Ja, sowieso maar één wortelkanaal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ah okee, voortand werkt gewoon anders dus.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:44 schreef golfer het volgende:
Het was vandaag hier Jamie-dag.
Omdat het exact 30 jaar geleden is dat de dochter van B. met die naam geboren en overleden is heb ik vandaag 2 gerechten van Jamie Oliver gemaakt.:
Waterkers guacamole: https://www.jamiemagazine.nl/recepten/waterkersguacamole.html en de nieuwe signaturedish van Jamie's Italian die eind dit jaar in Nederland wordt geopend:
spaghetti fritti:https://www.jamiemagazine.nl/recepten/spaghetti-fritti.html.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:44 schreef golfer het volgende:
Het was vandaag hier Jamie-dag.
Omdat het exact 30 jaar geleden is dat de dochter van B. met die naam geboren en overleden is heb ik vandaag 2 gerechten van Jamie Oliver gemaakt.:
Waterkers guacamole: https://www.jamiemagazine.nl/recepten/waterkersguacamole.html en de nieuwe signaturedish van Jamie's Italian die eind dit jaar in Nederland wordt geopend:
spaghetti fritti:https://www.jamiemagazine.nl/recepten/spaghetti-fritti.html.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Heb je straks twee monitoren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOLIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Ja, waarschijnlijk wel. Wat een gedoequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb je straks twee monitoren?
LOL
Als je de ene al hebt zou ik, als ze de tweede komen leveren hem direct retour sturen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel. Wat een gedoe
Ik weet niet of de pakketdienst dat wel doet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je de ene al hebt zou ik, als ze de tweede komen leveren hem direct retour sturen.
Spaart een hoop gedoe
Oh ja, dat zorgvuldig opgebouwde imago als ouwe brombeer moet natuurlijk wel in stand blijven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:25 schreef Isabeau het volgende:
golfer, wat ben je toch waanzinnig liefPas op je imago
![]()
Je mag volgens mij altijd weigeren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of de pakketdienst dat wel doet?
Kan/mag je ze niet allebei houden dan? Of weten ze van elkaar dat ze een nieuwe verstuurd hebben?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Ja, waarschijnlijk wel. Wat een gedoe
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:19 schreef golfer het volgende:
Kan/mag je ze niet allebei houden dan? Of weten ze van elkaar dat ze een nieuwe verstuurd hebben?
/ook tevreden met Asus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eindelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:25 schreef Isabeau het volgende:
golfer, wat ben je toch waanzinnig liefPas op je imago
![]()
De dames die morgen een tattoo gaan nemen: succes![]()
Ik heb geslapen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]Gratis extra monitor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verwacht eigenlijk van nietquote:
Tuurlijk wel! Die Duitsers hebben dat uitgevonden. FKK!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, is fantastisch, maar dat zal in Berlijn niet zomaar op veel plekken mogen hč?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |