Ik heb het gekregen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:54 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Oja. Die moet ik ook weer eens halen nu ik van 't koolhydraatarme af ben gestapt.
Jij bent dan ook eenquote:
haha jij ook al?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:57 schreef Barreltje het volgende:
ho zat het ook al weer met de niet garlic explosion -BWL?
Die van mij lijkt (aan de buitenkant) toch wel te kloppenquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:57 schreef Barreltje het volgende:
ho zat het ook al weer met de niet garlic explosion -BWL?
Ik haat cynismequote:
Ik hou van mopperen en ik ben vaak blauwquote:
Daar worden jouwe eigen lijstjes niet beter van hoor en je valt er ook niet van afquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi lijstje Stormqueen! Fruit, groente, zuivel, vezels
Heb zin om lijstjes af te kraken, gewoon om mijzelf beter te voelen
speciaal voor jou!quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi lijstje Stormqueen! Fruit, groente, zuivel, vezels
Heb zin om lijstjes af te kraken, gewoon om mijzelf beter te voelen
Dank je wel *opgelucht*quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
speciaal voor jou!
O: 2 sneden meergranen, pindakaas
T: 3 mini gehaktballetjes
L: 3 sneden meergranen, cervelaatworst, boter
T: mini Snickers
D: Jamie Olivers Insanity burger
T: Brownie, koffie verkeerd
das waar. En het gaat me ook prima lukken zolang ik satan's pis maar laat staanquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
En stormqueen... dat is altijd het vervelende, er is altijd wel wat te 'vieren
Verjaardagen, vakanties, sinterklaas, kerst, oud@nieuw, gewoon om lekker uit eten te gaan, traktaties op het werk.. weet ik veel..
Verleiding overal, daarom is het juist zo knap om, ondanks alle verleidingen, toch af te vallen
Satanspis vervangen door Crystalclear *insert smaakje* met een heel helder 40% iets, scheelt best veel (ja, hallo het moet wel leuk blijven natuurlijk)quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
das waar. En het gaat me ook prima lukken zolang ik satan's pis maar laat staan
quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Satanspis vervangen door Crystalclear *insert smaakje* met een heel helder 40% iets, scheelt best veel (ja, hallo het moet wel leuk blijven natuurlijk)
er zat (ijsbergquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dank je wel *opgelucht*
Jezus waar zijn je groentjes en fruitjes?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Satanspis vervangen door Crystalclear *insert smaakje* met een heel helder 40% iets, scheelt best veel (ja, hallo het moet wel leuk blijven natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |