SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Barreltje op 07-09-2015 21:57:15 ]Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Oh chocola! Ik heb nog ruimte!quote:Op maandag 7 september 2015 21:40 schreef Barreltje het volgende:
ik vind dat ik 1 stukje Tony mag..
Dat kan ik gelukkig wel beheersen..
Soms vraag ik me weleens af hoe je kinderen kunt verwijten dat ze pesten, als de docenten die het ze af moeten leren en bestraffen hetzelfde gedrag vertonenquote:Op maandag 7 september 2015 20:13 schreef kwakz0r het volgende:
De teamleider vwo kwam ook nog lekker uit de hoek. Die riep me apart, ik was mijn surveillance vergeten te doen die pauze.
Zegt hij giechelend 'ja onze nieuwe collega zei "een klein blond vrouwtje, beetje gezet" *beukt mijn schouder* hahaha die is goed he, ik moest heel hard nadenken haha'
Lomperd...
Ik heb maar iets gezegd van 'ja ach, dat vind ik fijner dan dat ze zeggen "die dikke blonde"'.
Volgens mij zijn dat precies de docenten die dan het gepeste kind op weerbaarheidstraining doen want aan de pesters is en hoef je niks te veranderen. Treurig.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Soms vraag ik me weleens af hoe je kinderen kunt verwijten dat ze pesten, als de docenten die het ze af moeten leren en bestraffen hetzelfde gedrag vertonen![]()
Dat heet 'jarig' toch?quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:48 schreef MutedFaith het volgende:
Vanochtend ontbeten met taart.
Beste. Gevoel. Ooit.
I know right.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:48 schreef MutedFaith het volgende:
Beste. Gevoel. Ooit.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:48 schreef MutedFaith het volgende:
Beste. Gevoel. Ooit.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Die skyr honing.... wat een chemisch smaakje zeg, brrrrrrZal het later op de dag nog eens een kans geven, maar voor nu:
Ja. En het blijft ook zo hangen... ben nu aan de crackers met la vache qui rit, maar de honing blijft hangenquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]vind je ja? Ik vond het verbazend goed naar honing smaken eigenlijk..
quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. En het blijft ook zo hangen... ben nu aan de crackers met la vache qui rit, maar de honing blijft hangen
Ik ben er wel benieuwd naar....maar net zo chemisch als optimel? Dan laat ik het staan.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Die skyr honing.... wat een chemisch smaakje zeg, brrrrrrZal het later op de dag nog eens een kans geven, maar voor nu:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ook lekker bezig dus Sarabi
Ik vind optimel chemischer smaken..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |