Ik wil vooral wel een paar thematisch kloppende dingen, maar verder vooral lekkere en mooie dingen bakken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wil je nou in thema blijven of gewoon lekker je eigen gang gaan
Neuh, ze vinden het gewoon leuk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Hebben ze een extra reden om voor water te kiezen eigenlijk? Hebben ze een boot of zo? Aquarium?
Maakt het misschien makkelijker namelijk
Jammer. Vind veel leuke boot-thema dingen. Dat is wat minder kleurrijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Neuh, ze vinden het gewoon leuk.
Nou ja, ik ken het bruidspaar niet, jij welquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:43 schreef minilot het volgende:
Ik wil vooral wel een paar thematisch kloppende dingen, maar verder vooral lekkere en mooie dingen bakken.
Het is niet zo dat blauwe kleurstof niet mag ofzo, maar er wordt wel iets anders van me verwacht dan een kleuterfeestje. Gelukkig!
Ging om die eerste paar foto's hè? Met je Spongebobtaart en de vis-aan-ean-hengel-cupcakes. Daarna kwamen er iets volwassener dingen voorbij.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken het bruidspaar niet, jij welEn ik neem aan dat die beach themed 'wedding tables' ook niet voor kleuters waren
Ik zag ook nog dingen die leken op plompebladeren met witte bloem, al wat chiquer dan al dat blauw. Kan het plaatje niet meer vindenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:44 schreef minilot het volgende:
Eens even naar de Pinterest-linkjes van Isa kijken nu.. Ik geloof dat ik mijn Pinterest-inlog inmiddels heb teruggevonden.
Ja, daar had ik vooral lol inquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:47 schreef minilot het volgende:
Ging om die eerste paar foto's hè? Met je Spongebobtaart en de vis-aan-ean-hengel-cupcakes. Daarna kwamen er iets volwassener dingen voorbij.
Die zijn gaaf zeg!quote:
Goeiemorruge!quote:
Precies!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar had ik vooral lol indat zou ik óók niet op mijn bruiloft willen zien!
En héél veel werkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:48 schreef minilot het volgende:
Die zijn gaaf zeg!![]()
Ik ga het alleen wel in andere dingen zoeken dan het op die manier decoreren van koekjes, want dat kan ik dus helemaal niet.Al zien deze er wel erg tof uit!
Niet??quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar had ik vooral lol indat zou ik óók niet op mijn bruiloft willen zien!
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik heb ook helemala niets tegen het gebruik van kleurstof an sich, maar een hele tafel vol kunstmatig blauw lijkt me niet echt eetlustopwekkend.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet??![]()
Die blauwe druppels zou ik als grapje er nog wel tussen kunnen leggen..die zijn wel blauw, maar ook wel grappig subtiel.
Sterker nog: bah! Ik was als kind op buitenkunst waar het thema 'het land van blauw en wit' was en ze het eten dus ook blauw en wit hadden gemaaktquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik heb ook helemala niets tegen het gebruik van kleurstof an sich, maar een hele tafel vol kunstmatig blauw lijkt me niet echt eetlustopwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |