mooi woordquote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er staat trouwens werkelijk snuivelden
Zo hard cocaïne naar binnen werken dat het spiegeltje barst. "Het spiegeltje is gesnuiveld"quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:11 schreef Isegrim het volgende:
'Snuivelen', ik vind het wel een mooi woord. Ik ga er een betekenis bij bedenken.
die hebben inderdaad wat krasjes opgelopenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het understatement van de dag op nu.nl:
"In de wijde omgeving snuivelden ruiten en raakten auto's beschadigd."
[ afbeelding ]
En de ruiten zijn ook stuk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
die hebben inderdaad wat krasjes opgelopen
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zo hard cocaïne naar binnen werken dat het spiegeltje barst. "Het spiegeltje is gesnuiveld"
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zo hard cocaïne naar binnen werken dat het spiegeltje barst. "Het spiegeltje is gesnuiveld"
OMG.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik had toch een heldere patientDeze meneer moet zijn ontlasting op kweek zetten.
Dan geven we een potje met zo'n schepje mee met een sticker erop, uitleg erbij en waar ze het in moeten leveren etc.
Komen ze terug met de vraag : stel dat je nou zo'n wc hebt waarbij het meteen in het water valt?
Ehhhh, ja goeie vraag.
Emmer dus
Of krant in de tuin zei hij
Ik heb in Dubai een darminfectie opgelopen. En moest een 'stool sample' inleveren.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik had toch een heldere patientDeze meneer moet zijn ontlasting op kweek zetten.
Dan geven we een potje met zo'n schepje mee met een sticker erop, uitleg erbij en waar ze het in moeten leveren etc.
Komen ze terug met de vraag : stel dat je nou zo'n wc hebt waarbij het meteen in het water valt?
Ehhhh, ja goeie vraag.
Emmer dus
Of krant in de tuin zei hij
Ik weet niet of er veel vraag is naar een woord daarvoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat voor soep?quote:
Ik gooi dat spul bijna overal doorquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog een bos munt liggen. Iemand een leuk idee wat ik daar van kan maken? Zelfde met koriander eigenlijk.
In deze salade gaan flinke handen munt en koriander.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog een bos munt liggen. Iemand een leuk idee wat ik daar van kan maken? Zelfde met koriander eigenlijk.
Ik vind dat heerlijk door een couscoussalade! Lekker veel ookquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:26 schreef Myraela het volgende:
Ziet er netjes uit voor een enquete op FOK!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een klein klusje voor jullieIk zou het heel tof vinden als jullie dit voor me willen invullen:
http://www.thesistools.com/web/?id=477282
Alvast bedankt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |