Ik haksel daar altijd een flinke bos van van alles doorquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:39 schreef Myraela het volgende:
Daar had ik het voor gekocht ja.Al was dat nog te zuinig, ik moet nog een beetje leren met zulke kruiden om te gaan.
Echt? Peterselie en basilicum kan ik echt met bossen eten. Maar zeker munt is altijd nog aan wennen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik haksel daar altijd een flinke bos van van alles doorGewoon de hele bossen dus
Ahem!quote:
minimaal 25. Maar dat moet dus wel gaan lukkenquote:
Ik wil een uitslag van deze persoonlijkheidstest.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een klein klusje voor jullieIk zou het heel tof vinden als jullie dit voor me willen invullen:
http://www.thesistools.com/web/?id=477282
Alvast bedankt![]()
Jeuj!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:55 schreef emmyemmy het volgende:
Ons dakraampje was er af gewaaid op onze zolder maar we hebben er weer een
Eindelijk weer daglicht
Ik hoop het zo.quote:
Oh, maar die zijn wel superleuk!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:53 schreef minilot het volgende:
Oh, en ik had toch stiekem maar een beetje blauwe kleurstof geregeld gisteren om mee uit te gaan proberen voor de water/zeethemabruiloftsdinges.![]()
![]()
Ik kleine meringues maken..
..laat ik ze zķ op het aanrecht vallen: scheuren erin en van alle mooie puntjes de topjes eraf.![]()
Telefoonfoto:
[ afbeelding ]
Verder ga ik sowieso fudge met zeezout maken en komt vanmiddag mijn madeleine-vorm binnen (dank voor het idee Isegrim!). Die bleken ze gisteren bij de Sligro helemaal niet te hebben, dus heb 'm ter plekke in de rij voor de kassa mopperend staan bestellen bij Bol.com via mijn telefoon.
Kleurstof is toch wel erg aan je gehecht.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:15 schreef minilot het volgende:
Ben wel tot aan mijn bovenarmen op deze manier blauw gevlekt:
[ afbeelding ]
Ik en kleurstof zijn nog geen vrienden.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kleurstof is toch wel erg aan je gehecht.
Yep! En het is gewoon normaalquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Jeuj!
Hoe is het met de woongroepvorderingen? Had je ze nog gebeld over 'de verwachte interactive met de medebewoners'?
Donequote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een klein klusje voor jullieIk zou het heel tof vinden als jullie dit voor me willen invullen:
Alvast bedankt![]()
Gedaanquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Alvast bedankt![]()
Met spinazie?? Of broccoli of zo?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:20 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ga vanavond ricotta gnocchi maken, met verse pesto. Wat voor groente zou daar lekker bij zijn? Normaal denk ik courgette, maar dat hebben we de laatste tijd zoveel gegeten...
Paddenstoelen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:20 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ga vanavond ricotta gnocchi maken, met verse pesto. Wat voor groente zou daar lekker bij zijn? Normaal denk ik courgette, maar dat hebben we de laatste tijd zoveel gegeten...
spinazie is een goed idee. Kijken of ik dat ergens op de kop kan tikken vers voor een redelijke prijs!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Met spinazie?? Of broccoli of zo?
Mooi dat het goed loopt!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Bijna 40 respondenten al![]()
Ikmijn sociale netwerk via sociale media
Uiteraard.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mooi dat het goed loopt!
En hou je dan ook rekening met de plek waar je je respondenten hebt gevonden? Want dat zijn dus al mensen met een voorkeur voor social media.
quote:
in de winter/herfst een goed idee. Met 35 graden buiten vind ik het te warm voor paddestoelen!quote:
Echt?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:30 schreef Jagärtrut het volgende:
in de winter/herfst een goed idee. Met 35 graden buiten vind ik het te warm voor paddestoelen!
Ik heb sowieso niet zoveel trek als het zo warm is, meestal. Dan heb ik liever iets met een lichtere smaak...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt?Gaat bij mij echt het hele jaar door. Maarja, ik heb ook niet zo'n moeite met erwtensoep in de zomer.
UPS zeker.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:23 schreef Isabeau het volgende:
UPC kwam een monitor brengen. Om gedoe voor te zijn maar mee teruggestuurd met de bezorger
Ja, UPSquote:
Uiteraard! Succes!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uiteraard.
Nu heb ik ook hier en daar verzoekjes gedaan naar het invullen door niet mediale echtgenotenMaar het is iets wat ik zeker mee moet nemen in de discussie.
Voor mijn vorige master heb ik kwalitatief onderzoek gedaan. Maar ik geloof dat ik dit toch wel fijner vind. Is allemaal wat concreter en makkelijker aan te tonen en zo..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Uiteraard! Succes!
Het is een vak apart! Buiten wat literatuurstudie ihkv opleiding, heb ik wel eens bijgedragen aan een onderzoek, maar dat was kwalitatief onderzoek. Ik deed interviews (open vragen) en een collega schreef er een mooi rapport over.
Dat vind ik leuk om aan mee te doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Uiteraard! Succes!
Het is een vak apart! Buiten wat literatuurstudie ihkv opleiding, heb ik wel eens bijgedragen aan een onderzoek, maar dat was kwalitatief onderzoek. Ik deed interviews (open vragen) en een collega schreef er een mooi rapport over.
Politici hč. Niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:10 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh, onze nieuwe (derdehands) fiets gestolen van het binnenhof....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je dan niet een vraag mee moeten nemen hoe mensen bij de enquete zijn gekomen? :pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uiteraard.
Nu heb ik ook hier en daar verzoekjes gedaan naar het invullen door niet mediale echtgenotenMaar het is iets wat ik zeker mee moet nemen in de discussie.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Politici hč. Niet te vertrouwen.Hier moest ik heel lang over nadenken voordat ik het snapte....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik dacht: wat moet Jagär met een fiets in Den Haag?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hier moest ik heel lang over nadenken voordat ik het snapte....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |