Ja, sowieso maar één wortelkanaal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ah okee, voortand werkt gewoon anders dus.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:44 schreef golfer het volgende:
Het was vandaag hier Jamie-dag.
Omdat het exact 30 jaar geleden is dat de dochter van B. met die naam geboren en overleden is heb ik vandaag 2 gerechten van Jamie Oliver gemaakt.:
Waterkers guacamole: https://www.jamiemagazine.nl/recepten/waterkersguacamole.html en de nieuwe signaturedish van Jamie's Italian die eind dit jaar in Nederland wordt geopend:
spaghetti fritti:https://www.jamiemagazine.nl/recepten/spaghetti-fritti.html.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:44 schreef golfer het volgende:
Het was vandaag hier Jamie-dag.
Omdat het exact 30 jaar geleden is dat de dochter van B. met die naam geboren en overleden is heb ik vandaag 2 gerechten van Jamie Oliver gemaakt.:
Waterkers guacamole: https://www.jamiemagazine.nl/recepten/waterkersguacamole.html en de nieuwe signaturedish van Jamie's Italian die eind dit jaar in Nederland wordt geopend:
spaghetti fritti:https://www.jamiemagazine.nl/recepten/spaghetti-fritti.html.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Heb je straks twee monitoren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOLIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Ja, waarschijnlijk wel. Wat een gedoequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb je straks twee monitoren?
LOL
Als je de ene al hebt zou ik, als ze de tweede komen leveren hem direct retour sturen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel. Wat een gedoe
Ik weet niet of de pakketdienst dat wel doet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je de ene al hebt zou ik, als ze de tweede komen leveren hem direct retour sturen.
Spaart een hoop gedoe
Oh ja, dat zorgvuldig opgebouwde imago als ouwe brombeer moet natuurlijk wel in stand blijven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:25 schreef Isabeau het volgende:
golfer, wat ben je toch waanzinnig liefPas op je imago
![]()
Je mag volgens mij altijd weigeren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of de pakketdienst dat wel doet?
Kan/mag je ze niet allebei houden dan? Of weten ze van elkaar dat ze een nieuwe verstuurd hebben?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Ja, waarschijnlijk wel. Wat een gedoe
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:19 schreef golfer het volgende:
Kan/mag je ze niet allebei houden dan? Of weten ze van elkaar dat ze een nieuwe verstuurd hebben?
/ook tevreden met Asus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eindelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:25 schreef Isabeau het volgende:
golfer, wat ben je toch waanzinnig liefPas op je imago
![]()
De dames die morgen een tattoo gaan nemen: succes![]()
Ik heb geslapen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]Gratis extra monitor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verwacht eigenlijk van nietquote:
Tuurlijk wel! Die Duitsers hebben dat uitgevonden. FKK!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, is fantastisch, maar dat zal in Berlijn niet zomaar op veel plekken mogen hè?
Ik heb zoiets ook een keer gemeld, deden ze heel verontwaardigd aan de telefoon en ik moest het onmiddellijk terug sturen. Eh, jullie fout? Ik meld het netjes? wut?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:57 schreef Isegrim het volgende:
Zo heb ik eens een bestelling van een paardensportzaak dubbel gekregen. Keurig gemeld, maar daar hebben ze nooit op gereageerd. Nou, ook goed!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:06 schreef Jagärtrut het volgende:
wij hadden net een kolibrivlinder op het balkon. wat een gek beest!
Tof zijn zequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:06 schreef Jagärtrut het volgende:
wij hadden net een kolibrivlinder op het balkon. wat een gek beest!
hij vloog weg, en kwam even later met z'n maatje terug!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tof zijn zeHier zat er zaterdag even een in de vlinderstruik
Ik heb er echt nog nooit 2 tegelijk gezienquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hij vloog weg, en kwam even later met z'n maatje terug!
@ Golfer, wat ben je lief. En bluezz, succes met de tattoo morgen. Het zal sowieso wel een gekke dag zijn voor je, vandaag!
Agossie.. zorgen dat de bloemetjes het blijven doen dan maar!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Ze moeten echt uitgehongerd zijn geweest, want ze zweven hier nog steeds rond in de 2 planten die niet door de hitte verdroogd zijn (ondanks 2x wateren per dag)..
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:28 schreef Isabeau het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Waarom?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:22 schreef Bramito het volgende:
[..]
Die heb ik vaak in mn tuin. Ik schrik me altijd rot.
Urban foxes zijn behoorlijk algemeen in grote stedenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:
Vorige week zijn we trouwens midden in de stad een vos tegen gekomen. Ik heb nog nooit een wilde vos gezien, en had niet gedacht m'n eerste sighting in het midden van Berlijn (300 meter van ons huis) te hebben...
ja, dat vertelde de duutser ook. Deze kwam trouwens bijna onder een auto, moest nog even beter de verkeersregels leren...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Urban foxes zijn behoorlijk algemeen in grote stedenZe zijn in staat zich erg goed aan te passen aan de omstandigheden en vinden veel voedsel en plekken om nesten te maken en zo. Springwatch heeft eens een onderzoek naar deze vossen in een stad in de UK gevolgd, behoorlijk interessant vond ik dat.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:40 schreef Bluezz het volgende:
Wat een gaaf beest zo'n Kolibrivlinder!!!
En tx, ja rare dag, aan deze datum zit altijd een scherp randje, weken, maanden vantevoren komt ie al langs op mijn werk als ik afspraken voor pat. maak, ik spreek het ook honderden keren uit : ja 11 augustus om zo en zo laat.. volkomen normaal maar het blijft gewoon lastig, daar kom ik niet meer vanaf. Hoeft ook niet.
Oeps.. ja dat is een risico voor ze natuurlijk..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, dat vertelde de duutser ook. Deze kwam trouwens bijna onder een auto, moest nog even beter de verkeersregels leren...
Fijn dat het gewoon lastig kan zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:40 schreef Bluezz het volgende:
Wat een gaaf beest zo'n Kolibrivlinder!!!
En tx, ja rare dag, aan deze datum zit altijd een scherp randje, weken, maanden vantevoren komt ie al langs op mijn werk als ik afspraken voor pat. maak, ik spreek het ook honderden keren uit : ja 11 augustus om zo en zo laat.. volkomen normaal maar het blijft gewoon lastig, daar kom ik niet meer vanaf. Hoeft ook niet.
Dinner!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:55 schreef z80 het volgende:
net een bult kabaal uit de tuin.
blijkbaar is het gras in de weilanden op. de eenden komen nu de woonwijk in om te eten.
Groot, snel, bewegelijk..... Om een of andere reden vliegen ze graag recht op je af voordat ze verder gaan.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:55 schreef z80 het volgende:
net een bult kabaal uit de tuin.
blijkbaar is het gras in de weilanden op. de eenden komen nu de woonwijk in om te eten.
Grommen ze er ook bij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:04 schreef Bramito het volgende:
[..]
Groot, snel, bewegelijk..... Om een of andere reden vliegen ze graag recht op je af voordat ze verder gaan.
Mooi hè?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Die kleuren kreeften in Mozambique!!! @no reservations![]()
Lurker zegt zeker doen. Overweeg de elite, die kun je ook gebruiken als je even geen stroom bij de hand hebt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:42 schreef Isegrim het volgende:
Denk dat ik mij tegen de komende winter ga wapenen met http://shop.goodlite.nl/litebook-advantage-lichttherapielamp.html
Ja, jij hebt er baat bij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lurker zegt zeker doen. Overweeg de elite, die kun je ook gebruiken als je even geen stroom bij de hand hebt.
Ja en die mensen zo aardig en blij !quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mooi hè?
Mozambique staat nog op ons to-visit-lijst. Prachtig land.
Ehhhhhh, weet ik niet. Ik ben dan teveel in paniek en dan gaat al mijn aandacht naar mijn gil techniek.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:06 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ehhhhhh, weet ik niet. Ik ben dan teveel in paniek en dan gaat al mijn aandacht naar mijn gil techniek.
LOL!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:06 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ehhhhhh, weet ik niet. Ik ben dan teveel in paniek en dan gaat al mijn aandacht naar mijn gil techniek.
Ik ben dan ook heel blij dat ik van dat zware gevoel in de winter af benquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:35 schreef Isegrim het volgende:
Bij mij is het puur de wintermaanden. Heb veel minder energie dan. Depressie is het woord niet (dat gevoel ken ik ook), maar ik zit wel minder lekker in mijn vel.
Win - winquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:37 schreef Isegrim het volgende:
We zullen eens zien! Moet ik wel weer gaan ontbijten!
En daarbij de nodige pietamientjes tot je nemen die ook zorgen dat je je mss wat beter voeltquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:37 schreef Isegrim het volgende:
We zullen eens zien! Moet ik wel weer gaan ontbijten!
Ik juich niet te vroegquote:
Maar de pijn is minder!quote:
Voor nuquote:
Je heet Marokkaans vanavond?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 06:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Opstaan. Moet nog ff een slowcooker vol kip, kikkererwten en tomatenblokjes mikken. En daarna naar kantoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Ook weer zo!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:03 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Die Duitsers hebben dat uitgevonden. FKK!
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:26 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen allen!
Vandaag vrij, dus nadenk- en uitprobeerdag voor de sweet table van de trouwerij van mijn schoonzusje, voor tweehonderd man. Ik heb inmiddels doorgekregen wat het thema is: Water. Als in: de zee, vissen, boten, eendjes, schelpen, onder water, etcetera.Oh, is er ook nog een thema?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viskoekjes.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:26 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen allen!
Vandaag vrij, dus nadenk- en uitprobeerdag voor de sweet table van de trouwerij van mijn schoonzusje, voor tweehonderd man. Ik heb inmiddels doorgekregen wat het thema is: Water. Als in: de zee, vissen, boten, eendjes, schelpen, onder water, etcetera.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Haha, walgelijk, prachtig!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De aanstellerige koekjesquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:34 schreef minilot het volgende:
Haha, walgelijk, prachtig!![]()
Al is er mer het idee op de onderste foto nog wel iets te doen.
Ik vind het ook wel leukquote:
Niet in macaron-vorm want die vind ik niet eens lekker (behalve klote om te maken), maar koekjes met een 'parel' ertussen an zich, daar kan ik wel wat meequote:
Ehm, ik zou dat wel doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:36 schreef minilot het volgende:
Ja maar kom op, lieverds! Die eerste paar foto's zijn misschien nog wel te doen voor een hysterische kinderverjaardag, maar je gelooft toch niet dat ik zoiets op tafel zou willen zetten voor een groep van tweehonderd volwassenen bij een bruiloft!?
Hier nog meer inspiratie (nee, niet per se de kleine zeemeermin) incl hetzelfde idee met koekjes ipv macarons: https://www.pinterest.com/jennd37/the-little-mermaid/quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:35 schreef minilot het volgende:
Niet in macaron-vorm want die vind ik niet eens lekker (behalve klote om te maken), maar koekjes met een 'parel' ertussen an zich, daar kan ik wel wat mee
Wil je nou in thema blijven of gewoon lekker je eigen gang gaanquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:38 schreef minilot het volgende:
Punt is wel een beetje met blauwe dingen.. Er is maar weinig eetbaars dat van zichzelf blauw is. En mijn schoonfamilie heeft me niet ingeschakeld voor een tafel vol koekjes die volgekalkt zijn met glazuur blauwe kleurstof hè?
Ik vond er ook nog zo een, maar dat plaatje was niet echt groter te krijgen. Zag er ook allemaal mooi uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Sweet table van een beachthemed wedding:
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je wel leuke dingen er tussen staan..
Was het thema 'water maar er mag niets met blauwe kleurstof gedaan zijn'?? Nee toch? Nou dan!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:38 schreef minilot het volgende:
Punt is wel een beetje met blauwe dingen.. Er is maar weinig eetbaars dat van zichzelf blauw is. En mijn schoonfamilie heeft me niet ingeschakeld voor een tafel vol koekjes die volgekalkt zijn met glazuur blauwe kleurstof hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |