abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 8 september 2015 @ 09:36:37 #126
43556 miss_dynastie
pi_155916505
Ik vind de optimel appel kaneel goed te doen, die is veel minder chemisch dan deze. Maar misschien moet ik even wennen hoor, ik geef het nog wel een kans :Y
pi_155916625
Ik vind 'fruitsmaakjes' echt nooit naar het fruit smaken wat het moet voorstellen. Soms wel lekker hoor, maar niet 'echt'. Maar goed, ik koop eigenlijk nooit smaakjeszuivel verder. De Skyr was een uitzondering omdat ik het een keer wilde proberen :)
pi_155916866
ik kreeg een naturelskyr gratis van Albert. Wist niet hoe snel ik het moest doorschuiven naar de kinderen. Gets.
Verwend door Turkse yoghurt...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_155917143
Ik vind het zo naar dat jullie altijd van die vervelende encounters over jullie gewicht hebben. Lijkt me zo demotiverend :r

Ik heb dat sinds ik volwassen ben niet meegemaakt :N weet ook niet hoe ik er op zou reageren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † dinsdag 8 september 2015 @ 10:26:56 #130
43556 miss_dynastie
pi_155917642
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het zo naar dat jullie altijd van die vervelende encounters over jullie gewicht hebben. Lijkt me zo demotiverend :r

Ik heb dat sinds ik volwassen ben niet meegemaakt :N weet ook niet hoe ik er op zou reageren.
Ik heb het een paar keer meegemaakt en ik ga er vol met gestrekt been in. En dan ben ik de bitch. Jammer dan :Y)

De laatste was iemand die mij verantwoordelijk hield voor het verlies van zijn baan (was ik niet, hij functioneerde niet) en een geintje maakte over een toga in mijn maat, muhahahaha :') :r Die was alleen wel even vergeten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 september 2015 @ 10:32:16 #131
202348 Susi
Temple of Love
pi_155917785
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben er wel benieuwd naar....maar net zo chemisch als optimel? Dan laat ik het staan.

Vanochtend weer netjes 90. Eens kijken of ik deze week blijvend onder de 90 schommel.
Maar er is in ieder geval al 2,5 af *O*

Lijstje:
O: groene smoothie
S: Evy les 1
L: kikkererwtensalade
T: Bites
D: garnalen (dubbele portie :9) met linguini van Ainsley
S: Jillian

Verder moet er nog een courgette op dus ik denk dat ik doe roerbakken en nog ergens als tussendoortje neem.
Of mss nog een extra bites.
Wie/Wat is Jillian?
pi_155917988
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb het een paar keer meegemaakt en ik ga er vol met gestrekt been in. En dan ben ik de bitch. Jammer dan :Y)

De laatste was iemand die mij verantwoordelijk hield voor het verlies van zijn baan (was ik niet, hij functioneerde niet) en een geintje maakte over een toga in mijn maat, muhahahaha :') :r Die was alleen wel even vergeten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155918008
Ik heb nu twee weken vakantie. Ik geloof niet dat dat een stabiele basis is voor regelmaat :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155918035
Goedemorgen *O* Hier geen noemenswaardige veranderingen in gewicht. Vandaag wel een balansachtig dagje gezien mijn inname van gisteren :+ Ik zei gisteravond tegen vriendlief dat mijn dessert zeker 1000 kcal was en toen was ik even stil en zei: dan had ik toch liever een beker Ben & Jerry's gehad :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 8 september 2015 @ 10:45:54 #135
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155918104
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb nu twee weken vakantie. Ik geloof niet dat dat een stabiele basis is voor regelmaat :')
heb je een thuis-blijf vakantie?

SPOILER
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  † In Memoriam † dinsdag 8 september 2015 @ 10:54:01 #136
43556 miss_dynastie
pi_155918284
Bewaar je er wel een paar, barrel?
  dinsdag 8 september 2015 @ 10:57:25 #137
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155918360
Ik heb ergens een dvd geloof ik..
Ergens..
Ik kwam de foto's tegen in een fotoalbum wat ik nog steeds af moet maken.. Wil ik eigenlijk wel een keer gaan doen, want hoe cru ook.. Het is wel een onderdeel van m'n leven..
pi_155918371
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:45 schreef Barreltje het volgende:

[..]

heb je een thuis-blijf vakantie?

SPOILER
Yup. Beetje uitslapen en zo. Klusjes thuis doen.
pi_155918384
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:57 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb ergens een dvd geloof ik..
Ergens..
Ik kwam de foto's tegen in een fotoalbum wat ik nog steeds af moet maken.. Wil ik eigenlijk wel een keer gaan doen, want hoe cru ook.. Het is wel een onderdeel van m'n leven..
Anders heb ik ze nog hoor :) :*
  † In Memoriam † dinsdag 8 september 2015 @ 11:00:45 #140
43556 miss_dynastie
pi_155918437
Het is wel tof om ze te bewaren. Ik zou graag nog eens foto's zien van mijn vaders eerste huwelijk. 14 broers en zussen en oma hebben met z'n allen al die foto's weggegooid en mijn vader had ze in de kluis liggen, die is gejat voor ik ze ooit heb gezien. Best jammer -O-
pi_155918488
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

SPOILER
Om dat laatste moest ik dan wel weer lachen :D
Ik zou ook echt evil bitch worden op zo'n moment.

Verder herken ik het niet echt, aangesproken worden op mijn gewicht.
Als ik optreed zal er genoeg in het publiek gezegd worden maar daar hoor ik toch niets van.
pi_155918507
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:32 schreef Susi het volgende:

[..]

Wie/Wat is Jillian?
De 30 day shred van Jillian

Erg fijne thuiswork-out vind ik, als je daarmee klaar bent kan je verder met Ripped.
Alleen verlies je er eerder CMs mee dan kilo;s.
pi_155918546
Net het schema van les 1 van Evy gelopen (zelf muziek gekozen, toch fijner dan de muziek van Evy).
Ging beter dan vorige week maar merkte wel dat ik nog stijve spieren had van de training van gisteren.
Nu nog een goed moment voor Jillian vinden vandaag.
Maar nu eerst op een pakketje wachten, hopelijk komen ze snel.
  dinsdag 8 september 2015 @ 11:09:14 #144
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155918637
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 11:05 schreef Sarabi het volgende:
Net het schema van les 1 van Evy gelopen (zelf muziek gekozen, toch fijner dan de muziek van Evy).
Ging beter dan vorige week maar merkte wel dat ik nog stijve spieren had van de training van gisteren.
Nu nog een goed moment voor Jillian vinden vandaag.
Maar nu eerst op een pakketje wachten, hopelijk komen ze snel.
ik ga over een uurtje,
als ik evy op m'n telefoon krijg tenminste -O-
/digibeet :o
pi_155918666
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2015 11:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik ga over een uurtje,
als ik evy op m'n telefoon krijg tenminste -O-
/digibeet :o
Dat was ook een deel van de reden waarom ik andere muziek gekozen heb _O-
Kreeg het bestandje niet meer op mijn mobiel.
Maar gelukkig kon ik het schema op zoeken.
pi_155918694
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
Uitgelezen kans om een mooie regelmaat te vinden en zorg en aandacht aan goede en gezonde lunches te besteden joh!! ^O^ ^O^
Nu ik weer daginvulling heb schiet bij mij juist de onregelmaat toe :')
pi_155918697
Al bijna 24 uur zonder werkend account.
Studeren met eigen laptop en spotify dan maar :P

Vanavond gaan we eten bij Vaartsche Rijn :9
pi_155918856
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 11:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Uitgelezen kans om een mooie regelmaat te vinden en zorg en aandacht aan goede en gezonde lunches te besteden joh!! ^O^ ^O^
Nu ik weer daginvulling heb schiet bij mij juist de onregelmaat toe :')
Nee, want als ik moet werken plan ik alle maaltijden :') nu doe ik maar wat. Moet zelfs nog ontbijten :+ Zo maar een omelet met veel groenten maken denk ik :9
pi_155918900
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 11:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vaartsche Rijn
Dat ziet er goed uit :9
  dinsdag 8 september 2015 @ 11:24:28 #150
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155918977
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 11:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee, want als ik moet werken plan ik alle maaltijden :') nu doe ik maar wat. Moet zelfs nog ontbijten :+ Zo maar een omelet met veel groenten maken denk ik :9
*boks*
ik heb als ontbijt al 150 gram druiven op.. grr..
dus nu even eitjes koken anders val ik straks echt om! :o

dus.. planning:

O: druiven
t: 2 gekookte eitjes
t: kwark met druiven
S: les 1 evy
L: zelfgemaakte wrap met een nog nader te bepalen inhoud ( moet nog boodschappen doen)
t: Bites
t: Roze koek
D: Soepie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')