mooie aflevering was datquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Over een stel dat een kasteel kocht.
Maar die vent is zo duidelijk homo dat het lachwekkend is.
En zij heeft niet door
Zo genant toen Peter vertelde aan hem hoe hij zijn "stijve pik aftrekte" terwijl die ouders erbij stondenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die van die 30-jarige die nog thuiswoonde en meisjes anoniem stalkte?
Ja klopt dat was echt te ergquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo genant toen Peter vertelde aan hem hoe hij zijn "stijve pik aftrekte" terwijl die ouders erbij stonden
uit de kast?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haha nee ik snap niet dat die jongeren zich laten filmen, enorm genant
Ik vind het alleen eng als ik een horrorfilm ziequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon vind ik eng. Kinderachtig he
... Jemig, wat een leeghoofden. En daarmee verdienen ze hun geld 😑quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaaaa
En dan 2 weken volhouden met je ouders en iedereen er bij dat het een tweeling is
Las in dat topic dat er bij die andere afleveringen niemand werd geconfronteerdquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:40 schreef Paxcon het volgende:
Maar de rest van de afleveringen waren matig, dit was verreweg de beste
spuiten en slikken gewoon masker opquote:
Nou je moet wel onderhouden natuurlijk.quote:
Nee klopt, echt heel matigquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las in dat topic dat er bij die andere afleveringen niemand werd geconfronteerd
Best matig dan
slik jij wel eens?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:40 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
spuiten en slikken gewoon masker op
En dezelfde vraag aan jouquote:
mooi hoef ik niet drie kwartier tegen die enge kop van Peterrrrrr aan te kijken terwijl er niks leuks gebeurdquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee klopt, echt heel matig
beetje flopshows gewoon
neequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Is het 't waard om naar beneden te gaan en oplader op te halen.
Nee hoor, heb ik ook wel. Maar vooral in huis en in het bos.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon vind ik eng. Kinderachtig he
natuurlijk, net nog een slok theequote:
zijn programma op sbs6 met die moordzaken was wel altijd geweldigquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mooi hoef ik niet drie kwartier tegen die enge kop van Peterrrrrr aan te kijken terwijl er niks leuks gebeurd
In het bos 's nachts kan ik me wel voorstellen, daar lopen soms echt enge dingen rondquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ik ook wel. Maar vooral in huis en in het bos.
Aflevering met Charlie da Silvaquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zijn programma op sbs6 met die moordzaken was wel altijd geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |