Ik volg het een beetje doordat ik 's ochtends altijd naar de BBC kijk. Maar dit heb ik nog niet echt meegekregen eigenlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:03 schreef borisz het volgende:
Volgt hier iemand de Britse politiek?
De elite bij Labour is paniek nu de meest linkse optie Anthony Corbyn met stip gekozen dreigt te worden als nieuwe Labourleier. In de polls heeft hij 30%pt voorsprong op de rest.
Inmiddels is Blair ingezet. http://www.theguardian.co(...)liff-edge-tony-blair
Ik ga voor meer.quote:
Moooooii!!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Fotoverslagje voor de nieuwsgierigen!
Ontwerpje op maat en naar mijn wens met zijn visie qua diepte, kleur en schaduw (optisch effect)
Blauwdruk op de juiste plek (waar je je hartslag kan voelen)
Alles super hygiënisch voorbereiden...
Klaar!
Nietquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben gelukkig nog verzekerd voor tandheelkunde. Ik zou het eruit gooien dit jaar, maar toen kwam de verzekeraar met een aanbieding.
Mijn beste vriend! Ik heb hem vandaag wel bedankt, dat vond hij wel plezierig volgens mij.
Goed dat je dat deed, dat gebeurt denk ik in de gezondheidszorg niet genoeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb hem vandaag wel bedankt, dat vond hij wel plezierig volgens mij.
Morgen is Rick Stein in Kroatie, oa op Korcula.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:48 schreef golfer het volgende:
No Reservations Kroatië van Anthony Bourdain uit 2012 bekeken en ik begin Pietverdriet steeds beter te begrijpen. Mix van Italië en iets meer en volop prachtige producten en een mooi landschap.![]()
Ga maar even een beetje kijken of er een keer een tussendoor vakantie te vinden is.
Och, ik heb mijn dermatoloog mijn geluksengel en magiër genoemd, dus die van mij was wel wat gewend (hij moest lachen).quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Goed dat je dat deed, dat gebeurt denk ik in de gezondheidszorg niet genoeg.
Toen ik herfst/winter vorig jaar t/m het voorjaar van dit jaar met vervelende dermatologische problemen bij de dermatoloog kwam en ze goed advies gaf, mij serieus nam (!) en de behandeling uitzette die werkte, heb ik haar gezegd dat ik zó blij met haar ben en met nogmaals terugkomen omdat het niet over was/ging ze nogmaals goed zat en ik dat ook zei, kon ik zien dat ze dat niet gewend was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Eigenlijk wel!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 07:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb mijn neuroloog ook heel erg bedankt voor het ontdekken van mijn slaapprobleem en daarmee het oplossen van zo veel 'problemen' die ik had en die blijkbaar daarmee samen hingen![]()
![]()
Sowieso bedank ik eigenlijk altijd iemand na een behandeling oid.. Is niet meer dan normaal zou je zeggen toch?
Ja, kaartje oid heb ik zelf nooit gedaan hoor (heb nooit écht iets ergs gehadquote:Op donderdag 13 augustus 2015 07:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk wel!Heb een arts ook wel eens een kaartje gestuurd met een bedankje.
Zo hey... wat een enorme knal zeg. Zag gister op twitter filmpjes verschijnen en dat was echt geen kattenpisquote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het understatement van de dag op nu.nl:
"In de wijde omgeving snuivelden ruiten en raakten auto's beschadigd."
[ afbeelding ]
mooi woordquote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er staat trouwens werkelijk snuivelden
Zo hard cocaïne naar binnen werken dat het spiegeltje barst. "Het spiegeltje is gesnuiveld"quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:11 schreef Isegrim het volgende:
'Snuivelen', ik vind het wel een mooi woord. Ik ga er een betekenis bij bedenken.
die hebben inderdaad wat krasjes opgelopenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het understatement van de dag op nu.nl:
"In de wijde omgeving snuivelden ruiten en raakten auto's beschadigd."
[ afbeelding ]
En de ruiten zijn ook stuk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
die hebben inderdaad wat krasjes opgelopen
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zo hard cocaïne naar binnen werken dat het spiegeltje barst. "Het spiegeltje is gesnuiveld"
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zo hard cocaïne naar binnen werken dat het spiegeltje barst. "Het spiegeltje is gesnuiveld"
OMG.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik had toch een heldere patientDeze meneer moet zijn ontlasting op kweek zetten.
Dan geven we een potje met zo'n schepje mee met een sticker erop, uitleg erbij en waar ze het in moeten leveren etc.
Komen ze terug met de vraag : stel dat je nou zo'n wc hebt waarbij het meteen in het water valt?
Ehhhh, ja goeie vraag.
Emmer dus
Of krant in de tuin zei hij
Ik heb in Dubai een darminfectie opgelopen. En moest een 'stool sample' inleveren.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik had toch een heldere patientDeze meneer moet zijn ontlasting op kweek zetten.
Dan geven we een potje met zo'n schepje mee met een sticker erop, uitleg erbij en waar ze het in moeten leveren etc.
Komen ze terug met de vraag : stel dat je nou zo'n wc hebt waarbij het meteen in het water valt?
Ehhhh, ja goeie vraag.
Emmer dus
Of krant in de tuin zei hij
Ik weet niet of er veel vraag is naar een woord daarvoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat voor soep?quote:
Ik gooi dat spul bijna overal doorquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog een bos munt liggen. Iemand een leuk idee wat ik daar van kan maken? Zelfde met koriander eigenlijk.
In deze salade gaan flinke handen munt en koriander.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog een bos munt liggen. Iemand een leuk idee wat ik daar van kan maken? Zelfde met koriander eigenlijk.
Ik vind dat heerlijk door een couscoussalade! Lekker veel ookquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:26 schreef Myraela het volgende:
Ziet er netjes uit voor een enquete op FOK!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een klein klusje voor jullieIk zou het heel tof vinden als jullie dit voor me willen invullen:
http://www.thesistools.com/web/?id=477282
Alvast bedankt![]()
hehe ja is weer eens wat anders hequote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit voor een enquete op FOK!
Gedaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een klein klusje voor jullieIk zou het heel tof vinden als jullie dit voor me willen invullen:
http://www.thesistools.com/web/?id=477282
Alvast bedankt![]()
Welke salade?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:32 schreef minilot het volgende:
Sunny, gedaan!
[..]
In deze salade gaan flinke handen munt en koriander.
Denk dat ik inderdaad zoiets ga doen. En misschien ook gewoon per kruid individueel in de vijzel met wat olijfolie en dan ijsklontjes van maken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:35 schreef minilot het volgende:
En anders Myrala: gewoon kruiden goed wassen en in een kom gooien, knoflook, wijnazijn en olie erbij, zout en peper en dan de staafmixer erop, in een schone pot gieten en een paar dagen lang als groene saus gebruiken over gegrilld vlees, als dressing in salads en door mayo roeren voor onder beleg op een hartige boterham. Of om warme aardappeltjes mee om te scheppen. Mogelijkheden te over.
Daar had ik het voor gekocht ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat heerlijk door een couscoussalade! Lekker veel ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |