Dat denk ik niet. Ik zeg ook dat het niet erg is. Ik ben nota bene een grote huisdierenfan. Maar hou op met de bewering dat je dier niet stinkt. Hij stinkt wel. En terecht. Het is een dier, geen Giselle Bündchen dat daar in de mand ligt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:00 schreef Lonaa het volgende:
Nou dude, als je daar van overtuigd bent dan kom je maar een keer langs, dan bewijs ik je het tegendeel.
Is natuurlijk ook persoonlijk. Er zijn zat mensen die kokhalzen van Brie de Meaux, maar als ik het ruik haal ik subiet een stokbrood tevoorschijn!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar goed, mijn hond ruikt (dat zei ik net verkeerd), net zoals alles 'ruikt' maar stinkt absoluut niet. Stinkhonden zijn goor
Ter aanvulling: neemt natuurlijk niet weg dat er wel een verschil is tussen een hond met gewoon een natuurlijke eigen geur en een hond die gaat meuren omdat -ie heel slecht verzorgd wordt. Dat verschil ruikt iedereen denk ik wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook persoonlijk. Er zijn zat mensen die kokhalzen van Brie de Meaux, maar als ik het ruik haal ik subiet een stokbrood tevoorschijn!
+quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij woont in de binnenstad van Rotterdam, daar is de demografie anders, maar als je HA in suburbia zit vol biggende vinexvrouwen is het de horror.
De assistente bij onze huisarts filtert daar op. Die hoor je met regelmaat aan de telefoon vertellen dat 0.01 graad verhoging niet erg is, en dat een kind niet dood gaat van een iets grotere hoeveelheid snot uit de neus en dat ze niet langs hoeven te komen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die vooral in de VS had. Heb ook zo'n moeder op FB die haar kind voor elke keelontsteking volstouwt met medicatie.
Durian, zeer overrijpe jackfruit, gedroogde vis, het heeft wel een tijdje geduurd voordat ik die geuren met eten associeerde. Als dat eenmaal het geval is, ervaar je die geur ook heel anders.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook persoonlijk. Er zijn zat mensen die kokhalzen van Brie de Meaux, maar als ik het ruik haal ik subiet een stokbrood tevoorschijn!
Wat is er duderinnetje, zit je weer eens wat dwars?quote:
Ik heb het met sommige vrij normale dingen zelfs nog wel.. Ik moet niet gaan snuffelen aan vissaus of trassi want dat vind ik echt vies. Ik zet me eroverheen omdat ik weet dat het eten er wel degelijk hartstikke lekker van wordt, maar ik vind het echt wel onaangenaam stinken!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Durian, zeer overrijpe jackfruit, gedroogde vis, het heeft wel een tijdje geduurd voordat ik die geuren met eten associeerde. Als dat eenmaal het geval is, ervaar je die geur ook heel anders.
Ook de geur van trassi ervaar ik tegenwoordig anders. Ik ruik dat het stinkt, maar mijn hoofd roept tegenwoordig wel "FOOD!" als ik het ruik (en daarna pas "Bah, natte hond").quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb het met sommige vrij normale dingen zelfs nog wel.. Ik moet niet gaan snuffelen aan vissaus of trassi want dat vind ik echt vies. Ik zet me eroverheen omdat ik weet dat het eten er wel degelijk hartstikke lekker van wordt, maar ik vind het echt wel onaangenaam stinken!
Dat heb met het eten van ovenfrietquote:
Omg! Wat kleurrijk en schattig!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:
haha, grappige kat LHO!
Kiek nou, de eerste babywas op het balkon
[ afbeelding ]
Op kleur gesorteerd!!!! Hoe lang heb je daar over gedaan?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:
haha, grappige kat LHO!
[ afbeelding ]
Grande Wasche ipv Caran d'achequote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:
haha, grappige kat LHO!
[ afbeelding ]
quote:Het land heeft veel last van de lage olieprijs, waardoor de begroting onder druk staat. Om de uitgaven op peil te kunnen houden, moet Saudi-Arabië een beroep doen op de financiële markten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |