edit. Niet kwaad bedoeld, maar komt vast niet aardig over.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
+1
ik doe het niet goed bij alles boven de 25 graden... vind t vandaag warm zat...
maar dat mag je niet zeggen, want Nederlanders klagen altijd over weer en "nou is het eens lekker weer, is het weer niet goed".(Ik klaag alleen over sneeuw en over hitte, alles daartussen vind ik chill)
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Moet je voor de verdoving je eigen fles rum meenemen?
Geen flauw ideequote:
170 euro alleen voor deel 1? Dat is niet goedkoop, maar dat zal voor de extra verdoving zijn geweestquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WortelkanaalbehandelingEUR 170. En zelfs mijn neus is verdoofd
Weet je wat een fles goeie rum kost?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
170 euro alleen voor deel 1? Dat is niet goedkoop, maar dat zal voor de extra verdoving zijn geweest
Pff, laat eens een loodgieter komenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
170 euro alleen voor deel 1? Dat is niet goedkoop, maar dat zal voor de extra verdoving zijn geweest
Ik heb net mijn eigen rekening betaald en kan vergelijken lieverd. Daarbij is een loodgieter vrij slecht met wortelkanalen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pff, laat eens een loodgieter komen
Lood is in the airquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:04 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb net mijn eigen rekening betaald en kan vergelijken lieverd. Daarbij is een loodgieter vrij slecht met wortelkanalen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:06 schreef golfer het volgende:
Zo. 2 uur staan miesen in de keuken om voor vanavond een leuke maaltijd te verzorgen.
Als B. thuis is volgt verdere opheldering.
Hij heeft een ander.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar ik wil het nu weten en niet straks![]()
Geduld.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:08 schreef Bluezz het volgende:
Maar ik wil het nu weten en niet straks![]()
quote:
Als ik een ander zou hebben dan ga ik daar niet in eerste instantie mee eten. Dat stadium komt pas na de hoe-is-ze-in-bed-keuring.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Romantisch etentje met nieuwe vlam.
Mise en place noemen wij altijd miesen op de plaats.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:12 schreef Isegrim het volgende:
'Miesen'? Dat klinkt niet alsof daar een lekkere maaltijd uit voortkomt.
Tsja. Ik weet het niet eigenlijk. Het was nogal een diepe ellende geloof ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Yup. Tot de 17e. Had vorige week al gebeld en heb geprobeerd het uit te stellen tot as maandag maar helaasquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:02 schreef Isegrim het volgende:
Waarom eik een speciale spoedtandarts? Was je eigen tandarts op vakantie?
En dan ben ik nog obeesquote:
Geloof dat mijn beide behandelingen iets van 500 euro waren, dus op zich niet zo gek ook; alleen duurde mijn twee behandeling 4 keer zo lang, dus in verhouding leek me dit veelquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tsja. Ik weet het niet eigenlijk. Het was nogal een diepe ellende geloof ik.
Klinkt onsmakelijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Mise en place noemen wij altijd miesen op de plaats.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geloof dat mijn beide behandelingen iets van 500 euro waren, dus op zich niet zo gek ook; alleen duurde mijn twee behandeling 4 keer zo lang, dus in verhouding leek me dit veel
Loop je dan rond met een noodvulling?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:40 schreef Isegrim het volgende:
Was bij mij volgens mij een stuk goedkoper. Deel twee heb ik alleen nooit gedaan.
Geen idee, ze hebben die zenuw eruit geboord en daar iets in gedaan. Het is een voortand en die is helemaal dood. Eigenlijk zou er zo'n hoesje omheen moeten want hij is verkleurd. Maar volgens mij is die vulling gewoon permanent. Hij zei althans niet dat ik daarvoor nog terug moest komen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Loop je dan rond met een noodvulling?
Oh, dat is gewoon een ander verhaal. Bij een kies gaat het vaker in twee etappes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geen idee, ze hebben die zenuw eruit geboord en daar iets in gedaan. Het is een voortand en die is helemaal dood. Eigenlijk zou er zo'n hoesje omheen moeten want hij is verkleurd. Maar volgens mij is die vulling gewoon permanent. Hij zei althans niet dat ik daarvoor nog terug moest komen.
Dan krijg je toch een kroon ofzo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, dat is gewoon een ander verhaal. Bij een kies gaat het vaker in twee etappes.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, dat is gewoon een ander verhaal. Bij een kies gaat het vaker in twee etappes.
Spannend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben benieuwd..
Leuk! SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ze hebben gewoon twee sessies nodig. Mogelijk ook omdat de aanleiding vaak een ontsteking is en die moet wel over/weg zijn. Maar volgens mij ook omdat het gewoon veel werk is om die kanalen helemaal schoon te krijgen voordat de vulling erin gaat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan krijg je toch een kroon ofzo?
Ah okee, voortand werkt gewoon anders dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewoon twee sessies nodig. Mogelijk ook omdat de aanleiding vaak een ontsteking is en die moet wel over/weg zijn. Maar volgens mij ook omdat het gewoon veel werk is om die kanalen helemaal schoon te krijgen voordat de vulling erin gaat.
Een kroon is weer anders. Daar hoeft in principe geen wortelkanaalbehandeling plaats te vinden. Maar de permanente kroon moet wel eerst besteld worden en mijn ervaring is dat je dan eerst een noodkroon op het afgeveilde stompje krijgt.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben benieuwd..
Klinkt tof, succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook beter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:18 schreef kwakz0r het volgende:
En dan ben ik nog obees(ga maar niet rekenen...)
Ik mik eerst op tien kilo overigens hoor, lange termijndingetje dit.
Ik denk het. Een tand is vast eenvoudiger.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ah okee, voortand werkt gewoon anders dus.
Lijkt me ook wel.. Zou om 4 dagen van 14.00-18.00 gaan..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:53 schreef kwakz0r het volgende:
Leuk Sun, vriendin van mij heeft dat ook gedaan/overwogen toen haar manager wegging, maar toen kreeg ze net daarna/daarvoor (weet niet meer zeker) een baan voor de klas die meer uren opleverde. Klonk wel als leuk werk.
Denk niet dat mensen veel zullen bieden voor een stompje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk het. Een tand is vast eenvoudiger.
Gevijld.
ehm, masturbatie is met de hand bevredigen. wat we doorgaans masturbatie noemen is éigenlijk auto-masturbatiequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:15 schreef Isegrim het volgende:
De Christine le Duc geeft een 'Masturbation Masterclass'. Alleen die gaat erom hoe je 'hem kunt verwennen'.
Ze weten daar dus niet eens wat masturbatie is, slecht begin van een masterclass.
Wikipedia geeft als definitie:quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ehm, masturbatie is met de hand bevredigen. wat we doorgaans masturbatie noemen is éigenlijk auto-masturbatie
En in NL: "Masturbatie, zelfbevrediging of onanie is het stimuleren van de eigen geslachtsdelen om seksuele opwinding te bereiken, meestal tot er een of meer orgasmen op volgen."quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wikipedia geeft als definitie:
"Masturbation is the sexual stimulation of one's own genitals for sexual arousal or other sexual pleasure, usually to the point of orgasm. The stimulation may involve hands, fingers, everyday objects, sex toys or combinations of these."
Om het vervolgens te hebben over 'mutual masturbation'.
Dus ik zou zeggen dat de basis 'jezelf' is en dat er een toevoeging nodig is voor 'bij iemand anders'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |