abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155140662
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 12 augustus 2015 @ 08:43:35 #2
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155140682
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:41 schreef Isabeau het volgende:
*
Asterix
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_155140686
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wil je nou in thema blijven of gewoon lekker je eigen gang gaan :7
Ik wil vooral wel een paar thematisch kloppende dingen, maar verder vooral lekkere en mooie dingen bakken.
Het is niet zo dat blauwe kleurstof niet mag ofzo, maar er wordt wel iets anders van me verwacht dan een kleuterfeestje. Gelukkig! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_155140687
Hebben ze een extra reden om voor water te kiezen eigenlijk? Hebben ze een boot of zo? Aquarium?
Maakt het misschien makkelijker namelijk :)
pi_155140693
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Hebben ze een extra reden om voor water te kiezen eigenlijk? Hebben ze een boot of zo? Aquarium?
Maakt het misschien makkelijker namelijk :)
Neuh, ze vinden het gewoon leuk. :)
pi_155140699
Eens even naar de Pinterest-linkjes van Isa kijken nu.. Ik geloof dat ik mijn Pinterest-inlog inmiddels heb teruggevonden.
pi_155140709
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Neuh, ze vinden het gewoon leuk. :)
Jammer. Vind veel leuke boot-thema dingen. Dat is wat minder kleurrijk :P
pi_155140718
Boten mogen ook hoor! :Y
pi_155140722

O+
pi_155140728
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:43 schreef minilot het volgende:

Ik wil vooral wel een paar thematisch kloppende dingen, maar verder vooral lekkere en mooie dingen bakken.
Het is niet zo dat blauwe kleurstof niet mag ofzo, maar er wordt wel iets anders van me verwacht dan een kleuterfeestje. Gelukkig! :)
Nou ja, ik ken het bruidspaar niet, jij wel :P En ik neem aan dat die beach themed 'wedding tables' ook niet voor kleuters waren :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155140737
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, ik ken het bruidspaar niet, jij wel :P En ik neem aan dat die beach themed 'wedding tables' ook niet voor kleuters waren :+
Ging om die eerste paar foto's hč? Met je Spongebobtaart en de vis-aan-ean-hengel-cupcakes. Daarna kwamen er iets volwassener dingen voorbij. :)
pi_155140740
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:44 schreef minilot het volgende:
Eens even naar de Pinterest-linkjes van Isa kijken nu.. Ik geloof dat ik mijn Pinterest-inlog inmiddels heb teruggevonden.
Ik zag ook nog dingen die leken op plompebladeren met witte bloem, al wat chiquer dan al dat blauw. Kan het plaatje niet meer vinden :')

Maar inspiratie op zich genoeg! Ik zou ook geen helemaal blauwe tafel maken overigens :')
pi_155140748
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:47 schreef minilot het volgende:

Ging om die eerste paar foto's hč? Met je Spongebobtaart en de vis-aan-ean-hengel-cupcakes. Daarna kwamen er iets volwassener dingen voorbij. :)
Ja, daar had ik vooral lol in _O- dat zou ik ķķk niet op mijn bruiloft willen zien!
pi_155140751
Meurning!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155140754
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:46 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]

O+
Die zijn gaaf zeg! :o

Ik ga het alleen wel in andere dingen zoeken dan het op die manier decoreren van koekjes, want dat kan ik dus helemaal niet. :N Al zien deze er wel erg tof uit!
pi_155140755
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:48 schreef Lonaa het volgende:
Meurning!
Goeiemorruge!
pi_155140761
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:48 schreef Lonaa het volgende:
Meurning!
Ola!
pi_155140763
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, daar had ik vooral lol in _O- dat zou ik ķķk niet op mijn bruiloft willen zien!
Precies! :D
pi_155140767
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:48 schreef minilot het volgende:

Die zijn gaaf zeg! :o

Ik ga het alleen wel in andere dingen zoeken dan het op die manier decoreren van koekjes, want dat kan ik dus helemaal niet. :N Al zien deze er wel erg tof uit!
En héél veel werk :o (nadat je heel veel hebt moeten oefenen dus)
pi_155140778
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet?? :+

Die blauwe druppels zou ik als grapje er nog wel tussen kunnen leggen.. :Y die zijn wel blauw, maar ook wel grappig subtiel.
pi_155140802
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:50 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Niet?? :+

Die blauwe druppels zou ik als grapje er nog wel tussen kunnen leggen.. :Y die zijn wel blauw, maar ook wel grappig subtiel.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik heb ook helemala niets tegen het gebruik van kleurstof an sich, maar een hele tafel vol kunstmatig blauw lijkt me niet echt eetlustopwekkend. :)
pi_155140819

_O-
pi_155140830
:D :')
  woensdag 12 augustus 2015 @ 08:55:22 #24
45206 Pietverdriet
pi_155140850
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:53 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
:D
pi_155140852
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik heb ook helemala niets tegen het gebruik van kleurstof an sich, maar een hele tafel vol kunstmatig blauw lijkt me niet echt eetlustopwekkend. :)
Sterker nog: bah! Ik was als kind op buitenkunst waar het thema 'het land van blauw en wit' was en ze het eten dus ook blauw en wit hadden gemaakt :r
pi_155140853
Ik kan dat ook niet hoor, zulke decoraties. :N
pi_155140857
Buitenkunst?
pi_155140868
Wat een posttempo hier op de vroege morgen! Ik geloof dat ik er nog niet helemaal bij ben. :')
pi_155140871
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:55 schreef Isegrim het volgende:
Buitenkunst?
http://www.buitenkunst.nl/
Een week lang kamperen en workshops doen in allerlei kunstzinnige disciplines O+
pi_155140872
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:56 schreef Lonaa het volgende:
Wat een posttempo hier op de vroege morgen! Ik geloof dat ik er nog niet helemaal bij ben. :')
Ik verlaat de hectiek voor mijn bed :W
pi_155140877
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:56 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Een week lang kamperen en workshops doen in allerlei kunstzinnige disciplines O+
Hippies! :)
pi_155140884
quote:

[..]

Ah. Geheel nieuw fenomeen voor mij!
pi_155140886
quote:

[..]

Oh wat leuk! Vrienden van mij doen vaak zangdingen daar :Y
Kwak
pi_155140888
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik verlaat de hectiek voor mijn bed :W
Slaap lekker. Ik drink nog wat meer koffie. Combinatie spierverslapper en slaaptablet was vannacht best prettig, maar nu ben ik een soort van zombie met wattenhoofd.
pi_155140905
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Hippies! :)
:? welnéé! Alto's op z'n hoogst.. maar zelfs dat valt mee, zeer gemęleerd gezelschap toen ik er was (2x, eens als kind en een keer toen ik 23 was)
pi_155140921
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:? welnéé! Alto's op z'n hoogst.. maar zelfs dat valt mee, zeer gemęleerd gezelschap toen ik er was (2x, eens als kind en een keer toen ik 23 was)
Ah, okee. Het klonk naar hippies! :)
pi_155140924
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh wat leuk! Vrienden van mij doen vaak zangdingen daar :Y
Ik vond de zangworkshops het tofste O+ :Y Maar heb ook theater gedaan (iets uitbeelden op een nummer van Rammstein _O_ in het bos.. geweldig was dat) en schilderen.. En het was zo tof om aan het einde van de dag te zien wat de andere workshops hadden opgeleverd :)

Hmm.. misschien moet ik dit gewoon nog eens doen.. ik vond het zo tof :Y
pi_155140925
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Combinatie spierverslapper en slaaptablet
Poehee!
pi_155140937
Truste Isa..

Wakker wordtze Lonaa :+
pi_155140940
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Poehee!
Naja, ik sliep als een roos. :') En minder pijn dan gisteren, dus het was goed.

Ik doe dit ook niet dagelijks of wekelijks. :')
pi_155140945
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_155141051
quote:
Die zijn wél lekker! :9
pi_155141073
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:54 schreef minilot het volgende:
:D :')
Ik heb dus ooit een workshop bij de koekenbakkers in drenthe gedaan.

Was echt heel leuk (en een beetje huisvrouwig), zulke dingen maken (de surfboards zijn ook nog vrij simpel want nat in nat gewerkt zo te zien), maar wát een gedoe om zelf thuis te doen zeg.

Ik kan het nu dus qua techniek en heb ergens in een doos de recepten, maar heb echt geen zin om het thuis te gaan doen :@

even plaatje zoeken van wat ik daar in 1/dag maakte (wel met door hen gebakken koekjes).

Oeh gevonden, was een paasthema.

Kwak
pi_155141094
Wow kwak! _O_
pi_155141114
Wow, jemig! Zeker die eerste foto, heeeeeeel fraai gedaan.
pi_155141127
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:10 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Wow, dat ziet er gaaf uit zeg! :)
Maar ik neem aan dat je wel al de nodige ervaring had van te voren? :o

Zo mooi :@ dat huisje *O*

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2015 09:15:28 ]
pi_155141149
Punt blijft wel, het is meer arts&crafts dan dat het echt met het baksel zelf te maken heeft. Ik concentreer me liever op het maken van iets lekkers en origineels.
Het decoreren van taarten en koekjes enzo heeft me echt nooit getrokken. Vind het er vaak wél mooi maar tegelijkertijd helemaal niet lekker uitzien..

Wou dat soort dingen dan ook maar grotendeels achterwege laten voor de bruiloft. :)
pi_155141170
Goed, zo maar eens naar de Sligro voor een madeleine-vorm. Ergens beginnen! :)
Dank voor de input, allen!
:W
pi_155141177
ik vind bruiloften met een thema zo stom.

Net als bruiloften waar je van te voren al een heleboel werk moet verzetten. Voor elke bruiloft waar ik tegenwoordig heenga moet ik van alles doen: Een bladzijde schrijven over wat ik graag met het bruidspaar doe, geillustreerd met foto's. Mijn favoriete recept doorgeven, geillustreerd met foto's. Het etiket van mijn favoriete fles wijn afhalen en de fles wijn opnieuw decoreren en fles wijn en etiket meenmene naar de bruiloft. Mijn favoriete film meenemen naar de bruiloft... 8)7

Laat mij gewoon naar die bruiloft komen, blij zijn voor het bruidspaar en een leuk feestje vieren....

/moppertrut...
pi_155141194
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:17 schreef minilot het volgende:
Sligro :D

Breda?
pi_155141218
Ik geloof dat ik er weer een beetje ben.
pi_155141228
Nope, nooit spuitwerk gedaan... Maar ik bem wel handig met mijn handen, heb alle vormen van knutselen weleens geprobeerd en haak en brei veel en kan ook wel goed tekenen.

De dag begon met uitleg van de recepten en het proces, daarna kleuren gemengd (wit glazuur maakte ze ter plekke van eiwitpoeder, beetje water en veel banketbakkerssuiker). Er was dikkere en dunnere, voor het opspuitwerk van het huisje heb je wat dikkere glazuur nodig bijvoorbeeld.

Daarna begonnen met de platte koekjes, als er meerdere lagen moesten moesten ze steeds tussendoor drogen in een open oven op vijftig graden... Als t dan hard genoeg is kun je er een andere kleur op of naast spuiten, of lijntjes invullen (je zet sowieso vaak eerst een buitenlijntje dat moet drogen, om uitlopen te voorkomen).

S middags aan t koekhuis begonnen.

Het was echt keihard doorwerken, heb nog nooit zo hard moeten werken voor een workshop :D

Ze maken wel echt toffe dingen. En je kunt op Etsy een custom 3D geprinte cookiecutter bestellen Mini, als je nog iets zoekt maar niet kan vinden...

http://www.dekoekenbakkers.com/index.html
Kwak
pi_155141238
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:16 schreef minilot het volgende:
Punt blijft wel, het is meer arts&crafts dan dat het echt met het baksel zelf te maken heeft. Ik concentreer me liever op het maken van iets lekkers en origineels.
Het decoreren van taarten en koekjes enzo heeft me echt nooit getrokken. Vind het er vaak wél mooi maar tegelijkertijd helemaal niet lekker uitzien..

Wou dat soort dingen dan ook maar grotendeels achterwege laten voor de bruiloft. :)
Is het ook. Hoewel ik dol ben op hard eiwitglazuur en ik het er dus altijd wel heel lekker vind uitzien.
Kwak
pi_155141249
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:18 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind bruiloften met een thema zo stom.

Net als bruiloften waar je van te voren al een heleboel werk moet verzetten. Voor elke bruiloft waar ik tegenwoordig heenga moet ik van alles doen: Een bladzijde schrijven over wat ik graag met het bruidspaar doe, geillustreerd met foto's. Mijn favoriete recept doorgeven, geillustreerd met foto's. Het etiket van mijn favoriete fles wijn afhalen en de fles wijn opnieuw decoreren en fles wijn en etiket meenmene naar de bruiloft. Mijn favoriete film meenemen naar de bruiloft... 8)7

Laat mij gewoon naar die bruiloft komen, blij zijn voor het bruidspaar en een leuk feestje vieren....

/moppertrut...
Vréselijk ja! Nog een reden om onze gasten niet te vertellen dat ze naar een bruiloft kwamen :Y ;)
pi_155141265
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:17 schreef minilot het volgende:
Dat was mijn idee. *O*
pi_155141266
Heeeel mooi Kwak _O_ _O_ het is te zien dat je kunstzinnig talent hebt hoor :Y
pi_155141286
Och ik vond het inleveren van een fotootje en mijn favoriete liedje (per mail) niet zo erg, ze hebben er een leuk bordspel van gemaakt voor t bruidspaar.

En een disneyknuffeltje bij de corige bruiloft was ook snel gekocht (was meer een geintje en zeker niet het thema).

Ik vind het wel heeeeeel stom als je in een bepaalde kleur moet komen. Leuk allemaal in petrol vintage chique thema :')
Kwak
pi_155141288
Meh, het ruikt hier in huis een beetje muffig.. Ik ben al de dekens aan het uitwassen die op de bank liggen, ga straks ook de hondenmand nog eens doen (is pas gedaan maar goed). Maar ik denk dat het de bank zelf is eigenlijk.. Ik overweeg nu van die meubelverfrisser te kopen maar welke moet ik hebben zodat het wel fris ruikt maar niet alsof het zwaar geparfumeerd is?? Iemand ervaring-tips?
pi_155141310
Ik zit bij de huisarts in de wachtkamer en het stinkt er naar pis. :X
pi_155141316
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:26 schreef kwakz0r het volgende:
Och ik vond het inleveren van een fotootje en mijn favoriete liedje (per mail) niet zo erg, ze hebben er een leuk bordspel van gemaakt voor t bruidspaar.

En een disneyknuffeltje bij de corige bruiloft was ook snel gekocht (was meer een geintje en zeker niet het thema).

Ik vind het wel heeeeeel stom als je in een bepaalde kleur moet komen. Leuk allemaal in petrol vintage chique thema :')
Gala vind ik wel leuk. :Y
pi_155141358
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Meh, het ruikt hier in huis een beetje muffig.. Ik ben al de dekens aan het uitwassen die op de bank liggen, ga straks ook de hondenmand nog eens doen (is pas gedaan maar goed). Maar ik denk dat het de bank zelf is eigenlijk.. Ik overweeg nu van die meubelverfrisser te kopen maar welke moet ik hebben zodat het wel fris ruikt maar niet alsof het zwaar geparfumeerd is?? Iemand ervaring-tips?
Koop HG 'alle nare luchtjes weg' ofzo. Dat is niet zwaar geparfumeerd en het kreeg zelfs de malibu-kotslucht uit het tapijt. *)
pi_155141405
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Koop HG 'alle nare luchtjes weg' ofzo. Dat is niet zwaar geparfumeerd en het kreeg zelfs de malibu-kotslucht uit het tapijt. *)
:'(
pi_155141461
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D :D ok klinkt goed :+
Zal ff kijken of dat geschikt is als meubelopfrisser..
pi_155141501
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D :D ok klinkt goed :+
Zal ff kijken of dat geschikt is als meubelopfrisser..
Je kan het in principe gebruiken op alle ondergronden (ik gebruikte het ook wel eens op de stoffen bank, als er 'hondenlucht' aanzat). Je spuit het erop en dan wacht je tot het droog is en dan stinkt het niet meer.
pi_155141525
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Je kan het in principe gebruiken op alle ondergronden (ik gebruikte het ook wel eens op de stoffen bank, als er 'hondenlucht' aanzat). Je spuit het erop en dan wacht je tot het droog is en dan stinkt het niet meer.
Magic! :o
pi_155141529
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:39 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Magic! :o
I know right. HG is awesome.
pi_155141589
Juist ja. Luide filmpjes gaan zitten kijken in de wachtkamer van de huisarts. Het lijkt hier de metro wel. :{
pi_155141604
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

_O_

Denk overigens dat het toch vooral Sams mand is. Dus dat moet weer gewassen en zo.. :)
pi_155141619
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:43 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

_O_

Denk overigens dat het toch vooral Sams mand is. Dus dat moet weer gewassen en zo.. :)
Ja, kan, maar dit werkt dus ook ipv wassen. :D
pi_155141626
Koffie :9 c_/ :Y) En wat is het toch fijn, zo'n ochtendje zonder pijnstillers O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155141674
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, kan, maar dit werkt dus ook ipv wassen. :D
Dan ga ik zijn mand zelf inspuiten en luchten (die is eigenlijk net een fractie te groot voor de machine) en zijn dekentjes + kussen wassen ^O^

hoe bedoel je verwende hond :@
pi_155141680
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dan ga ik zijn mand zelf inspuiten en luchten (die is eigenlijk net een fractie te groot voor de machine) en zijn dekentjes + kussen wassen ^O^

hoe bedoel je verwende hond :@
_O- Je bent nog niet zo erg als de honden in het Gooi :P Elke week naar de trimster voor een wasbeurt en een strikje :')
zag een programma met Dolf Jansen over het Gooi pas geleden :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155141715
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O- Je bent nog niet zo erg als de honden in het Gooi :P Elke week naar de trimster voor een wasbeurt en een strikje :')
zag een programma met Dolf Jansen over het Gooi pas geleden :+
Ver-schrik-ke-lijk :r :X Dierenmishandeling vind ik dat :Y

Sam is gewoon slachtoffer van mijn haakwoede en een garenoverschot :+
pi_155141842
Ik had om 09:30 een afspraak. Ben vooralsnog niet aan de beurt. :') Altijd hetzelfde; waarom plannen huisartsen niet gewoon meer tijd per patiënt in? :D
pi_155141925
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik had om 09:30 een afspraak. Ben vooralsnog niet aan de beurt. :') Altijd hetzelfde; waarom plannen huisartsen niet gewoon meer tijd per patiënt in? :D
Mag niet van de zorgverzekeraar :{w te duur :|W
pi_155142087
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Mag niet van de zorgverzekeraar :{w te duur :|W
Gelukkig heb ik het een beetje gecompenseerd met mijn drie minuten. :')
pi_155142150
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:55 schreef Isegrim het volgende:
Die van mij werkt meestal netjes op tijd, maar ja....ben dan ook vaak als een van de eersten :Y)
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:13:34 #78
45206 Pietverdriet
pi_155142255
Ik zou graag een Huisarts hebben die geen gezinnen met kinderen als klant neemt
pi_155142263
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou graag een Huisarts hebben die geen gezinnen met kinderen als klant neemt
:') Waarom? :D
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:15:19 #80
45206 Pietverdriet
pi_155142287
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:14 schreef Isegrim het volgende:

[..]

:') Waarom? :D
Geen moeders met verkouden kinderen die de wachtkamer vullen voor een snotterig neusje
pi_155142346
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geen moeders met verkouden kinderen die de wachtkamer vullen voor een snotterig neusje
Ik dacht dat je die vooral in de VS had. Heb ook zo'n moeder op FB die haar kind voor elke keelontsteking volstouwt met medicatie. :{
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:20:12 #82
45206 Pietverdriet
pi_155142397
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:18 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik dacht dat je die vooral in de VS had. Heb ook zo'n moeder op FB die haar kind voor elke keelontsteking volstouwt met medicatie. :{
Jij woont in de binnenstad van Rotterdam, daar is de demografie anders, maar als je HA in suburbia zit vol biggende vinexvrouwen is het de horror.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:20:36 #83
45206 Pietverdriet
pi_155142403
En ja ik overdrijf en chargeer
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:27:33 #84
45206 Pietverdriet
pi_155142549
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Dan spuit je alleen maar meer stank over de stank heen.
Mijn tip
Stofzuig de bank goed en zet de bank een weekje buiten onder een afdakje waar hij goed kan luchten
Of stoomreinigen, of als je het echt goed wil doen, ozon reinigen (dit haalt echt alle luchtjes weg)
Is het leer of stof?
Had een prachtige stoel (leer) die stonk naar sigaretten rook, twee weken laten luchten, iedere dag afgenomen met wat gedestilleerd water met wat azijn erin, rooklucht is nu helemaal weg.
Tweedehands autos van een rokende voorbezitter kan je ook weer helemaal fris krijgen door een ozonbehandeling.
pi_155142595
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mijn tip
Stofzuig de bank goed en zet de bank een weekje buiten onder een afdakje waar hij goed kan luchten
Of stoomreinigen, of als je het echt goed wil doen, ozon reinigen (dit haalt echt alle luchtjes weg)
Is het leer of stof?
Had een prachtige stoel (leer) die stonk naar sigaretten rook, twee weken laten luchten, iedere dag afgenomen met wat gedestilleerd water met wat azijn erin, rooklucht is nu helemaal weg.
Tweedehands autos van een rokende voorbezitter kan je ook weer helemaal fris krijgen door een ozonbehandeling.
:D _O- _O- nuttige tip. Ik zie me al gaan. En waar tover ik een afdak vandaan :')
Het is stof. Zuigen gebeurt bijna iedere week 1 of 2x. En ik ga eerst HG proberen. Geen rare dure behandelingen voor 'een beetje muffig' en 'het is vooral de hondenmand' ;)
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:33:06 #86
45206 Pietverdriet
pi_155142675
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:29 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D _O- _O- nuttige tip. Ik zie me al gaan. En waar tover ik een afdak vandaan :')
Het is stof. Zuigen gebeurt bijna iedere week 1 of 2x. En ik ga eerst HG proberen. Geen rare dure behandelingen voor 'een beetje muffig' en 'het is vooral de hondenmand' ;)
Het enige wat je dan doet is meer luchtjes er op zetten. Je zou een stoomreiniger kunnen lenen van iemand? Zo een ding waar je behang mee van de muur haalt doet het ook.
pi_155142750
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het enige wat je dan doet is meer luchtjes er op zetten. Je zou een stoomreiniger kunnen lenen van iemand? Zo een ding waar je behang mee van de muur haalt doet het ook.
Ja kan. Maar ik ken niemand met zo'n ding en het gaat me om ff snel een oplossing. HG klinkt goed. ^O^ Zo erg is het allemaal niet gewoon.. De mand kan in de wasmachine en de kussentjes ook. Opgelost!
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:38:15 #88
45206 Pietverdriet
pi_155142803
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja kan. Maar ik ken niemand met zo'n ding en het gaat me om ff snel een oplossing. HG klinkt goed. ^O^ Zo erg is het allemaal niet gewoon.. De mand kan in de wasmachine en de kussentjes ook. Opgelost!
Wij laten de honden nooit op de bank, en al hun "beddegoed" wordt wekelijks gewassen. De honden zelf ruiken helemaal niet
pi_155143090
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wij laten de honden nooit op de bank, en al hun "beddegoed" wordt wekelijks gewassen. De honden zelf ruiken helemaal niet
Fijn ^O^
Ik begin er niet aan om alles wekelijks te wassen :D Dan is zijn mand altijd nat, niet bepaald handig :P De hond zelf ruikt ook niet echt (goed voer he) maar net als bij mensen wordt de slaapplek toch muffig na een tijdje van huidvet en zo.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:57:25 #90
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_155143235
Jullie honden stinken wel. Al denken jullie nog zo hard van niet. :)

Alle stoomreinigers en goed voer daargelaten - een hondenhuishouden binnenstappen vergt áltijd geuraanpassingsvermogen.

!!Ja wel! Ja! Ook bij jou! Met je leuke schone hond! Het is niet anders! Geeft niks ook!!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_155143321
Nou dude, als je daar van overtuigd bent dan kom je maar een keer langs, dan bewijs ik je het tegendeel.
pi_155143324
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Jullie honden stinken wel. Al denken jullie nog zo hard van niet. :)

Alle stoomreinigers en goed voer daargelaten - een hondenhuishouden binnenstappen vergt áltijd geuraanpassingsvermogen.

!!Ja wel! Ja! Ook bij jou! Met je leuke schone hond! Het is niet anders! Geeft niks ook!!
Eens. :Y Honden ruiken altijd, zeker voor niet-hondenbezitters. :) Snap dat je dat zelf niet meer zo merkt als je altijd een hond in de buurt hebt.

Geeft verder inderdaad niks. Bij mij thuis ruikt het geregeld fors naar gepofte knoflook / vers gefrituurde kroepoek / indiase curry - dus erover zeuren zal ik nooit! :D

Het is niet erg dat dingen ergens naar ruiken.
pi_155143339
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Eens. :Y Honden ruiken altijd, zeker voor niet-hondenbezitters. :) Snap dat je dat zelf niet meer zo merkt als je altijd een hond in de buurt hebt.

Yep :Y

En geeft ook niet want mijn huis ruikt ook naar vanalles en nog wat :D
pi_155143367
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yep :Y

En geeft ook niet want mijn huis ruikt ook naar vanalles en nog wat :D
Katten :Y
pi_155143379
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Katten :Y
Dat zou nog het meest positieve zijn ;)
pi_155143382
Als mijn collega direct uit de manege naar werk kom ruikt ze altijd naar stal en paard. Vind ik juist wel lollig. :) Ben niet zo moeilijk met geurtjes, of het moet zijn dat iemand voor je plaatstneemt in de bus die duidelijk al twee weken lang dezelfde broek aan heeft, of verschaalde pislucht in een steegje, maar da's natuurlijk anders.
Dingen die gewoon 'schoon' zijn maar wel een geur hebben: ik maak me er niet druk om.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:03:36 #97
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_155143400
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mijn tip
Is het leer of stof?
_O- :|W

Jezus, Piet. Echt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_155143405
Maar goed, mijn hond ruikt (dat zei ik net verkeerd), net zoals alles 'ruikt' maar stinkt absoluut niet. Stinkhonden zijn goor :r
pi_155143449
Ik was ooit als puber eens bij een jongen thuis en die hadden een heel ouwe hond met twee ontstoken, etterende oren.
Alsof je een klap in je gezicht kreeg, die geur! :o En die jongen zeer verontschuldigend natuurlijk, maar zelfs dáárvoor gold: als je er eenmaal een uur in zit merk je er niks meer van. *) Vond het vooral sneu.
pi_155143452
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar goed, mijn hond ruikt (dat zei ik net verkeerd), net zoals alles 'ruikt' maar stinkt absoluut niet. Stinkhonden zijn goor :r
Maar is dat niet persoonlijk?
Het verschil tussen ruiken of stinken?
Als ik een geurtje niet lekker vind, vind ik dat het stinkt terwijl het misschien een gewoon geurtje is....
Jaja nu ga ik er te veel over nadenken _O-
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:06:06 #101
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_155143457
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:00 schreef Lonaa het volgende:
Nou dude, als je daar van overtuigd bent dan kom je maar een keer langs, dan bewijs ik je het tegendeel.
Dat denk ik niet. Ik zeg ook dat het niet erg is. Ik ben nota bene een grote huisdierenfan. Maar hou op met de bewering dat je dier niet stinkt. Hij stinkt wel. En terecht. Het is een dier, geen Giselle Bündchen dat daar in de mand ligt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_155143475
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Is natuurlijk ook persoonlijk. Er zijn zat mensen die kokhalzen van Brie de Meaux, maar als ik het ruik haal ik subiet een stokbrood tevoorschijn! :9
pi_155143499
Stinken vind ik als het overheerst. Of het dan ook vies-stinkt is een persoonlijke kwestie. Veel stinkkaas vind ik wel stinken maar dan lekker ;)

Anyway, boejuh!
Ik ga lunchen in het durp :W
pi_155143500
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Is natuurlijk ook persoonlijk. Er zijn zat mensen die kokhalzen van Brie de Meaux, maar als ik het ruik haal ik subiet een stokbrood tevoorschijn! :9
Ter aanvulling: neemt natuurlijk niet weg dat er wel een verschil is tussen een hond met gewoon een natuurlijke eigen geur en een hond die gaat meuren omdat -ie heel slecht verzorgd wordt. Dat verschil ruikt iedereen denk ik wel. :Y
pi_155143555
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij woont in de binnenstad van Rotterdam, daar is de demografie anders, maar als je HA in suburbia zit vol biggende vinexvrouwen is het de horror.
+

quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:18 schreef Isegrim het volgende:

[..]

De assistente bij onze huisarts filtert daar op. Die hoor je met regelmaat aan de telefoon vertellen dat 0.01 graad verhoging niet erg is, en dat een kind niet dood gaat van een iets grotere hoeveelheid snot uit de neus en dat ze niet langs hoeven te komen.
pi_155143619
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Durian, zeer overrijpe jackfruit, gedroogde vis, het heeft wel een tijdje geduurd voordat ik die geuren met eten associeerde. Als dat eenmaal het geval is, ervaar je die geur ook heel anders.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:12:19 #107
45206 Pietverdriet
pi_155143627
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:03 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

_O- :|W

Jezus, Piet. Echt.
Wat is er duderinnetje, zit je weer eens wat dwars?
pi_155143703
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Durian, zeer overrijpe jackfruit, gedroogde vis, het heeft wel een tijdje geduurd voordat ik die geuren met eten associeerde. Als dat eenmaal het geval is, ervaar je die geur ook heel anders.
Ik heb het met sommige vrij normale dingen zelfs nog wel.. Ik moet niet gaan snuffelen aan vissaus of trassi want dat vind ik echt vies. Ik zet me eroverheen omdat ik weet dat het eten er wel degelijk hartstikke lekker van wordt, maar ik vind het echt wel onaangenaam stinken! :D
pi_155143883
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb het met sommige vrij normale dingen zelfs nog wel.. Ik moet niet gaan snuffelen aan vissaus of trassi want dat vind ik echt vies. Ik zet me eroverheen omdat ik weet dat het eten er wel degelijk hartstikke lekker van wordt, maar ik vind het echt wel onaangenaam stinken! :D
Ook de geur van trassi ervaar ik tegenwoordig anders. Ik ruik dat het stinkt, maar mijn hoofd roept tegenwoordig wel "FOOD!" als ik het ruik (en daarna pas "Bah, natte hond").
pi_155143903
Over geur gesproken, een van onze katten komt er altijd bij zitten als ik ui of rode peper (of liever nog: beide) aan het snijden ben. Krijgt onwijze rode traanoogjes. Zit dan op een meter afstand, en bij iedere kans die hij krijgt begint hij echt aan de pepers en/of de uien te snuffelen, waarna hij zijn ogen heel hard dicht knijpt. Soort SM-achtige neigingen ofzo :D
pi_155144460
haha, grappige kat LHO!

Kiek nou, de eerste babywas op het balkon

pi_155144528
:o
Een regenboog van kabouterwasgoed!
Sla in de vensterbank!
Uitzicht op zonnig Berlijn!

Beste balkonfoto ooit! :D
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:10:39 #113
45206 Pietverdriet
pi_155145058
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
"Bah, natte hond"
Dat heb met het eten van ovenfriet
pi_155145223
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:
haha, grappige kat LHO!

[ afbeelding ]
Omg! Wat kleurrijk en schattig! :)
Word er helemaal vrolijk van, leuke foto! :D
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:16:08 #115
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_155145226
quote:
haha, grappige kat LHO!

[ afbeelding ]
Op kleur gesorteerd!!!! Hoe lang heb je daar over gedaan?

Fantastisch :D
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:19:02 #116
45206 Pietverdriet
pi_155145293
quote:
haha, grappige kat LHO!

[ afbeelding ]
Grande Wasche ipv Caran d'ache

woensdag 12 augustus 2015 @ 12:23:47 #117
45206 Pietverdriet
pi_155145421
Keurige buurt trouwens wat ik zo zie op de achtergrond
pi_155145508
Op kleur gesorteerde was. _O-
pi_155145556
Normaal doe ik dat niet hoor!
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:29:28 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155145568
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:28 schreef Jagärtrut het volgende:
Houd je niet van roze?
The love you take is equal to the love you make.
pi_155145613
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:28 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik geloof er niks van! :P
pi_155145617
quote:
6s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Houd je niet van roze?
Dit is 1 lading was. Bijna alles is 2ehands, dus dat scheelt met wassorteren...
pi_155145682
Wat een vrolijke babywas :D O+
pi_155146151
Arme stakkers daar in het midden-oosten :o

http://www.telegraaf.nl/d(...)_dollar_lenen__.html
quote:
Het land heeft veel last van de lage olieprijs, waardoor de begroting onder druk staat. Om de uitgaven op peil te kunnen houden, moet Saudi-Arabië een beroep doen op de financiële markten.
pi_155146163
Deze zomervakantie is echt 'vaag'. Normaal heb ik altijd het gevoel dat er echt duizend jaar tussen de laatste week van het vorige schooljaar en de eerste week van het nieuwe schooljaar zit, maar nu lijkt het
slechts een week of twee of zo...

Over 2,5 week begint 'het feest' weer. Maar het is nog allemaal zo 'vers'... net of het volgend schooljaar niet 'nieuw' is :')

#vaaggezeikengejammervanUnitesdeel203910.23
pi_155146530
Unites, ik vind het leuk dat jij je wazige gedachtenspinsels - die ik wel herken van toen ik jouw leeftijd had - zo opschrijft O+

Groetjes uit de tram! (Mijn favo vervoersmiddel in het OV)

[ Bericht 2% gewijzigd door minilot op 12-08-2015 13:18:47 ]
pi_155146632
Ik snap ook wel wat Unites bedoelt. :Y
pi_155146807
Ik ook!
En ging jij nou in een woongroep Unites? Of was dat Emmy?
:@
pi_155146819
quote:
6s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:29 schreef Lienekien het volgende:

Houd je niet van roze?
Kijkt even beter naar die was :o !
Jongetjes was :Y :D
pi_155146937
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook!
En ging jij nou in een woongroep Unites? Of was dat Emmy?
:@
Emmy. :Y

Onze Unites is nog net een pietsje jonger :)
pi_155146972
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik denk dat Lienekien verwees naar het door elkaar wassen van de kleuren :)
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:34:17 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155146998
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik denk dat Lienekien verwees naar het door elkaar wassen van de kleuren :)
Nee hoor. :)
pi_155147080
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee, het is een we weten niet wat het wordt en meisjes kunnen ook blauw en groen dragen, en jongens ook roze-was...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 augustus 2015 @ 13:41:26 #134
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_155147160
Overbuurvrouw overleden. :{. Niet iemand die je dagelijks of wekelijks spreekt, maar toch een aardig mens. Al lange tijd hartproblemen. Vorige week ging het opnieuw mis, waarna ze eergisteren heen is gegaan. Wel veel te jong met eind 60.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_155148235
Oh hč, Boris Wat verdrietig!
pi_155148975
Bleh Boor -O-
pi_155149303
Bah Boor..

Die was Jagar :D echt briljant _O_ _O_
pi_155149548
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:41 schreef borisz het volgende:
Overbuurvrouw overleden. :{. Niet iemand die je dagelijks of wekelijks spreekt, maar toch een aardig mens. Al lange tijd hartproblemen. Vorige week ging het opnieuw mis, waarna ze eergisteren heen is gegaan. Wel veel te jong met eind 60.
Eind 60 vind ik nog best jong ja -O- Gecondoleerd en ik neem aan dat je naar de uitvaart gaat?
pi_155149581
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:56 schreef Unites het volgende:
Deze zomervakantie is echt 'vaag'. Normaal heb ik altijd het gevoel dat er echt duizend jaar tussen de laatste week van het vorige schooljaar en de eerste week van het nieuwe schooljaar zit, maar nu lijkt het slechts een week of twee of zo...

Over 2,5 week begint 'het feest' weer. Maar het is nog allemaal zo 'vers'... net of het volgend schooljaar niet 'nieuw' is :')

#vaaggezeikengejammervanUnitesdeel203910.23
Ik snap wat je bedoelt! Ze gaan hier dus maandag alweer naar school en ik heb echt het gevoel alsof de scholen nog maar net vakantie hebben :o Nou ja, ik snap niet he-le-maal wat je bedoelt, want ik hoef niet naar school 8-)
pi_155149757
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt! Ze gaan hier dus maandag alweer naar school en ik heb echt het gevoel alsof de scholen nog maar net vakantie hebben :o Nou ja, ik snap niet he-le-maal wat je bedoelt, want ik hoef niet naar school 8-)
Mooi, die vakantierust in de bakkerij heeft wel weer lang genoeg geduurd :+
pi_155149849
In het Volkspark rijpe bramen plukken en in je mond stoppen terwijl de hond op haar hoogte hetzelfde doet O+
#geluksmomentje.
pi_155150460
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Mooi, die vakantierust in de bakkerij heeft wel weer lang genoeg geduurd :+
Duurt bij jullie nog ff he.. Noord gaat het eerst weer.. ;)
pi_155150840
Allemachtig, ik heb zowaar even hardop gelachen om dat topic R&P / Beschrijf *hier* een user die je nog nooit ontmoet hebt. Ik begin wel.

Maar vanaf het begin ook heel erg leuk 8-) Moblo en Lienekien zitten er ook tussen.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 15:58:18 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_155151034
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig, ik heb zowaar even hardop gelachen om dat topic R&P / Beschrijf *hier* een user die je nog nooit ontmoet hebt. Ik begin wel.

Maar vanaf het begin ook heel erg leuk 8-) Moblo en Lienekien zitten er ook tussen.
Erg leuk. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_155151169
quote:

:D heb nu niet echt de rust om alles goed te lezen, maar tot zo ver echt heel leuk _O-
pi_155151220
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:

:D heb nu niet echt de rust om alles goed te lezen, maar tot zo ver echt heel leuk _O-
Ik ben echt alle topics vanaf vanmorgen aan het bijlezen hč. En nog steeds bezig. Al een uur! Wat had iedereen postdiarree overal.
pi_155151568
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben echt alle topics vanaf vanmorgen aan het bijlezen hč. En nog steeds bezig. Al een uur! Wat had iedereen postdiarree overal.
Álle?? :o
  woensdag 12 augustus 2015 @ 16:22:03 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_155151689
Fijn P dat je minder pijn hebt.

Jeager,tof wasje hangt er daar :D

Ben zo benieuwd naar een bepaalde tattoo!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 12 augustus 2015 @ 16:22:08 #149
45206 Pietverdriet
pi_155151693
quote:

In potentie een leuk topic, maar helaas doet het mij nogal denken aan het schoolplein waar kinderen die er om een of andere reden niet bij horen gepakt worden en de meute er achteraan joelt.
pi_155151741
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nog geen nieuws van het tattoofront gezien.. Hij zal er nu toch wel eens op staan :Y
  woensdag 12 augustus 2015 @ 16:26:41 #151
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_155151782
Okee, is is mij eergisteren gelukt om een virus of malware op mijn laptop te krijgen. Ik kan niet meer internetten) , bv FOK laadt hij traag in en daarna maar draaien, wordt ongevraagd naar een andere pagina gestuurd en een nieuwe pagina geopend met bv: gefeliciteerd je bent geselecteerd, oid, steeds wat anders.
AVG haalt het er niet uit. En nu, help . Mobiel internet wordt ik gek van. Wat nu?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 12 augustus 2015 @ 16:29:55 #152
45206 Pietverdriet
pi_155151853
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Okee, is is mij eergisteren gelukt om een virus of malware op mijn laptop te krijgen. Ik kan niet meer internetten) , bv FOK laadt hij traag in en daarna maar draaien, wordt ongevraagd naar een andere pagina gestuurd en een nieuwe pagina geopend met bv: gefeliciteerd je bent geselecteerd, oid, steeds wat anders.
AVG haalt het er niet uit. En nu, help . Mobiel internet wordt ik gek van. Wat nu?
Harde schijf formatteren en een schone installatie doen?
  woensdag 12 augustus 2015 @ 16:32:28 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_155151914
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:

Hij is net klaar. B. zal straks w.s. wel een fotootje plaatsen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_155151958
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

In potentie een leuk topic, maar helaas doet het mij nogal denken aan het schoolplein waar kinderen die er om een of andere reden niet bij horen gepakt worden en de meute er achteraan joelt.
Kreeg er ook geen fijn gevoel bij
  woensdag 12 augustus 2015 @ 16:35:42 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_155151987
quote:
Stinger en Malwarebytes er overheen laten gaan?
Poef.....gone! Šgolfer
pi_155152091
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Stinger en Malwarebytes er overheen laten gaan?
Dat :Y
pi_155152526
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kreeg er ook geen fijn gevoel bij
TS doet het nog leuk, met een knipoog. Maar er zitten er tussen die treiterig van toon zijn.
pi_155152544
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

TS doet het nog leuk, met een knipoog. Maar er zitten er tussen die treiterig van toon zijn.
Ik heb geleerd op fok dat soort topics niet door te lezen dus daar hou ik het maar bij :)
pi_155152980
Fotoverslagje voor de nieuwsgierigen!

Ontwerpje op maat en naar mijn wens met zijn visie qua diepte, kleur en schaduw (optisch effect)
Blauwdruk op de juiste plek (waar je je hartslag kan voelen)
Alles super hygiënisch voorbereiden...
Klaar! O+
  woensdag 12 augustus 2015 @ 17:17:09 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155153029
Lief! O+
  woensdag 12 augustus 2015 @ 17:18:37 #162
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155153066
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:14 schreef Bluezz het volgende:

Ontwerpje op maat en naar mijn wens met zijn visie qua diepte, kleur en schaduw (optisch effect)
Klaar! O+
O+ ^O^ _O_
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_155153102
Stoer hoor B!

*Zanto zelf heeft m niet gezet dus....
pi_155153117
Nee die is meer van het free-stylen zonder ontwerp. Was ie ook mee bezig bij iemand.
pi_155153138
Dat kan ie heel goed ja, dat klopt
pi_155153495
quote:

Klaar! O+
O+ O+ super tof!!
Valt mee met het zwellen en rode bij je he?
pi_155153525
Mooi hoor B! :*
Kwak
pi_155153613
Jaaaaaa!! Positieve feedback op mijn inleiding en vragenlijst *O* morgen kleine aanpassingen maken en mijn survey online zetten. Data verzamelen :s) :s) En jullie bestoken dus })
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 augustus 2015 @ 17:46:52 #169
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_155153693
Allerhande over pasta. Staat er een recept met quinoapasta in. Bestaat die pasta voor welgeteld 8% uit quinoa :')! En dan wel 3,5e per pakje willen hebben :').

Tof Bloes :)

En Isa ik ga morgenavond naar de condoleance.
pi_155153699
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:36 schreef Sunnythesun het volgende:

O+ O+ super tof!!
Valt mee met het zwellen en rode bij je he?
Er zit nu die zalf heel dik op, maar hij is wel wat dik en als ik er aan kom voel je het wel.
Maar het valt heel erg mee!
Ja he O+
pi_155153706
quote:

Wat een topic :D
pi_155154042
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Er zit nu die zalf heel dik op, maar hij is wel wat dik en als ik er aan kom voel je het wel.
Maar het valt heel erg mee!
Ja he O+
Ja :Y goede keuze..
Hoe vond je het zetten aanvoelen?
  woensdag 12 augustus 2015 @ 18:19:57 #173
45206 Pietverdriet
pi_155154465
Vanavond Flammkuchen met Federweisser en Koolsla
pi_155154520
quote:

Klaar! O+
Mooi :Y
pi_155154636
quote:

Klaar! O+
"waar je je hartslag kan voelen" O+ Prachtig!
pi_155154821
Wat mooi Bluezz!
pi_155154922
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:46 schreef borisz het volgende:
Allerhande over pasta. Staat er een recept met quinoapasta in. Bestaat die pasta voor welgeteld 8% uit quinoa :')! En dan wel 3,5e per pakje willen hebben :').

Tof Bloes :)

En Isa ik ga morgenavond naar de condoleance.
Ik word schijtziek van die kutquinoa. ;(
pi_155154937
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat.
pi_155155002
Mooie tat B!

Ik heb een schaaltje Japanse wijnbessen uit de tuin O+
pi_155155008
Die zijn zooooo lekker!
pi_155155049
CV-ketel naar de klote,even geen verwarming. :'(

quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:40 schreef Lonaa het volgende:
Mooie tat B!

Ik heb een schaaltje Japanse wijnbessen uit de tuin O+
Pics? :9
pi_155155120
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
CV-ketel naar de klote,even geen verwarming. :'(

Jeetje, wat zal je het koud krijgen :D (ik neem even voor het gemak aan dat je in Nederland woont)

Wordt ie snel gerepareerd?
pi_155155214
quote:
12s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jeetje, wat zal je het koud krijgen :D (ik neem even voor het gemak aan dat je in Nederland woont)

Wordt ie snel gerepareerd?
Het wordt vandaag nog gerepareerd.

* Blue_Panther_Ninja is sinds 27 januari 1995 inwoner van Nederland,aldus de GBA/BRP O-)
pi_155155297
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:

Ja :Y goede keuze..
Hoe vond je het zetten aanvoelen?
Bij het eerste moment waarop het naaldje je huid raakt dacht ik wel even, eeehhh oh ja, zo voelde dat :D En hij vroeg meteen ; Gaat het? Als het niet gaat meteen zeggen hoor, dan stop ik!!
pi_155155316
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:26 schreef Isabeau het volgende:

"waar je je hartslag kan voelen" O+ Prachtig!
Symboliek 3.0 *)
  woensdag 12 augustus 2015 @ 19:22:17 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_155156179
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:52 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Symboliek 3.0 *)
Ik hou er van. Hij is prachtig B !
  woensdag 12 augustus 2015 @ 19:24:40 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_155156242
Bedankt P en Golfer.
Deze twee op pc van lief gehaald (dat lukt niet op de laptop hé :') )
Eerste scan loopt nu, toch heb ik weinig vertrouwen :P
pi_155156560
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Bedankt P en Golfer.
Deze twee op pc van lief gehaald (dat lukt niet op de laptop hé :') )
Eerste scan loopt nu, toch heb ik weinig vertrouwen :P
Anders gewoon je hele schijf formatteren 8-) Of een Mac kopen 8-)
  woensdag 12 augustus 2015 @ 19:44:15 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_155156751
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Anders gewoon je hele schijf formatteren 8-) Of een Mac kopen 8-)
Dan heb ik ook geen Windows meer. En ik moet gewoon beter oppassen
  woensdag 12 augustus 2015 @ 19:46:18 #190
45206 Pietverdriet
pi_155156823
Met windows tien hoef je je geen zorgen te maken over spyware, dat is spyware
pi_155157547
Het gedoe met foto's opslaan, bewerken en delen en toestemming en administrator waarschuwingen is wel heel rot. Steeds alles opnieuw maar weer toestaan en delen en weer terug en aangeven dat er alles mag met elke foto :(
Dat is ook windows 10. Maar verder blij mee :)
pi_155157632
Ik moet plassen maar ik heb twee poezen op schoot. #dilemma
pi_155157697
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:10 schreef Bluezz het volgende:
Het gedoe met foto's opslaan, bewerken en delen en toestemming en administrator waarschuwingen is wel heel rot.
http://winaero.com/blog/h(...)e-uac-in-windows-10/
pi_155157785
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:51 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Bij het eerste moment waarop het naaldje je huid raakt dacht ik wel even, eeehhh oh ja, zo voelde dat :D En hij vroeg meteen ; Gaat het? Als het niet gaat meteen zeggen hoor, dan stop ik!!
Ik vond het echt een kutgevoel. Alsof je heel erg geëpileerd wordt op 1 plek. Maar goed, ik ben wat hoog sensitief dus ik voel dat allemaal iets meer dan normale mensen schijnt :+
  woensdag 12 augustus 2015 @ 20:26:33 #195
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155158060
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:10 schreef Bluezz het volgende:
Het gedoe met foto's opslaan, bewerken en delen en toestemming en administrator waarschuwingen is wel heel rot. Steeds alles opnieuw maar weer toestaan en delen en weer terug en aangeven dat er alles mag met elke foto :(
Dat is ook windows 10. Maar verder blij mee :)
Huh? Geen last van, blijkbaar heb ik dat al uitgeschakeld.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 12 augustus 2015 @ 20:30:04 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_155158183
Golfer bedankt kerel.. Malewarebytes lijkt te helpen... Ik stond op het punt om een nieuwe laptop te kopen.
Jou en P vertrouw ik namelijk wel, bedankt jongens.
Ha als wij elkaar ooit eens ontmoeten krijg je van mij een drankje of meer *O*
pi_155158229
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
een drankje of meer
pi_155158259
MBAM is idd eerste wat je draait bij malware, zelfs goed om eens per 3 maanden ofzo even preventief te draaien het verbaast je soms wat je bij mensen tegen komt die "nergens last van hebben"
  woensdag 12 augustus 2015 @ 20:32:15 #199
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_155158263
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:6
pi_155159222
  woensdag 12 augustus 2015 @ 20:56:14 #201
63722 z80
I fink you freaky
pi_155159225
quote:
als de laptop weer loopt even autoruns downloaden en draaien.
dan kun je exact zien wat er allemaal opgestart/draait op je systeem.
ook kun je redelijk veilig dingen uitschakelen door het vinkje voor die regel weg te halen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 augustus 2015 @ 21:03:51 #202
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_155159524
Volgt hier iemand de Britse politiek? :+
De elite bij Labour is paniek nu de meest linkse optie Anthony Corbyn met stip gekozen dreigt te worden als nieuwe Labourleier. In de polls heeft hij 30%pt voorsprong op de rest.
Inmiddels is Blair ingezet :+. http://www.theguardian.co(...)liff-edge-tony-blair
pi_155159544
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Golfer bedankt kerel.. Malewarebytes lijkt te helpen... Ik stond op het punt om een nieuwe laptop te kopen.
Jou en P vertrouw ik namelijk wel, bedankt jongens.
Ha als wij elkaar ooit eens ontmoeten krijg je van mij een drankje of meer *O*
:7 Kom maar op 8-)
pi_155159579
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:03 schreef borisz het volgende:
De elite bij Labour is paniek nu de meest linkse optie Anthony Corbyn met stip gekozen dreigt te worden als nieuwe Labourleier. In de polls heeft hij 30%pt voorsprong op de rest.
Inmiddels is Blair ingezet :+. http://www.theguardian.co(...)liff-edge-tony-blair
We zijn niet allemaal into de politiek hoor :P Sommige mensen leven in de echte wereld en zo :+
pi_155159776
Zo mooi zijn als Corbynwint, moet ieg verandering opleveren, en allesbeter dan een extreem rechts aan de macht, kijken wat er dan gebeurd en of politici zich weer een achter de oren krabben en wakker worden
pi_155159906
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:03 schreef borisz het volgende:
Ik volg het een beetje doordat ik 's ochtends altijd naar de BBC kijk. Maar dit heb ik nog niet echt meegekregen eigenlijk :D
  woensdag 12 augustus 2015 @ 21:28:34 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_155160402
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 12 augustus 2015 20:30 schreef uniekhoorn krijg je van mij een drankje of meer *O*
Ik ga voor meer. *)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_155162506
quote:

Klaar! O+
Moooooii!! :)
  woensdag 12 augustus 2015 @ 23:17:27 #210
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155164224
Ik ben trouwens weer naar de tandarts geweest, want de vulling van vorige week bleef van het weekend al achter in een hap brood. :')

En over twee weken weer want er moet eerst iets aan het tandvlees gebeuren voordat hij een goede poging kan doen om het goed te repareren. :')

Maar ik ben weer bij met de controle! *O*
pi_155164319
De tandarts is je beste vriend ;)
pi_155164512
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:20 schreef Bluezz het volgende:
De tandarts is je beste vriend ;)
Niet }:| Mijn beste vriend (vriendin eigenlijk) was hartstikke blij met een paar bossen bloemen die ik op kantoor geconfisqueerd had (gevalletje kar dondert om, dus bloemen kunnen niet meer verkocht worden. Verder niks mis mee :') ). De tandarts stuurt enorme rekeningen. Geen goeie vriend dus -O-
  woensdag 12 augustus 2015 @ 23:33:05 #213
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155164773
Ik ben gelukkig nog verzekerd voor tandheelkunde. Ik zou het eruit gooien dit jaar, maar toen kwam de verzekeraar met een aanbieding.

Mijn beste vriend! Ik heb hem vandaag wel bedankt, dat vond hij wel plezierig volgens mij. :)
pi_155165089
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben gelukkig nog verzekerd voor tandheelkunde. Ik zou het eruit gooien dit jaar, maar toen kwam de verzekeraar met een aanbieding.

Mijn beste vriend! Ik heb hem vandaag wel bedankt, dat vond hij wel plezierig volgens mij. :)
:D Ik kwam erachter dat mijn zorgverzekeraar tegenwoordig onwijs veel tandheelkundige ingrepen 100% vergoed. Had ik ff een jaartje eerder moeten weten -O-
  donderdag 13 augustus 2015 @ 00:48:16 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_155167067
No Reservations Kroatië van Anthony Bourdain uit 2012 bekeken en ik begin Pietverdriet steeds beter te begrijpen. Mix van Italië en iets meer en volop prachtige producten en een mooi landschap. ^O^
Ga maar even een beetje kijken of er een keer een tussendoor vakantie te vinden is.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_155167368
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:33 schreef Lienekien het volgende:

Ik heb hem vandaag wel bedankt, dat vond hij wel plezierig volgens mij. :)
Goed dat je dat deed, dat gebeurt denk ik in de gezondheidszorg niet genoeg.

Toen ik herfst/winter vorig jaar t/m het voorjaar van dit jaar met vervelende dermatologische problemen bij de dermatoloog kwam en ze goed advies gaf, mij serieus nam (!) en de behandeling uitzette die werkte, heb ik haar gezegd dat ik zķ blij met haar ben en met nogmaals terugkomen omdat het niet over was/ging ze nogmaals goed zat en ik dat ook zei, kon ik zien dat ze dat niet gewend was.
pi_155170293
:O mogguh

Tochtje naar onze vestiging in Dirksland vandaag. Eens kijken of daar nog alles onder controle is :7
  donderdag 13 augustus 2015 @ 06:58:21 #218
45206 Pietverdriet
pi_155170357
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:48 schreef golfer het volgende:
No Reservations Kroatië van Anthony Bourdain uit 2012 bekeken en ik begin Pietverdriet steeds beter te begrijpen. Mix van Italië en iets meer en volop prachtige producten en een mooi landschap. ^O^
Ga maar even een beetje kijken of er een keer een tussendoor vakantie te vinden is.
Morgen is Rick Stein in Kroatie, oa op Korcula.
Vanavond in Who do you think you are, Paul Hollywood
pi_155170599
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:01 schreef Bluezz het volgende:

Goed dat je dat deed, dat gebeurt denk ik in de gezondheidszorg niet genoeg.

Toen ik herfst/winter vorig jaar t/m het voorjaar van dit jaar met vervelende dermatologische problemen bij de dermatoloog kwam en ze goed advies gaf, mij serieus nam (!) en de behandeling uitzette die werkte, heb ik haar gezegd dat ik zķ blij met haar ben en met nogmaals terugkomen omdat het niet over was/ging ze nogmaals goed zat en ik dat ook zei, kon ik zien dat ze dat niet gewend was.

Och, ik heb mijn dermatoloog mijn geluksengel en magiër genoemd, dus die van mij was wel wat gewend (hij moest lachen).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155170602
Ik heb mijn neuroloog ook heel erg bedankt voor het ontdekken van mijn slaapprobleem en daarmee het oplossen van zo veel 'problemen' die ik had en die blijkbaar daarmee samen hingen O+ _O_

Sowieso bedank ik eigenlijk altijd iemand na een behandeling oid.. Is niet meer dan normaal zou je zeggen toch? :?
pi_155170609
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 07:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb mijn neuroloog ook heel erg bedankt voor het ontdekken van mijn slaapprobleem en daarmee het oplossen van zo veel 'problemen' die ik had en die blijkbaar daarmee samen hingen O+ _O_

Sowieso bedank ik eigenlijk altijd iemand na een behandeling oid.. Is niet meer dan normaal zou je zeggen toch? :?
Eigenlijk wel! :Y Heb een arts ook wel eens een kaartje gestuurd met een bedankje.
pi_155170633
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 07:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eigenlijk wel! :Y Heb een arts ook wel eens een kaartje gestuurd met een bedankje.
Ja, kaartje oid heb ik zelf nooit gedaan hoor (heb nooit écht iets ergs gehad :+ ), maar gewoon hartelijk bedanken en oprechte blijheid uiten omdat een probleem beter is, hoe kan je dat nou níet doen??
pi_155171195
Het understatement van de dag op nu.nl:

"In de wijde omgeving snuivelden ruiten en raakten auto's beschadigd."
pi_155171237
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 08:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[ afbeelding ]
Zo hey... wat een enorme knal zeg. Zag gister op twitter filmpjes verschijnen en dat was echt geen kattenpis :X
pi_155171364
Er staat trouwens werkelijk snuivelden :')
pi_155171432
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er staat trouwens werkelijk snuivelden :')
mooi woord O+ ;)
pi_155171434
'Snuivelen', ik vind het wel een mooi woord. Ik ga er een betekenis bij bedenken. :+
pi_155171513
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:11 schreef Isegrim het volgende:
'Snuivelen', ik vind het wel een mooi woord. Ik ga er een betekenis bij bedenken. :+
Zo hard cocaīne naar binnen werken dat het spiegeltje barst. "Het spiegeltje is gesnuiveld"
  donderdag 13 augustus 2015 @ 09:18:40 #229
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155171537
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 08:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[ afbeelding ]
die hebben inderdaad wat krasjes opgelopen :')
pi_155171555
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

die hebben inderdaad wat krasjes opgelopen :')
En de ruiten zijn ook stuk.
pi_155171599
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Zo hard cocaīne naar binnen werken dat het spiegeltje barst. "Het spiegeltje is gesnuiveld"
:D _O-
pi_155171997
Ik had toch een heldere patient :D Deze meneer moet zijn ontlasting op kweek zetten.
Dan geven we een potje met zo'n schepje mee met een sticker erop, uitleg erbij en waar ze het in moeten leveren etc.
Komen ze terug met de vraag : stel dat je nou zo'n wc hebt waarbij het meteen in het water valt?
Ehhhh, ja goeie vraag.
Emmer dus :D
Of krant in de tuin zei hij :P
pi_155172019
Ik bedank trouwens ook altijd de tandarts.
Voor niets, want ik heb nooit iets :D
pi_155172413
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

:D
pi_155172558
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik had toch een heldere patient :D Deze meneer moet zijn ontlasting op kweek zetten.
Dan geven we een potje met zo'n schepje mee met een sticker erop, uitleg erbij en waar ze het in moeten leveren etc.
Komen ze terug met de vraag : stel dat je nou zo'n wc hebt waarbij het meteen in het water valt?
Ehhhh, ja goeie vraag.
OMG. :')
pi_155172561
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:45 schreef Bluezz het volgende:
Ehhhh, ja goeie vraag.
Ik heb in Dubai een darminfectie opgelopen. En moest een 'stool sample' inleveren.

Na het inleveren kwam de laborant terug 'Sir sir no urine, stool sample'. Het was een 'stool sample'.
pi_155172570
quote:

[..]

Ik weet niet of er veel vraag is naar een woord daarvoor. :')
pi_155172856
Ik heb nog een bos munt liggen. Iemand een leuk idee wat ik daar van kan maken? Zelfde met koriander eigenlijk.
pi_155172873
Ik heb een klein klusje voor jullie :s) Ik zou het heel tof vinden als jullie dit voor me willen invullen:
http://www.thesistools.com/web/?id=477282

Alvast bedankt :* ^O^
pi_155172884
thee? ;)
lekker tomatensalsa oid, offuh falafel, offuh kebab, offuh...jeumig zoveel eigenlijk
pi_155172888
Soep?
pi_155172912
Thee vind ik niet lekker. Zit wel een salsa verde te denken, dat is wel een optie. Het is echt een enorme bos die ik zoveel mogelijk wil verwerken.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:28 schreef Bluezz het volgende:
Soep?
Wat voor soep?
pi_155172920
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog een bos munt liggen. Iemand een leuk idee wat ik daar van kan maken? Zelfde met koriander eigenlijk.
Ik gooi dat spul bijna overal door :9 :9 Lekker door een gehaktmengsel (beide kruidensoorten, beetje gedroogd spul er bij, jum)
pi_155172980
of iets van een saus maken en dan een fijne lamsbout ofzo
pi_155172984
Sunny, gedaan! :)

quote:
In deze salade gaan flinke handen munt en koriander. :9
pi_155173007
Thanks Mini :*
pi_155173020
Borisz, wat sneu van je overbuurvrouw zeg..
En inderdaad een opvallende, interessante situatie in de UK! Ik volg het een tikkie. :Y
pi_155173079
En anders Myraela: gewoon kruiden goed wassen en in een kom gooien, knoflook, wijnazijn en olie erbij, zout en peper en dan de staafmixer erop, in een schone pot gieten en een paar dagen lang als groene saus gebruiken over gegrilld vlees, als dressing in salads en door mayo roeren voor onder beleg op een hartige boterham. Of om warme aardappeltjes mee om te scheppen. Mogelijkheden te over. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 13-08-2015 14:39:35 ]
pi_155173100
quote:
Ik vind dat heerlijk door een couscoussalade! Lekker veel ook :9
pi_155173118
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een klein klusje voor jullie :s) Ik zou het heel tof vinden als jullie dit voor me willen invullen:

Ziet er netjes uit voor een enquete op FOK! 8-)
pi_155173142
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ziet er netjes uit voor een enquete op FOK! 8-)
hehe ja is weer eens wat anders he :P
pi_155173150
quote:

Gedaan. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:32 schreef minilot het volgende:
Sunny, gedaan! :)

[..]

In deze salade gaan flinke handen munt en koriander. :9
Welke salade? :@

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:35 schreef minilot het volgende:
En anders Myrala: gewoon kruiden goed wassen en in een kom gooien, knoflook, wijnazijn en olie erbij, zout en peper en dan de staafmixer erop, in een schone pot gieten en een paar dagen lang als groene saus gebruiken over gegrilld vlees, als dressing in salads en door mayo roeren voor onder beleg op een hartige boterham. Of om warme aardappeltjes mee om te scheppen. Mogelijkheden te over. :9
Denk dat ik inderdaad zoiets ga doen. En misschien ook gewoon per kruid individueel in de vijzel met wat olijfolie en dan ijsklontjes van maken.
pi_155173159
"Nadat de vrouwen zich hadden voorgesteld, kwamen zij naar binnen. De man ontdenkte vervolgens dat hun verhaal niet klopte. "

nog een pareltje op nu.nl
pi_155173171
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind dat heerlijk door een couscoussalade! Lekker veel ook :9
Daar had ik het voor gekocht ja. :D Al was dat nog te zuinig, ik moet nog een beetje leren met zulke kruiden om te gaan.
pi_155173202
Thanks Myraela ^O^
pi_155173208
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:39 schreef Myraela het volgende:

Daar had ik het voor gekocht ja. :D Al was dat nog te zuinig, ik moet nog een beetje leren met zulke kruiden om te gaan.
Ik haksel daar altijd een flinke bos van van alles door :Y Gewoon de hele bossen dus *O*
pi_155173253
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik haksel daar altijd een flinke bos van van alles door :Y Gewoon de hele bossen dus *O*
Echt? Peterselie en basilicum kan ik echt met bossen eten. Maar zeker munt is altijd nog aan wennen. :D Maar ach, ik had op de markt een een bos koriander, munt en platte peterselie in totaal voor 1 euro gekocht. Dat zijn eigenlijk wel prijzen om gewoon eens royaal mee te doen.
pi_155173262
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:39 schreef Myraela het volgende:

[..]
Welke salade? :@
Ahem!
http://herbivoracious.com(...)rb-salad-recipe.html

Eventueel met kip of garnaaltjes in plaats van tofu. :Y
pi_155173271
Whoei! Al 16 respondenten.. dat gaat vlot zeg :D
pi_155173275
Hoeveel heb je er nodig Sun?
pi_155173280
Oh, misschien is die salade wel lekker bij het buikspek van de barbecue. :9
pi_155173303
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:44 schreef minilot het volgende:
Hoeveel heb je er nodig Sun?
minimaal 25. Maar dat moet dus wel gaan lukken ;) Hoop eigenlijk op het dubbele, is betrouwbaarder...
pi_155173411
quote:

Ik wil een uitslag van deze persoonlijkheidstest. *O*
pi_155173457
Oh, en ik had toch stiekem maar een beetje blauwe kleurstof geregeld gisteren om mee uit te gaan proberen voor de water/zeethemabruiloftsdinges. 8-) :7
Ik kleine meringues maken..
..laat ik ze zķ op het aanrecht vallen: scheuren erin en van alle mooie puntjes de topjes eraf. :')

Telefoonfoto:

Verder ga ik sowieso fudge met zeezout maken en komt vanmiddag mijn madeleine-vorm binnen (dank voor het idee Isegrim!). Die bleken ze gisteren bij de Sligro helemaal niet te hebben, dus heb 'm ter plekke in de rij voor de kassa mopperend staan bestellen bij Bol.com via mijn telefoon. >:)
pi_155173508
Ik wil ook nog iets bakken voor mijn verjaardag. :D Al is het eigenlijk onzin, want we gaan zaterdag al barbecuen om het te vieren. :') Dan is iets bakken een beetje teveel eigenlijk.

Zeker gezien ik vrijdag ook al veel ga eten. Ik weet alleen nog niet of dat troost-eten of vier-eten gaat worden. Afhankelijk van of ik mijn rijbewijs haal. :')
pi_155173520
Ons dakraampje was er af gewaaid op onze zolder maar we hebben er weer een *O*

Eindelijk weer daglicht :D
pi_155173524
Viereten natuurlijk! ^O^ ^O^
pi_155173535
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:55 schreef emmyemmy het volgende:
Ons dakraampje was er af gewaaid op onze zolder maar we hebben er weer een *O*

Eindelijk weer daglicht :D
Jeuj!
Hoe is het met de woongroepvorderingen? Had je ze nog gebeld over 'de verwachte interactive met de medebewoners'? *)
pi_155173544
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:56 schreef minilot het volgende:
Viereten natuurlijk! ^O^ ^O^
Ik hoop het zo. :D Vandaag mijn laatste les. Voor mijn gevoel gaat het nu eigenlijk wel goed, maar toch ben ik echt kei nerveus.
pi_155173840
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:53 schreef minilot het volgende:
Oh, en ik had toch stiekem maar een beetje blauwe kleurstof geregeld gisteren om mee uit te gaan proberen voor de water/zeethemabruiloftsdinges. 8-) :7
Ik kleine meringues maken..
..laat ik ze zķ op het aanrecht vallen: scheuren erin en van alle mooie puntjes de topjes eraf. :')

Telefoonfoto:
[ afbeelding ]

Verder ga ik sowieso fudge met zeezout maken en komt vanmiddag mijn madeleine-vorm binnen (dank voor het idee Isegrim!). Die bleken ze gisteren bij de Sligro helemaal niet te hebben, dus heb 'm ter plekke in de rij voor de kassa mopperend staan bestellen bij Bol.com via mijn telefoon. >:)
Oh, maar die zijn wel superleuk!
pi_155173922
Ben wel tot aan mijn bovenarmen op deze manier blauw gevlekt:

Ik en kleurstof zijn nog geen vrienden. }:|
  donderdag 13 augustus 2015 @ 11:15:54 #272
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155173941
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:15 schreef minilot het volgende:
Ben wel tot aan mijn bovenarmen op deze manier blauw gevlekt:
[ afbeelding ]

Ik en kleurstof zijn nog geen vrienden. }:|
Kleurstof is toch wel erg aan je gehecht.
pi_155173952
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kleurstof is toch wel erg aan je gehecht.
:7
pi_155174963
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Jeuj!
Hoe is het met de woongroepvorderingen? Had je ze nog gebeld over 'de verwachte interactive met de medebewoners'? *)
Yep! En het is gewoon normaal :P is een woongroep door financiele redenen.
pi_155175200
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:55 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

Yep! En het is gewoon normaal :P
Awwwww, jammer! *)
pi_155175243
quote:

Done :)
pi_155175407
quote:

Gedaan :)
pi_155175578
ik ga vanavond ricotta gnocchi maken, met verse pesto. Wat voor groente zou daar lekker bij zijn? Normaal denk ik courgette, maar dat hebben we de laatste tijd zoveel gegeten...
pi_155175619
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:12 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Gedaan :)
Mijn dank is groot O+
pi_155175632
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:20 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ga vanavond ricotta gnocchi maken, met verse pesto. Wat voor groente zou daar lekker bij zijn? Normaal denk ik courgette, maar dat hebben we de laatste tijd zoveel gegeten...
Met spinazie?? Of broccoli of zo?
pi_155175649
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Paddenstoelen?
pi_155175665
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:22 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Met spinazie?? Of broccoli of zo?
spinazie is een goed idee. Kijken of ik dat ergens op de kop kan tikken vers voor een redelijke prijs!
pi_155175675
UPC kwam een monitor brengen. Om gedoe voor te zijn maar mee teruggestuurd met de bezorger :')
pi_155175699
Bijna 40 respondenten al 8-)
Ik O+ mijn sociale netwerk via sociale media ;)
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:26:47 #285
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155175757
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Bijna 40 respondenten al 8-)
Ik O+ mijn sociale netwerk via sociale media ;)
Mooi dat het goed loopt!

En hou je dan ook rekening met de plek waar je je respondenten hebt gevonden? Want dat zijn dus al mensen met een voorkeur voor social media.
pi_155175795
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Mooi dat het goed loopt!

En hou je dan ook rekening met de plek waar je je respondenten hebt gevonden? Want dat zijn dus al mensen met een voorkeur voor social media.
Uiteraard.
Nu heb ik ook hier en daar verzoekjes gedaan naar het invullen door niet mediale echtgenoten ;) Maar het is iets wat ik zeker mee moet nemen in de discussie.
pi_155175858
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Paddenstoelen?
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Paddenstoelen?
in de winter/herfst een goed idee. Met 35 graden buiten vind ik het te warm voor paddestoelen!
pi_155176185
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:30 schreef Jagärtrut het volgende:
in de winter/herfst een goed idee. Met 35 graden buiten vind ik het te warm voor paddestoelen!
Echt? :D Gaat bij mij echt het hele jaar door. Maarja, ik heb ook niet zo'n moeite met erwtensoep in de zomer.
pi_155176286
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Echt? :D Gaat bij mij echt het hele jaar door. Maarja, ik heb ook niet zo'n moeite met erwtensoep in de zomer.
Ik heb sowieso niet zoveel trek als het zo warm is, meestal. Dan heb ik liever iets met een lichtere smaak...
pi_155176410
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:23 schreef Isabeau het volgende:
UPC kwam een monitor brengen. Om gedoe voor te zijn maar mee teruggestuurd met de bezorger :')
UPS zeker. :P
pi_155176466
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:52 schreef Isegrim het volgende:

UPS zeker. :P
Ja, UPS :D
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:57:04 #292
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155176532
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Uiteraard.
Nu heb ik ook hier en daar verzoekjes gedaan naar het invullen door niet mediale echtgenoten ;) Maar het is iets wat ik zeker mee moet nemen in de discussie.
Uiteraard! Succes!

Het is een vak apart! Buiten wat literatuurstudie ihkv opleiding, heb ik wel eens bijgedragen aan een onderzoek, maar dat was kwalitatief onderzoek. Ik deed interviews (open vragen) en een collega schreef er een mooi rapport over.
pi_155176599
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Uiteraard! Succes!

Het is een vak apart! Buiten wat literatuurstudie ihkv opleiding, heb ik wel eens bijgedragen aan een onderzoek, maar dat was kwalitatief onderzoek. Ik deed interviews (open vragen) en een collega schreef er een mooi rapport over.
Voor mijn vorige master heb ik kwalitatief onderzoek gedaan. Maar ik geloof dat ik dit toch wel fijner vind. Is allemaal wat concreter en makkelijker aan te tonen en zo.. :)
pi_155176742
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Uiteraard! Succes!

Dat vind ik leuk om aan mee te doen. :Y Als het een leuk onderwerp is.
pi_155176842
beuh, onze nieuwe (derdehands) fiets gestolen van het binnenhof.... -O-
pi_155176855
quote:
15s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:10 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh, onze nieuwe (derdehands) fiets gestolen van het binnenhof.... -O-
Politici hč. Niet te vertrouwen. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155176964
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Uiteraard.
Had je dan niet een vraag mee moeten nemen hoe mensen bij de enquete zijn gekomen? :p
pi_155177149
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:11 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Politici hč. Niet te vertrouwen. :+

SPOILER
Hier moest ik heel lang over nadenken voordat ik het snapte.... :@
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:28:56 #299
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155177181
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Hier moest ik heel lang over nadenken voordat ik het snapte.... :@
En ik dacht: wat moet Jagär met een fiets in Den Haag? :+
pi_155177244
*hey*

Lekker 30 graden. :P
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:33:20 #301
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155177270
Hier 24 graden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')