Ah, okquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:43 schreef liedetector het volgende:
[..]
Dashboard kastjes waren al leeg de cds lagen op de achterbank en wat meneer verder van plan was weet ik niet, want toen was de sterke arm der wet al gearriveerd.
Het hele gebeuren heeft namelijk maar 6 minuten in beslag genomen
Erg blij met mijn buuf als er iets niet in de haak is zit die er bovenop. Laatst om de hoek (zij kan net in die straat kijken) een auto aan puin gereden (smalle straatniet geschikt voor vrachtverkeer) omdat de Aldi bevoorradingswagen daar ineens uitkwam en een geparkeerde auto en 2 paaltjes meenam, de chauffeur stapte even uit en reed daarna door.... (belachelijk) als zij het niet gezien had was ie er mee weggekomen ook nog dus (en die auto was echt goed stuk)quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow strakke actie van de buuf dus!
Hier in de regio gebeurd het ook, ze zijn dan zo de grens over. Buurt hier is er gelukkig erg fel opquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:50 schreef liedetector het volgende:
[..]
Erg blij met mijn buuf als er iets niet in de haak is zit die er bovenop.
Agenten houden gewoon van hun vak, dit soort dingen is wat ze graag doen, verkeersboetes schrijven hebben de meesten helemaal geen zin in.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:57 schreef liedetector het volgende:
Ik denk zelfs nog iets minder, verbaasde mij ook, denk een motor als eerste, dus die moet gewoon in de buurt gereden hebben.
Datquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:20 schreef Bluezz het volgende:
Jee lie, dat is top van buuf & politie!
Zoiets kan alleen in Lombok Buezzquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:20 schreef Bluezz het volgende:
Jee lie, dat is top van buuf & politie!
Jeetje wat ben jij fanatiek geweest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:28 schreef Bluezz het volgende:
Klussen af
Mail leeg
Telefoon gaat niet
Tralalalala wat nu
Hier ook nogal rustig. Jammer dat mijn vrije dagen op zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:28 schreef Bluezz het volgende:
Klussen af
Mail leeg
Telefoon gaat niet
Tralalalala wat nu
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:30 schreef liedetector het volgende:
Zoiets kan alleen in Lombok Buezz
Beetje gas derop en je bent er zo doorheen hoorquote:
Ik ben ook nog eens ruig als een kokosmatquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:13 schreef minilot het volgende:
Uniek bezopen aan het ontbijt, LieD z'n auto opengebroken, hier een tattoo, daar een tattoo - de SC is een ruige buurt, yo!
FOK!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:28 schreef Bluezz het volgende:
Klussen af
Mail leeg
Telefoon gaat niet
Tralalalala wat nu
Heh, verhuizingzenuwen! Succes!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:19 schreef Sarabi het volgende:
Alles ingepakt behalve de dingen die we komende week nog nodig hebben....wat nu
Voel me onrustigmaar als ik nu meer ga inpakken krijg ik spijt
Met een minipietsje bi erin volgens mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben ook nog eens ruig als een kokosmat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |