quote:
Op die ene kies na redelijk. En dat terwijl de pijnstilling nu toch moet zijn uitgewerkt volgens mij. Maar goed....kan niet wachten tot 15:15. Dan mag ik naar de dienstdoende tandartsquote:
Sterkte ermeequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op die ene kies na redelijk. En dat terwijl de pijnstilling nu toch moet zijn uitgewerkt volgens mij. Maar goed....kan niet wachten tot 15:15. Dan mag ik naar de dienstdoende tandarts
Duurt lang zeg, voor er plek wasquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:48 schreef PdeHoog het volgende:
Op die ene kies na redelijk. En dat terwijl de pijnstilling nu toch moet zijn uitgewerkt volgens mij. Maar goed....kan niet wachten tot 15:15. Dan mag ik naar de dienstdoende tandarts
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:33 schreef Bluezz het volgende:
Lekker Isa, doet me denken aan 'smorgens na de nachtdienst in Utreg. Was er een klein cafeetje wat al open was vlakbij het VPhuis, gingen we in de weekenden dan met een stel collega's die de nachtdiensten uitkwamen een broodje kroket en een biertje halen
Jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Duurt lang zeg, voor er plek wasNog even volhouden!
Je moet je altijd een beetje aanstellen als je snel geholpen wilt worden. Helaas.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
JaDie dame hoorde dat de pijn te houden was maar negeerde mijn opmerkingen over de combi ibu en paracetamol
Mijn vader deed in zijn jeugd nachtdiensten bij Rijkswaterstaat in Delft en kwam dan 's ochtends op de weg naar huis langs de Beestenmarkt waar iedereen al volop bezig was dus ook de frietzaakquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:33 schreef Bluezz het volgende:
Lekker Isa, doet me denken aan 'smorgens na de nachtdienst in Utreg. Was er een klein cafeetje wat al open was vlakbij het VPhuis, gingen we in de weekenden dan met een stel collega's die de nachtdiensten uitkwamen een broodje kroket en een biertje halen
Die mensen die dat doen (of het terecht is of onterecht) staan wel vooraan in de rij jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet je altijd een beetje aanstellen als je snel geholpen wilt worden. Helaas.
Echt zo'n bullshitquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet je altijd een beetje aanstellen als je snel geholpen wilt worden. Helaas.
Oh heerlijk! Ik had altijd enorme trek na de nachtdienst.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn vader deed in zijn jeugd nachtdiensten bij Rijkswaterstaat in Delft en kwam dan 's ochtends op de weg naar huis langs de Beestenmarkt waar iedereen al volop bezig was dus ook de frietzaak
En hij had ook stoere verhalen over 's morgens de warme prak opbakken zodat mijn moeder over haar nek ging (die kwam dan net haar bed uit)
Ik moest wel lachen jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Ik had altijd enorme trek na de nachtdienst.
Gek is dat he, van dag wisselenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:51 schreef Bluezz het volgende:
Wel gek op dinsdag werken!
Andere artsen, vpk's, megadruk in de bus, andere vibe dan andere dagen, zo gek
Ja, het is bullshit dat dat nodig is, eens. Maar als je enorme pijn hebt dan kan je dus kiezen tussen zeggen dat het wel houdbaar is en wachten tot dinsdagmiddag (vanaf het weekend, met kiespijnquote:
Nou! Ik sprak vannacht een meneer die zei ook zijn hele leven nachtdiensten te hebben gedaan. Dus ik vroeg wat hij dan had gedaan. Glasblazer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moest wel lachen jaTegenwoordig kun je je dat in de meeste beroepen niet voorstellen. Mijn vader was tekenaar. Ik snap nog steeds niet waarom dat een 24/7 dienst was toen
Vertyping denk ik? Ze weet het zelf vast nog welquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:06 schreef Isegrim het volgende:
Maar wat is nou de fuik? Is dat een kroeg?
Waarom zou dat 's nachts moeten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou! Ik sprak vannacht een meneer die zei ook zijn hele leven nachtdiensten te hebben gedaan. Du sik vroeg wat hij dan had gedaan. Glasblazer.
Ja, geen flauw idee dus! Een beetje in de lijn van P's vader die tekenaar was. Waarom moet dat 's nachts?quote:
Tsja. Weet je. Ik ga uit van de professionaliteit van de zorgverlener die urgente gevallen kan herkennen op basis van klachten. En als ik het met pijnstilling uit kan houden dan vind ik het best. Het was de laatste twee dagen vervelend maar ook niet veel meer dan dat. Ik had gewoon eerder die pijnstillers moeten gaan slikkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, het is bullshit dat dat nodig is, eens. Maar als je enorme pijn hebt dan kan je dus kiezen tussen zeggen dat het wel houdbaar is en wachten tot dinsdagmiddag (vanaf het weekend, met kiespijn) of zeggen dat je het niet trekt en maandagochtend langs mogen komen.
Misschien is het goedkoper de productie s'nachts door te laten gaan, aangezien je zo'n oven niet echt laat afkoelen en weer opwarmt..quote:
Dat zou natuurlijk kunnen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Misschien is het goedkoper de productie s'nachts door te laten gaan, aangezien je zo'n oven niet echt laat afkoelen en weer opwarmt..
Dat is precies wat die meneer maaktequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:21 schreef Pietverdriet het volgende:
ouderwetse beeldbuizen bij Philips
Heb eens begrepen dat het maken van een beeldbuis net zoveel energie verbruikte dan het verbruik van zo een ding over zijn levensduur.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is precies wat die meneer maakte
Mocht ik hem vannacht weer spreken dan zal ik het vragenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb eens begrepen dat het maken van een beeldbuis net zoveel energie verbruikte dan het verbruik van zo een ding over zijn levensduur.
Snak, uniekje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Sterkte P !
De Fuik is een kroeg met bier.
Ben nog niet nuchter dat helpt... zo ontbijten. Koffie vooral
Paar keer nachtdienst gedraaid, vond dat áltijd verrassend snak voorbij gaan.
Dashboard kastjes waren al leeg de cds lagen op de achterbank en wat meneer verder van plan was weet ik niet, want toen was de sterke arm der wet al gearriveerd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Iemand in je auto? Wat was die aan het doen? De Airbags aan het uitbouwen?
Ah, okquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:43 schreef liedetector het volgende:
[..]
Dashboard kastjes waren al leeg de cds lagen op de achterbank en wat meneer verder van plan was weet ik niet, want toen was de sterke arm der wet al gearriveerd.
Het hele gebeuren heeft namelijk maar 6 minuten in beslag genomen
Erg blij met mijn buuf als er iets niet in de haak is zit die er bovenop. Laatst om de hoek (zij kan net in die straat kijken) een auto aan puin gereden (smalle straatniet geschikt voor vrachtverkeer) omdat de Aldi bevoorradingswagen daar ineens uitkwam en een geparkeerde auto en 2 paaltjes meenam, de chauffeur stapte even uit en reed daarna door.... (belachelijk) als zij het niet gezien had was ie er mee weggekomen ook nog dus (en die auto was echt goed stuk)quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow strakke actie van de buuf dus!
Hier in de regio gebeurd het ook, ze zijn dan zo de grens over. Buurt hier is er gelukkig erg fel opquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:50 schreef liedetector het volgende:
[..]
Erg blij met mijn buuf als er iets niet in de haak is zit die er bovenop.
Agenten houden gewoon van hun vak, dit soort dingen is wat ze graag doen, verkeersboetes schrijven hebben de meesten helemaal geen zin in.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:57 schreef liedetector het volgende:
Ik denk zelfs nog iets minder, verbaasde mij ook, denk een motor als eerste, dus die moet gewoon in de buurt gereden hebben.
Datquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:20 schreef Bluezz het volgende:
Jee lie, dat is top van buuf & politie!
Zoiets kan alleen in Lombok Buezzquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:20 schreef Bluezz het volgende:
Jee lie, dat is top van buuf & politie!
Jeetje wat ben jij fanatiek geweest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:28 schreef Bluezz het volgende:
Klussen af
Mail leeg
Telefoon gaat niet
Tralalalala wat nu
Hier ook nogal rustig. Jammer dat mijn vrije dagen op zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:28 schreef Bluezz het volgende:
Klussen af
Mail leeg
Telefoon gaat niet
Tralalalala wat nu
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:30 schreef liedetector het volgende:
Zoiets kan alleen in Lombok Buezz
Beetje gas derop en je bent er zo doorheen hoorquote:
Ik ben ook nog eens ruig als een kokosmatquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:13 schreef minilot het volgende:
Uniek bezopen aan het ontbijt, LieD z'n auto opengebroken, hier een tattoo, daar een tattoo - de SC is een ruige buurt, yo!
FOK!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:28 schreef Bluezz het volgende:
Klussen af
Mail leeg
Telefoon gaat niet
Tralalalala wat nu
Heh, verhuizingzenuwen! Succes!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:19 schreef Sarabi het volgende:
Alles ingepakt behalve de dingen die we komende week nog nodig hebben....wat nu
Voel me onrustigmaar als ik nu meer ga inpakken krijg ik spijt
Met een minipietsje bi erin volgens mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben ook nog eens ruig als een kokosmat
Al die FOK-kers die je aan het bellen zijnquote:
Niks mis met Charmedquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben nu bezig met seizoen 2 van Charmed
Soms zien ze er echt tequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niks mis met CharmedLeuke vrouwen
Dat was ook een beetje de charme van de serie hequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Soms zien ze er echt teuit inderdaad.
De serie is gewoon een beetje fout, maar wel lekker.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
DDay is wel vandaag
Morgenmiddag TTTOOdag
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Kennen jullie deze:
https://twitter.com/dagelijkscliche
duo, waaronder een kennis van me. begon ooit voor de lol en nu komt er een boek. ik moet er om lachen.
Ja, ken ik!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Kennen jullie deze:
https://twitter.com/dagelijkscliche
duo, waaronder een kennis van me. begon ooit voor de lol en nu komt er een boek. ik moet er om lachen.
klinkt lekker! Wij eten salade met watermeloen, komkommer en feta, munt en basilicum. Het is hier dan ook nog 35 graden...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:39 schreef minilot het volgende:
Vanavond per person een halve kilo gemenge paddestoelen
Ik maak een soort van dit (met kippendij):
http://smittenkitchen.com(...)nd-mushroom-marsala/
danwel http://www.davidlebovitz.com/2015/02/chicken-marsala-recipe/
Gruyere-broodjes erbij om te dippen.
Nu al trek in!
Is een beetje een herfstig gerecht, maar het is ook donkergrijs weer buiten, dus kan wel.
Leuk gedicht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:00 schreef minilot het volgende:
Over taal, van vorige week: een treffend Zeitgeist-rijm van stadsdichter Eindhoven:
[ afbeelding ]
Benauwde kom
Poeh, dat kun je inderdaad wel wat watermeloen gebruiken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
klinkt lekker! Wij eten salade met watermeloen, komkommer en feta, munt en basilicum. Het is hier dan ook nog 35 graden...
lichamelijk helemaal goed, verder een beetje opgesloten door de hitte..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Poeh, dat kun je inderdaad wel wat watermeloen gebruiken.
Hoe voel je je verder?
Morgen tattoo day, dag te vroeg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:13 schreef minilot het volgende:
Uniek bezopen aan het ontbijt, LieD z'n auto opengebroken, hier een tattoo, daar een tattoo - de SC is een ruige buurt, yo!
Zwemmen een optie?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
lichamelijk helemaal goed, verder een beetje opgesloten door de hitte..
Heh. Welkom terug in het land der min of meer nuchtere mensen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Morgen tattoo day, dag te vroeg.
.
2 bagels, 1 toast, kom yoghurt, fruit, 2 eitjes verder. Beetje mens
ik pas m'n bikini niet meer!quote:
Nou, als het nog dagen zo warm bleef zou ik een zwangerschapsbadpak online bestellen en thuis laten bezorgen en dan hop, ergens het water in. Lekker plonzen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik pas m'n bikini niet meer!
Nee, komt wel goed, ik moet me er gewoon aan overgeven, en daar ben ik niet zo goed in..
Toch wel makkelijk zo'n buurvrouw die blijkbaar dag en nacht voor het raam naar buiten staart om alles in de gaten te houden. Of zit ze beroepsmatig (...) voor het raam?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:50 schreef liedetector het volgende:
Erg blij met mijn buuf als er iets niet in de haak is zit die er bovenop. Laatst om de hoek (zij kan net in die straat kijken) een auto aan puin gereden (smalle straatniet geschikt voor vrachtverkeer) omdat de Aldi bevoorradingswagen daar ineens uitkwam en een geparkeerde auto en 2 paaltjes meenam, de chauffeur stapte even uit en reed daarna door.... (belachelijk) als zij het niet gezien had was ie er mee weggekomen ook nog dus (en die auto was echt goed stuk)
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:00 schreef minilot het volgende:
Over taal, van vorige week: een treffend Zeitgeist-rijm van stadsdichter Eindhoven:
[ afbeelding ]
Benauwde kom
Gewoon in je blote tokus!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik pas m'n bikini niet meer!
Nee, komt wel goed, ik moet me er gewoon aan overgeven, en daar ben ik niet zo goed in..
Ik ben aan het twijfelenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:12 schreef minilot het volgende:
Nog maar een paar weken wachten!!![]()
http://www.ottolenghi.co.uk/nopi-the-cookbook-shop
Yupquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:55 schreef Isegrim het volgende:
Wat is dit weer toch heerlijk! Was het maar altijd zomer!
Nopequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:55 schreef Isegrim het volgende:
Wat is dit weer toch heerlijk! Was het maar altijd zomer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ja, is fantastisch, maar dat zal in Berlijn niet zomaar op veel plekken mogen hè?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gewoon in je blote tokus!
Naaktzwemmen.
Ik heb 'm al in pre-order. Eten bij Nopi was mijn eerste kennismaking met Ottolenghi en we hebben het nog steeds over de gerechten die we daar een paar jaar geleden aten!quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
NopeIk wil dat wel. Op een dag ga ik in een land wonen waar het altijd warm is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Achter een boompje piesen mag ook niet!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:00 schreef minilot het volgende:
Lonaa, jij bikkel!
[..]
Ja, is fantastisch, maar dat zal in Berlijn niet zomaar op veel plekken mogen hè?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben een beetje benauwd![]()
En ik heb keelpijn![]()
En nu ben ik bang dat ik verkouden word![]()
En volgende week is LL![]()
En de week er na begint mijn stage![]()
Duimen jullie voor me dat het mee valt??
Mijn lunch daar was erg fijn jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:00 schreef minilot het volgende:
Ik heb 'm al in pre-order. Eten bij Nopi was mijn eerste kennismaking met Ottolenghi en we hebben het nog steeds over de gerechten die we daar een paar jaar geleden aten!![]()
De recepten in het boek zullen ongetwijfeld allemaal wat verfijnder zijn dan wat er in de Plenty-boeken staat en da's ook wel eens leuk.
Zijn er veel meer die er zo over denken, maar het lijkt mij echt vreselijk. Ik kan oprecht ook verlangen naar stormachtige herfstdagen of heldere steenkoude winters. Ik hou gewoon van seizoenenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik wil dat wel. Op een dag ga ik in een land wonen waar het altijd warm is.
Ik ben gewoon veel gelukkiger in de zomer. Het gebrek aan zonlicht heeft een uiterst negatief effect op mijn welbevinden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zijn er veel meer die er zo over denken, maar het lijkt mij echt vreselijk. Ik kan oprecht ook verlangen naar stormachtige herfstdagen of heldere steenkoude winters. Ik hou gewoon van seizoenen
Doenquote:
Meh. Warmte.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik wil dat wel. Op een dag ga ik in een land wonen waar het altijd warm is.
Leuk! Spannendquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:25 schreef emmyemmy het volgende:
Nou, antwoord van de verhuurder. Woongroep is gewoon prima
in welke plaats bevindt zich die woongroep?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:25 schreef emmyemmy het volgende:
Nou, antwoord van de verhuurder. Woongroep is gewoon prima
Whut?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:39 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis. Ff tanden poetsen, contant geld uit de muur halen en op naar de tandarts. Tandarts heeft een pin maar da's alleen voor vaste klanten
Bij welke kwakzalver ben je nu weer beland? Is hij ook gecombineerd barbier en tandarts?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:39 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis. Ff tanden poetsen, contant geld uit de muur halen en op naar de tandarts. Tandarts heeft een pin maar da's alleen voor vaste klanten
Denk hetquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij welke kwakzalver ben je nu weer belandt? Is hij ook gecombineerd barbier en tandarts?
Dat is de boodschap van de assistentequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Whut?Wat is dat voor rare tandarts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Efteling had verbetering beloofd en gisteren at ik er opnieuw. Nu heel wat meer tevreden!![]()
Follow-up:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
+1quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zijn er veel meer die er zo over denken, maar het lijkt mij echt vreselijk. Ik kan oprecht ook verlangen naar stormachtige herfstdagen of heldere steenkoude winters. Ik hou gewoon van seizoenen
Moet je voor de verdoving je eigen fles rum meenemen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is de boodschap van de assistente
50?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:10 schreef kwakz0r het volgende:
Als ik een kilo of vijftig minder meetors over een jaar of twee, dan vind ik het vast ook minder vervelend
Maar waaróm?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is de boodschap van de assistente
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:05 schreef minilot het volgende:
Hee, weten jullie nog dat ik zo beroerd had gegeten in het nieuwe pizza-restaurantje van de Efteling, een paar weken geleden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Efteling had verbetering beloofd en gisteren at ik er opnieuw. Nu heel wat meer tevreden!![]()
Follow-up:Goed om te lezen dat ze er iets aan hebben gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker! Ben er zeer mee in mijn nopjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat ze er iets aan hebben gedaan
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:05 schreef minilot het volgende:
Hee, weten jullie nog dat ik zo beroerd had gegeten in het nieuwe pizza-restaurantje van de Efteling, een paar weken geleden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Efteling had verbetering beloofd en gisteren at ik er opnieuw. Nu heel wat meer tevreden!![]()
Follow-up:Klinkt veel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar je apologetiek t.o.v. de 'mozzarella' vind ik onterecht. Dat is geen mozzarella!
![]()
Er bestaat wel degelijk iets als 'low moisture mozzarella'. Dat dat een inferieur product is, is evident.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Klinkt veel beter, maar je apologetiek t.o.v. de 'mozzarella' vind ik onterecht. Dat is geen mozzarella!
edit. Niet kwaad bedoeld, maar komt vast niet aardig over.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
+1
ik doe het niet goed bij alles boven de 25 graden... vind t vandaag warm zat...
maar dat mag je niet zeggen, want Nederlanders klagen altijd over weer en "nou is het eens lekker weer, is het weer niet goed".(Ik klaag alleen over sneeuw en over hitte, alles daartussen vind ik chill)
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Moet je voor de verdoving je eigen fles rum meenemen?
Geen flauw ideequote:
170 euro alleen voor deel 1? Dat is niet goedkoop, maar dat zal voor de extra verdoving zijn geweestquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WortelkanaalbehandelingEUR 170. En zelfs mijn neus is verdoofd
Weet je wat een fles goeie rum kost?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
170 euro alleen voor deel 1? Dat is niet goedkoop, maar dat zal voor de extra verdoving zijn geweest
Pff, laat eens een loodgieter komenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
170 euro alleen voor deel 1? Dat is niet goedkoop, maar dat zal voor de extra verdoving zijn geweest
Ik heb net mijn eigen rekening betaald en kan vergelijken lieverd. Daarbij is een loodgieter vrij slecht met wortelkanalen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pff, laat eens een loodgieter komen
Lood is in the airquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:04 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb net mijn eigen rekening betaald en kan vergelijken lieverd. Daarbij is een loodgieter vrij slecht met wortelkanalen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:06 schreef golfer het volgende:
Zo. 2 uur staan miesen in de keuken om voor vanavond een leuke maaltijd te verzorgen.
Als B. thuis is volgt verdere opheldering.
Hij heeft een ander.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar ik wil het nu weten en niet straks![]()
Geduld.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:08 schreef Bluezz het volgende:
Maar ik wil het nu weten en niet straks![]()
quote:
Als ik een ander zou hebben dan ga ik daar niet in eerste instantie mee eten. Dat stadium komt pas na de hoe-is-ze-in-bed-keuring.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Romantisch etentje met nieuwe vlam.
Mise en place noemen wij altijd miesen op de plaats.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:12 schreef Isegrim het volgende:
'Miesen'? Dat klinkt niet alsof daar een lekkere maaltijd uit voortkomt.
Tsja. Ik weet het niet eigenlijk. Het was nogal een diepe ellende geloof ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Yup. Tot de 17e. Had vorige week al gebeld en heb geprobeerd het uit te stellen tot as maandag maar helaasquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:02 schreef Isegrim het volgende:
Waarom eik een speciale spoedtandarts? Was je eigen tandarts op vakantie?
En dan ben ik nog obeesquote:
Geloof dat mijn beide behandelingen iets van 500 euro waren, dus op zich niet zo gek ook; alleen duurde mijn twee behandeling 4 keer zo lang, dus in verhouding leek me dit veelquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tsja. Ik weet het niet eigenlijk. Het was nogal een diepe ellende geloof ik.
Klinkt onsmakelijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Mise en place noemen wij altijd miesen op de plaats.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geloof dat mijn beide behandelingen iets van 500 euro waren, dus op zich niet zo gek ook; alleen duurde mijn twee behandeling 4 keer zo lang, dus in verhouding leek me dit veel
Loop je dan rond met een noodvulling?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:40 schreef Isegrim het volgende:
Was bij mij volgens mij een stuk goedkoper. Deel twee heb ik alleen nooit gedaan.
Geen idee, ze hebben die zenuw eruit geboord en daar iets in gedaan. Het is een voortand en die is helemaal dood. Eigenlijk zou er zo'n hoesje omheen moeten want hij is verkleurd. Maar volgens mij is die vulling gewoon permanent. Hij zei althans niet dat ik daarvoor nog terug moest komen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Loop je dan rond met een noodvulling?
Oh, dat is gewoon een ander verhaal. Bij een kies gaat het vaker in twee etappes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geen idee, ze hebben die zenuw eruit geboord en daar iets in gedaan. Het is een voortand en die is helemaal dood. Eigenlijk zou er zo'n hoesje omheen moeten want hij is verkleurd. Maar volgens mij is die vulling gewoon permanent. Hij zei althans niet dat ik daarvoor nog terug moest komen.
Dan krijg je toch een kroon ofzo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, dat is gewoon een ander verhaal. Bij een kies gaat het vaker in twee etappes.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, dat is gewoon een ander verhaal. Bij een kies gaat het vaker in twee etappes.
Spannend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben benieuwd..
Leuk! SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ze hebben gewoon twee sessies nodig. Mogelijk ook omdat de aanleiding vaak een ontsteking is en die moet wel over/weg zijn. Maar volgens mij ook omdat het gewoon veel werk is om die kanalen helemaal schoon te krijgen voordat de vulling erin gaat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan krijg je toch een kroon ofzo?
Ah okee, voortand werkt gewoon anders dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewoon twee sessies nodig. Mogelijk ook omdat de aanleiding vaak een ontsteking is en die moet wel over/weg zijn. Maar volgens mij ook omdat het gewoon veel werk is om die kanalen helemaal schoon te krijgen voordat de vulling erin gaat.
Een kroon is weer anders. Daar hoeft in principe geen wortelkanaalbehandeling plaats te vinden. Maar de permanente kroon moet wel eerst besteld worden en mijn ervaring is dat je dan eerst een noodkroon op het afgeveilde stompje krijgt.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben benieuwd..
Klinkt tof, succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook beter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:18 schreef kwakz0r het volgende:
En dan ben ik nog obees(ga maar niet rekenen...)
Ik mik eerst op tien kilo overigens hoor, lange termijndingetje dit.
Ik denk het. Een tand is vast eenvoudiger.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ah okee, voortand werkt gewoon anders dus.
Lijkt me ook wel.. Zou om 4 dagen van 14.00-18.00 gaan..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:53 schreef kwakz0r het volgende:
Leuk Sun, vriendin van mij heeft dat ook gedaan/overwogen toen haar manager wegging, maar toen kreeg ze net daarna/daarvoor (weet niet meer zeker) een baan voor de klas die meer uren opleverde. Klonk wel als leuk werk.
Denk niet dat mensen veel zullen bieden voor een stompje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk het. Een tand is vast eenvoudiger.
Gevijld.
ehm, masturbatie is met de hand bevredigen. wat we doorgaans masturbatie noemen is éigenlijk auto-masturbatiequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:15 schreef Isegrim het volgende:
De Christine le Duc geeft een 'Masturbation Masterclass'. Alleen die gaat erom hoe je 'hem kunt verwennen'.
Ze weten daar dus niet eens wat masturbatie is, slecht begin van een masterclass.
Wikipedia geeft als definitie:quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ehm, masturbatie is met de hand bevredigen. wat we doorgaans masturbatie noemen is éigenlijk auto-masturbatie
En in NL: "Masturbatie, zelfbevrediging of onanie is het stimuleren van de eigen geslachtsdelen om seksuele opwinding te bereiken, meestal tot er een of meer orgasmen op volgen."quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wikipedia geeft als definitie:
"Masturbation is the sexual stimulation of one's own genitals for sexual arousal or other sexual pleasure, usually to the point of orgasm. The stimulation may involve hands, fingers, everyday objects, sex toys or combinations of these."
Om het vervolgens te hebben over 'mutual masturbation'.
Dus ik zou zeggen dat de basis 'jezelf' is en dat er een toevoeging nodig is voor 'bij iemand anders'.
Ja, sowieso maar één wortelkanaal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ah okee, voortand werkt gewoon anders dus.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:44 schreef golfer het volgende:
Het was vandaag hier Jamie-dag.
Omdat het exact 30 jaar geleden is dat de dochter van B. met die naam geboren en overleden is heb ik vandaag 2 gerechten van Jamie Oliver gemaakt.:
Waterkers guacamole: https://www.jamiemagazine.nl/recepten/waterkersguacamole.html en de nieuwe signaturedish van Jamie's Italian die eind dit jaar in Nederland wordt geopend:
spaghetti fritti:https://www.jamiemagazine.nl/recepten/spaghetti-fritti.html.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:44 schreef golfer het volgende:
Het was vandaag hier Jamie-dag.
Omdat het exact 30 jaar geleden is dat de dochter van B. met die naam geboren en overleden is heb ik vandaag 2 gerechten van Jamie Oliver gemaakt.:
Waterkers guacamole: https://www.jamiemagazine.nl/recepten/waterkersguacamole.html en de nieuwe signaturedish van Jamie's Italian die eind dit jaar in Nederland wordt geopend:
spaghetti fritti:https://www.jamiemagazine.nl/recepten/spaghetti-fritti.html.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Heb je straks twee monitoren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOLIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Ja, waarschijnlijk wel. Wat een gedoequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb je straks twee monitoren?
LOL
Als je de ene al hebt zou ik, als ze de tweede komen leveren hem direct retour sturen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel. Wat een gedoe
Ik weet niet of de pakketdienst dat wel doet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je de ene al hebt zou ik, als ze de tweede komen leveren hem direct retour sturen.
Spaart een hoop gedoe
Oh ja, dat zorgvuldig opgebouwde imago als ouwe brombeer moet natuurlijk wel in stand blijven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:25 schreef Isabeau het volgende:
golfer, wat ben je toch waanzinnig liefPas op je imago
![]()
Je mag volgens mij altijd weigeren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of de pakketdienst dat wel doet?
Kan/mag je ze niet allebei houden dan? Of weten ze van elkaar dat ze een nieuwe verstuurd hebben?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Ja, waarschijnlijk wel. Wat een gedoe
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:19 schreef golfer het volgende:
Kan/mag je ze niet allebei houden dan? Of weten ze van elkaar dat ze een nieuwe verstuurd hebben?
/ook tevreden met Asus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eindelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:25 schreef Isabeau het volgende:
golfer, wat ben je toch waanzinnig liefPas op je imago
![]()
De dames die morgen een tattoo gaan nemen: succes![]()
Ik heb geslapen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]Gratis extra monitor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verwacht eigenlijk van nietquote:
Tuurlijk wel! Die Duitsers hebben dat uitgevonden. FKK!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, is fantastisch, maar dat zal in Berlijn niet zomaar op veel plekken mogen hè?
Ik heb zoiets ook een keer gemeld, deden ze heel verontwaardigd aan de telefoon en ik moest het onmiddellijk terug sturen. Eh, jullie fout? Ik meld het netjes? wut?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:57 schreef Isegrim het volgende:
Zo heb ik eens een bestelling van een paardensportzaak dubbel gekregen. Keurig gemeld, maar daar hebben ze nooit op gereageerd. Nou, ook goed!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:06 schreef Jagärtrut het volgende:
wij hadden net een kolibrivlinder op het balkon. wat een gek beest!
Tof zijn zequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:06 schreef Jagärtrut het volgende:
wij hadden net een kolibrivlinder op het balkon. wat een gek beest!
hij vloog weg, en kwam even later met z'n maatje terug!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tof zijn zeHier zat er zaterdag even een in de vlinderstruik
Ik heb er echt nog nooit 2 tegelijk gezienquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hij vloog weg, en kwam even later met z'n maatje terug!
@ Golfer, wat ben je lief. En bluezz, succes met de tattoo morgen. Het zal sowieso wel een gekke dag zijn voor je, vandaag!
Agossie.. zorgen dat de bloemetjes het blijven doen dan maar!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Ze moeten echt uitgehongerd zijn geweest, want ze zweven hier nog steeds rond in de 2 planten die niet door de hitte verdroogd zijn (ondanks 2x wateren per dag)..
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:28 schreef Isabeau het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Waarom?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:22 schreef Bramito het volgende:
[..]
Die heb ik vaak in mn tuin. Ik schrik me altijd rot.
Urban foxes zijn behoorlijk algemeen in grote stedenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:
Vorige week zijn we trouwens midden in de stad een vos tegen gekomen. Ik heb nog nooit een wilde vos gezien, en had niet gedacht m'n eerste sighting in het midden van Berlijn (300 meter van ons huis) te hebben...
ja, dat vertelde de duutser ook. Deze kwam trouwens bijna onder een auto, moest nog even beter de verkeersregels leren...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Urban foxes zijn behoorlijk algemeen in grote stedenZe zijn in staat zich erg goed aan te passen aan de omstandigheden en vinden veel voedsel en plekken om nesten te maken en zo. Springwatch heeft eens een onderzoek naar deze vossen in een stad in de UK gevolgd, behoorlijk interessant vond ik dat.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:40 schreef Bluezz het volgende:
Wat een gaaf beest zo'n Kolibrivlinder!!!
En tx, ja rare dag, aan deze datum zit altijd een scherp randje, weken, maanden vantevoren komt ie al langs op mijn werk als ik afspraken voor pat. maak, ik spreek het ook honderden keren uit : ja 11 augustus om zo en zo laat.. volkomen normaal maar het blijft gewoon lastig, daar kom ik niet meer vanaf. Hoeft ook niet.
Oeps.. ja dat is een risico voor ze natuurlijk..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, dat vertelde de duutser ook. Deze kwam trouwens bijna onder een auto, moest nog even beter de verkeersregels leren...
Fijn dat het gewoon lastig kan zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:40 schreef Bluezz het volgende:
Wat een gaaf beest zo'n Kolibrivlinder!!!
En tx, ja rare dag, aan deze datum zit altijd een scherp randje, weken, maanden vantevoren komt ie al langs op mijn werk als ik afspraken voor pat. maak, ik spreek het ook honderden keren uit : ja 11 augustus om zo en zo laat.. volkomen normaal maar het blijft gewoon lastig, daar kom ik niet meer vanaf. Hoeft ook niet.
Dinner!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:55 schreef z80 het volgende:
net een bult kabaal uit de tuin.
blijkbaar is het gras in de weilanden op. de eenden komen nu de woonwijk in om te eten.
Groot, snel, bewegelijk..... Om een of andere reden vliegen ze graag recht op je af voordat ze verder gaan.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:55 schreef z80 het volgende:
net een bult kabaal uit de tuin.
blijkbaar is het gras in de weilanden op. de eenden komen nu de woonwijk in om te eten.
Grommen ze er ook bij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:04 schreef Bramito het volgende:
[..]
Groot, snel, bewegelijk..... Om een of andere reden vliegen ze graag recht op je af voordat ze verder gaan.
Mooi hè?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Die kleuren kreeften in Mozambique!!! @no reservations![]()
Lurker zegt zeker doen. Overweeg de elite, die kun je ook gebruiken als je even geen stroom bij de hand hebt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:42 schreef Isegrim het volgende:
Denk dat ik mij tegen de komende winter ga wapenen met http://shop.goodlite.nl/litebook-advantage-lichttherapielamp.html
Ja, jij hebt er baat bij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lurker zegt zeker doen. Overweeg de elite, die kun je ook gebruiken als je even geen stroom bij de hand hebt.
Ja en die mensen zo aardig en blij !quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mooi hè?
Mozambique staat nog op ons to-visit-lijst. Prachtig land.
Ehhhhhh, weet ik niet. Ik ben dan teveel in paniek en dan gaat al mijn aandacht naar mijn gil techniek.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:06 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ehhhhhh, weet ik niet. Ik ben dan teveel in paniek en dan gaat al mijn aandacht naar mijn gil techniek.
LOL!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:06 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ehhhhhh, weet ik niet. Ik ben dan teveel in paniek en dan gaat al mijn aandacht naar mijn gil techniek.
Ik ben dan ook heel blij dat ik van dat zware gevoel in de winter af benquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:35 schreef Isegrim het volgende:
Bij mij is het puur de wintermaanden. Heb veel minder energie dan. Depressie is het woord niet (dat gevoel ken ik ook), maar ik zit wel minder lekker in mijn vel.
Win - winquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:37 schreef Isegrim het volgende:
We zullen eens zien! Moet ik wel weer gaan ontbijten!
En daarbij de nodige pietamientjes tot je nemen die ook zorgen dat je je mss wat beter voeltquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:37 schreef Isegrim het volgende:
We zullen eens zien! Moet ik wel weer gaan ontbijten!
Ik juich niet te vroegquote:
Maar de pijn is minder!quote:
Voor nuquote:
Je heet Marokkaans vanavond?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 06:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Opstaan. Moet nog ff een slowcooker vol kip, kikkererwten en tomatenblokjes mikken. En daarna naar kantoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Ook weer zo!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:03 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Die Duitsers hebben dat uitgevonden. FKK!
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:26 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen allen!
Vandaag vrij, dus nadenk- en uitprobeerdag voor de sweet table van de trouwerij van mijn schoonzusje, voor tweehonderd man. Ik heb inmiddels doorgekregen wat het thema is: Water. Als in: de zee, vissen, boten, eendjes, schelpen, onder water, etcetera.Oh, is er ook nog een thema?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viskoekjes.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:26 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen allen!
Vandaag vrij, dus nadenk- en uitprobeerdag voor de sweet table van de trouwerij van mijn schoonzusje, voor tweehonderd man. Ik heb inmiddels doorgekregen wat het thema is: Water. Als in: de zee, vissen, boten, eendjes, schelpen, onder water, etcetera.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Haha, walgelijk, prachtig!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De aanstellerige koekjesquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:34 schreef minilot het volgende:
Haha, walgelijk, prachtig!![]()
Al is er mer het idee op de onderste foto nog wel iets te doen.
Ik vind het ook wel leukquote:
Niet in macaron-vorm want die vind ik niet eens lekker (behalve klote om te maken), maar koekjes met een 'parel' ertussen an zich, daar kan ik wel wat meequote:
Ehm, ik zou dat wel doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:36 schreef minilot het volgende:
Ja maar kom op, lieverds! Die eerste paar foto's zijn misschien nog wel te doen voor een hysterische kinderverjaardag, maar je gelooft toch niet dat ik zoiets op tafel zou willen zetten voor een groep van tweehonderd volwassenen bij een bruiloft!?
Hier nog meer inspiratie (nee, niet per se de kleine zeemeermin) incl hetzelfde idee met koekjes ipv macarons: https://www.pinterest.com/jennd37/the-little-mermaid/quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:35 schreef minilot het volgende:
Niet in macaron-vorm want die vind ik niet eens lekker (behalve klote om te maken), maar koekjes met een 'parel' ertussen an zich, daar kan ik wel wat mee
Wil je nou in thema blijven of gewoon lekker je eigen gang gaanquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:38 schreef minilot het volgende:
Punt is wel een beetje met blauwe dingen.. Er is maar weinig eetbaars dat van zichzelf blauw is. En mijn schoonfamilie heeft me niet ingeschakeld voor een tafel vol koekjes die volgekalkt zijn met glazuur blauwe kleurstof hè?
Ik vond er ook nog zo een, maar dat plaatje was niet echt groter te krijgen. Zag er ook allemaal mooi uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Sweet table van een beachthemed wedding:
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je wel leuke dingen er tussen staan..
Was het thema 'water maar er mag niets met blauwe kleurstof gedaan zijn'?? Nee toch? Nou dan!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:38 schreef minilot het volgende:
Punt is wel een beetje met blauwe dingen.. Er is maar weinig eetbaars dat van zichzelf blauw is. En mijn schoonfamilie heeft me niet ingeschakeld voor een tafel vol koekjes die volgekalkt zijn met glazuur blauwe kleurstof hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |