abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155140662
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 12 augustus 2015 @ 08:43:35 #2
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155140682
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:41 schreef Isabeau het volgende:
*
Asterix
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_155140686
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wil je nou in thema blijven of gewoon lekker je eigen gang gaan :7
Ik wil vooral wel een paar thematisch kloppende dingen, maar verder vooral lekkere en mooie dingen bakken.
Het is niet zo dat blauwe kleurstof niet mag ofzo, maar er wordt wel iets anders van me verwacht dan een kleuterfeestje. Gelukkig! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_155140687
Hebben ze een extra reden om voor water te kiezen eigenlijk? Hebben ze een boot of zo? Aquarium?
Maakt het misschien makkelijker namelijk :)
pi_155140693
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Hebben ze een extra reden om voor water te kiezen eigenlijk? Hebben ze een boot of zo? Aquarium?
Maakt het misschien makkelijker namelijk :)
Neuh, ze vinden het gewoon leuk. :)
pi_155140699
Eens even naar de Pinterest-linkjes van Isa kijken nu.. Ik geloof dat ik mijn Pinterest-inlog inmiddels heb teruggevonden.
pi_155140709
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Neuh, ze vinden het gewoon leuk. :)
Jammer. Vind veel leuke boot-thema dingen. Dat is wat minder kleurrijk :P
pi_155140718
Boten mogen ook hoor! :Y
pi_155140722

O+
pi_155140728
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:43 schreef minilot het volgende:

Ik wil vooral wel een paar thematisch kloppende dingen, maar verder vooral lekkere en mooie dingen bakken.
Het is niet zo dat blauwe kleurstof niet mag ofzo, maar er wordt wel iets anders van me verwacht dan een kleuterfeestje. Gelukkig! :)
Nou ja, ik ken het bruidspaar niet, jij wel :P En ik neem aan dat die beach themed 'wedding tables' ook niet voor kleuters waren :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155140737
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, ik ken het bruidspaar niet, jij wel :P En ik neem aan dat die beach themed 'wedding tables' ook niet voor kleuters waren :+
Ging om die eerste paar foto's hè? Met je Spongebobtaart en de vis-aan-ean-hengel-cupcakes. Daarna kwamen er iets volwassener dingen voorbij. :)
pi_155140740
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:44 schreef minilot het volgende:
Eens even naar de Pinterest-linkjes van Isa kijken nu.. Ik geloof dat ik mijn Pinterest-inlog inmiddels heb teruggevonden.
Ik zag ook nog dingen die leken op plompebladeren met witte bloem, al wat chiquer dan al dat blauw. Kan het plaatje niet meer vinden :')

Maar inspiratie op zich genoeg! Ik zou ook geen helemaal blauwe tafel maken overigens :')
pi_155140748
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:47 schreef minilot het volgende:

Ging om die eerste paar foto's hè? Met je Spongebobtaart en de vis-aan-ean-hengel-cupcakes. Daarna kwamen er iets volwassener dingen voorbij. :)
Ja, daar had ik vooral lol in _O- dat zou ik óók niet op mijn bruiloft willen zien!
pi_155140751
Meurning!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155140754
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:46 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]

O+
Die zijn gaaf zeg! :o

Ik ga het alleen wel in andere dingen zoeken dan het op die manier decoreren van koekjes, want dat kan ik dus helemaal niet. :N Al zien deze er wel erg tof uit!
pi_155140755
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:48 schreef Lonaa het volgende:
Meurning!
Goeiemorruge!
pi_155140761
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:48 schreef Lonaa het volgende:
Meurning!
Ola!
pi_155140763
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, daar had ik vooral lol in _O- dat zou ik óók niet op mijn bruiloft willen zien!
Precies! :D
pi_155140767
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:48 schreef minilot het volgende:

Die zijn gaaf zeg! :o

Ik ga het alleen wel in andere dingen zoeken dan het op die manier decoreren van koekjes, want dat kan ik dus helemaal niet. :N Al zien deze er wel erg tof uit!
En héél veel werk :o (nadat je heel veel hebt moeten oefenen dus)
pi_155140778
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet?? :+

Die blauwe druppels zou ik als grapje er nog wel tussen kunnen leggen.. :Y die zijn wel blauw, maar ook wel grappig subtiel.
pi_155140802
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:50 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Niet?? :+

Die blauwe druppels zou ik als grapje er nog wel tussen kunnen leggen.. :Y die zijn wel blauw, maar ook wel grappig subtiel.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik heb ook helemala niets tegen het gebruik van kleurstof an sich, maar een hele tafel vol kunstmatig blauw lijkt me niet echt eetlustopwekkend. :)
pi_155140819

_O-
pi_155140830
:D :')
  woensdag 12 augustus 2015 @ 08:55:22 #24
45206 Pietverdriet
pi_155140850
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:53 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
:D
pi_155140852
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik heb ook helemala niets tegen het gebruik van kleurstof an sich, maar een hele tafel vol kunstmatig blauw lijkt me niet echt eetlustopwekkend. :)
Sterker nog: bah! Ik was als kind op buitenkunst waar het thema 'het land van blauw en wit' was en ze het eten dus ook blauw en wit hadden gemaakt :r
pi_155140853
Ik kan dat ook niet hoor, zulke decoraties. :N
pi_155140857
Buitenkunst?
pi_155140868
Wat een posttempo hier op de vroege morgen! Ik geloof dat ik er nog niet helemaal bij ben. :')
pi_155140871
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:55 schreef Isegrim het volgende:
Buitenkunst?
http://www.buitenkunst.nl/
Een week lang kamperen en workshops doen in allerlei kunstzinnige disciplines O+
pi_155140872
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:56 schreef Lonaa het volgende:
Wat een posttempo hier op de vroege morgen! Ik geloof dat ik er nog niet helemaal bij ben. :')
Ik verlaat de hectiek voor mijn bed :W
pi_155140877
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:56 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Een week lang kamperen en workshops doen in allerlei kunstzinnige disciplines O+
Hippies! :)
pi_155140884
quote:

[..]

Ah. Geheel nieuw fenomeen voor mij!
pi_155140886
quote:

[..]

Oh wat leuk! Vrienden van mij doen vaak zangdingen daar :Y
Kwak
pi_155140888
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik verlaat de hectiek voor mijn bed :W
Slaap lekker. Ik drink nog wat meer koffie. Combinatie spierverslapper en slaaptablet was vannacht best prettig, maar nu ben ik een soort van zombie met wattenhoofd.
pi_155140905
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Hippies! :)
:? welnéé! Alto's op z'n hoogst.. maar zelfs dat valt mee, zeer gemêleerd gezelschap toen ik er was (2x, eens als kind en een keer toen ik 23 was)
pi_155140921
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:? welnéé! Alto's op z'n hoogst.. maar zelfs dat valt mee, zeer gemêleerd gezelschap toen ik er was (2x, eens als kind en een keer toen ik 23 was)
Ah, okee. Het klonk naar hippies! :)
pi_155140924
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh wat leuk! Vrienden van mij doen vaak zangdingen daar :Y
Ik vond de zangworkshops het tofste O+ :Y Maar heb ook theater gedaan (iets uitbeelden op een nummer van Rammstein _O_ in het bos.. geweldig was dat) en schilderen.. En het was zo tof om aan het einde van de dag te zien wat de andere workshops hadden opgeleverd :)

Hmm.. misschien moet ik dit gewoon nog eens doen.. ik vond het zo tof :Y
pi_155140925
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Combinatie spierverslapper en slaaptablet
Poehee!
pi_155140937
Truste Isa..

Wakker wordtze Lonaa :+
pi_155140940
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Poehee!
Naja, ik sliep als een roos. :') En minder pijn dan gisteren, dus het was goed.

Ik doe dit ook niet dagelijks of wekelijks. :')
pi_155140945
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_155141051
quote:
Die zijn wél lekker! :9
pi_155141073
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:54 schreef minilot het volgende:
:D :')
Ik heb dus ooit een workshop bij de koekenbakkers in drenthe gedaan.

Was echt heel leuk (en een beetje huisvrouwig), zulke dingen maken (de surfboards zijn ook nog vrij simpel want nat in nat gewerkt zo te zien), maar wát een gedoe om zelf thuis te doen zeg.

Ik kan het nu dus qua techniek en heb ergens in een doos de recepten, maar heb echt geen zin om het thuis te gaan doen :@

even plaatje zoeken van wat ik daar in 1/dag maakte (wel met door hen gebakken koekjes).

Oeh gevonden, was een paasthema.

Kwak
pi_155141094
Wow kwak! _O_
pi_155141114
Wow, jemig! Zeker die eerste foto, heeeeeeel fraai gedaan.
pi_155141127
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:10 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Wow, dat ziet er gaaf uit zeg! :)
Maar ik neem aan dat je wel al de nodige ervaring had van te voren? :o

Zo mooi :@ dat huisje *O*

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2015 09:15:28 ]
pi_155141149
Punt blijft wel, het is meer arts&crafts dan dat het echt met het baksel zelf te maken heeft. Ik concentreer me liever op het maken van iets lekkers en origineels.
Het decoreren van taarten en koekjes enzo heeft me echt nooit getrokken. Vind het er vaak wél mooi maar tegelijkertijd helemaal niet lekker uitzien..

Wou dat soort dingen dan ook maar grotendeels achterwege laten voor de bruiloft. :)
pi_155141170
Goed, zo maar eens naar de Sligro voor een madeleine-vorm. Ergens beginnen! :)
Dank voor de input, allen!
:W
pi_155141177
ik vind bruiloften met een thema zo stom.

Net als bruiloften waar je van te voren al een heleboel werk moet verzetten. Voor elke bruiloft waar ik tegenwoordig heenga moet ik van alles doen: Een bladzijde schrijven over wat ik graag met het bruidspaar doe, geillustreerd met foto's. Mijn favoriete recept doorgeven, geillustreerd met foto's. Het etiket van mijn favoriete fles wijn afhalen en de fles wijn opnieuw decoreren en fles wijn en etiket meenmene naar de bruiloft. Mijn favoriete film meenemen naar de bruiloft... 8)7

Laat mij gewoon naar die bruiloft komen, blij zijn voor het bruidspaar en een leuk feestje vieren....

/moppertrut...
pi_155141194
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:17 schreef minilot het volgende:
Sligro :D

Breda?
pi_155141218
Ik geloof dat ik er weer een beetje ben.
pi_155141228
Nope, nooit spuitwerk gedaan... Maar ik bem wel handig met mijn handen, heb alle vormen van knutselen weleens geprobeerd en haak en brei veel en kan ook wel goed tekenen.

De dag begon met uitleg van de recepten en het proces, daarna kleuren gemengd (wit glazuur maakte ze ter plekke van eiwitpoeder, beetje water en veel banketbakkerssuiker). Er was dikkere en dunnere, voor het opspuitwerk van het huisje heb je wat dikkere glazuur nodig bijvoorbeeld.

Daarna begonnen met de platte koekjes, als er meerdere lagen moesten moesten ze steeds tussendoor drogen in een open oven op vijftig graden... Als t dan hard genoeg is kun je er een andere kleur op of naast spuiten, of lijntjes invullen (je zet sowieso vaak eerst een buitenlijntje dat moet drogen, om uitlopen te voorkomen).

S middags aan t koekhuis begonnen.

Het was echt keihard doorwerken, heb nog nooit zo hard moeten werken voor een workshop :D

Ze maken wel echt toffe dingen. En je kunt op Etsy een custom 3D geprinte cookiecutter bestellen Mini, als je nog iets zoekt maar niet kan vinden...

http://www.dekoekenbakkers.com/index.html
Kwak
pi_155141238
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:16 schreef minilot het volgende:
Punt blijft wel, het is meer arts&crafts dan dat het echt met het baksel zelf te maken heeft. Ik concentreer me liever op het maken van iets lekkers en origineels.
Het decoreren van taarten en koekjes enzo heeft me echt nooit getrokken. Vind het er vaak wél mooi maar tegelijkertijd helemaal niet lekker uitzien..

Wou dat soort dingen dan ook maar grotendeels achterwege laten voor de bruiloft. :)
Is het ook. Hoewel ik dol ben op hard eiwitglazuur en ik het er dus altijd wel heel lekker vind uitzien.
Kwak
pi_155141249
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:18 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind bruiloften met een thema zo stom.

Net als bruiloften waar je van te voren al een heleboel werk moet verzetten. Voor elke bruiloft waar ik tegenwoordig heenga moet ik van alles doen: Een bladzijde schrijven over wat ik graag met het bruidspaar doe, geillustreerd met foto's. Mijn favoriete recept doorgeven, geillustreerd met foto's. Het etiket van mijn favoriete fles wijn afhalen en de fles wijn opnieuw decoreren en fles wijn en etiket meenmene naar de bruiloft. Mijn favoriete film meenemen naar de bruiloft... 8)7

Laat mij gewoon naar die bruiloft komen, blij zijn voor het bruidspaar en een leuk feestje vieren....

/moppertrut...
Vréselijk ja! Nog een reden om onze gasten niet te vertellen dat ze naar een bruiloft kwamen :Y ;)
pi_155141265
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:17 schreef minilot het volgende:
Dat was mijn idee. *O*
pi_155141266
Heeeel mooi Kwak _O_ _O_ het is te zien dat je kunstzinnig talent hebt hoor :Y
pi_155141286
Och ik vond het inleveren van een fotootje en mijn favoriete liedje (per mail) niet zo erg, ze hebben er een leuk bordspel van gemaakt voor t bruidspaar.

En een disneyknuffeltje bij de corige bruiloft was ook snel gekocht (was meer een geintje en zeker niet het thema).

Ik vind het wel heeeeeel stom als je in een bepaalde kleur moet komen. Leuk allemaal in petrol vintage chique thema :')
Kwak
pi_155141288
Meh, het ruikt hier in huis een beetje muffig.. Ik ben al de dekens aan het uitwassen die op de bank liggen, ga straks ook de hondenmand nog eens doen (is pas gedaan maar goed). Maar ik denk dat het de bank zelf is eigenlijk.. Ik overweeg nu van die meubelverfrisser te kopen maar welke moet ik hebben zodat het wel fris ruikt maar niet alsof het zwaar geparfumeerd is?? Iemand ervaring-tips?
pi_155141310
Ik zit bij de huisarts in de wachtkamer en het stinkt er naar pis. :X
pi_155141316
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:26 schreef kwakz0r het volgende:
Och ik vond het inleveren van een fotootje en mijn favoriete liedje (per mail) niet zo erg, ze hebben er een leuk bordspel van gemaakt voor t bruidspaar.

En een disneyknuffeltje bij de corige bruiloft was ook snel gekocht (was meer een geintje en zeker niet het thema).

Ik vind het wel heeeeeel stom als je in een bepaalde kleur moet komen. Leuk allemaal in petrol vintage chique thema :')
Gala vind ik wel leuk. :Y
pi_155141358
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Meh, het ruikt hier in huis een beetje muffig.. Ik ben al de dekens aan het uitwassen die op de bank liggen, ga straks ook de hondenmand nog eens doen (is pas gedaan maar goed). Maar ik denk dat het de bank zelf is eigenlijk.. Ik overweeg nu van die meubelverfrisser te kopen maar welke moet ik hebben zodat het wel fris ruikt maar niet alsof het zwaar geparfumeerd is?? Iemand ervaring-tips?
Koop HG 'alle nare luchtjes weg' ofzo. Dat is niet zwaar geparfumeerd en het kreeg zelfs de malibu-kotslucht uit het tapijt. *)
pi_155141405
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Koop HG 'alle nare luchtjes weg' ofzo. Dat is niet zwaar geparfumeerd en het kreeg zelfs de malibu-kotslucht uit het tapijt. *)
:'(
pi_155141461
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D :D ok klinkt goed :+
Zal ff kijken of dat geschikt is als meubelopfrisser..
pi_155141501
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D :D ok klinkt goed :+
Zal ff kijken of dat geschikt is als meubelopfrisser..
Je kan het in principe gebruiken op alle ondergronden (ik gebruikte het ook wel eens op de stoffen bank, als er 'hondenlucht' aanzat). Je spuit het erop en dan wacht je tot het droog is en dan stinkt het niet meer.
pi_155141525
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Je kan het in principe gebruiken op alle ondergronden (ik gebruikte het ook wel eens op de stoffen bank, als er 'hondenlucht' aanzat). Je spuit het erop en dan wacht je tot het droog is en dan stinkt het niet meer.
Magic! :o
pi_155141529
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:39 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Magic! :o
I know right. HG is awesome.
pi_155141589
Juist ja. Luide filmpjes gaan zitten kijken in de wachtkamer van de huisarts. Het lijkt hier de metro wel. :{
pi_155141604
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

_O_

Denk overigens dat het toch vooral Sams mand is. Dus dat moet weer gewassen en zo.. :)
pi_155141619
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:43 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

_O_

Denk overigens dat het toch vooral Sams mand is. Dus dat moet weer gewassen en zo.. :)
Ja, kan, maar dit werkt dus ook ipv wassen. :D
pi_155141626
Koffie :9 c_/ :Y) En wat is het toch fijn, zo'n ochtendje zonder pijnstillers O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155141674
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, kan, maar dit werkt dus ook ipv wassen. :D
Dan ga ik zijn mand zelf inspuiten en luchten (die is eigenlijk net een fractie te groot voor de machine) en zijn dekentjes + kussen wassen ^O^

hoe bedoel je verwende hond :@
pi_155141680
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dan ga ik zijn mand zelf inspuiten en luchten (die is eigenlijk net een fractie te groot voor de machine) en zijn dekentjes + kussen wassen ^O^

hoe bedoel je verwende hond :@
_O- Je bent nog niet zo erg als de honden in het Gooi :P Elke week naar de trimster voor een wasbeurt en een strikje :')
zag een programma met Dolf Jansen over het Gooi pas geleden :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155141715
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O- Je bent nog niet zo erg als de honden in het Gooi :P Elke week naar de trimster voor een wasbeurt en een strikje :')
zag een programma met Dolf Jansen over het Gooi pas geleden :+
Ver-schrik-ke-lijk :r :X Dierenmishandeling vind ik dat :Y

Sam is gewoon slachtoffer van mijn haakwoede en een garenoverschot :+
pi_155141842
Ik had om 09:30 een afspraak. Ben vooralsnog niet aan de beurt. :') Altijd hetzelfde; waarom plannen huisartsen niet gewoon meer tijd per patiënt in? :D
pi_155141925
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik had om 09:30 een afspraak. Ben vooralsnog niet aan de beurt. :') Altijd hetzelfde; waarom plannen huisartsen niet gewoon meer tijd per patiënt in? :D
Mag niet van de zorgverzekeraar :{w te duur :|W
pi_155142087
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Mag niet van de zorgverzekeraar :{w te duur :|W
Gelukkig heb ik het een beetje gecompenseerd met mijn drie minuten. :')
pi_155142150
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:55 schreef Isegrim het volgende:
Die van mij werkt meestal netjes op tijd, maar ja....ben dan ook vaak als een van de eersten :Y)
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:13:34 #78
45206 Pietverdriet
pi_155142255
Ik zou graag een Huisarts hebben die geen gezinnen met kinderen als klant neemt
pi_155142263
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou graag een Huisarts hebben die geen gezinnen met kinderen als klant neemt
:') Waarom? :D
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:15:19 #80
45206 Pietverdriet
pi_155142287
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:14 schreef Isegrim het volgende:

[..]

:') Waarom? :D
Geen moeders met verkouden kinderen die de wachtkamer vullen voor een snotterig neusje
pi_155142346
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geen moeders met verkouden kinderen die de wachtkamer vullen voor een snotterig neusje
Ik dacht dat je die vooral in de VS had. Heb ook zo'n moeder op FB die haar kind voor elke keelontsteking volstouwt met medicatie. :{
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:20:12 #82
45206 Pietverdriet
pi_155142397
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:18 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik dacht dat je die vooral in de VS had. Heb ook zo'n moeder op FB die haar kind voor elke keelontsteking volstouwt met medicatie. :{
Jij woont in de binnenstad van Rotterdam, daar is de demografie anders, maar als je HA in suburbia zit vol biggende vinexvrouwen is het de horror.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:20:36 #83
45206 Pietverdriet
pi_155142403
En ja ik overdrijf en chargeer
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:27:33 #84
45206 Pietverdriet
pi_155142549
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Dan spuit je alleen maar meer stank over de stank heen.
Mijn tip
Stofzuig de bank goed en zet de bank een weekje buiten onder een afdakje waar hij goed kan luchten
Of stoomreinigen, of als je het echt goed wil doen, ozon reinigen (dit haalt echt alle luchtjes weg)
Is het leer of stof?
Had een prachtige stoel (leer) die stonk naar sigaretten rook, twee weken laten luchten, iedere dag afgenomen met wat gedestilleerd water met wat azijn erin, rooklucht is nu helemaal weg.
Tweedehands autos van een rokende voorbezitter kan je ook weer helemaal fris krijgen door een ozonbehandeling.
pi_155142595
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mijn tip
Stofzuig de bank goed en zet de bank een weekje buiten onder een afdakje waar hij goed kan luchten
Of stoomreinigen, of als je het echt goed wil doen, ozon reinigen (dit haalt echt alle luchtjes weg)
Is het leer of stof?
Had een prachtige stoel (leer) die stonk naar sigaretten rook, twee weken laten luchten, iedere dag afgenomen met wat gedestilleerd water met wat azijn erin, rooklucht is nu helemaal weg.
Tweedehands autos van een rokende voorbezitter kan je ook weer helemaal fris krijgen door een ozonbehandeling.
:D _O- _O- nuttige tip. Ik zie me al gaan. En waar tover ik een afdak vandaan :')
Het is stof. Zuigen gebeurt bijna iedere week 1 of 2x. En ik ga eerst HG proberen. Geen rare dure behandelingen voor 'een beetje muffig' en 'het is vooral de hondenmand' ;)
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:33:06 #86
45206 Pietverdriet
pi_155142675
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:29 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D _O- _O- nuttige tip. Ik zie me al gaan. En waar tover ik een afdak vandaan :')
Het is stof. Zuigen gebeurt bijna iedere week 1 of 2x. En ik ga eerst HG proberen. Geen rare dure behandelingen voor 'een beetje muffig' en 'het is vooral de hondenmand' ;)
Het enige wat je dan doet is meer luchtjes er op zetten. Je zou een stoomreiniger kunnen lenen van iemand? Zo een ding waar je behang mee van de muur haalt doet het ook.
pi_155142750
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het enige wat je dan doet is meer luchtjes er op zetten. Je zou een stoomreiniger kunnen lenen van iemand? Zo een ding waar je behang mee van de muur haalt doet het ook.
Ja kan. Maar ik ken niemand met zo'n ding en het gaat me om ff snel een oplossing. HG klinkt goed. ^O^ Zo erg is het allemaal niet gewoon.. De mand kan in de wasmachine en de kussentjes ook. Opgelost!
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:38:15 #88
45206 Pietverdriet
pi_155142803
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja kan. Maar ik ken niemand met zo'n ding en het gaat me om ff snel een oplossing. HG klinkt goed. ^O^ Zo erg is het allemaal niet gewoon.. De mand kan in de wasmachine en de kussentjes ook. Opgelost!
Wij laten de honden nooit op de bank, en al hun "beddegoed" wordt wekelijks gewassen. De honden zelf ruiken helemaal niet
pi_155143090
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wij laten de honden nooit op de bank, en al hun "beddegoed" wordt wekelijks gewassen. De honden zelf ruiken helemaal niet
Fijn ^O^
Ik begin er niet aan om alles wekelijks te wassen :D Dan is zijn mand altijd nat, niet bepaald handig :P De hond zelf ruikt ook niet echt (goed voer he) maar net als bij mensen wordt de slaapplek toch muffig na een tijdje van huidvet en zo.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:57:25 #90
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_155143235
Jullie honden stinken wel. Al denken jullie nog zo hard van niet. :)

Alle stoomreinigers en goed voer daargelaten - een hondenhuishouden binnenstappen vergt áltijd geuraanpassingsvermogen.

!!Ja wel! Ja! Ook bij jou! Met je leuke schone hond! Het is niet anders! Geeft niks ook!!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_155143321
Nou dude, als je daar van overtuigd bent dan kom je maar een keer langs, dan bewijs ik je het tegendeel.
pi_155143324
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Jullie honden stinken wel. Al denken jullie nog zo hard van niet. :)

Alle stoomreinigers en goed voer daargelaten - een hondenhuishouden binnenstappen vergt áltijd geuraanpassingsvermogen.

!!Ja wel! Ja! Ook bij jou! Met je leuke schone hond! Het is niet anders! Geeft niks ook!!
Eens. :Y Honden ruiken altijd, zeker voor niet-hondenbezitters. :) Snap dat je dat zelf niet meer zo merkt als je altijd een hond in de buurt hebt.

Geeft verder inderdaad niks. Bij mij thuis ruikt het geregeld fors naar gepofte knoflook / vers gefrituurde kroepoek / indiase curry - dus erover zeuren zal ik nooit! :D

Het is niet erg dat dingen ergens naar ruiken.
pi_155143339
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Eens. :Y Honden ruiken altijd, zeker voor niet-hondenbezitters. :) Snap dat je dat zelf niet meer zo merkt als je altijd een hond in de buurt hebt.

Yep :Y

En geeft ook niet want mijn huis ruikt ook naar vanalles en nog wat :D
pi_155143367
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yep :Y

En geeft ook niet want mijn huis ruikt ook naar vanalles en nog wat :D
Katten :Y
pi_155143379
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Katten :Y
Dat zou nog het meest positieve zijn ;)
pi_155143382
Als mijn collega direct uit de manege naar werk kom ruikt ze altijd naar stal en paard. Vind ik juist wel lollig. :) Ben niet zo moeilijk met geurtjes, of het moet zijn dat iemand voor je plaatstneemt in de bus die duidelijk al twee weken lang dezelfde broek aan heeft, of verschaalde pislucht in een steegje, maar da's natuurlijk anders.
Dingen die gewoon 'schoon' zijn maar wel een geur hebben: ik maak me er niet druk om.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:03:36 #97
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_155143400
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mijn tip
Is het leer of stof?
_O- :|W

Jezus, Piet. Echt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_155143405
Maar goed, mijn hond ruikt (dat zei ik net verkeerd), net zoals alles 'ruikt' maar stinkt absoluut niet. Stinkhonden zijn goor :r
pi_155143449
Ik was ooit als puber eens bij een jongen thuis en die hadden een heel ouwe hond met twee ontstoken, etterende oren.
Alsof je een klap in je gezicht kreeg, die geur! :o En die jongen zeer verontschuldigend natuurlijk, maar zelfs dáárvoor gold: als je er eenmaal een uur in zit merk je er niks meer van. *) Vond het vooral sneu.
pi_155143452
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar goed, mijn hond ruikt (dat zei ik net verkeerd), net zoals alles 'ruikt' maar stinkt absoluut niet. Stinkhonden zijn goor :r
Maar is dat niet persoonlijk?
Het verschil tussen ruiken of stinken?
Als ik een geurtje niet lekker vind, vind ik dat het stinkt terwijl het misschien een gewoon geurtje is....
Jaja nu ga ik er te veel over nadenken _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')