heb je die zeker per ongeluk verwijderd of zo. Hier staat ie er nog gewoonquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, mijn blokje met hoeveel stappen ik vandaag heb gezetBest cruciaal, zeg maar
Nou, vooral het wedstrijdje met jezelf doen dus!! Doe ik ook hoor..quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik jou dan weer nietIk voel me zo lui.als ik naar jullie looplijstjes kijk, maar voor mijn doen beweeg ik echt veel
Ik heb niets verwijderd, het was er gisteren gewoon. Als ik op de link met add tiles click dan kan ik kiezen uit:quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Dan heb je die zeker per ongeluk verwijderd of zo. Hier staat ie er nog gewoon
Ik red met m'n heup gewoon niet iedere dag 10000 stappen. Als ik 1 dag doe dan heb ik de volgende dag echt wel een rustigere dag nodig, maar ik voel me wel echt een luie donder vergeleken met jullie.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, vooral het wedstrijdje met jezelf doen dus!! Doe ik ook hoor..Heb er nu eenmaal ook wat minder 'stappige' dagen tussen zitten..
Gek dat dat weg is. Heeft je app net een update gehad?quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb liever aparte blokjes voor steps, calories, km en active minutes
quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh, het staat nu onder goals, maar dat is geen duidelijk vierkantje, maar zo'n rechthoek die nergens mooi past. /ocd
Er stond alleen iets over een testfase die na 7 september permanent werd. Dat zal dit dus wel zijn. Ik heb liever de oude layout.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
Gek dat dat weg is. Heeft je app net een update gehad?
Je kijkt via de website dan denk ik? Ik gebruik de app op m'n telefoon. Daar ziet het er nog als van ouds uit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er stond alleen iets over een testfase die na 7 september permanent werd. Dat zal dit dus wel zijn. Ik heb liever de oude layout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |