abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155159776
Zo mooi zijn als Corbynwint, moet ieg verandering opleveren, en allesbeter dan een extreem rechts aan de macht, kijken wat er dan gebeurd en of politici zich weer een achter de oren krabben en wakker worden
pi_155159906
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:03 schreef borisz het volgende:
Volgt hier iemand de Britse politiek? :+
De elite bij Labour is paniek nu de meest linkse optie Anthony Corbyn met stip gekozen dreigt te worden als nieuwe Labourleier. In de polls heeft hij 30%pt voorsprong op de rest.
Inmiddels is Blair ingezet :+. http://www.theguardian.co(...)liff-edge-tony-blair
Ik volg het een beetje doordat ik 's ochtends altijd naar de BBC kijk. Maar dit heb ik nog niet echt meegekregen eigenlijk :D
  woensdag 12 augustus 2015 @ 21:28:34 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_155160402
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 12 augustus 2015 20:30 schreef uniekhoorn krijg je van mij een drankje of meer *O*
Ik ga voor meer. *)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_155162506
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Fotoverslagje voor de nieuwsgierigen!

Ontwerpje op maat en naar mijn wens met zijn visie qua diepte, kleur en schaduw (optisch effect)
Blauwdruk op de juiste plek (waar je je hartslag kan voelen)
Alles super hygiënisch voorbereiden...
Klaar! O+
Moooooii!! :)
  woensdag 12 augustus 2015 @ 23:17:27 #210
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155164224
Ik ben trouwens weer naar de tandarts geweest, want de vulling van vorige week bleef van het weekend al achter in een hap brood. :')

En over twee weken weer want er moet eerst iets aan het tandvlees gebeuren voordat hij een goede poging kan doen om het goed te repareren. :')

Maar ik ben weer bij met de controle! *O*
The love you take is equal to the love you make.
pi_155164319
De tandarts is je beste vriend ;)
pi_155164512
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:20 schreef Bluezz het volgende:
De tandarts is je beste vriend ;)
Niet }:| Mijn beste vriend (vriendin eigenlijk) was hartstikke blij met een paar bossen bloemen die ik op kantoor geconfisqueerd had (gevalletje kar dondert om, dus bloemen kunnen niet meer verkocht worden. Verder niks mis mee :') ). De tandarts stuurt enorme rekeningen. Geen goeie vriend dus -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 12 augustus 2015 @ 23:33:05 #213
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155164773
Ik ben gelukkig nog verzekerd voor tandheelkunde. Ik zou het eruit gooien dit jaar, maar toen kwam de verzekeraar met een aanbieding.

Mijn beste vriend! Ik heb hem vandaag wel bedankt, dat vond hij wel plezierig volgens mij. :)
The love you take is equal to the love you make.
pi_155165089
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben gelukkig nog verzekerd voor tandheelkunde. Ik zou het eruit gooien dit jaar, maar toen kwam de verzekeraar met een aanbieding.

Mijn beste vriend! Ik heb hem vandaag wel bedankt, dat vond hij wel plezierig volgens mij. :)
:D Ik kwam erachter dat mijn zorgverzekeraar tegenwoordig onwijs veel tandheelkundige ingrepen 100% vergoed. Had ik ff een jaartje eerder moeten weten -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 13 augustus 2015 @ 00:48:16 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_155167067
No Reservations Kroatië van Anthony Bourdain uit 2012 bekeken en ik begin Pietverdriet steeds beter te begrijpen. Mix van Italië en iets meer en volop prachtige producten en een mooi landschap. ^O^
Ga maar even een beetje kijken of er een keer een tussendoor vakantie te vinden is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_155167368
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:33 schreef Lienekien het volgende:

Ik heb hem vandaag wel bedankt, dat vond hij wel plezierig volgens mij. :)
Goed dat je dat deed, dat gebeurt denk ik in de gezondheidszorg niet genoeg.

Toen ik herfst/winter vorig jaar t/m het voorjaar van dit jaar met vervelende dermatologische problemen bij de dermatoloog kwam en ze goed advies gaf, mij serieus nam (!) en de behandeling uitzette die werkte, heb ik haar gezegd dat ik zó blij met haar ben en met nogmaals terugkomen omdat het niet over was/ging ze nogmaals goed zat en ik dat ook zei, kon ik zien dat ze dat niet gewend was.
pi_155170293
:O mogguh

Tochtje naar onze vestiging in Dirksland vandaag. Eens kijken of daar nog alles onder controle is :7
  donderdag 13 augustus 2015 @ 06:58:21 #218
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155170357
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:48 schreef golfer het volgende:
No Reservations Kroatië van Anthony Bourdain uit 2012 bekeken en ik begin Pietverdriet steeds beter te begrijpen. Mix van Italië en iets meer en volop prachtige producten en een mooi landschap. ^O^
Ga maar even een beetje kijken of er een keer een tussendoor vakantie te vinden is.
Morgen is Rick Stein in Kroatie, oa op Korcula.
Vanavond in Who do you think you are, Paul Hollywood
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_155170599
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:01 schreef Bluezz het volgende:

Goed dat je dat deed, dat gebeurt denk ik in de gezondheidszorg niet genoeg.

Toen ik herfst/winter vorig jaar t/m het voorjaar van dit jaar met vervelende dermatologische problemen bij de dermatoloog kwam en ze goed advies gaf, mij serieus nam (!) en de behandeling uitzette die werkte, heb ik haar gezegd dat ik zó blij met haar ben en met nogmaals terugkomen omdat het niet over was/ging ze nogmaals goed zat en ik dat ook zei, kon ik zien dat ze dat niet gewend was.

Och, ik heb mijn dermatoloog mijn geluksengel en magiër genoemd, dus die van mij was wel wat gewend (hij moest lachen).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155170602
Ik heb mijn neuroloog ook heel erg bedankt voor het ontdekken van mijn slaapprobleem en daarmee het oplossen van zo veel 'problemen' die ik had en die blijkbaar daarmee samen hingen O+ _O_

Sowieso bedank ik eigenlijk altijd iemand na een behandeling oid.. Is niet meer dan normaal zou je zeggen toch? :?
pi_155170609
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 07:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb mijn neuroloog ook heel erg bedankt voor het ontdekken van mijn slaapprobleem en daarmee het oplossen van zo veel 'problemen' die ik had en die blijkbaar daarmee samen hingen O+ _O_

Sowieso bedank ik eigenlijk altijd iemand na een behandeling oid.. Is niet meer dan normaal zou je zeggen toch? :?
Eigenlijk wel! :Y Heb een arts ook wel eens een kaartje gestuurd met een bedankje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155170633
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 07:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eigenlijk wel! :Y Heb een arts ook wel eens een kaartje gestuurd met een bedankje.
Ja, kaartje oid heb ik zelf nooit gedaan hoor (heb nooit écht iets ergs gehad :+ ), maar gewoon hartelijk bedanken en oprechte blijheid uiten omdat een probleem beter is, hoe kan je dat nou níet doen??
pi_155171195
Het understatement van de dag op nu.nl:

"In de wijde omgeving snuivelden ruiten en raakten auto's beschadigd."
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_155171237
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 08:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[ afbeelding ]
Zo hey... wat een enorme knal zeg. Zag gister op twitter filmpjes verschijnen en dat was echt geen kattenpis :X
pi_155171364
Er staat trouwens werkelijk snuivelden :')
pi_155171432
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er staat trouwens werkelijk snuivelden :')
mooi woord O+ ;)
pi_155171434
'Snuivelen', ik vind het wel een mooi woord. Ik ga er een betekenis bij bedenken. :+
pi_155171513
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:11 schreef Isegrim het volgende:
'Snuivelen', ik vind het wel een mooi woord. Ik ga er een betekenis bij bedenken. :+
Zo hard cocaïne naar binnen werken dat het spiegeltje barst. "Het spiegeltje is gesnuiveld"
  donderdag 13 augustus 2015 @ 09:18:40 #229
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155171537
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 08:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[ afbeelding ]
die hebben inderdaad wat krasjes opgelopen :')
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_155171555
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

die hebben inderdaad wat krasjes opgelopen :')
En de ruiten zijn ook stuk.
pi_155171599
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Zo hard cocaïne naar binnen werken dat het spiegeltje barst. "Het spiegeltje is gesnuiveld"
:D _O-
pi_155171997
Ik had toch een heldere patient :D Deze meneer moet zijn ontlasting op kweek zetten.
Dan geven we een potje met zo'n schepje mee met een sticker erop, uitleg erbij en waar ze het in moeten leveren etc.
Komen ze terug met de vraag : stel dat je nou zo'n wc hebt waarbij het meteen in het water valt?
Ehhhh, ja goeie vraag.
Emmer dus :D
Of krant in de tuin zei hij :P
pi_155172019
Ik bedank trouwens ook altijd de tandarts.
Voor niets, want ik heb nooit iets :D
pi_155172413
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

:D
pi_155172558
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik had toch een heldere patient :D Deze meneer moet zijn ontlasting op kweek zetten.
Dan geven we een potje met zo'n schepje mee met een sticker erop, uitleg erbij en waar ze het in moeten leveren etc.
Komen ze terug met de vraag : stel dat je nou zo'n wc hebt waarbij het meteen in het water valt?
Ehhhh, ja goeie vraag.
OMG. :')
pi_155172561
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:45 schreef Bluezz het volgende:
Ehhhh, ja goeie vraag.
Ik heb in Dubai een darminfectie opgelopen. En moest een 'stool sample' inleveren.

Na het inleveren kwam de laborant terug 'Sir sir no urine, stool sample'. Het was een 'stool sample'.
pi_155172570
quote:

[..]

Ik weet niet of er veel vraag is naar een woord daarvoor. :')
pi_155172856
Ik heb nog een bos munt liggen. Iemand een leuk idee wat ik daar van kan maken? Zelfde met koriander eigenlijk.
pi_155172873
Ik heb een klein klusje voor jullie :s) Ik zou het heel tof vinden als jullie dit voor me willen invullen:
http://www.thesistools.com/web/?id=477282

Alvast bedankt :* ^O^
pi_155172884
thee? ;)
lekker tomatensalsa oid, offuh falafel, offuh kebab, offuh...jeumig zoveel eigenlijk
pi_155172888
Soep?
pi_155172912
Thee vind ik niet lekker. Zit wel een salsa verde te denken, dat is wel een optie. Het is echt een enorme bos die ik zoveel mogelijk wil verwerken.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:28 schreef Bluezz het volgende:
Soep?
Wat voor soep?
pi_155172920
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog een bos munt liggen. Iemand een leuk idee wat ik daar van kan maken? Zelfde met koriander eigenlijk.
Ik gooi dat spul bijna overal door :9 :9 Lekker door een gehaktmengsel (beide kruidensoorten, beetje gedroogd spul er bij, jum)
pi_155172980
of iets van een saus maken en dan een fijne lamsbout ofzo
pi_155172984
Sunny, gedaan! :)

quote:
In deze salade gaan flinke handen munt en koriander. :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_155173007
Thanks Mini :*
pi_155173020
Borisz, wat sneu van je overbuurvrouw zeg..
En inderdaad een opvallende, interessante situatie in de UK! Ik volg het een tikkie. :Y
pi_155173079
En anders Myraela: gewoon kruiden goed wassen en in een kom gooien, knoflook, wijnazijn en olie erbij, zout en peper en dan de staafmixer erop, in een schone pot gieten en een paar dagen lang als groene saus gebruiken over gegrilld vlees, als dressing in salads en door mayo roeren voor onder beleg op een hartige boterham. Of om warme aardappeltjes mee om te scheppen. Mogelijkheden te over. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 13-08-2015 14:39:35 ]
pi_155173100
quote:
Ik vind dat heerlijk door een couscoussalade! Lekker veel ook :9
pi_155173118
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een klein klusje voor jullie :s) Ik zou het heel tof vinden als jullie dit voor me willen invullen:

Ziet er netjes uit voor een enquete op FOK! 8-)
pi_155173142
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ziet er netjes uit voor een enquete op FOK! 8-)
hehe ja is weer eens wat anders he :P
pi_155173150
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:27 schreef Sunnythesun het volgende:

Gedaan. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:32 schreef minilot het volgende:
Sunny, gedaan! :)

[..]

In deze salade gaan flinke handen munt en koriander. :9
Welke salade? :@

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:35 schreef minilot het volgende:
En anders Myrala: gewoon kruiden goed wassen en in een kom gooien, knoflook, wijnazijn en olie erbij, zout en peper en dan de staafmixer erop, in een schone pot gieten en een paar dagen lang als groene saus gebruiken over gegrilld vlees, als dressing in salads en door mayo roeren voor onder beleg op een hartige boterham. Of om warme aardappeltjes mee om te scheppen. Mogelijkheden te over. :9
Denk dat ik inderdaad zoiets ga doen. En misschien ook gewoon per kruid individueel in de vijzel met wat olijfolie en dan ijsklontjes van maken.
pi_155173159
"Nadat de vrouwen zich hadden voorgesteld, kwamen zij naar binnen. De man ontdenkte vervolgens dat hun verhaal niet klopte. "

nog een pareltje op nu.nl
pi_155173171
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind dat heerlijk door een couscoussalade! Lekker veel ook :9
Daar had ik het voor gekocht ja. :D Al was dat nog te zuinig, ik moet nog een beetje leren met zulke kruiden om te gaan.
pi_155173202
Thanks Myraela ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')