Ja je zal maar een trainer hebben die alleen maar boos langs de kant staat te schreeuwen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat rustige de hele tijd. Word toch eens pissig manHij doet net alsof er allemaal geen vuiltje aan de lucht is.
Ik mis Koeman
De Boer moet je ook niet pissig maken hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je zal maar een trainer hebben die alleen maar boos langs de kant staat te schreeuwen.
Daar word het voetbal ook niet beter van kan ik je vertellen
Dat deed Koeman ook niet hoor. Die werd mad wanneer het moest. Maar was ook goed enthousiast.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je zal maar een trainer hebben die alleen maar boos langs de kant staat te schreeuwen.
Daar word het voetbal ook niet beter van kan ik je vertellen
Philip Cocu in z'n eerste trainersjaarquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat deed Koeman ook niet hoor. Die werd mad wanneer het moest. Maar was ook goed enthousiast.
Die Gio lijkt wel een lijk
Ik had het over De Boer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
De Boer moet je ook niet pissig maken hoor.
Roep dat al maanden V Gastel was betere keuze geweest Gio assistent.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat deed Koeman ook niet hoor. Die werd mad wanneer het moest. Maar was ook goed enthousiast.
Nja, komt ook door z`n afkomst verder. Lijkt me best een toffe kerel verder maar het is gewoon allemaal niet ideaal.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Philip Cocu in z'n eerste trainersjaar
Koeman kan dat beter ja.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen hij erin kwam ging het beter. Manu is een groot dramaquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef Paxcon het volgende:
Wordt het ook weer aanmodderen met die Kazim?
Nee oke maar die tolereert mensen met karakter niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over De Boer.
Die is alleen maar boos langs de kant. Daar ga je ook niet beter van spelen hoor.
Ik denk dat Feyenoord weer een groot drama wordt komend seizoen, het lachertje van de Eredivisiequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen hij erin kwam ging het beter. Manu is een groot drama
Kan er geen reet van.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef Paxcon het volgende:
Wordt het ook weer aanmodderen met die Kazim?
Groningen ook hoor. Zeker als Botteghin weggaatquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord weer een groot drama wordt komend seizoen, het lachertje van de Eredivisie
Ik vind Koeman een betere trainer dan De Boer ook.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee oke maar die tolereert mensen met karakter niet.
Koeman kon wel met Pelle om gaan ondanks zijn commentaar en gezeik soms.
waar zullen we het over hebbenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:04 schreef supersof het volgende:
voetbalpraat![]()
willen jullie dat ik naar bed ga ofzo
Kan Feyenoord niet betalen manquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan er geen reet van.
Hopelijk komt Elia-god
Joah, maar Groningen heeft in Nederland een ander verwachtingspatroon dan Feyenoordquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groningen ook hoor. Zeker als Botteghin weggaat
Elia kan zomaar opbloeien in de Eredivisiequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan er geen reet van.
Hopelijk komt Elia-god
Wat ga je morgen doen?quote:
Klopt. Ik hou m`n hart vast in ieder geval voor volgende week.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Joah, maar Groningen heeft in Nederland een ander verwachtingspatroon dan Feyenoord
Muah Feyenoord voldoet prima aan de verwachtingen hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Joah, maar Groningen heeft in Nederland een ander verwachtingspatroon dan Feyenoord
Denk voor Engelse of Spaanse topclub is lastig. Grote ego's lopen daar nu eenmaal rond.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Koeman een betere trainer dan De Boer ook.
De Boer wil alleen maar spelers die ja en amen knikken. En zegt het liefst nog alles voor langs de lijn ook, is geen Playstation
omg pax ;squote:
Bij PSV-Ajax afgelopen seizoen dacht ook iedereen dat het 10-0 voor PSV zou worden. Wonnen we opeens.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ik hou m`n hart vast in ieder geval voor volgende week.
En zeker de eerste topper tegen PSV. Dat kan zomaar een zware afstraffing worden
Had ik wel bij Ajax of Psv verwacht.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elia kan zomaar opbloeien in de Eredivisie
ahw gezelligquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
omg pax ;s
Ik ga morgen naar mijn opa's en oma's.
De Boer gaat het nooit redden bij een grote club.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk voor Engelse of Spaanse topclub is lastig. Grote ego's lopen daar nu eenmaal rond.
Leukquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik krijg morgen familie-bezoek thuis.
Smiddags met goed weer beetje chillen in de park en savonds uit eten
In wat voor restaurant uit etenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik krijg morgen familie-bezoek thuis.
Smiddags met goed weer beetje chillen in de park en savonds uit eten
Sof heeft geen piemeltje hoor :squote:Op zondag 2 augustus 2015 01:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ennn toen waren alle meiden nergens meer te bekennen
Ahquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Leukwaar gaan jullie eten?
Mijn ouders zeiden dat Het College (straat tussen de H&M en Hema uitlopen en aan het einde) heel leuk en lekker was. Met een leuke binnentuin. Maar was wel beetje prijzig zeiden ze.
Ja is altijd wel leuk. Soms wel beetje saaiquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ahw gezellig
vinden ze vast leuk als je even langskomt
mijn oma vraagt elke keer hetzelfde over studie enzo
Heb je powerbank gefixt?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:09 schreef Kauai het volgende:
Ik ga morgen verder met inpakken en stressen over dat ik niks vergeet mee te nemen.
heb je nog meer broers/zussen dan je broertje?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AhJa dat wordt hem dan denk ik niet. M`n broertje komt ook mee, en m`n ma betaald dus die gaan niet duur doen denk ik
![]()
Zal wel sushi wordenMaar ik moet nog wel wat tentjes in Arnhem uitproberen ja
Heb ook al bij die nieuwe Indiase tent gegeten naast de Korenmarkt
Vind hem wel goede trainer eigenlijk alleen hij zit te lang bij Ajax.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer gaat het nooit redden bij een grote club.
Bij Ajax mazzel gehad met de kampioenschappen omdat de concurrentie faalde. Bij andere clubs heeft hij dat krediet niet en pikt niemand dat zaadvoetbal hoor. En zal hij daar ook wel weer tijdenlang aan miskopen vasthouden.
Zit hij bij Manchester United haalt hij Sigthorsson en Boilesen
Nope 1 broertjequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je nog meer broers/zussen dan je broertje?
Sii, hopen dat die een beetje chill is. Als ik maar iets heb als mn telefoon uitvaltquote:
Oh geen idee welke je bedoelt. Ga naar Zappa's ofzo. Die zit tegenover de irish pub. heel lekker italiaans en goedkoop ook wel. Wel klein tentje dus misschien zit het vol.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AhJa dat wordt hem dan denk ik niet. M`n broertje komt ook mee, en m`n ma betaald dus die gaan niet duur doen denk ik
![]()
Zal wel sushi wordenMaar ik moet nog wel wat tentjes in Arnhem uitproberen ja
Heb ook al bij die nieuwe Indiase tent gegeten naast de Korenmarkt
Siggy en Boilesen bij Unitedquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer gaat het nooit redden bij een grote club.
Bij Ajax mazzel gehad met de kampioenschappen omdat de concurrentie faalde. Bij andere clubs heeft hij dat krediet niet en pikt niemand dat zaadvoetbal hoor. En zal hij daar ook wel weer tijdenlang aan miskopen vasthouden.
Zit hij bij Manchester United haalt hij Sigthorsson en Boilesen
Siggy en Immers bij Nantes kan nogquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Siggy en Boilesen bij UnitedZou Inso wel genot vinden
Nee De Boer heeft ook een flinke vinger in de pap bij aankopen. Sowieso Sigthorsson enzo had hij gehaald. Moisander kwam op zijn verzoek, van der Hoorn wilde hij er graag bij hebben. Vorig seizoen Zimlingquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind hem wel goede trainer eigenlijk alleen hij zit te lang bij Ajax.
Hij kan wel goed de koppies zelfde kant op krijgen iig
Aankopen is meer Overmars toch?
Ja ugh gaan niet lang meequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:11 schreef Kauai het volgende:
[..]
Sii, hopen dat die een beetje chill is. Als ik maar iets heb als mn telefoon uitvalt
iPhone batterijen
Al ben ik bang dat als Siggy er 5 intrapt in de Ligue 1 Liverpool opeens 60 miljoen voor hem betaaldquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Siggy en Boilesen bij UnitedZou Inso wel genot vinden
Anokha heet tiequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh geen idee welke je bedoelt. Ga naar Zappa's ofzo. Die zit tegenover de irish pub. heel lekker italiaans en goedkoop ook wel. Wel klein tentje dus misschien zit het vol.
En anders jansplaats gewoon proberen (en dan niet de sushitent)
Ooh ja kan wel. Houd niet zo van indiaas he. Te pittig en rijstquote:
Was vroeger wel vaak ruziequote:
hoeveel leeftijdsverschil?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was vroeger wel vaak ruzieMaar ja altijd met broertjes. Laatste jaren gaan we wel goed met elkaar om gelukkig.
ja lol hier ook altijdquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was vroeger wel vaak ruzieMaar ja altijd met broertjes. Laatste jaren gaan we wel goed met elkaar om gelukkig.
3 jaarquote:
Hahah zo chill dat. Hij valt bijna elke dag uitquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ugh gaan niet lang mee![]()
Ik was op kamp in Epe waar geen bereik en wifi was, toen hoefde ik het 3 dagen niet op te laden HAHAHA
en dan je zus er tussenquote:
Wordt gewoon 0-3 PSVquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:14 schreef Elan het volgende:
Als Groningen wint morgen he
Gelijk shirt kopen
van rusnakquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:14 schreef Elan het volgende:
Als Groningen wint morgen he
Gelijk shirt kopen
Shame.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh ja kan wel. Houd niet zo van indiaas he. Te pittig en rijst
Ja dan zal er wel eens ruzie gemaakt zijnquote:
En jij bent 20 toch? Lekker alles vlot achter elkaarquote:
21quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan zal er wel eens ruzie gemaakt zijn
[..]
En jij bent 20 toch? Lekker alles vlot achter elkaar
Oh ja dat is leuk. Moet je wel reserverenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Shame.
La Cubanita lijkt me ook keer leuk. Ook niet te duur. 17 euro voor onbeperkt tapas
Mijn ouders gaan altijd al om elf uur naar bed.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:15 schreef supersof het volgende:
mijn ouders en broertjes zitten nog steeds tv te kijken beneden ;s
Nickgod is wegquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh die keeper
Of Nickgod om Johannes jaloers te maken
Was ook best wel lullig vroeger tegen m`n broertje. Soms denk ik daar weleens over na en dan voel ik me echt schuldig als ik flashbacks krijg ofzoquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan zal er wel eens ruzie gemaakt zijn
[..]
En jij bent 20 toch? Lekker alles vlot achter elkaar
Zo dat is wel heel snel. Heb je een baby en dan meteen nog eentje erbijquote:
mijne altijd rond 12quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan altijd al om elf uur naar bed.
Ik word gek van vriendinnen die miljoenen snapfilmpjes sturen naar me. Ik was namelijk vroegah enorm verslaafd aan chocola en ze hebben er traditie van gemaakt om mij er dan mee lastig te vallen als ze chocola zien.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:14 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hahah zo chill dat. Hij valt bijna elke dag uitEcht slecht. Maar gebruik hem ook veel te veel eigenlijk.
Wel vreetschuur in extremisquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Shame.
La Cubanita lijkt me ook keer leuk. Ook niet te duur. 17 euro voor onbeperkt tapas
Mijn oma 13 kinderenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo dat is wel heel snel. Heb je een baby en dan meteen nog eentje erbij
Mijn ouders wilde lekker lang wachten
Dat heb ik ook wel eens als ik aan situaties terugdenk.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook best wel lullig vroeger tegen m`n broertje. Soms denk ik daar weleens over na en dan voel ik me echt schuldig als ik flashbacks krijg ofzo
Uiteraard. Maar moet je dan ook niet teveel waarde aan hechten tochquote:
Vind ik ook al vrij vroegquote:
13 wajoo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn oma 13 kinderen
M`n moeder jongste van het stel
Nja, als je de volgende dag moet werken is dat gewoon normaal.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik ook al vrij vroeg
Maar misschien als je ouder wordt dat je dan sneller wilt slapen
Hahaha jezusquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik word gek van vriendinnen die miljoenen snapfilmpjes sturen naar me. Ik was namelijk vroegah enorm verslaafd aan chocola en ze hebben er traditie van gemaakt om mij er dan mee lastig te vallen als ze chocola zien.mijn batterij kan dat niet aan en idd, te veel aan het gebruiken
Waarom denk je dat ik familieweekenden tof vindquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
13 wajoo.
Veel neven en nichten dus
Vind dat vaak wel afdoen aan de sfeer man.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar moet je dan ook niet teveel waarde aan hechten toch
Nou ja.quote:
Dat kun je op stil zetten hequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hahaha jezusIk gebruik eigenlijk vooral whatsapp, zit in echt spammende groepen.
Wel waar maar dacht meer aan weekend.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nja, als je de volgende dag moet werken is dat gewoon normaal.
Dat is wel baas ja. En neven en nichten ook allemaal rond jouw leeftijd?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik familieweekenden tof vindIs gewoon met 40/50 man soms. Wel lachen hoor
Die moet naar Feyenoord 100%quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen club volgens mij
maar de FC wilde het contract niet verlengen
elan wil geen kinderen tochquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:20 schreef supersof het volgende:
Ik wil sowieso drie kinderen later en mijn broertjes moeten er ook veel krijgen en dan kunnen ze bij elkaar logeren zoals ik vroeger ook deed, ahhhh zo leuk
Ja ja, broertje is de jongste nu met 22. Nou ja. er zijn wel jongere maar dat zijn kinderen. Van de groep waar wij goed mee omgaan, is allemaal tussen de 22 en 30 dus dat is wel nicequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel waar maar dacht meer aan weekend.
[..]
Dat is wel baas ja. En neven en nichten ook allemaal rond jouw leeftijd?
Bij ons is een familieweekend eens in de 3 jaar en ben ik veruit de jongste bij mijn neven en nichten
Mijn zus is nu zwanger en ik denk nu al aan dat ik de neven en nichten moet verzorgen. Van mijn broer komt het sowieso niet en mijn zus haar vriend is enigst kindquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:20 schreef supersof het volgende:
Ik wil sowieso drie kinderen later en mijn broertjes moeten er ook veel krijgen en dan kunnen ze bij elkaar logeren zoals ik vroeger ook deed, ahhhh zo leuk
Wie zegt dat ik met elan kinderen krijgquote:
Exactly, eerst maar eens een vent hahah, dan wacht ik nog wel zo'n 10 jaar of zo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind 2 kinderen wel leuk genoeg, als ik ooit kinderen krijg. Eerst maar eens een vent..
Waar gaan jullie meestal heen met zo'n weekend? Gewoon bungalowpark of villa huren?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ja, broertje is de jongste nu met 22. Nou ja. er zijn wel jongere maar dat zijn kinderen. Van de groep waar wij goed mee omgaan, is allemaal tussen de 22 en 30 dus dat is wel nice
Ahh wat jammer. Vond het altijd geweldig dat ik bij mijn nichtjes ging logerenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus is nu zwanger en ik denk nu al aan dat ik de neven en nichten moet verzorgen. Van mijn broer komt het sowieso niet en mijn zus haar vriend is enigst kind
Ligt aan vrouw zie mezelf niet als goede vader.quote:
4 vind ik wel veelquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
3/4 kinderen is wel een leuk aantal
Groot huis huren in de Ardennen laatste paar jaar vaakquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar gaan jullie meestal heen met zo'n weekend? Gewoon bungalowpark of villa huren?
Klopt ik ging ook altijd logeren bij mijn neefjes en nichtjesquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh wat jammer. Vond het altijd geweldig dat ik bij mijn nichtjes ging logeren![]()
Is niet jouw probleem tochquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus is nu zwanger en ik denk nu al aan dat ik de neven en nichten moet verzorgen. Van mijn broer komt het sowieso niet en mijn zus haar vriend is enigst kind
Moet ik wel een huis ervoor hebben. Anders doe ik het niet en is het te benauwd.quote:
En dan moet je nog eens extra 15 jaar voor die blagen uit huis zijnquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ik wel een huis ervoor hebben. Anders doe ik het niet en is het te benauwd.
Maar valt wel mee denk ik. Als je het een beetje spreidt. Kan zijn dat je oudste kind dan op kamers gaat als de jongste net in de kleuterklas zit
Een vriend heeft 2 broertjes en 1 zusje. Hij is bijna 20, zusje is 6 maanden. Wel enorm verschil vind ik.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ik wel een huis ervoor hebben. Anders doe ik het niet en is het te benauwd.
Maar valt wel mee denk ik. Als je het een beetje spreidt. Kan zijn dat je oudste kind dan op kamers gaat als de jongste net in de kleuterklas zit
Iehl nee dat zou ik dan echt niet willen. Gewoon twee jaar tussen elke ofzo en dan een voor een de deur uit en dan lekker rust. maar gebeurt toch niet zoquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt baas lijkt me datquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groot huis huren in de Ardennen laatste paar jaar vaakOf in Nederland.
En vroeger gingen we ook skieen met z`n alle. Of in de zomer naar Italie op campings enzo
Ja maar dacht eraan. Als dat kind ooit wilt logeren bij neefjes en nichtjes. Dat zijn hoop is gevestigd op mij of mijn broer dan hahaquote:
Rond de tafel savonds met allemaal vreemde kinderen, terwijl wij met een groepje al warenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt baas lijkt me dat
[..]
Ja maar dacht eraan. Als dat kind ooit wilt logeren bij neefjes en nichtjes. Dat zijn hoop is gevestigd op mij of mijn broer dan haha
Ach zolang ze uit de luiers zijn valt het wel mee denk ik. Zou best goed om kunnen gaan met pubers denk ik.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan moet je nog eens extra 15 jaar voor die blagen uit huis zijn
Net als Inso dus. Wel verschil, maar achquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een vriend heeft 2 broertjes en 1 zusje. Hij is bijna 20, zusje is 6 maanden. Wel enorm verschil vind ik.
dat is wel extreemquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat die rust je dan tegenvalt na jaren van drukte.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Iehl nee dat zou ik dan echt niet willen. Gewoon twee jaar tussen elke ofzo en dan een voor een de deur uit en dan lekker rust. maar gebeurt toch niet zo
waarom heb je geen hoop op kinderen van je broer danquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt baas lijkt me dat
[..]
Ja maar dacht eraan. Als dat kind ooit wilt logeren bij neefjes en nichtjes. Dat zijn hoop is gevestigd op mij of mijn broer dan haha
Rond de tafel sowieso baasquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rond de tafel savonds met allemaal vreemde kinderen, terwijl wij met een groepje al warenWel heel handig in ieder geval dat je elkaar dan alvast hebt
Gewoon laten gamen en chips geven.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt baas lijkt me dat
[..]
Vind ik niet erg.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is wel extreem
zit je je hele leven met kinderen in huis
Hij trekt meestal labiele wijven aan en is zelf ook niet de stabielste altijd. Zie in hem niet echt een vaderfiguurquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom heb je geen hoop op kinderen van je broer dan
Gewoon die soap van Barbie opzetten dan stopt dat gerammel zo weerquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijg wel van die rammelende eierstokken als ik de Drotini twins zie. Wat een schatjes.
Ik ga mijn neefje voetbalgek maken, tegen de nadrukkelijke wil van mijn zus inquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon laten gamen en chips geven.
Is niet zo moeilijk man oppassen alleen staan de meeste kinderen fucking vroeg op voor half 7 of zo in weekend...
Kunnen zij straks niet voor de kinderen zorgen komen ze bij ome JR terechtquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik niet erg.
[..]
Hij trekt meestal labiele wijven aan en is zelf ook niet de stabielste altijd. Zie in hem niet echt een vaderfiguur. Beetje moeite met ouder worden
quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon die soap van Barbie opzetten dan stopt dat gerammel zo weer
Dan worden het bazige personen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kunnen zij straks niet voor de kinderen zorgen komen ze bij ome JR terecht
Welke?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:31 schreef Elan het volgende:
Heeft iemand die special gezien van 10 jaar Ik vertrek?
Man man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over een stel dat een kasteel kocht.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke?
Ik Vertrek godenprogramma
Ik hoop dat ze terugkomen bij dat stel wat aan biodanza doet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Over een stel dat een kasteel kocht.
Maar die vent is zo duidelijk homo dat het lachwekkend is.
En zij heeft niet door
Angelinaquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb alleen met Angelique (?) gevolgd, van Milano niet.
Oh die ken ik niet manquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze terugkomen bij dat stel wat aan biodanza doet.
Dat vond ik echt iets voor GGMM
kijkt wel lekker weg altijd al die rtl5 programmasquote:
nee iedereen ligt nu in bed en ik lig ook in bed en het is lekker warm.quote:
Goed bezigggquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Angelina
Deze was ook weer genot.
Verhuizen zonder overleggen stoppen met de pil zonder overleggen
Man man
http://www.npo.nl/ik-vertrek/19-04-2014/TROS_1358006quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet man
Hoezo voor GGMM dan?
Zon zuipen ziekenhuis en zon seks ouders in shock.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kijkt wel lekker weg altijd al die rtl5 programmas
zon zuipen ziekenhuis
barbie
ik heb het nog niet gedaan
from russia with love
peter r de vries internetpesters aangepakt
zon seks ouders in shock
ik vergeet vast nog wat pareltjes
Moet eigenlijk nog meer afleveringen van kijken. Die ene die ik zag was een pareltje.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
topshowsquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zon zuipen ziekenhuis en zon seks ouders in shock.
Hoezo bang in het donker dan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:35 schreef supersof het volgende:
[..]
nee iedereen ligt nu in bed en ik lig ook in bed en het is lekker warm.
en ik ben bang in het donker en alle lichten zijn al uit
De Roelvinkjesquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kijkt wel lekker weg altijd al die rtl5 programmas
zon zuipen ziekenhuis
barbie
ik heb het nog nooit gedaan
from russia with love
zon seks ouders in shock
ik vergeet vast nog wat pareltjes
die van die 30-jarige die nog thuiswoonde en meisjes anoniem stalkte?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet eigenlijk nog meer afleveringen van kijken. Die ene die ik zag was een pareltje.
gewoon cavemen styloquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt aan vrouw zie mezelf niet als goede vader.
Aan de andere kant moet je vaderschap ook niet al te serieus nemen verder. Moeder is veel belangrijker.
Gewoon vind ik eng. Kinderachtig hequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo bang in het donker dan?
Ik ga zo wel nog even een tosti maken denk ik
haha nee ik snap niet dat die jongeren zich laten filmen, enorm genantquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer zien we jou daar voorbij komen?
Jaaaaquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Goed bezigggdus zomaar gestopt met pil, je kunt bijna wel zeggen dat Milano een beetje stiekem is verwekt?
mooie aflevering was datquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Over een stel dat een kasteel kocht.
Maar die vent is zo duidelijk homo dat het lachwekkend is.
En zij heeft niet door
Zo genant toen Peter vertelde aan hem hoe hij zijn "stijve pik aftrekte" terwijl die ouders erbij stondenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die van die 30-jarige die nog thuiswoonde en meisjes anoniem stalkte?
Ja klopt dat was echt te ergquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo genant toen Peter vertelde aan hem hoe hij zijn "stijve pik aftrekte" terwijl die ouders erbij stonden
uit de kast?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haha nee ik snap niet dat die jongeren zich laten filmen, enorm genant
Ik vind het alleen eng als ik een horrorfilm ziequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon vind ik eng. Kinderachtig he
... Jemig, wat een leeghoofden. En daarmee verdienen ze hun geld 😑quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaaaa
En dan 2 weken volhouden met je ouders en iedereen er bij dat het een tweeling is
Las in dat topic dat er bij die andere afleveringen niemand werd geconfronteerdquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:40 schreef Paxcon het volgende:
Maar de rest van de afleveringen waren matig, dit was verreweg de beste
spuiten en slikken gewoon masker opquote:
Nou je moet wel onderhouden natuurlijk.quote:
Nee klopt, echt heel matigquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las in dat topic dat er bij die andere afleveringen niemand werd geconfronteerd
Best matig dan
slik jij wel eens?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:40 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
spuiten en slikken gewoon masker op
En dezelfde vraag aan jouquote:
mooi hoef ik niet drie kwartier tegen die enge kop van Peterrrrrr aan te kijken terwijl er niks leuks gebeurdquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee klopt, echt heel matig
beetje flopshows gewoon
neequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Is het 't waard om naar beneden te gaan en oplader op te halen.
Nee hoor, heb ik ook wel. Maar vooral in huis en in het bos.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon vind ik eng. Kinderachtig he
natuurlijk, net nog een slok theequote:
zijn programma op sbs6 met die moordzaken was wel altijd geweldigquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mooi hoef ik niet drie kwartier tegen die enge kop van Peterrrrrr aan te kijken terwijl er niks leuks gebeurd
In het bos 's nachts kan ik me wel voorstellen, daar lopen soms echt enge dingen rondquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ik ook wel. Maar vooral in huis en in het bos.
Aflevering met Charlie da Silvaquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zijn programma op sbs6 met die moordzaken was wel altijd geweldig
Dat soort dingen zijn wel interessant ja. Maar de enige keren dat ik SBS6 opzet is als er voetbal op isquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zijn programma op sbs6 met die moordzaken was wel altijd geweldig
hmm jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:43 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
natuurlijk, net nog een slok thee
Ja was wel genot om te zienquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Die pa werd ook helemaal pissig toen op hem.
Die aflevering zegt me zo niksquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Hoe noemde hij zijn pistool nou ook alweer
Sbs en RTL is verder echt dikke aids ja.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn wel interessant ja. Maar de enige keren dat ik SBS6 opzet is als er voetbal op is
rtl5 is een godenzenderquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sbs en RTL is verder echt dikke aids ja.
Expeditie Robinson was vroeger enige toffe programma maar zelfs dat hebben ze weten te verneukenx
Te lang geleden denk ikquote:
Echt heel pauperquote:
Ja als ik TV kijk is het gewoon NPO. En dat zelfs bij hoge uitzondering.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sbs en RTL is verder echt dikke aids ja.
Expeditie Robinson was vroeger enige toffe programma maar zelfs dat hebben ze weten te verneukenx
bnnquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
BNN heeft nogwel beste programmas
En NPO beste docu`s
Die jongen was echt zo sneu met zijn gangsterpraatjes tegen dat meisjequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja was wel genot om te zien
Die moeder werd ook boos
Die zender kijk ik echt nooitquote:
Alles beter dan die Cherso-troepquote:
Ja maar straks staat zo'n creep ineens voor je deurquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Die jongen was echt zo sneu met zijn gangsterpraatjes tegen dat meisje
Ben je ook wel een labiel kutschaap as je daar druk om maakt.
Die reisserie van Floortje krijgt ook vervolgquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
BNN heeft nogwel beste programmas
En NPO beste docu`s
Series op TV kijkenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:47 schreef Fok-it het volgende:
BNN zond ook Homeland en Breaking Bad uit
Ja die is ook heel tofquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Die reisserie van Floortje krijgt ook vervolg
quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die is ook heel tof
Sowieso Floortje Sladressing
Ik zag laatst dat een of andere zenderquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Series op TV kijken
Met Nederlandse ondertiteling
Niet op pauze kunnen zetten
Naar het einde van de wereldquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Die reisserie van Floortje krijgt ook vervolg
Echt jaloers op haar leven.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die is ook heel tof
Sowieso Floortje Sladressing
Vroeger prima te doen maar tegenwooridg is het echt vreselijk jaquote:
Jepquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naar het einde van de wereldTop programma.
Ik roep ook altijd dat ik jaloers ben maar aan de andere kant.. een relatie hebben is dan wel moeilijk net als kinderen krijgen etc.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt jaloers op haar leven.
Reizen die zij maakt echt vet stoer.
quote:
Als je dat gaat volgen op RTL 8 ben je echt een mislukte kloon van een Downie patiënt met Parkinson.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat een of andere zender
volgens RTL 8 ofzo
Game of Thrones aan het uitzenden was seizoen 1![]()
WK vissenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Behalve Vi ook walgelijk hoor
Darten
Wk vissen![]()
Die debiel van een Maxime Hartman
En dan nog die Bfilms met Jean Claudde van DammeMan man
Daar krijg je braakneigingen van
Jij hebt duidelijk geen smaak. SS Doomtrooperquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Darten
Wk vissen![]()
Zij hoeft dat allemaal niet. En groot gelijk ook.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik roep ook altijd dat ik jaloers ben maar aan de andere kant.. een relatie hebben is dan wel moeilijk net als kinderen krijgen etc.
Klopt ja. Weinig contact met vrienden/familiequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik roep ook altijd dat ik jaloers ben maar aan de andere kant.. een relatie hebben is dan wel moeilijk net als kinderen krijgen etc.
