Ik wil vooral wel een paar thematisch kloppende dingen, maar verder vooral lekkere en mooie dingen bakken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wil je nou in thema blijven of gewoon lekker je eigen gang gaan
Neuh, ze vinden het gewoon leuk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Hebben ze een extra reden om voor water te kiezen eigenlijk? Hebben ze een boot of zo? Aquarium?
Maakt het misschien makkelijker namelijk
Jammer. Vind veel leuke boot-thema dingen. Dat is wat minder kleurrijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Neuh, ze vinden het gewoon leuk.
Nou ja, ik ken het bruidspaar niet, jij welquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:43 schreef minilot het volgende:
Ik wil vooral wel een paar thematisch kloppende dingen, maar verder vooral lekkere en mooie dingen bakken.
Het is niet zo dat blauwe kleurstof niet mag ofzo, maar er wordt wel iets anders van me verwacht dan een kleuterfeestje. Gelukkig!
Ging om die eerste paar foto's hč? Met je Spongebobtaart en de vis-aan-ean-hengel-cupcakes. Daarna kwamen er iets volwassener dingen voorbij.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken het bruidspaar niet, jij welEn ik neem aan dat die beach themed 'wedding tables' ook niet voor kleuters waren
Ik zag ook nog dingen die leken op plompebladeren met witte bloem, al wat chiquer dan al dat blauw. Kan het plaatje niet meer vindenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:44 schreef minilot het volgende:
Eens even naar de Pinterest-linkjes van Isa kijken nu.. Ik geloof dat ik mijn Pinterest-inlog inmiddels heb teruggevonden.
Ja, daar had ik vooral lol inquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:47 schreef minilot het volgende:
Ging om die eerste paar foto's hč? Met je Spongebobtaart en de vis-aan-ean-hengel-cupcakes. Daarna kwamen er iets volwassener dingen voorbij.
Die zijn gaaf zeg!quote:
Goeiemorruge!quote:
Precies!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar had ik vooral lol indat zou ik ķķk niet op mijn bruiloft willen zien!
En héél veel werkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:48 schreef minilot het volgende:
Die zijn gaaf zeg!![]()
Ik ga het alleen wel in andere dingen zoeken dan het op die manier decoreren van koekjes, want dat kan ik dus helemaal niet.Al zien deze er wel erg tof uit!
Niet??quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar had ik vooral lol indat zou ik ķķk niet op mijn bruiloft willen zien!
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik heb ook helemala niets tegen het gebruik van kleurstof an sich, maar een hele tafel vol kunstmatig blauw lijkt me niet echt eetlustopwekkend.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet??![]()
Die blauwe druppels zou ik als grapje er nog wel tussen kunnen leggen..die zijn wel blauw, maar ook wel grappig subtiel.
Sterker nog: bah! Ik was als kind op buitenkunst waar het thema 'het land van blauw en wit' was en ze het eten dus ook blauw en wit hadden gemaaktquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik heb ook helemala niets tegen het gebruik van kleurstof an sich, maar een hele tafel vol kunstmatig blauw lijkt me niet echt eetlustopwekkend.
http://www.buitenkunst.nl/quote:
Ik verlaat de hectiek voor mijn bedquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:56 schreef Lonaa het volgende:
Wat een posttempo hier op de vroege morgen! Ik geloof dat ik er nog niet helemaal bij ben.
Hippies!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
http://www.buitenkunst.nl/
Een week lang kamperen en workshops doen in allerlei kunstzinnige disciplines
Ah. Geheel nieuw fenomeen voor mij!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Vrienden van mij doen vaak zangdingen daarquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Slaap lekker. Ik drink nog wat meer koffie. Combinatie spierverslapper en slaaptablet was vannacht best prettig, maar nu ben ik een soort van zombie met wattenhoofd.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verlaat de hectiek voor mijn bed
quote:
Ah, okee. Het klonk naar hippies!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]welnéé! Alto's op z'n hoogst.. maar zelfs dat valt mee, zeer gemęleerd gezelschap toen ik er was (2x, eens als kind en een keer toen ik 23 was)
Ik vond de zangworkshops het tofstequote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Vrienden van mij doen vaak zangdingen daar
Poehee!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Combinatie spierverslapper en slaaptablet
Naja, ik sliep als een roos.quote:
Ik heb dus ooit een workshop bij de koekenbakkers in drenthe gedaan.quote:
Wow, dat ziet er gaaf uit zeg!quote:
Sligroquote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:17 schreef minilot het volgende:
Goed, zo maar eens naar de Sligro voor een madeleine-vorm. Ergens beginnen!
Dank voor de input, allen!
![]()
Is het ook. Hoewel ik dol ben op hard eiwitglazuur en ik het er dus altijd wel heel lekker vind uitzien.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:16 schreef minilot het volgende:
Punt blijft wel, het is meer arts&crafts dan dat het echt met het baksel zelf te maken heeft. Ik concentreer me liever op het maken van iets lekkers en origineels.
Het decoreren van taarten en koekjes enzo heeft me echt nooit getrokken. Vind het er vaak wél mooi maar tegelijkertijd helemaal niet lekker uitzien..
Wou dat soort dingen dan ook maar grotendeels achterwege laten voor de bruiloft.![]()
Vréselijk ja! Nog een reden om onze gasten niet te vertellen dat ze naar een bruiloft kwamenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:18 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind bruiloften met een thema zo stom.
Net als bruiloften waar je van te voren al een heleboel werk moet verzetten. Voor elke bruiloft waar ik tegenwoordig heenga moet ik van alles doen: Een bladzijde schrijven over wat ik graag met het bruidspaar doe, geillustreerd met foto's. Mijn favoriete recept doorgeven, geillustreerd met foto's. Het etiket van mijn favoriete fles wijn afhalen en de fles wijn opnieuw decoreren en fles wijn en etiket meenmene naar de bruiloft. Mijn favoriete film meenemen naar de bruiloft...![]()
Laat mij gewoon naar die bruiloft komen, blij zijn voor het bruidspaar en een leuk feestje vieren....
/moppertrut...
Dat was mijn idee.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:17 schreef minilot het volgende:
Goed, zo maar eens naar de Sligro voor een madeleine-vorm. Ergens beginnen!
Dank voor de input, allen!
![]()
Gala vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:26 schreef kwakz0r het volgende:
Och ik vond het inleveren van een fotootje en mijn favoriete liedje (per mail) niet zo erg, ze hebben er een leuk bordspel van gemaakt voor t bruidspaar.
En een disneyknuffeltje bij de corige bruiloft was ook snel gekocht (was meer een geintje en zeker niet het thema).
Ik vind het wel heeeeeel stom als je in een bepaalde kleur moet komen. Leuk allemaal in petrol vintage chique thema
Koop HG 'alle nare luchtjes weg' ofzo. Dat is niet zwaar geparfumeerd en het kreeg zelfs de malibu-kotslucht uit het tapijt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Meh, het ruikt hier in huis een beetje muffig.. Ik ben al de dekens aan het uitwassen die op de bank liggen, ga straks ook de hondenmand nog eens doen (is pas gedaan maar goed). Maar ik denk dat het de bank zelf is eigenlijk.. Ik overweeg nu van die meubelverfrisser te kopen maar welke moet ik hebben zodat het wel fris ruikt maar niet alsof het zwaar geparfumeerd is?? Iemand ervaring-tips?
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Koop HG 'alle nare luchtjes weg' ofzo. Dat is niet zwaar geparfumeerd en het kreeg zelfs de malibu-kotslucht uit het tapijt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Koop HG 'alle nare luchtjes weg' ofzo. Dat is niet zwaar geparfumeerd en het kreeg zelfs de malibu-kotslucht uit het tapijt.
Je kan het in principe gebruiken op alle ondergronden (ik gebruikte het ook wel eens op de stoffen bank, als er 'hondenlucht' aanzat). Je spuit het erop en dan wacht je tot het droog is en dan stinkt het niet meer.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
ok klinkt goed
Zal ff kijken of dat geschikt is als meubelopfrisser..
Magic!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kan het in principe gebruiken op alle ondergronden (ik gebruikte het ook wel eens op de stoffen bank, als er 'hondenlucht' aanzat). Je spuit het erop en dan wacht je tot het droog is en dan stinkt het niet meer.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kan het in principe gebruiken op alle ondergronden (ik gebruikte het ook wel eens op de stoffen bank, als er 'hondenlucht' aanzat). Je spuit het erop en dan wacht je tot het droog is en dan stinkt het niet meer.
Ja, kan, maar dit werkt dus ook ipv wassen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Denk overigens dat het toch vooral Sams mand is. Dus dat moet weer gewassen en zo..
Dan ga ik zijn mand zelf inspuiten en luchten (die is eigenlijk net een fractie te groot voor de machine) en zijn dekentjes + kussen wassenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, kan, maar dit werkt dus ook ipv wassen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan ga ik zijn mand zelf inspuiten en luchten (die is eigenlijk net een fractie te groot voor de machine) en zijn dekentjes + kussen wassen![]()
hoe bedoel je verwende hond![]()
Ver-schrik-ke-lijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je bent nog niet zo erg als de honden in het Gooi
Elke week naar de trimster voor een wasbeurt en een strikje
![]()
zag een programma met Dolf Jansen over het Gooi pas geleden
Mag niet van de zorgverzekeraarquote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik had om 09:30 een afspraak. Ben vooralsnog niet aan de beurt.Altijd hetzelfde; waarom plannen huisartsen niet gewoon meer tijd per patiënt in?
Gelukkig heb ik het een beetje gecompenseerd met mijn drie minuten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mag niet van de zorgverzekeraarte duur
Die van mij werkt meestal netjes op tijd, maar ja....ben dan ook vaak als een van de eerstenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik had om 09:30 een afspraak. Ben vooralsnog niet aan de beurt.Altijd hetzelfde; waarom plannen huisartsen niet gewoon meer tijd per patiënt in?
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou graag een Huisarts hebben die geen gezinnen met kinderen als klant neemt
Geen moeders met verkouden kinderen die de wachtkamer vullen voor een snotterig neusjequote:
Ik dacht dat je die vooral in de VS had. Heb ook zo'n moeder op FB die haar kind voor elke keelontsteking volstouwt met medicatie.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen moeders met verkouden kinderen die de wachtkamer vullen voor een snotterig neusje
Jij woont in de binnenstad van Rotterdam, daar is de demografie anders, maar als je HA in suburbia zit vol biggende vinexvrouwen is het de horror.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die vooral in de VS had. Heb ook zo'n moeder op FB die haar kind voor elke keelontsteking volstouwt met medicatie.
Dan spuit je alleen maar meer stank over de stank heen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Meh, het ruikt hier in huis een beetje muffig.. Ik ben al de dekens aan het uitwassen die op de bank liggen, ga straks ook de hondenmand nog eens doen (is pas gedaan maar goed). Maar ik denk dat het de bank zelf is eigenlijk.. Ik overweeg nu van die meubelverfrisser te kopen maar welke moet ik hebben zodat het wel fris ruikt maar niet alsof het zwaar geparfumeerd is?? Iemand ervaring-tips?
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan spuit je alleen maar meer stank over de stank heen.
Mijn tip
Stofzuig de bank goed en zet de bank een weekje buiten onder een afdakje waar hij goed kan luchten
Of stoomreinigen, of als je het echt goed wil doen, ozon reinigen (dit haalt echt alle luchtjes weg)
Is het leer of stof?
Had een prachtige stoel (leer) die stonk naar sigaretten rook, twee weken laten luchten, iedere dag afgenomen met wat gedestilleerd water met wat azijn erin, rooklucht is nu helemaal weg.
Tweedehands autos van een rokende voorbezitter kan je ook weer helemaal fris krijgen door een ozonbehandeling.
Het enige wat je dan doet is meer luchtjes er op zetten. Je zou een stoomreiniger kunnen lenen van iemand? Zo een ding waar je behang mee van de muur haalt doet het ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
![]()
nuttige tip. Ik zie me al gaan. En waar tover ik een afdak vandaan
![]()
Het is stof. Zuigen gebeurt bijna iedere week 1 of 2x. En ik ga eerst HG proberen. Geen rare dure behandelingen voor 'een beetje muffig' en 'het is vooral de hondenmand'
Ja kan. Maar ik ken niemand met zo'n ding en het gaat me om ff snel een oplossing. HG klinkt goed.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het enige wat je dan doet is meer luchtjes er op zetten. Je zou een stoomreiniger kunnen lenen van iemand? Zo een ding waar je behang mee van de muur haalt doet het ook.
Wij laten de honden nooit op de bank, en al hun "beddegoed" wordt wekelijks gewassen. De honden zelf ruiken helemaal nietquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja kan. Maar ik ken niemand met zo'n ding en het gaat me om ff snel een oplossing. HG klinkt goed.Zo erg is het allemaal niet gewoon.. De mand kan in de wasmachine en de kussentjes ook. Opgelost!
Fijnquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wij laten de honden nooit op de bank, en al hun "beddegoed" wordt wekelijks gewassen. De honden zelf ruiken helemaal niet
Eens.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Jullie honden stinken wel. Al denken jullie nog zo hard van niet.![]()
Alle stoomreinigers en goed voer daargelaten - een hondenhuishouden binnenstappen vergt áltijd geuraanpassingsvermogen.
!!Ja wel! Ja! Ook bij jou! Met je leuke schone hond! Het is niet anders! Geeft niks ook!!
Yepquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Eens.Honden ruiken altijd, zeker voor niet-hondenbezitters.
Snap dat je dat zelf niet meer zo merkt als je altijd een hond in de buurt hebt.
Kattenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep
En geeft ook niet want mijn huis ruikt ook naar vanalles en nog wat
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan spuit je alleen maar meer stank over de stank heen.
Mijn tip
Stofzuig de bank goed en zet de bank een weekje buiten onder een afdakje waar hij goed kan luchten
Of stoomreinigen, of als je het echt goed wil doen, ozon reinigen (dit haalt echt alle luchtjes weg)
Is het leer of stof?
Had een prachtige stoel (leer) die stonk naar sigaretten rook, twee weken laten luchten, iedere dag afgenomen met wat gedestilleerd water met wat azijn erin, rooklucht is nu helemaal weg.
Tweedehands autos van een rokende voorbezitter kan je ook weer helemaal fris krijgen door een ozonbehandeling.
Maar is dat niet persoonlijk?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar goed, mijn hond ruikt (dat zei ik net verkeerd), net zoals alles 'ruikt' maar stinkt absoluut niet. Stinkhonden zijn goor
Dat denk ik niet. Ik zeg ook dat het niet erg is. Ik ben nota bene een grote huisdierenfan. Maar hou op met de bewering dat je dier niet stinkt. Hij stinkt wel. En terecht. Het is een dier, geen Giselle Bündchen dat daar in de mand ligt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:00 schreef Lonaa het volgende:
Nou dude, als je daar van overtuigd bent dan kom je maar een keer langs, dan bewijs ik je het tegendeel.
Is natuurlijk ook persoonlijk. Er zijn zat mensen die kokhalzen van Brie de Meaux, maar als ik het ruik haal ik subiet een stokbrood tevoorschijn!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar goed, mijn hond ruikt (dat zei ik net verkeerd), net zoals alles 'ruikt' maar stinkt absoluut niet. Stinkhonden zijn goor
Ter aanvulling: neemt natuurlijk niet weg dat er wel een verschil is tussen een hond met gewoon een natuurlijke eigen geur en een hond die gaat meuren omdat -ie heel slecht verzorgd wordt. Dat verschil ruikt iedereen denk ik wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook persoonlijk. Er zijn zat mensen die kokhalzen van Brie de Meaux, maar als ik het ruik haal ik subiet een stokbrood tevoorschijn!
+quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij woont in de binnenstad van Rotterdam, daar is de demografie anders, maar als je HA in suburbia zit vol biggende vinexvrouwen is het de horror.
De assistente bij onze huisarts filtert daar op. Die hoor je met regelmaat aan de telefoon vertellen dat 0.01 graad verhoging niet erg is, en dat een kind niet dood gaat van een iets grotere hoeveelheid snot uit de neus en dat ze niet langs hoeven te komen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die vooral in de VS had. Heb ook zo'n moeder op FB die haar kind voor elke keelontsteking volstouwt met medicatie.
Durian, zeer overrijpe jackfruit, gedroogde vis, het heeft wel een tijdje geduurd voordat ik die geuren met eten associeerde. Als dat eenmaal het geval is, ervaar je die geur ook heel anders.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook persoonlijk. Er zijn zat mensen die kokhalzen van Brie de Meaux, maar als ik het ruik haal ik subiet een stokbrood tevoorschijn!
Wat is er duderinnetje, zit je weer eens wat dwars?quote:
Ik heb het met sommige vrij normale dingen zelfs nog wel.. Ik moet niet gaan snuffelen aan vissaus of trassi want dat vind ik echt vies. Ik zet me eroverheen omdat ik weet dat het eten er wel degelijk hartstikke lekker van wordt, maar ik vind het echt wel onaangenaam stinken!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Durian, zeer overrijpe jackfruit, gedroogde vis, het heeft wel een tijdje geduurd voordat ik die geuren met eten associeerde. Als dat eenmaal het geval is, ervaar je die geur ook heel anders.
Ook de geur van trassi ervaar ik tegenwoordig anders. Ik ruik dat het stinkt, maar mijn hoofd roept tegenwoordig wel "FOOD!" als ik het ruik (en daarna pas "Bah, natte hond").quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb het met sommige vrij normale dingen zelfs nog wel.. Ik moet niet gaan snuffelen aan vissaus of trassi want dat vind ik echt vies. Ik zet me eroverheen omdat ik weet dat het eten er wel degelijk hartstikke lekker van wordt, maar ik vind het echt wel onaangenaam stinken!
Dat heb met het eten van ovenfrietquote:
Omg! Wat kleurrijk en schattig!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:
haha, grappige kat LHO!
Kiek nou, de eerste babywas op het balkon
[ afbeelding ]
Op kleur gesorteerd!!!! Hoe lang heb je daar over gedaan?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:
haha, grappige kat LHO!
[ afbeelding ]
Grande Wasche ipv Caran d'achequote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:
haha, grappige kat LHO!
[ afbeelding ]
quote:Het land heeft veel last van de lage olieprijs, waardoor de begroting onder druk staat. Om de uitgaven op peil te kunnen houden, moet Saudi-Arabië een beroep doen op de financiële markten.
Emmy.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook!
En ging jij nou in een woongroep Unites? Of was dat Emmy?
Ik denk dat Lienekien verwees naar het door elkaar wassen van de kleurenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijkt even beter naar die was!
Jongetjes was![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik denk dat Lienekien verwees naar het door elkaar wassen van de kleuren
Nee, het is een we weten niet wat het wordt en meisjes kunnen ook blauw en groen dragen, en jongens ook roze-was...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijkt even beter naar die was!
Jongetjes was![]()
Eind 60 vind ik nog best jong jaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:41 schreef borisz het volgende:
Overbuurvrouw overleden.. Niet iemand die je dagelijks of wekelijks spreekt, maar toch een aardig mens. Al lange tijd hartproblemen. Vorige week ging het opnieuw mis, waarna ze eergisteren heen is gegaan. Wel veel te jong met eind 60.
Ik snap wat je bedoelt! Ze gaan hier dus maandag alweer naar school en ik heb echt het gevoel alsof de scholen nog maar net vakantie hebbenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:56 schreef Unites het volgende:
Deze zomervakantie is echt 'vaag'. Normaal heb ik altijd het gevoel dat er echt duizend jaar tussen de laatste week van het vorige schooljaar en de eerste week van het nieuwe schooljaar zit, maar nu lijkt het slechts een week of twee of zo...
Over 2,5 week begint 'het feest' weer. Maar het is nog allemaal zo 'vers'... net of het volgend schooljaar niet 'nieuw' is
#vaaggezeikengejammervanUnitesdeel203910.23
Mooi, die vakantierust in de bakkerij heeft wel weer lang genoeg geduurdquote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt! Ze gaan hier dus maandag alweer naar school en ik heb echt het gevoel alsof de scholen nog maar net vakantie hebbenNou ja, ik snap niet he-le-maal wat je bedoelt, want ik hoef niet naar school
Duurt bij jullie nog ff he.. Noord gaat het eerst weer..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mooi, die vakantierust in de bakkerij heeft wel weer lang genoeg geduurd
Erg leuk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig, ik heb zowaar even hardop gelachen om dat topic R&P / Beschrijf *hier* een user die je nog nooit ontmoet hebt. Ik begin wel.
Maar vanaf het begin ook heel erg leukMoblo en Lienekien zitten er ook tussen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig, ik heb zowaar even hardop gelachen om dat topic R&P / Beschrijf *hier* een user die je nog nooit ontmoet hebt. Ik begin wel.
Ik ben echt alle topics vanaf vanmorgen aan het bijlezen hč. En nog steeds bezig. Al een uur! Wat had iedereen postdiarree overal.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:
heb nu niet echt de rust om alles goed te lezen, maar tot zo ver echt heel leuk
Álle??quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben echt alle topics vanaf vanmorgen aan het bijlezen hč. En nog steeds bezig. Al een uur! Wat had iedereen postdiarree overal.
In potentie een leuk topic, maar helaas doet het mij nogal denken aan het schoolplein waar kinderen die er om een of andere reden niet bij horen gepakt worden en de meute er achteraan joelt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Heb nog geen nieuws van het tattoofront gezien.. Hij zal er nu toch wel eens op staanquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben zo benieuwd naar een bepaalde tattoo!
Harde schijf formatteren en een schone installatie doen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Okee, is is mij eergisteren gelukt om een virus of malware op mijn laptop te krijgen. Ik kan niet meer internetten) , bv FOK laadt hij traag in en daarna maar draaien, wordt ongevraagd naar een andere pagina gestuurd en een nieuwe pagina geopend met bv: gefeliciteerd je bent geselecteerd, oid, steeds wat anders.
AVG haalt het er niet uit. En nu, help . Mobiel internet wordt ik gek van. Wat nu?
Hij is net klaar. B. zal straks w.s. wel een fotootje plaatsen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben zo benieuwd naar een bepaalde tattoo!
Kreeg er ook geen fijn gevoel bijquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In potentie een leuk topic, maar helaas doet het mij nogal denken aan het schoolplein waar kinderen die er om een of andere reden niet bij horen gepakt worden en de meute er achteraan joelt.
Stinger en Malwarebytes er overheen laten gaan?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Okee, is is mij eergisteren gelukt om een virus of malware op mijn laptop te krijgen. Ik kan niet meer internetten) , bv FOK laadt hij traag in en daarna maar draaien, wordt ongevraagd naar een andere pagina gestuurd en een nieuwe pagina geopend met bv: gefeliciteerd je bent geselecteerd, oid, steeds wat anders.
AVG haalt het er niet uit. En nu, help . Mobiel internet wordt ik gek van. Wat nu?
Datquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Stinger en Malwarebytes er overheen laten gaan?
TS doet het nog leuk, met een knipoog. Maar er zitten er tussen die treiterig van toon zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kreeg er ook geen fijn gevoel bij
Ik heb geleerd op fok dat soort topics niet door te lezen dus daar hou ik het maar bijquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
TS doet het nog leuk, met een knipoog. Maar er zitten er tussen die treiterig van toon zijn.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Fotoverslagje voor de nieuwsgierigen!
Ontwerpje op maat en naar mijn wens met zijn visie qua diepte, kleur en schaduw (optisch effect)
Blauwdruk op de juiste plek (waar je je hartslag kan voelen)
Alles super hygiënisch voorbereiden...
Klaar!
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Ontwerpje op maat en naar mijn wens met zijn visie qua diepte, kleur en schaduw (optisch effect)
Klaar!
Er zit nu die zalf heel dik op, maar hij is wel wat dik en als ik er aan kom voel je het wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:36 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
super tof!!
Valt mee met het zwellen en rode bij je he?
Wat een topicquote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Jaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er zit nu die zalf heel dik op, maar hij is wel wat dik en als ik er aan kom voel je het wel.
Maar het valt heel erg mee!
Ja he
Mooiquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Klaar!
"waar je je hartslag kan voelen"quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Klaar!
Ik word schijtziek van die kutquinoa.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:46 schreef borisz het volgende:
Allerhande over pasta. Staat er een recept met quinoapasta in. Bestaat die pasta voor welgeteld 8% uit quinoa! En dan wel 3,5e per pakje willen hebben
.
Tof Bloes
En Isa ik ga morgenavond naar de condoleance.
Dat.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In potentie een leuk topic, maar helaas doet het mij nogal denken aan het schoolplein waar kinderen die er om een of andere reden niet bij horen gepakt worden en de meute er achteraan joelt.
Pics?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:40 schreef Lonaa het volgende:
Mooie tat B!
Ik heb een schaaltje Japanse wijnbessen uit de tuin
Jeetje, wat zal je het koud krijgenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
CV-ketel naar de klote,even geen verwarming.
Het wordt vandaag nog gerepareerd.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje, wat zal je het koud krijgen(ik neem even voor het gemak aan dat je in Nederland woont)
Wordt ie snel gerepareerd?
Bij het eerste moment waarop het naaldje je huid raakt dacht ik wel even, eeehhh oh ja, zo voelde datquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Jagoede keuze..
Hoe vond je het zetten aanvoelen?
Symboliek 3.0quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:26 schreef Isabeau het volgende:
"waar je je hartslag kan voelen"Prachtig!
Ik hou er van. Hij is prachtig B !quote:
Anders gewoon je hele schijf formatterenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Bedankt P en Golfer.
Deze twee op pc van lief gehaald (dat lukt niet op de laptop hé)
Eerste scan loopt nu, toch heb ik weinig vertrouwen
Dan heb ik ook geen Windows meer. En ik moet gewoon beter oppassenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Anders gewoon je hele schijf formatterenOf een Mac kopen
http://winaero.com/blog/h(...)e-uac-in-windows-10/quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:10 schreef Bluezz het volgende:
Het gedoe met foto's opslaan, bewerken en delen en toestemming en administrator waarschuwingen is wel heel rot.
Ik vond het echt een kutgevoel. Alsof je heel erg geëpileerd wordt op 1 plek. Maar goed, ik ben wat hoog sensitief dus ik voel dat allemaal iets meer dan normale mensen schijntquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij het eerste moment waarop het naaldje je huid raakt dacht ik wel even, eeehhh oh ja, zo voelde datEn hij vroeg meteen ; Gaat het? Als het niet gaat meteen zeggen hoor, dan stop ik!!
Huh? Geen last van, blijkbaar heb ik dat al uitgeschakeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:10 schreef Bluezz het volgende:
Het gedoe met foto's opslaan, bewerken en delen en toestemming en administrator waarschuwingen is wel heel rot. Steeds alles opnieuw maar weer toestaan en delen en weer terug en aangeven dat er alles mag met elke foto
Dat is ook windows 10. Maar verder blij mee
quote:
quote:
als de laptop weer loopt even autoruns downloaden en draaien.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Golfer bedankt kerel.. Malewarebytes lijkt te helpen... Ik stond op het punt om een nieuwe laptop te kopen.
Jou en P vertrouw ik namelijk wel, bedankt jongens.
Ha als wij elkaar ooit eens ontmoeten krijg je van mij een drankje of meer
We zijn niet allemaal into de politiek hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:03 schreef borisz het volgende:
Volgt hier iemand de Britse politiek?
De elite bij Labour is paniek nu de meest linkse optie Anthony Corbyn met stip gekozen dreigt te worden als nieuwe Labourleier. In de polls heeft hij 30%pt voorsprong op de rest.
Inmiddels is Blair ingezet. http://www.theguardian.co(...)liff-edge-tony-blair
Ik volg het een beetje doordat ik 's ochtends altijd naar de BBC kijk. Maar dit heb ik nog niet echt meegekregen eigenlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:03 schreef borisz het volgende:
Volgt hier iemand de Britse politiek?
De elite bij Labour is paniek nu de meest linkse optie Anthony Corbyn met stip gekozen dreigt te worden als nieuwe Labourleier. In de polls heeft hij 30%pt voorsprong op de rest.
Inmiddels is Blair ingezet. http://www.theguardian.co(...)liff-edge-tony-blair
Ik ga voor meer.quote:
Moooooii!!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Klaar!
Nietquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben gelukkig nog verzekerd voor tandheelkunde. Ik zou het eruit gooien dit jaar, maar toen kwam de verzekeraar met een aanbieding.
Mijn beste vriend! Ik heb hem vandaag wel bedankt, dat vond hij wel plezierig volgens mij.
Goed dat je dat deed, dat gebeurt denk ik in de gezondheidszorg niet genoeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb hem vandaag wel bedankt, dat vond hij wel plezierig volgens mij.
Morgen is Rick Stein in Kroatie, oa op Korcula.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:48 schreef golfer het volgende:
No Reservations Kroatië van Anthony Bourdain uit 2012 bekeken en ik begin Pietverdriet steeds beter te begrijpen. Mix van Italië en iets meer en volop prachtige producten en een mooi landschap.![]()
Ga maar even een beetje kijken of er een keer een tussendoor vakantie te vinden is.
Och, ik heb mijn dermatoloog mijn geluksengel en magiër genoemd, dus die van mij was wel wat gewend (hij moest lachen).quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Goed dat je dat deed, dat gebeurt denk ik in de gezondheidszorg niet genoeg.
Toen ik herfst/winter vorig jaar t/m het voorjaar van dit jaar met vervelende dermatologische problemen bij de dermatoloog kwam en ze goed advies gaf, mij serieus nam (!) en de behandeling uitzette die werkte, heb ik haar gezegd dat ik zķ blij met haar ben en met nogmaals terugkomen omdat het niet over was/ging ze nogmaals goed zat en ik dat ook zei, kon ik zien dat ze dat niet gewend was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Eigenlijk wel!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 07:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb mijn neuroloog ook heel erg bedankt voor het ontdekken van mijn slaapprobleem en daarmee het oplossen van zo veel 'problemen' die ik had en die blijkbaar daarmee samen hingen![]()
![]()
Sowieso bedank ik eigenlijk altijd iemand na een behandeling oid.. Is niet meer dan normaal zou je zeggen toch?
Ja, kaartje oid heb ik zelf nooit gedaan hoor (heb nooit écht iets ergs gehadquote:Op donderdag 13 augustus 2015 07:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk wel!Heb een arts ook wel eens een kaartje gestuurd met een bedankje.
Zo hey... wat een enorme knal zeg. Zag gister op twitter filmpjes verschijnen en dat was echt geen kattenpisquote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het understatement van de dag op nu.nl:
"In de wijde omgeving snuivelden ruiten en raakten auto's beschadigd."
[ afbeelding ]
mooi woordquote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er staat trouwens werkelijk snuivelden
Zo hard cocaīne naar binnen werken dat het spiegeltje barst. "Het spiegeltje is gesnuiveld"quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:11 schreef Isegrim het volgende:
'Snuivelen', ik vind het wel een mooi woord. Ik ga er een betekenis bij bedenken.
die hebben inderdaad wat krasjes opgelopenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het understatement van de dag op nu.nl:
"In de wijde omgeving snuivelden ruiten en raakten auto's beschadigd."
[ afbeelding ]
En de ruiten zijn ook stuk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
die hebben inderdaad wat krasjes opgelopen
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zo hard cocaīne naar binnen werken dat het spiegeltje barst. "Het spiegeltje is gesnuiveld"
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zo hard cocaīne naar binnen werken dat het spiegeltje barst. "Het spiegeltje is gesnuiveld"
OMG.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik had toch een heldere patientDeze meneer moet zijn ontlasting op kweek zetten.
Dan geven we een potje met zo'n schepje mee met een sticker erop, uitleg erbij en waar ze het in moeten leveren etc.
Komen ze terug met de vraag : stel dat je nou zo'n wc hebt waarbij het meteen in het water valt?
Ehhhh, ja goeie vraag.
Emmer dus
Of krant in de tuin zei hij
Ik heb in Dubai een darminfectie opgelopen. En moest een 'stool sample' inleveren.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik had toch een heldere patientDeze meneer moet zijn ontlasting op kweek zetten.
Dan geven we een potje met zo'n schepje mee met een sticker erop, uitleg erbij en waar ze het in moeten leveren etc.
Komen ze terug met de vraag : stel dat je nou zo'n wc hebt waarbij het meteen in het water valt?
Ehhhh, ja goeie vraag.
Emmer dus
Of krant in de tuin zei hij
Ik weet niet of er veel vraag is naar een woord daarvoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat voor soep?quote:
Ik gooi dat spul bijna overal doorquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog een bos munt liggen. Iemand een leuk idee wat ik daar van kan maken? Zelfde met koriander eigenlijk.
In deze salade gaan flinke handen munt en koriander.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog een bos munt liggen. Iemand een leuk idee wat ik daar van kan maken? Zelfde met koriander eigenlijk.
Ik vind dat heerlijk door een couscoussalade! Lekker veel ookquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:26 schreef Myraela het volgende:
Ziet er netjes uit voor een enquete op FOK!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een klein klusje voor jullieIk zou het heel tof vinden als jullie dit voor me willen invullen:
http://www.thesistools.com/web/?id=477282
Alvast bedankt![]()
hehe ja is weer eens wat anders hequote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit voor een enquete op FOK!
Gedaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een klein klusje voor jullieIk zou het heel tof vinden als jullie dit voor me willen invullen:
Alvast bedankt![]()
Welke salade?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:32 schreef minilot het volgende:
Sunny, gedaan!
[..]
In deze salade gaan flinke handen munt en koriander.
Denk dat ik inderdaad zoiets ga doen. En misschien ook gewoon per kruid individueel in de vijzel met wat olijfolie en dan ijsklontjes van maken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:35 schreef minilot het volgende:
En anders Myrala: gewoon kruiden goed wassen en in een kom gooien, knoflook, wijnazijn en olie erbij, zout en peper en dan de staafmixer erop, in een schone pot gieten en een paar dagen lang als groene saus gebruiken over gegrilld vlees, als dressing in salads en door mayo roeren voor onder beleg op een hartige boterham. Of om warme aardappeltjes mee om te scheppen. Mogelijkheden te over.
Daar had ik het voor gekocht ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat heerlijk door een couscoussalade! Lekker veel ook
Ik haksel daar altijd een flinke bos van van alles doorquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:39 schreef Myraela het volgende:
Daar had ik het voor gekocht ja.Al was dat nog te zuinig, ik moet nog een beetje leren met zulke kruiden om te gaan.
Echt? Peterselie en basilicum kan ik echt met bossen eten. Maar zeker munt is altijd nog aan wennen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik haksel daar altijd een flinke bos van van alles doorGewoon de hele bossen dus
Ahem!quote:
minimaal 25. Maar dat moet dus wel gaan lukkenquote:
Ik wil een uitslag van deze persoonlijkheidstest.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Alvast bedankt![]()
Jeuj!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:55 schreef emmyemmy het volgende:
Ons dakraampje was er af gewaaid op onze zolder maar we hebben er weer een
Eindelijk weer daglicht
Ik hoop het zo.quote:
Oh, maar die zijn wel superleuk!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:53 schreef minilot het volgende:
Oh, en ik had toch stiekem maar een beetje blauwe kleurstof geregeld gisteren om mee uit te gaan proberen voor de water/zeethemabruiloftsdinges.![]()
![]()
Ik kleine meringues maken..
..laat ik ze zķ op het aanrecht vallen: scheuren erin en van alle mooie puntjes de topjes eraf.![]()
Telefoonfoto:
[ afbeelding ]
Verder ga ik sowieso fudge met zeezout maken en komt vanmiddag mijn madeleine-vorm binnen (dank voor het idee Isegrim!). Die bleken ze gisteren bij de Sligro helemaal niet te hebben, dus heb 'm ter plekke in de rij voor de kassa mopperend staan bestellen bij Bol.com via mijn telefoon.
Kleurstof is toch wel erg aan je gehecht.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:15 schreef minilot het volgende:
Ben wel tot aan mijn bovenarmen op deze manier blauw gevlekt:
[ afbeelding ]
Ik en kleurstof zijn nog geen vrienden.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kleurstof is toch wel erg aan je gehecht.
Yep! En het is gewoon normaalquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Jeuj!
Hoe is het met de woongroepvorderingen? Had je ze nog gebeld over 'de verwachte interactive met de medebewoners'?
Donequote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Alvast bedankt![]()
Gedaanquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Alvast bedankt![]()
Met spinazie?? Of broccoli of zo?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:20 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ga vanavond ricotta gnocchi maken, met verse pesto. Wat voor groente zou daar lekker bij zijn? Normaal denk ik courgette, maar dat hebben we de laatste tijd zoveel gegeten...
Paddenstoelen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:20 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ga vanavond ricotta gnocchi maken, met verse pesto. Wat voor groente zou daar lekker bij zijn? Normaal denk ik courgette, maar dat hebben we de laatste tijd zoveel gegeten...
spinazie is een goed idee. Kijken of ik dat ergens op de kop kan tikken vers voor een redelijke prijs!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Met spinazie?? Of broccoli of zo?
Mooi dat het goed loopt!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Bijna 40 respondenten al![]()
Ikmijn sociale netwerk via sociale media
Uiteraard.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mooi dat het goed loopt!
En hou je dan ook rekening met de plek waar je je respondenten hebt gevonden? Want dat zijn dus al mensen met een voorkeur voor social media.
quote:
in de winter/herfst een goed idee. Met 35 graden buiten vind ik het te warm voor paddestoelen!quote:
Echt?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:30 schreef Jagärtrut het volgende:
in de winter/herfst een goed idee. Met 35 graden buiten vind ik het te warm voor paddestoelen!
Ik heb sowieso niet zoveel trek als het zo warm is, meestal. Dan heb ik liever iets met een lichtere smaak...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt?Gaat bij mij echt het hele jaar door. Maarja, ik heb ook niet zo'n moeite met erwtensoep in de zomer.
UPS zeker.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:23 schreef Isabeau het volgende:
UPC kwam een monitor brengen. Om gedoe voor te zijn maar mee teruggestuurd met de bezorger
Ja, UPSquote:
Uiteraard! Succes!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uiteraard.
Nu heb ik ook hier en daar verzoekjes gedaan naar het invullen door niet mediale echtgenotenMaar het is iets wat ik zeker mee moet nemen in de discussie.
Voor mijn vorige master heb ik kwalitatief onderzoek gedaan. Maar ik geloof dat ik dit toch wel fijner vind. Is allemaal wat concreter en makkelijker aan te tonen en zo..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Uiteraard! Succes!
Het is een vak apart! Buiten wat literatuurstudie ihkv opleiding, heb ik wel eens bijgedragen aan een onderzoek, maar dat was kwalitatief onderzoek. Ik deed interviews (open vragen) en een collega schreef er een mooi rapport over.
Dat vind ik leuk om aan mee te doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Uiteraard! Succes!
Het is een vak apart! Buiten wat literatuurstudie ihkv opleiding, heb ik wel eens bijgedragen aan een onderzoek, maar dat was kwalitatief onderzoek. Ik deed interviews (open vragen) en een collega schreef er een mooi rapport over.
Politici hč. Niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:10 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh, onze nieuwe (derdehands) fiets gestolen van het binnenhof....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je dan niet een vraag mee moeten nemen hoe mensen bij de enquete zijn gekomen? :pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uiteraard.
Nu heb ik ook hier en daar verzoekjes gedaan naar het invullen door niet mediale echtgenotenMaar het is iets wat ik zeker mee moet nemen in de discussie.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Politici hč. Niet te vertrouwen.Hier moest ik heel lang over nadenken voordat ik het snapte....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik dacht: wat moet Jagär met een fiets in Den Haag?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hier moest ik heel lang over nadenken voordat ik het snapte....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |