ik pas m'n bikini niet meer!quote:
Nou, als het nog dagen zo warm bleef zou ik een zwangerschapsbadpak online bestellen en thuis laten bezorgen en dan hop, ergens het water in. Lekker plonzen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik pas m'n bikini niet meer!
Nee, komt wel goed, ik moet me er gewoon aan overgeven, en daar ben ik niet zo goed in..
Toch wel makkelijk zo'n buurvrouw die blijkbaar dag en nacht voor het raam naar buiten staart om alles in de gaten te houden. Of zit ze beroepsmatig (...) voor het raam?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:50 schreef liedetector het volgende:
Erg blij met mijn buuf als er iets niet in de haak is zit die er bovenop. Laatst om de hoek (zij kan net in die straat kijken) een auto aan puin gereden (smalle straatniet geschikt voor vrachtverkeer) omdat de Aldi bevoorradingswagen daar ineens uitkwam en een geparkeerde auto en 2 paaltjes meenam, de chauffeur stapte even uit en reed daarna door.... (belachelijk) als zij het niet gezien had was ie er mee weggekomen ook nog dus (en die auto was echt goed stuk)
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:00 schreef minilot het volgende:
Over taal, van vorige week: een treffend Zeitgeist-rijm van stadsdichter Eindhoven:
[ afbeelding ]
Benauwde kom
Gewoon in je blote tokus!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik pas m'n bikini niet meer!
Nee, komt wel goed, ik moet me er gewoon aan overgeven, en daar ben ik niet zo goed in..
Ik ben aan het twijfelenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:12 schreef minilot het volgende:
Nog maar een paar weken wachten!!![]()
http://www.ottolenghi.co.uk/nopi-the-cookbook-shop
Yupquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:55 schreef Isegrim het volgende:
Wat is dit weer toch heerlijk! Was het maar altijd zomer!
Nopequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:55 schreef Isegrim het volgende:
Wat is dit weer toch heerlijk! Was het maar altijd zomer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ja, is fantastisch, maar dat zal in Berlijn niet zomaar op veel plekken mogen hč?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gewoon in je blote tokus!
Naaktzwemmen.
Ik heb 'm al in pre-order. Eten bij Nopi was mijn eerste kennismaking met Ottolenghi en we hebben het nog steeds over de gerechten die we daar een paar jaar geleden aten!quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
NopeIk wil dat wel. Op een dag ga ik in een land wonen waar het altijd warm is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Achter een boompje piesen mag ook niet!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:00 schreef minilot het volgende:
Lonaa, jij bikkel!
[..]
Ja, is fantastisch, maar dat zal in Berlijn niet zomaar op veel plekken mogen hč?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben een beetje benauwd![]()
En ik heb keelpijn![]()
En nu ben ik bang dat ik verkouden word![]()
En volgende week is LL![]()
En de week er na begint mijn stage![]()
Duimen jullie voor me dat het mee valt??
Mijn lunch daar was erg fijn jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:00 schreef minilot het volgende:
Ik heb 'm al in pre-order. Eten bij Nopi was mijn eerste kennismaking met Ottolenghi en we hebben het nog steeds over de gerechten die we daar een paar jaar geleden aten!![]()
De recepten in het boek zullen ongetwijfeld allemaal wat verfijnder zijn dan wat er in de Plenty-boeken staat en da's ook wel eens leuk.
Zijn er veel meer die er zo over denken, maar het lijkt mij echt vreselijk. Ik kan oprecht ook verlangen naar stormachtige herfstdagen of heldere steenkoude winters. Ik hou gewoon van seizoenenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik wil dat wel. Op een dag ga ik in een land wonen waar het altijd warm is.
Ik ben gewoon veel gelukkiger in de zomer. Het gebrek aan zonlicht heeft een uiterst negatief effect op mijn welbevinden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zijn er veel meer die er zo over denken, maar het lijkt mij echt vreselijk. Ik kan oprecht ook verlangen naar stormachtige herfstdagen of heldere steenkoude winters. Ik hou gewoon van seizoenen
Doenquote:
Meh. Warmte.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik wil dat wel. Op een dag ga ik in een land wonen waar het altijd warm is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |