weet ook niet hoe ik er op zou reageren.
 weet ook niet hoe ik er op zou reageren.

Ik heb het een paar keer meegemaakt en ik ga er vol met gestrekt been in. En dan ben ik de bitch. Jammer danquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het zo naar dat jullie altijd van die vervelende encounters over jullie gewicht hebben. Lijkt me zo demotiverend
Ik heb dat sinds ik volwassen ben niet meegemaaktweet ook niet hoe ik er op zou reageren.

Die was alleen wel even vergeten
 Die was alleen wel even vergeten SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wie/Wat is Jillian?quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben er wel benieuwd naar....maar net zo chemisch als optimel? Dan laat ik het staan.
Vanochtend weer netjes 90. Eens kijken of ik deze week blijvend onder de 90 schommel.
Maar er is in ieder geval al 2,5 af
Lijstje:
O: groene smoothie
S: Evy les 1
L: kikkererwtensalade
T: Bites
D: garnalen (dubbele portie) met linguini van Ainsley
S: Jillian
Verder moet er nog een courgette op dus ik denk dat ik doe roerbakken en nog ergens als tussendoortje neem.
Of mss nog een extra bites.

quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer meegemaakt en ik ga er vol met gestrekt been in. En dan ben ik de bitch. Jammer dan
De laatste was iemand die mij verantwoordelijk hield voor het verlies van zijn baan (was ik niet, hij functioneerde niet) en een geintje maakte over een toga in mijn maat, muhahahaha
OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley

Hier geen noemenswaardige veranderingen in gewicht. Vandaag wel een balansachtig dagje gezien mijn inname van gisteren
 Hier geen noemenswaardige veranderingen in gewicht. Vandaag wel een balansachtig dagje gezien mijn inname van gisteren  Ik zei gisteravond tegen vriendlief dat mijn dessert zeker 1000 kcal was en toen was ik even stil en zei: dan had ik toch liever een beker Ben & Jerry's gehad
 Ik zei gisteravond tegen vriendlief dat mijn dessert zeker 1000 kcal was en toen was ik even stil en zei: dan had ik toch liever een beker Ben & Jerry's gehad  

heb je een thuis-blijf vakantie?quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb nu twee weken vakantie. Ik geloof niet dat dat een stabiele basis is voor regelmaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje

quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je een thuis-blijf vakantie?Yup. Beetje uitslapen en zo. Klusjes thuis doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley

Anders heb ik ze nog hoorquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:57 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb ergens een dvd geloof ik..
Ergens..
Ik kwam de foto's tegen in een fotoalbum wat ik nog steeds af moet maken.. Wil ik eigenlijk wel een keer gaan doen, want hoe cru ook.. Het is wel een onderdeel van m'n leven..

quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer meegemaakt en ik ga er vol met gestrekt been in. En dan ben ik de bitch. Jammer dan
De laatste was iemand die mij verantwoordelijk hield voor het verlies van zijn baan (was ik niet, hij functioneerde niet) en een geintje maakte over een toga in mijn maat, muhahahaha
Om dat laatste moest ik dan wel weer lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou ook echt evil bitch worden op zo'n moment.
Verder herken ik het niet echt, aangesproken worden op mijn gewicht.
Als ik optreed zal er genoeg in het publiek gezegd worden maar daar hoor ik toch niets van.

De 30 day shred van Jillianquote:

ik ga over een uurtje,quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:05 schreef Sarabi het volgende:
Net het schema van les 1 van Evy gelopen (zelf muziek gekozen, toch fijner dan de muziek van Evy).
Ging beter dan vorige week maar merkte wel dat ik nog stijve spieren had van de training van gisteren.
Nu nog een goed moment voor Jillian vinden vandaag.
Maar nu eerst op een pakketje wachten, hopelijk komen ze snel.

Dat was ook een deel van de reden waarom ik andere muziek gekozen hebquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ga over een uurtje,
als ik evy op m'n telefoon krijg tenminste
/digibeet

Uitgelezen kans om een mooie regelmaat te vinden en zorg en aandacht aan goede en gezonde lunches te besteden joh!!quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb nu twee weken vakantie. Ik geloof niet dat dat een stabiele basis is voor regelmaat

Nee, want als ik moet werken plan ik alle maaltijdenquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uitgelezen kans om een mooie regelmaat te vinden en zorg en aandacht aan goede en gezonde lunches te besteden joh!!

Nu ik weer daginvulling heb schiet bij mij juist de onregelmaat toe
 nu doe ik maar wat. Moet zelfs nog ontbijten
 nu doe ik maar wat. Moet zelfs nog ontbijten  Zo maar een omelet met veel groenten maken denk ik
 Zo maar een omelet met veel groenten maken denk ik  

*boks*quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee, want als ik moet werken plan ik alle maaltijdennu doe ik maar wat. Moet zelfs nog ontbijten
Zo maar een omelet met veel groenten maken denk ik

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |