Je heet Marokkaans vanavond?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 06:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Opstaan. Moet nog ff een slowcooker vol kip, kikkererwten en tomatenblokjes mikken. En daarna naar kantoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Ook weer zo!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:03 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Die Duitsers hebben dat uitgevonden. FKK!
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:26 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen allen!
Vandaag vrij, dus nadenk- en uitprobeerdag voor de sweet table van de trouwerij van mijn schoonzusje, voor tweehonderd man. Ik heb inmiddels doorgekregen wat het thema is: Water. Als in: de zee, vissen, boten, eendjes, schelpen, onder water, etcetera.Oh, is er ook nog een thema?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viskoekjes.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:26 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen allen!
Vandaag vrij, dus nadenk- en uitprobeerdag voor de sweet table van de trouwerij van mijn schoonzusje, voor tweehonderd man. Ik heb inmiddels doorgekregen wat het thema is: Water. Als in: de zee, vissen, boten, eendjes, schelpen, onder water, etcetera.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Haha, walgelijk, prachtig!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De aanstellerige koekjesquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:34 schreef minilot het volgende:
Haha, walgelijk, prachtig!![]()
Al is er mer het idee op de onderste foto nog wel iets te doen.
Ik vind het ook wel leukquote:
Niet in macaron-vorm want die vind ik niet eens lekker (behalve klote om te maken), maar koekjes met een 'parel' ertussen an zich, daar kan ik wel wat meequote:
Ehm, ik zou dat wel doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:36 schreef minilot het volgende:
Ja maar kom op, lieverds! Die eerste paar foto's zijn misschien nog wel te doen voor een hysterische kinderverjaardag, maar je gelooft toch niet dat ik zoiets op tafel zou willen zetten voor een groep van tweehonderd volwassenen bij een bruiloft!?
Hier nog meer inspiratie (nee, niet per se de kleine zeemeermin) incl hetzelfde idee met koekjes ipv macarons: https://www.pinterest.com/jennd37/the-little-mermaid/quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:35 schreef minilot het volgende:
Niet in macaron-vorm want die vind ik niet eens lekker (behalve klote om te maken), maar koekjes met een 'parel' ertussen an zich, daar kan ik wel wat mee
Wil je nou in thema blijven of gewoon lekker je eigen gang gaanquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:38 schreef minilot het volgende:
Punt is wel een beetje met blauwe dingen.. Er is maar weinig eetbaars dat van zichzelf blauw is. En mijn schoonfamilie heeft me niet ingeschakeld voor een tafel vol koekjes die volgekalkt zijn met glazuur blauwe kleurstof hè?
Ik vond er ook nog zo een, maar dat plaatje was niet echt groter te krijgen. Zag er ook allemaal mooi uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Sweet table van een beachthemed wedding:
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je wel leuke dingen er tussen staan..
Was het thema 'water maar er mag niets met blauwe kleurstof gedaan zijn'?? Nee toch? Nou dan!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:38 schreef minilot het volgende:
Punt is wel een beetje met blauwe dingen.. Er is maar weinig eetbaars dat van zichzelf blauw is. En mijn schoonfamilie heeft me niet ingeschakeld voor een tafel vol koekjes die volgekalkt zijn met glazuur blauwe kleurstof hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |