Is het ook. Hoewel ik dol ben op hard eiwitglazuur en ik het er dus altijd wel heel lekker vind uitzien.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:16 schreef minilot het volgende:
Punt blijft wel, het is meer arts&crafts dan dat het echt met het baksel zelf te maken heeft. Ik concentreer me liever op het maken van iets lekkers en origineels.
Het decoreren van taarten en koekjes enzo heeft me echt nooit getrokken. Vind het er vaak wél mooi maar tegelijkertijd helemaal niet lekker uitzien..
Wou dat soort dingen dan ook maar grotendeels achterwege laten voor de bruiloft.![]()
Vréselijk ja! Nog een reden om onze gasten niet te vertellen dat ze naar een bruiloft kwamenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:18 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind bruiloften met een thema zo stom.
Net als bruiloften waar je van te voren al een heleboel werk moet verzetten. Voor elke bruiloft waar ik tegenwoordig heenga moet ik van alles doen: Een bladzijde schrijven over wat ik graag met het bruidspaar doe, geillustreerd met foto's. Mijn favoriete recept doorgeven, geillustreerd met foto's. Het etiket van mijn favoriete fles wijn afhalen en de fles wijn opnieuw decoreren en fles wijn en etiket meenmene naar de bruiloft. Mijn favoriete film meenemen naar de bruiloft...![]()
Laat mij gewoon naar die bruiloft komen, blij zijn voor het bruidspaar en een leuk feestje vieren....
/moppertrut...
Dat was mijn idee.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:17 schreef minilot het volgende:
Goed, zo maar eens naar de Sligro voor een madeleine-vorm. Ergens beginnen!
Dank voor de input, allen!
![]()
Gala vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:26 schreef kwakz0r het volgende:
Och ik vond het inleveren van een fotootje en mijn favoriete liedje (per mail) niet zo erg, ze hebben er een leuk bordspel van gemaakt voor t bruidspaar.
En een disneyknuffeltje bij de corige bruiloft was ook snel gekocht (was meer een geintje en zeker niet het thema).
Ik vind het wel heeeeeel stom als je in een bepaalde kleur moet komen. Leuk allemaal in petrol vintage chique thema
Koop HG 'alle nare luchtjes weg' ofzo. Dat is niet zwaar geparfumeerd en het kreeg zelfs de malibu-kotslucht uit het tapijt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Meh, het ruikt hier in huis een beetje muffig.. Ik ben al de dekens aan het uitwassen die op de bank liggen, ga straks ook de hondenmand nog eens doen (is pas gedaan maar goed). Maar ik denk dat het de bank zelf is eigenlijk.. Ik overweeg nu van die meubelverfrisser te kopen maar welke moet ik hebben zodat het wel fris ruikt maar niet alsof het zwaar geparfumeerd is?? Iemand ervaring-tips?
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Koop HG 'alle nare luchtjes weg' ofzo. Dat is niet zwaar geparfumeerd en het kreeg zelfs de malibu-kotslucht uit het tapijt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Koop HG 'alle nare luchtjes weg' ofzo. Dat is niet zwaar geparfumeerd en het kreeg zelfs de malibu-kotslucht uit het tapijt.
Je kan het in principe gebruiken op alle ondergronden (ik gebruikte het ook wel eens op de stoffen bank, als er 'hondenlucht' aanzat). Je spuit het erop en dan wacht je tot het droog is en dan stinkt het niet meer.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
ok klinkt goed
Zal ff kijken of dat geschikt is als meubelopfrisser..
Magic!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kan het in principe gebruiken op alle ondergronden (ik gebruikte het ook wel eens op de stoffen bank, als er 'hondenlucht' aanzat). Je spuit het erop en dan wacht je tot het droog is en dan stinkt het niet meer.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kan het in principe gebruiken op alle ondergronden (ik gebruikte het ook wel eens op de stoffen bank, als er 'hondenlucht' aanzat). Je spuit het erop en dan wacht je tot het droog is en dan stinkt het niet meer.
Ja, kan, maar dit werkt dus ook ipv wassen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Denk overigens dat het toch vooral Sams mand is. Dus dat moet weer gewassen en zo..
Dan ga ik zijn mand zelf inspuiten en luchten (die is eigenlijk net een fractie te groot voor de machine) en zijn dekentjes + kussen wassenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, kan, maar dit werkt dus ook ipv wassen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan ga ik zijn mand zelf inspuiten en luchten (die is eigenlijk net een fractie te groot voor de machine) en zijn dekentjes + kussen wassen![]()
hoe bedoel je verwende hond![]()
Ver-schrik-ke-lijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je bent nog niet zo erg als de honden in het Gooi
Elke week naar de trimster voor een wasbeurt en een strikje
![]()
zag een programma met Dolf Jansen over het Gooi pas geleden
Mag niet van de zorgverzekeraarquote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik had om 09:30 een afspraak. Ben vooralsnog niet aan de beurt.Altijd hetzelfde; waarom plannen huisartsen niet gewoon meer tijd per patiënt in?
Gelukkig heb ik het een beetje gecompenseerd met mijn drie minuten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mag niet van de zorgverzekeraarte duur
Die van mij werkt meestal netjes op tijd, maar ja....ben dan ook vaak als een van de eerstenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik had om 09:30 een afspraak. Ben vooralsnog niet aan de beurt.Altijd hetzelfde; waarom plannen huisartsen niet gewoon meer tijd per patiënt in?
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou graag een Huisarts hebben die geen gezinnen met kinderen als klant neemt
Geen moeders met verkouden kinderen die de wachtkamer vullen voor een snotterig neusjequote:
Ik dacht dat je die vooral in de VS had. Heb ook zo'n moeder op FB die haar kind voor elke keelontsteking volstouwt met medicatie.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen moeders met verkouden kinderen die de wachtkamer vullen voor een snotterig neusje
Jij woont in de binnenstad van Rotterdam, daar is de demografie anders, maar als je HA in suburbia zit vol biggende vinexvrouwen is het de horror.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die vooral in de VS had. Heb ook zo'n moeder op FB die haar kind voor elke keelontsteking volstouwt met medicatie.
Dan spuit je alleen maar meer stank over de stank heen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Meh, het ruikt hier in huis een beetje muffig.. Ik ben al de dekens aan het uitwassen die op de bank liggen, ga straks ook de hondenmand nog eens doen (is pas gedaan maar goed). Maar ik denk dat het de bank zelf is eigenlijk.. Ik overweeg nu van die meubelverfrisser te kopen maar welke moet ik hebben zodat het wel fris ruikt maar niet alsof het zwaar geparfumeerd is?? Iemand ervaring-tips?
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan spuit je alleen maar meer stank over de stank heen.
Mijn tip
Stofzuig de bank goed en zet de bank een weekje buiten onder een afdakje waar hij goed kan luchten
Of stoomreinigen, of als je het echt goed wil doen, ozon reinigen (dit haalt echt alle luchtjes weg)
Is het leer of stof?
Had een prachtige stoel (leer) die stonk naar sigaretten rook, twee weken laten luchten, iedere dag afgenomen met wat gedestilleerd water met wat azijn erin, rooklucht is nu helemaal weg.
Tweedehands autos van een rokende voorbezitter kan je ook weer helemaal fris krijgen door een ozonbehandeling.
Het enige wat je dan doet is meer luchtjes er op zetten. Je zou een stoomreiniger kunnen lenen van iemand? Zo een ding waar je behang mee van de muur haalt doet het ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
![]()
nuttige tip. Ik zie me al gaan. En waar tover ik een afdak vandaan
![]()
Het is stof. Zuigen gebeurt bijna iedere week 1 of 2x. En ik ga eerst HG proberen. Geen rare dure behandelingen voor 'een beetje muffig' en 'het is vooral de hondenmand'
Ja kan. Maar ik ken niemand met zo'n ding en het gaat me om ff snel een oplossing. HG klinkt goed.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het enige wat je dan doet is meer luchtjes er op zetten. Je zou een stoomreiniger kunnen lenen van iemand? Zo een ding waar je behang mee van de muur haalt doet het ook.
Wij laten de honden nooit op de bank, en al hun "beddegoed" wordt wekelijks gewassen. De honden zelf ruiken helemaal nietquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja kan. Maar ik ken niemand met zo'n ding en het gaat me om ff snel een oplossing. HG klinkt goed.Zo erg is het allemaal niet gewoon.. De mand kan in de wasmachine en de kussentjes ook. Opgelost!
Fijnquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wij laten de honden nooit op de bank, en al hun "beddegoed" wordt wekelijks gewassen. De honden zelf ruiken helemaal niet
Eens.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Jullie honden stinken wel. Al denken jullie nog zo hard van niet.![]()
Alle stoomreinigers en goed voer daargelaten - een hondenhuishouden binnenstappen vergt áltijd geuraanpassingsvermogen.
!!Ja wel! Ja! Ook bij jou! Met je leuke schone hond! Het is niet anders! Geeft niks ook!!
Yepquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Eens.Honden ruiken altijd, zeker voor niet-hondenbezitters.
Snap dat je dat zelf niet meer zo merkt als je altijd een hond in de buurt hebt.
Kattenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep
En geeft ook niet want mijn huis ruikt ook naar vanalles en nog wat
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan spuit je alleen maar meer stank over de stank heen.
Mijn tip
Stofzuig de bank goed en zet de bank een weekje buiten onder een afdakje waar hij goed kan luchten
Of stoomreinigen, of als je het echt goed wil doen, ozon reinigen (dit haalt echt alle luchtjes weg)
Is het leer of stof?
Had een prachtige stoel (leer) die stonk naar sigaretten rook, twee weken laten luchten, iedere dag afgenomen met wat gedestilleerd water met wat azijn erin, rooklucht is nu helemaal weg.
Tweedehands autos van een rokende voorbezitter kan je ook weer helemaal fris krijgen door een ozonbehandeling.
Maar is dat niet persoonlijk?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar goed, mijn hond ruikt (dat zei ik net verkeerd), net zoals alles 'ruikt' maar stinkt absoluut niet. Stinkhonden zijn goor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |