Vind dat vaak wel afdoen aan de sfeer man.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar moet je dan ook niet teveel waarde aan hechten toch
Nou ja.quote:
Dat kun je op stil zetten hequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hahaha jezusIk gebruik eigenlijk vooral whatsapp, zit in echt spammende groepen.
Wel waar maar dacht meer aan weekend.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nja, als je de volgende dag moet werken is dat gewoon normaal.
Dat is wel baas ja. En neven en nichten ook allemaal rond jouw leeftijd?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik familieweekenden tof vindIs gewoon met 40/50 man soms. Wel lachen hoor
Die moet naar Feyenoord 100%quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen club volgens mij
maar de FC wilde het contract niet verlengen
elan wil geen kinderen tochquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:20 schreef supersof het volgende:
Ik wil sowieso drie kinderen later en mijn broertjes moeten er ook veel krijgen en dan kunnen ze bij elkaar logeren zoals ik vroeger ook deed, ahhhh zo leuk
Ja ja, broertje is de jongste nu met 22. Nou ja. er zijn wel jongere maar dat zijn kinderen. Van de groep waar wij goed mee omgaan, is allemaal tussen de 22 en 30 dus dat is wel nicequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel waar maar dacht meer aan weekend.
[..]
Dat is wel baas ja. En neven en nichten ook allemaal rond jouw leeftijd?
Bij ons is een familieweekend eens in de 3 jaar en ben ik veruit de jongste bij mijn neven en nichten
Mijn zus is nu zwanger en ik denk nu al aan dat ik de neven en nichten moet verzorgen. Van mijn broer komt het sowieso niet en mijn zus haar vriend is enigst kindquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:20 schreef supersof het volgende:
Ik wil sowieso drie kinderen later en mijn broertjes moeten er ook veel krijgen en dan kunnen ze bij elkaar logeren zoals ik vroeger ook deed, ahhhh zo leuk
Wie zegt dat ik met elan kinderen krijgquote:
Exactly, eerst maar eens een vent hahah, dan wacht ik nog wel zo'n 10 jaar of zo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind 2 kinderen wel leuk genoeg, als ik ooit kinderen krijg. Eerst maar eens een vent..
Waar gaan jullie meestal heen met zo'n weekend? Gewoon bungalowpark of villa huren?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ja, broertje is de jongste nu met 22. Nou ja. er zijn wel jongere maar dat zijn kinderen. Van de groep waar wij goed mee omgaan, is allemaal tussen de 22 en 30 dus dat is wel nice
Ahh wat jammer. Vond het altijd geweldig dat ik bij mijn nichtjes ging logerenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus is nu zwanger en ik denk nu al aan dat ik de neven en nichten moet verzorgen. Van mijn broer komt het sowieso niet en mijn zus haar vriend is enigst kind
Ligt aan vrouw zie mezelf niet als goede vader.quote:
4 vind ik wel veelquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
3/4 kinderen is wel een leuk aantal
Groot huis huren in de Ardennen laatste paar jaar vaakquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar gaan jullie meestal heen met zo'n weekend? Gewoon bungalowpark of villa huren?
Klopt ik ging ook altijd logeren bij mijn neefjes en nichtjesquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh wat jammer. Vond het altijd geweldig dat ik bij mijn nichtjes ging logeren![]()
Is niet jouw probleem tochquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus is nu zwanger en ik denk nu al aan dat ik de neven en nichten moet verzorgen. Van mijn broer komt het sowieso niet en mijn zus haar vriend is enigst kind
Moet ik wel een huis ervoor hebben. Anders doe ik het niet en is het te benauwd.quote:
En dan moet je nog eens extra 15 jaar voor die blagen uit huis zijnquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ik wel een huis ervoor hebben. Anders doe ik het niet en is het te benauwd.
Maar valt wel mee denk ik. Als je het een beetje spreidt. Kan zijn dat je oudste kind dan op kamers gaat als de jongste net in de kleuterklas zit
Een vriend heeft 2 broertjes en 1 zusje. Hij is bijna 20, zusje is 6 maanden. Wel enorm verschil vind ik.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ik wel een huis ervoor hebben. Anders doe ik het niet en is het te benauwd.
Maar valt wel mee denk ik. Als je het een beetje spreidt. Kan zijn dat je oudste kind dan op kamers gaat als de jongste net in de kleuterklas zit
Iehl nee dat zou ik dan echt niet willen. Gewoon twee jaar tussen elke ofzo en dan een voor een de deur uit en dan lekker rust. maar gebeurt toch niet zoquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt baas lijkt me datquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groot huis huren in de Ardennen laatste paar jaar vaakOf in Nederland.
En vroeger gingen we ook skieen met z`n alle. Of in de zomer naar Italie op campings enzo
Ja maar dacht eraan. Als dat kind ooit wilt logeren bij neefjes en nichtjes. Dat zijn hoop is gevestigd op mij of mijn broer dan hahaquote:
Rond de tafel savonds met allemaal vreemde kinderen, terwijl wij met een groepje al warenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt baas lijkt me dat
[..]
Ja maar dacht eraan. Als dat kind ooit wilt logeren bij neefjes en nichtjes. Dat zijn hoop is gevestigd op mij of mijn broer dan haha
Ach zolang ze uit de luiers zijn valt het wel mee denk ik. Zou best goed om kunnen gaan met pubers denk ik.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan moet je nog eens extra 15 jaar voor die blagen uit huis zijn
Net als Inso dus. Wel verschil, maar achquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een vriend heeft 2 broertjes en 1 zusje. Hij is bijna 20, zusje is 6 maanden. Wel enorm verschil vind ik.
dat is wel extreemquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat die rust je dan tegenvalt na jaren van drukte.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Iehl nee dat zou ik dan echt niet willen. Gewoon twee jaar tussen elke ofzo en dan een voor een de deur uit en dan lekker rust. maar gebeurt toch niet zo
waarom heb je geen hoop op kinderen van je broer danquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt baas lijkt me dat
[..]
Ja maar dacht eraan. Als dat kind ooit wilt logeren bij neefjes en nichtjes. Dat zijn hoop is gevestigd op mij of mijn broer dan haha
Rond de tafel sowieso baasquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rond de tafel savonds met allemaal vreemde kinderen, terwijl wij met een groepje al warenWel heel handig in ieder geval dat je elkaar dan alvast hebt
Gewoon laten gamen en chips geven.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt baas lijkt me dat
[..]
Vind ik niet erg.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is wel extreem
zit je je hele leven met kinderen in huis
Hij trekt meestal labiele wijven aan en is zelf ook niet de stabielste altijd. Zie in hem niet echt een vaderfiguurquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom heb je geen hoop op kinderen van je broer dan
Gewoon die soap van Barbie opzetten dan stopt dat gerammel zo weerquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijg wel van die rammelende eierstokken als ik de Drotini twins zie. Wat een schatjes.
Ik ga mijn neefje voetbalgek maken, tegen de nadrukkelijke wil van mijn zus inquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon laten gamen en chips geven.
Is niet zo moeilijk man oppassen alleen staan de meeste kinderen fucking vroeg op voor half 7 of zo in weekend...
Kunnen zij straks niet voor de kinderen zorgen komen ze bij ome JR terechtquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik niet erg.
[..]
Hij trekt meestal labiele wijven aan en is zelf ook niet de stabielste altijd. Zie in hem niet echt een vaderfiguur. Beetje moeite met ouder worden
quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon die soap van Barbie opzetten dan stopt dat gerammel zo weer
Dan worden het bazige personen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kunnen zij straks niet voor de kinderen zorgen komen ze bij ome JR terecht
Welke?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:31 schreef Elan het volgende:
Heeft iemand die special gezien van 10 jaar Ik vertrek?
Man man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over een stel dat een kasteel kocht.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke?
Ik Vertrek godenprogramma
Ik hoop dat ze terugkomen bij dat stel wat aan biodanza doet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Over een stel dat een kasteel kocht.
Maar die vent is zo duidelijk homo dat het lachwekkend is.
En zij heeft niet door
Angelinaquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb alleen met Angelique (?) gevolgd, van Milano niet.
Oh die ken ik niet manquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze terugkomen bij dat stel wat aan biodanza doet.
Dat vond ik echt iets voor GGMM
kijkt wel lekker weg altijd al die rtl5 programmasquote:
nee iedereen ligt nu in bed en ik lig ook in bed en het is lekker warm.quote:
Goed bezigggquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Angelina
Deze was ook weer genot.
Verhuizen zonder overleggen stoppen met de pil zonder overleggen
Man man
http://www.npo.nl/ik-vertrek/19-04-2014/TROS_1358006quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet man
Hoezo voor GGMM dan?
Zon zuipen ziekenhuis en zon seks ouders in shock.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kijkt wel lekker weg altijd al die rtl5 programmas
zon zuipen ziekenhuis
barbie
ik heb het nog niet gedaan
from russia with love
peter r de vries internetpesters aangepakt
zon seks ouders in shock
ik vergeet vast nog wat pareltjes
Moet eigenlijk nog meer afleveringen van kijken. Die ene die ik zag was een pareltje.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
topshowsquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zon zuipen ziekenhuis en zon seks ouders in shock.
Hoezo bang in het donker dan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:35 schreef supersof het volgende:
[..]
nee iedereen ligt nu in bed en ik lig ook in bed en het is lekker warm.
en ik ben bang in het donker en alle lichten zijn al uit
De Roelvinkjesquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kijkt wel lekker weg altijd al die rtl5 programmas
zon zuipen ziekenhuis
barbie
ik heb het nog nooit gedaan
from russia with love
zon seks ouders in shock
ik vergeet vast nog wat pareltjes
die van die 30-jarige die nog thuiswoonde en meisjes anoniem stalkte?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet eigenlijk nog meer afleveringen van kijken. Die ene die ik zag was een pareltje.
gewoon cavemen styloquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt aan vrouw zie mezelf niet als goede vader.
Aan de andere kant moet je vaderschap ook niet al te serieus nemen verder. Moeder is veel belangrijker.
Gewoon vind ik eng. Kinderachtig hequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo bang in het donker dan?
Ik ga zo wel nog even een tosti maken denk ik
haha nee ik snap niet dat die jongeren zich laten filmen, enorm genantquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer zien we jou daar voorbij komen?
Jaaaaquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Goed bezigggdus zomaar gestopt met pil, je kunt bijna wel zeggen dat Milano een beetje stiekem is verwekt?
mooie aflevering was datquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Over een stel dat een kasteel kocht.
Maar die vent is zo duidelijk homo dat het lachwekkend is.
En zij heeft niet door
Zo genant toen Peter vertelde aan hem hoe hij zijn "stijve pik aftrekte" terwijl die ouders erbij stondenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die van die 30-jarige die nog thuiswoonde en meisjes anoniem stalkte?
Ja klopt dat was echt te ergquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo genant toen Peter vertelde aan hem hoe hij zijn "stijve pik aftrekte" terwijl die ouders erbij stonden
uit de kast?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haha nee ik snap niet dat die jongeren zich laten filmen, enorm genant
Ik vind het alleen eng als ik een horrorfilm ziequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon vind ik eng. Kinderachtig he
... Jemig, wat een leeghoofden. En daarmee verdienen ze hun geld 😑quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaaaa
En dan 2 weken volhouden met je ouders en iedereen er bij dat het een tweeling is
Las in dat topic dat er bij die andere afleveringen niemand werd geconfronteerdquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:40 schreef Paxcon het volgende:
Maar de rest van de afleveringen waren matig, dit was verreweg de beste
spuiten en slikken gewoon masker opquote:
Nou je moet wel onderhouden natuurlijk.quote:
Nee klopt, echt heel matigquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las in dat topic dat er bij die andere afleveringen niemand werd geconfronteerd
Best matig dan
slik jij wel eens?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:40 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
spuiten en slikken gewoon masker op
En dezelfde vraag aan jouquote:
mooi hoef ik niet drie kwartier tegen die enge kop van Peterrrrrr aan te kijken terwijl er niks leuks gebeurdquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee klopt, echt heel matig
beetje flopshows gewoon
neequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Is het 't waard om naar beneden te gaan en oplader op te halen.
Nee hoor, heb ik ook wel. Maar vooral in huis en in het bos.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon vind ik eng. Kinderachtig he
natuurlijk, net nog een slok theequote:
zijn programma op sbs6 met die moordzaken was wel altijd geweldigquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mooi hoef ik niet drie kwartier tegen die enge kop van Peterrrrrr aan te kijken terwijl er niks leuks gebeurd
In het bos 's nachts kan ik me wel voorstellen, daar lopen soms echt enge dingen rondquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ik ook wel. Maar vooral in huis en in het bos.
Aflevering met Charlie da Silvaquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zijn programma op sbs6 met die moordzaken was wel altijd geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |