Harde schijf formatteren en een schone installatie doen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Okee, is is mij eergisteren gelukt om een virus of malware op mijn laptop te krijgen. Ik kan niet meer internetten) , bv FOK laadt hij traag in en daarna maar draaien, wordt ongevraagd naar een andere pagina gestuurd en een nieuwe pagina geopend met bv: gefeliciteerd je bent geselecteerd, oid, steeds wat anders.
AVG haalt het er niet uit. En nu, help . Mobiel internet wordt ik gek van. Wat nu?
Hij is net klaar. B. zal straks w.s. wel een fotootje plaatsen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben zo benieuwd naar een bepaalde tattoo!
Kreeg er ook geen fijn gevoel bijquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In potentie een leuk topic, maar helaas doet het mij nogal denken aan het schoolplein waar kinderen die er om een of andere reden niet bij horen gepakt worden en de meute er achteraan joelt.
Stinger en Malwarebytes er overheen laten gaan?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Okee, is is mij eergisteren gelukt om een virus of malware op mijn laptop te krijgen. Ik kan niet meer internetten) , bv FOK laadt hij traag in en daarna maar draaien, wordt ongevraagd naar een andere pagina gestuurd en een nieuwe pagina geopend met bv: gefeliciteerd je bent geselecteerd, oid, steeds wat anders.
AVG haalt het er niet uit. En nu, help . Mobiel internet wordt ik gek van. Wat nu?
Datquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Stinger en Malwarebytes er overheen laten gaan?
TS doet het nog leuk, met een knipoog. Maar er zitten er tussen die treiterig van toon zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kreeg er ook geen fijn gevoel bij
Ik heb geleerd op fok dat soort topics niet door te lezen dus daar hou ik het maar bijquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
TS doet het nog leuk, met een knipoog. Maar er zitten er tussen die treiterig van toon zijn.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Fotoverslagje voor de nieuwsgierigen!
Ontwerpje op maat en naar mijn wens met zijn visie qua diepte, kleur en schaduw (optisch effect)
Blauwdruk op de juiste plek (waar je je hartslag kan voelen)
Alles super hygiënisch voorbereiden...
Klaar!
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Ontwerpje op maat en naar mijn wens met zijn visie qua diepte, kleur en schaduw (optisch effect)
Klaar!
Er zit nu die zalf heel dik op, maar hij is wel wat dik en als ik er aan kom voel je het wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:36 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
super tof!!
Valt mee met het zwellen en rode bij je he?
Wat een topicquote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig, ik heb zowaar even hardop gelachen om dat topic R&P / Beschrijf *hier* een user die je nog nooit ontmoet hebt. Ik begin wel.
Maar vanaf het begin ook heel erg leukMoblo en Lienekien zitten er ook tussen.
Jaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er zit nu die zalf heel dik op, maar hij is wel wat dik en als ik er aan kom voel je het wel.
Maar het valt heel erg mee!
Ja he
Mooiquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Klaar!
"waar je je hartslag kan voelen"quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Klaar!
Ik word schijtziek van die kutquinoa.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:46 schreef borisz het volgende:
Allerhande over pasta. Staat er een recept met quinoapasta in. Bestaat die pasta voor welgeteld 8% uit quinoa! En dan wel 3,5e per pakje willen hebben
.
Tof Bloes
En Isa ik ga morgenavond naar de condoleance.
Dat.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In potentie een leuk topic, maar helaas doet het mij nogal denken aan het schoolplein waar kinderen die er om een of andere reden niet bij horen gepakt worden en de meute er achteraan joelt.
Pics?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:40 schreef Lonaa het volgende:
Mooie tat B!
Ik heb een schaaltje Japanse wijnbessen uit de tuin
Jeetje, wat zal je het koud krijgenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
CV-ketel naar de klote,even geen verwarming.
Het wordt vandaag nog gerepareerd.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje, wat zal je het koud krijgen(ik neem even voor het gemak aan dat je in Nederland woont)
Wordt ie snel gerepareerd?
Bij het eerste moment waarop het naaldje je huid raakt dacht ik wel even, eeehhh oh ja, zo voelde datquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Jagoede keuze..
Hoe vond je het zetten aanvoelen?
Symboliek 3.0quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:26 schreef Isabeau het volgende:
"waar je je hartslag kan voelen"Prachtig!
Ik hou er van. Hij is prachtig B !quote:
Anders gewoon je hele schijf formatterenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Bedankt P en Golfer.
Deze twee op pc van lief gehaald (dat lukt niet op de laptop hé)
Eerste scan loopt nu, toch heb ik weinig vertrouwen
Dan heb ik ook geen Windows meer. En ik moet gewoon beter oppassenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Anders gewoon je hele schijf formatterenOf een Mac kopen
http://winaero.com/blog/h(...)e-uac-in-windows-10/quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:10 schreef Bluezz het volgende:
Het gedoe met foto's opslaan, bewerken en delen en toestemming en administrator waarschuwingen is wel heel rot.
Ik vond het echt een kutgevoel. Alsof je heel erg geëpileerd wordt op 1 plek. Maar goed, ik ben wat hoog sensitief dus ik voel dat allemaal iets meer dan normale mensen schijntquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij het eerste moment waarop het naaldje je huid raakt dacht ik wel even, eeehhh oh ja, zo voelde datEn hij vroeg meteen ; Gaat het? Als het niet gaat meteen zeggen hoor, dan stop ik!!
Huh? Geen last van, blijkbaar heb ik dat al uitgeschakeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:10 schreef Bluezz het volgende:
Het gedoe met foto's opslaan, bewerken en delen en toestemming en administrator waarschuwingen is wel heel rot. Steeds alles opnieuw maar weer toestaan en delen en weer terug en aangeven dat er alles mag met elke foto
Dat is ook windows 10. Maar verder blij mee
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |