abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155139891
Ok. Opstaan. Moet nog ff een slowcooker vol kip, kikkererwten en tomatenblokjes mikken. En daarna naar kantoor :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155139933
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 06:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Opstaan. Moet nog ff een slowcooker vol kip, kikkererwten en tomatenblokjes mikken. En daarna naar kantoor :P
Je heet Marokkaans vanavond? :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155139938
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 06:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je heet Marokkaans vanavond? :9
Indiaase kipstoof uit de slowcooker.

http://www.bhg.com/recipe(...)indian-chicken-stew/
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155140457
Goedemorgen allen!
Vandaag vrij, dus nadenk- en uitprobeerdag voor de sweet table van de trouwerij van mijn schoonzusje, voor tweehonderd man. Ik heb inmiddels doorgekregen wat het thema is: Water. Als in: de zee, vissen, boten, eendjes, schelpen, onder water, etcetera.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_155140459
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:03 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Tuurlijk wel! Die Duitsers hebben dat uitgevonden. FKK!
Ook weer zo! :Y O+
pi_155140490
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:26 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen allen!
Vandaag vrij, dus nadenk- en uitprobeerdag voor de sweet table van de trouwerij van mijn schoonzusje, voor tweehonderd man. Ik heb inmiddels doorgekregen wat het thema is: Water. Als in: de zee, vissen, boten, eendjes, schelpen, onder water, etcetera.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, is er ook nog een thema? :')

Viskoekjes. :+
pi_155140535
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:26 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen allen!

SPOILER

O-)

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155140553
Madeleines!
pi_155140556
Die pareloestertjes zijn stiekem wel heel schattig O+
pi_155140557
quote:
Haha, walgelijk, prachtig! O+

Al is er mer het idee op de onderste foto nog wel iets te doen. :Y
pi_155140567
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:34 schreef minilot het volgende:

Haha, walgelijk, prachtig! O+

Al is er mer het idee op de onderste foto nog wel iets te doen. :Y
De aanstellerige koekjes *)
pi_155140573
Walgelijk? :? Helemaal niet! Leuk! O+
pi_155140583
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:35 schreef Isegrim het volgende:
Walgelijk? :? Helemaal niet! Leuk! O+
Ik vind het ook wel leuk :Y Gewoon googlen op allerlei combinaties met sweets en cookies en zo en je laten inspireren!
pi_155140586
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De aanstellerige koekjes *)
Niet in macaron-vorm want die vind ik niet eens lekker (behalve klote om te maken), maar koekjes met een 'parel' ertussen an zich, daar kan ik wel wat mee :)
pi_155140595

:D
pi_155140602
Ja maar kom op, lieverds! Die eerste paar foto's zijn misschien nog wel te doen voor een hysterische kinderverjaardag, maar je gelooft toch niet dat ik zoiets op tafel zou willen zetten voor een groep van tweehonderd volwassenen bij een bruiloft!? :D
pi_155140613
pi_155140623
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:36 schreef minilot het volgende:
Ja maar kom op, lieverds! Die eerste paar foto's zijn misschien nog wel te doen voor een hysterische kinderverjaardag, maar je gelooft toch niet dat ik zoiets op tafel zou willen zetten voor een groep van tweehonderd volwassenen bij een bruiloft!? :D
Ehm, ik zou dat wel doen. :)
pi_155140629
Punt is wel een beetje met blauwe dingen.. Er is maar weinig eetbaars dat van zichzelf blauw is. En mijn schoonfamilie heeft me niet ingeschakeld voor een tafel vol koekjes die volgekalkt zijn met glazuur blauwe kleurstof hè? ;)
pi_155140630
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:35 schreef minilot het volgende:

Niet in macaron-vorm want die vind ik niet eens lekker (behalve klote om te maken), maar koekjes met een 'parel' ertussen an zich, daar kan ik wel wat mee :)
Hier nog meer inspiratie (nee, niet per se de kleine zeemeermin) incl hetzelfde idee met koekjes ipv macarons: https://www.pinterest.com/jennd37/the-little-mermaid/
pi_155140634
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:38 schreef minilot het volgende:
Punt is wel een beetje met blauwe dingen.. Er is maar weinig eetbaars dat van zichzelf blauw is. En mijn schoonfamilie heeft me niet ingeschakeld voor een tafel vol koekjes die volgekalkt zijn met glazuur blauwe kleurstof hè? ;)
Wil je nou in thema blijven of gewoon lekker je eigen gang gaan :7
pi_155140637
Sweet table van een beachthemed wedding:

Als je goed kijkt zie je wel leuke dingen er tussen staan..
pi_155140648
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Sweet table van een beachthemed wedding:

[ afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je wel leuke dingen er tussen staan..
Ik vond er ook nog zo een, maar dat plaatje was niet echt groter te krijgen. Zag er ook allemaal mooi uit.
pi_155140653

[ Bericht 100% gewijzigd door minilot op 12-08-2015 08:41:33 ]
pi_155140655
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:38 schreef minilot het volgende:
Was het thema 'water maar er mag niets met blauwe kleurstof gedaan zijn'?? Nee toch? Nou dan! :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')