Eind oktoberquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep
Die krijgt vervolg stond laatst ergens.
Fish O Maniaquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Darten
Wk vissen![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Series op TV kijken
Met Nederlandse ondertiteling
Niet op pauze kunnen zetten
Stijn zijn betoog over waarom darten een sport isquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:50 schreef Paxcon het volgende:
Dartsen is trouwens wel genot die grote toernooien met topicje erbij
Oh zal ik hem dan maar weer weg doenquote:
Jaa daar heb ik van genotenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn zijn betoog over waarom darten een sport is
Ik krijg er epilepsie vanquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh zal ik hem dan maar weer weg doen
Nee, dat krijg je van dezequote:
Ik net ook een aanval zit nog te bibberenquote:
Die was zowaar nog beterquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jaa daar heb ik van genoten
en ook van GGMM s reactie
Ik vind alleen die opkomstmuziek wel tof van sommigequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was zowaar nog beter
Verder kijk ik met darten echt alleen WK rond oud en nieuw en dan pas vanaf de halve finalesVoor de rest vind ik darten echt niet boeiend genoeg om het te volgen
Ohja het WK is dat inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was zowaar nog beter
Verder kijk ik met darten echt alleen WK rond oud en nieuw en dan pas vanaf de halve finalesVoor de rest vind ik darten echt niet boeiend genoeg om het te volgen
Jij bent gewoon bang in het donkerquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:52 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik net ook een aanval zit nog te bibberen
okequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
*veegt schuim van mond*
Hou hier onmiddellijk mee op
Alleen de opkomst kijken met die muziek en lekkere wijven en dan weer wegzappenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind alleen die opkomstmuziek wel tof van sommige
ik ben niet bang want bruna is er bijquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang in het donker
Nee daar vind ik het echt teveel een tokkiespelletje voor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja het WK is dat inderdaad
Die premier league enzo is idd niet boeiend
Die van Ted Hankey.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen de opkomst kijken met die muziek en lekkere wijven en dan weer wegzappen
Dankjequote:
Waarom heb jij een winkel op je kamer?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik ben niet bang want bruna is er bij
TLCquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Tlc had vroeger interessante moordgerelateerde dingen, Nightmare Next Door en Passion Killers. Dr. G was bazenprogramma
Nu laten ze alleen maar van die kuttrouw programma's met verwende rotwijven zien die maar geen trouwjurk kunnen uitkiezen en een medium die denkt dat ze geesten ziet. Ugh.
Die gasten bij Lakeside kwamen toen wel op als bazen ja. Ted Hankeygodquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die van Ted Hankey.
This is my territory
be on your way
2 jaar geleden was het echt leuk hoor, maar nu ... Aardig verkloot.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TLC![]()
Alleen maar die engelse ordinaire wijven de hele tijd
hey OFquote:
ja raarquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:55 schreef Paxcon het volgende:
heel vervelend dat als je veel water drinkt je zo vaak naar de wc moet
Ik vind plassen altijd wel genotquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:55 schreef Paxcon het volgende:
heel vervelend dat als je veel water drinkt je zo vaak naar de wc moet
geen zin om mn bed uit te gaanquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind plassen altijd wel genot
#yoloquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb echt de neiging om nog een cornetto te eten.![]()
![]()
Ja wel oke, verveel mequote:
aan bureautje zitten is niet chill vind ikquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh daar lig ik echt nog niet in hoor.
Ooh ik vind mobiel FOK!ken echt een van de zwaarste aidsvormen die er bestaat. Telkens vernieuwen enzoquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
aan bureautje zitten is niet chill vind ik
water drinken en slapen danquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja prima helemaal perfect
alen myn hooft doet nu al pyn
hoop morgen geen kater eh
oh nee ik lig gewoon met laptopje in bedquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik vind mobiel FOK!ken echt een van de zwaarste aidsvormen die er bestaat. Telkens vernieuwen enzo![]()
Achter bureau zit chill. Zo nog serietje kijken denk ik.
laptopquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik vind mobiel FOK!ken echt een van de zwaarste aidsvormen die er bestaat. Telkens vernieuwen enzo![]()
Ugh fok op mobiel is idd aidsquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja aardig watquote:
fok meestal mobielquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |