Emmy.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook!
En ging jij nou in een woongroep Unites? Of was dat Emmy?
Ik denk dat Lienekien verwees naar het door elkaar wassen van de kleurenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijkt even beter naar die was!
Jongetjes was![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik denk dat Lienekien verwees naar het door elkaar wassen van de kleuren
Nee, het is een we weten niet wat het wordt en meisjes kunnen ook blauw en groen dragen, en jongens ook roze-was...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijkt even beter naar die was!
Jongetjes was![]()
Eind 60 vind ik nog best jong jaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:41 schreef borisz het volgende:
Overbuurvrouw overleden.. Niet iemand die je dagelijks of wekelijks spreekt, maar toch een aardig mens. Al lange tijd hartproblemen. Vorige week ging het opnieuw mis, waarna ze eergisteren heen is gegaan. Wel veel te jong met eind 60.
Ik snap wat je bedoelt! Ze gaan hier dus maandag alweer naar school en ik heb echt het gevoel alsof de scholen nog maar net vakantie hebbenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:56 schreef Unites het volgende:
Deze zomervakantie is echt 'vaag'. Normaal heb ik altijd het gevoel dat er echt duizend jaar tussen de laatste week van het vorige schooljaar en de eerste week van het nieuwe schooljaar zit, maar nu lijkt het slechts een week of twee of zo...
Over 2,5 week begint 'het feest' weer. Maar het is nog allemaal zo 'vers'... net of het volgend schooljaar niet 'nieuw' is
#vaaggezeikengejammervanUnitesdeel203910.23
Mooi, die vakantierust in de bakkerij heeft wel weer lang genoeg geduurdquote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt! Ze gaan hier dus maandag alweer naar school en ik heb echt het gevoel alsof de scholen nog maar net vakantie hebbenNou ja, ik snap niet he-le-maal wat je bedoelt, want ik hoef niet naar school
Duurt bij jullie nog ff he.. Noord gaat het eerst weer..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mooi, die vakantierust in de bakkerij heeft wel weer lang genoeg geduurd
Erg leuk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig, ik heb zowaar even hardop gelachen om dat topic R&P / Beschrijf *hier* een user die je nog nooit ontmoet hebt. Ik begin wel.
Maar vanaf het begin ook heel erg leukMoblo en Lienekien zitten er ook tussen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig, ik heb zowaar even hardop gelachen om dat topic R&P / Beschrijf *hier* een user die je nog nooit ontmoet hebt. Ik begin wel.
Ik ben echt alle topics vanaf vanmorgen aan het bijlezen hč. En nog steeds bezig. Al een uur! Wat had iedereen postdiarree overal.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:
heb nu niet echt de rust om alles goed te lezen, maar tot zo ver echt heel leuk
Álle??quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben echt alle topics vanaf vanmorgen aan het bijlezen hč. En nog steeds bezig. Al een uur! Wat had iedereen postdiarree overal.
In potentie een leuk topic, maar helaas doet het mij nogal denken aan het schoolplein waar kinderen die er om een of andere reden niet bij horen gepakt worden en de meute er achteraan joelt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Heb nog geen nieuws van het tattoofront gezien.. Hij zal er nu toch wel eens op staanquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben zo benieuwd naar een bepaalde tattoo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |