Dat is dan wel een gewicht van een aantal jaar geleden en niet mijn 'startgewicht' dit jaar, maar toch
 Dat is dan wel een gewicht van een aantal jaar geleden en niet mijn 'startgewicht' dit jaar, maar toch  Hoeveel zijn jullie al afgevallen van je hoogste gewicht ooit?
 Hoeveel zijn jullie al afgevallen van je hoogste gewicht ooit?

Zelfs met complete inactiviteit en iets teveel voer val ik af
 Zelfs met complete inactiviteit en iets teveel voer val ik af  133.5 vanmorgen. Mijn zwaarste gewicht was op 1 januari 2014: 157.8 kg. 24.3 kg eraf dus op dit moment.
 133.5 vanmorgen. Mijn zwaarste gewicht was op 1 januari 2014: 157.8 kg. 24.3 kg eraf dus op dit moment. 

Hoogste gewicht heb ik nooit durven wegen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik besef ineens dat ik bijna 20 kilo ben afgevallen ten opzichte van mijn hoogste gewichtDat is dan wel een gewicht van een aantal jaar geleden en niet mijn 'startgewicht' dit jaar, maar toch

goed hoor!quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik besef ineens dat ik bijna 20 kilo ben afgevallen ten opzichte van mijn hoogste gewichtDat is dan wel een gewicht van een aantal jaar geleden en niet mijn 'startgewicht' dit jaar, maar toch

wat voor sport doe je MF?quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:39 schreef MutedFaith het volgende:
Mijn kortetermijndoel staat voorlopig op minder dan 80 kg wegen als ik op toernooi in Servië moet/mag. Vertrekdatum: 1 oktober.

Maar jij bent nog maar net bezigquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:38 schreef Barreltje het volgende:
goed hoor!
hier -2 kg van mijn hoogste ooit
maar ik houd goede moed.. want kilo's /= cm's

Ik heb mijn zwaarste nooit durven wegen maar vrees dat dat ergens boven de 90 was. Dus laten we zeggen: 10 kilo nu.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:25 schreef Isabeau het volgende:

Ook niet gezond..
  Ook niet gezond..

Ik ben ijshockey scheidsrechter (en ik ijshockey zelf nog wat, maar dat is gewoon voor de fun een uurtje in de week).quote:

Maar als ik niet thuis kan lunchen zal ik toch gewoon weer broodjes moeten mee nemen en daar krijg ik eigenlijk alleen maar meer trek van..
  Maar als ik niet thuis kan lunchen zal ik toch gewoon weer broodjes moeten mee nemen en daar krijg ik eigenlijk alleen maar meer trek van..  

Waarom moet je brood mee? Kan je geen koeltasje meenemen met je salade?quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn dagen zien er iedere dag weer anders uit.. dat is wel lastig plannen. Maar goed, komt wel. Heb net iig voor 3 dagen salade-lunch gemaaktMaar als ik niet thuis kan lunchen zal ik toch gewoon weer broodjes moeten mee nemen en daar krijg ik eigenlijk alleen maar meer trek van..
En geen wandelingetjes met de hond meer op die dagen..

Nee, dat is niet echt handig.. Geen plek om dat te laten en mee slepen is ook niet tof. Past niet in mijn tas.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom moet je brood mee? Kan je geen koeltasje meenemen met je salade?

ATH was 95. Nu dus op 86.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:25 schreef Isabeau het volgende:

Zonde! Misschien een stomme vraag, maar heb je al weleens desembrood geprobeerd? Bij mij vult dat een stuk beter, geen idee waar het aan ligt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, dat is niet echt handig.. Geen plek om dat te laten en mee slepen is ook niet tof. Past niet in mijn tas.

Of zelf brood bakken. Mijn eigen gebakken brood was altijd aanzienlijk compacter dan spul van de bakker of supermarkt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zonde! Misschien een stomme vraag, maar heb je al weleens desembrood geprobeerd? Bij mij vult dat een stuk beter, geen idee waar het aan ligt.

quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zonde! Misschien een stomme vraag, maar heb je al weleens desembrood geprobeerd? Bij mij vult dat een stuk beter, geen idee waar het aan ligt.
 werk beter idd. Alleen niet zo goed verkrijgbaar hier.. alleen dat beetje zompige van de appie en dat is, vergeleken met mijn zelfgebakken brood, maar matigjes lekker..
  werk beter idd. Alleen niet zo goed verkrijgbaar hier.. alleen dat beetje zompige van de appie en dat is, vergeleken met mijn zelfgebakken brood, maar matigjes lekker..

Ik bak zelfquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of zelf brood bakken. Mijn eigen gebakken brood was altijd aanzienlijk compacter dan spul van de bakker of supermarkt.
 Maar het is niet compact
  Maar het is niet compact   gewoon, zoals het 'hoort'
  gewoon, zoals het 'hoort'   

Ah, balenquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]werk beter idd. Alleen niet zo goed verkrijgbaar hier.. alleen dat beetje zompige van de appie en dat is, vergeleken met mijn zelfgebakken brood, maar matigjes lekker..
 Ik lees dat sommige Hema's het ook zouden moeten hebben, maar ik heb het hier nog niet weten te ontdekken.... ik heb echt mazzel met een goede desembakker op nog geen 100 meter lopen.
 Ik lees dat sommige Hema's het ook zouden moeten hebben, maar ik heb het hier nog niet weten te ontdekken.... ik heb echt mazzel met een goede desembakker op nog geen 100 meter lopen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |