Ja je zal maar een trainer hebben die alleen maar boos langs de kant staat te schreeuwen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat rustige de hele tijd. Word toch eens pissig manHij doet net alsof er allemaal geen vuiltje aan de lucht is.
Ik mis Koeman
De Boer moet je ook niet pissig maken hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je zal maar een trainer hebben die alleen maar boos langs de kant staat te schreeuwen.
Daar word het voetbal ook niet beter van kan ik je vertellen
Dat deed Koeman ook niet hoor. Die werd mad wanneer het moest. Maar was ook goed enthousiast.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je zal maar een trainer hebben die alleen maar boos langs de kant staat te schreeuwen.
Daar word het voetbal ook niet beter van kan ik je vertellen
Philip Cocu in z'n eerste trainersjaarquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat deed Koeman ook niet hoor. Die werd mad wanneer het moest. Maar was ook goed enthousiast.
Die Gio lijkt wel een lijk
Ik had het over De Boer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
De Boer moet je ook niet pissig maken hoor.
Roep dat al maanden V Gastel was betere keuze geweest Gio assistent.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat deed Koeman ook niet hoor. Die werd mad wanneer het moest. Maar was ook goed enthousiast.
Nja, komt ook door z`n afkomst verder. Lijkt me best een toffe kerel verder maar het is gewoon allemaal niet ideaal.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Philip Cocu in z'n eerste trainersjaar
Koeman kan dat beter ja.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen hij erin kwam ging het beter. Manu is een groot dramaquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef Paxcon het volgende:
Wordt het ook weer aanmodderen met die Kazim?
Nee oke maar die tolereert mensen met karakter niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over De Boer.
Die is alleen maar boos langs de kant. Daar ga je ook niet beter van spelen hoor.
Ik denk dat Feyenoord weer een groot drama wordt komend seizoen, het lachertje van de Eredivisiequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen hij erin kwam ging het beter. Manu is een groot drama
Kan er geen reet van.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef Paxcon het volgende:
Wordt het ook weer aanmodderen met die Kazim?
Groningen ook hoor. Zeker als Botteghin weggaatquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord weer een groot drama wordt komend seizoen, het lachertje van de Eredivisie
Ik vind Koeman een betere trainer dan De Boer ook.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee oke maar die tolereert mensen met karakter niet.
Koeman kon wel met Pelle om gaan ondanks zijn commentaar en gezeik soms.
waar zullen we het over hebbenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:04 schreef supersof het volgende:
voetbalpraat![]()
willen jullie dat ik naar bed ga ofzo
Kan Feyenoord niet betalen manquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan er geen reet van.
Hopelijk komt Elia-god
Joah, maar Groningen heeft in Nederland een ander verwachtingspatroon dan Feyenoordquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groningen ook hoor. Zeker als Botteghin weggaat
Elia kan zomaar opbloeien in de Eredivisiequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan er geen reet van.
Hopelijk komt Elia-god
Wat ga je morgen doen?quote:
Klopt. Ik hou m`n hart vast in ieder geval voor volgende week.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Joah, maar Groningen heeft in Nederland een ander verwachtingspatroon dan Feyenoord
Muah Feyenoord voldoet prima aan de verwachtingen hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Joah, maar Groningen heeft in Nederland een ander verwachtingspatroon dan Feyenoord
Denk voor Engelse of Spaanse topclub is lastig. Grote ego's lopen daar nu eenmaal rond.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Koeman een betere trainer dan De Boer ook.
De Boer wil alleen maar spelers die ja en amen knikken. En zegt het liefst nog alles voor langs de lijn ook, is geen Playstation
omg pax ;squote:
Bij PSV-Ajax afgelopen seizoen dacht ook iedereen dat het 10-0 voor PSV zou worden. Wonnen we opeens.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ik hou m`n hart vast in ieder geval voor volgende week.
En zeker de eerste topper tegen PSV. Dat kan zomaar een zware afstraffing worden
Had ik wel bij Ajax of Psv verwacht.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elia kan zomaar opbloeien in de Eredivisie
ahw gezelligquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
omg pax ;s
Ik ga morgen naar mijn opa's en oma's.
De Boer gaat het nooit redden bij een grote club.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk voor Engelse of Spaanse topclub is lastig. Grote ego's lopen daar nu eenmaal rond.
Leukquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik krijg morgen familie-bezoek thuis.
Smiddags met goed weer beetje chillen in de park en savonds uit eten
In wat voor restaurant uit etenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik krijg morgen familie-bezoek thuis.
Smiddags met goed weer beetje chillen in de park en savonds uit eten
Sof heeft geen piemeltje hoor :squote:Op zondag 2 augustus 2015 01:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ennn toen waren alle meiden nergens meer te bekennen
Ahquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Leukwaar gaan jullie eten?
Mijn ouders zeiden dat Het College (straat tussen de H&M en Hema uitlopen en aan het einde) heel leuk en lekker was. Met een leuke binnentuin. Maar was wel beetje prijzig zeiden ze.
Ja is altijd wel leuk. Soms wel beetje saaiquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ahw gezellig
vinden ze vast leuk als je even langskomt
mijn oma vraagt elke keer hetzelfde over studie enzo
Heb je powerbank gefixt?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:09 schreef Kauai het volgende:
Ik ga morgen verder met inpakken en stressen over dat ik niks vergeet mee te nemen.
heb je nog meer broers/zussen dan je broertje?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AhJa dat wordt hem dan denk ik niet. M`n broertje komt ook mee, en m`n ma betaald dus die gaan niet duur doen denk ik
![]()
Zal wel sushi wordenMaar ik moet nog wel wat tentjes in Arnhem uitproberen ja
Heb ook al bij die nieuwe Indiase tent gegeten naast de Korenmarkt
Vind hem wel goede trainer eigenlijk alleen hij zit te lang bij Ajax.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer gaat het nooit redden bij een grote club.
Bij Ajax mazzel gehad met de kampioenschappen omdat de concurrentie faalde. Bij andere clubs heeft hij dat krediet niet en pikt niemand dat zaadvoetbal hoor. En zal hij daar ook wel weer tijdenlang aan miskopen vasthouden.
Zit hij bij Manchester United haalt hij Sigthorsson en Boilesen
Nope 1 broertjequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je nog meer broers/zussen dan je broertje?
Sii, hopen dat die een beetje chill is. Als ik maar iets heb als mn telefoon uitvaltquote:
Oh geen idee welke je bedoelt. Ga naar Zappa's ofzo. Die zit tegenover de irish pub. heel lekker italiaans en goedkoop ook wel. Wel klein tentje dus misschien zit het vol.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AhJa dat wordt hem dan denk ik niet. M`n broertje komt ook mee, en m`n ma betaald dus die gaan niet duur doen denk ik
![]()
Zal wel sushi wordenMaar ik moet nog wel wat tentjes in Arnhem uitproberen ja
Heb ook al bij die nieuwe Indiase tent gegeten naast de Korenmarkt
Siggy en Boilesen bij Unitedquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer gaat het nooit redden bij een grote club.
Bij Ajax mazzel gehad met de kampioenschappen omdat de concurrentie faalde. Bij andere clubs heeft hij dat krediet niet en pikt niemand dat zaadvoetbal hoor. En zal hij daar ook wel weer tijdenlang aan miskopen vasthouden.
Zit hij bij Manchester United haalt hij Sigthorsson en Boilesen
Siggy en Immers bij Nantes kan nogquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Siggy en Boilesen bij UnitedZou Inso wel genot vinden
Nee De Boer heeft ook een flinke vinger in de pap bij aankopen. Sowieso Sigthorsson enzo had hij gehaald. Moisander kwam op zijn verzoek, van der Hoorn wilde hij er graag bij hebben. Vorig seizoen Zimlingquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind hem wel goede trainer eigenlijk alleen hij zit te lang bij Ajax.
Hij kan wel goed de koppies zelfde kant op krijgen iig
Aankopen is meer Overmars toch?
Ja ugh gaan niet lang meequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:11 schreef Kauai het volgende:
[..]
Sii, hopen dat die een beetje chill is. Als ik maar iets heb als mn telefoon uitvalt
iPhone batterijen
Al ben ik bang dat als Siggy er 5 intrapt in de Ligue 1 Liverpool opeens 60 miljoen voor hem betaaldquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Siggy en Boilesen bij UnitedZou Inso wel genot vinden
Anokha heet tiequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh geen idee welke je bedoelt. Ga naar Zappa's ofzo. Die zit tegenover de irish pub. heel lekker italiaans en goedkoop ook wel. Wel klein tentje dus misschien zit het vol.
En anders jansplaats gewoon proberen (en dan niet de sushitent)
Ooh ja kan wel. Houd niet zo van indiaas he. Te pittig en rijstquote:
Was vroeger wel vaak ruziequote:
hoeveel leeftijdsverschil?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was vroeger wel vaak ruzieMaar ja altijd met broertjes. Laatste jaren gaan we wel goed met elkaar om gelukkig.
ja lol hier ook altijdquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was vroeger wel vaak ruzieMaar ja altijd met broertjes. Laatste jaren gaan we wel goed met elkaar om gelukkig.
3 jaarquote:
Hahah zo chill dat. Hij valt bijna elke dag uitquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ugh gaan niet lang mee![]()
Ik was op kamp in Epe waar geen bereik en wifi was, toen hoefde ik het 3 dagen niet op te laden HAHAHA
en dan je zus er tussenquote:
Wordt gewoon 0-3 PSVquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:14 schreef Elan het volgende:
Als Groningen wint morgen he
Gelijk shirt kopen
van rusnakquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:14 schreef Elan het volgende:
Als Groningen wint morgen he
Gelijk shirt kopen
Shame.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh ja kan wel. Houd niet zo van indiaas he. Te pittig en rijst
Ja dan zal er wel eens ruzie gemaakt zijnquote:
En jij bent 20 toch? Lekker alles vlot achter elkaarquote:
21quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan zal er wel eens ruzie gemaakt zijn
[..]
En jij bent 20 toch? Lekker alles vlot achter elkaar
Oh ja dat is leuk. Moet je wel reserverenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Shame.
La Cubanita lijkt me ook keer leuk. Ook niet te duur. 17 euro voor onbeperkt tapas
Mijn ouders gaan altijd al om elf uur naar bed.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:15 schreef supersof het volgende:
mijn ouders en broertjes zitten nog steeds tv te kijken beneden ;s
Nickgod is wegquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh die keeper
Of Nickgod om Johannes jaloers te maken
Was ook best wel lullig vroeger tegen m`n broertje. Soms denk ik daar weleens over na en dan voel ik me echt schuldig als ik flashbacks krijg ofzoquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan zal er wel eens ruzie gemaakt zijn
[..]
En jij bent 20 toch? Lekker alles vlot achter elkaar
Zo dat is wel heel snel. Heb je een baby en dan meteen nog eentje erbijquote:
mijne altijd rond 12quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan altijd al om elf uur naar bed.
Ik word gek van vriendinnen die miljoenen snapfilmpjes sturen naar me. Ik was namelijk vroegah enorm verslaafd aan chocola en ze hebben er traditie van gemaakt om mij er dan mee lastig te vallen als ze chocola zien.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:14 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hahah zo chill dat. Hij valt bijna elke dag uitEcht slecht. Maar gebruik hem ook veel te veel eigenlijk.
Wel vreetschuur in extremisquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Shame.
La Cubanita lijkt me ook keer leuk. Ook niet te duur. 17 euro voor onbeperkt tapas
Mijn oma 13 kinderenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo dat is wel heel snel. Heb je een baby en dan meteen nog eentje erbij
Mijn ouders wilde lekker lang wachten
Dat heb ik ook wel eens als ik aan situaties terugdenk.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook best wel lullig vroeger tegen m`n broertje. Soms denk ik daar weleens over na en dan voel ik me echt schuldig als ik flashbacks krijg ofzo
Uiteraard. Maar moet je dan ook niet teveel waarde aan hechten tochquote:
Vind ik ook al vrij vroegquote:
13 wajoo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn oma 13 kinderen
M`n moeder jongste van het stel
Nja, als je de volgende dag moet werken is dat gewoon normaal.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik ook al vrij vroeg
Maar misschien als je ouder wordt dat je dan sneller wilt slapen
Hahaha jezusquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik word gek van vriendinnen die miljoenen snapfilmpjes sturen naar me. Ik was namelijk vroegah enorm verslaafd aan chocola en ze hebben er traditie van gemaakt om mij er dan mee lastig te vallen als ze chocola zien.mijn batterij kan dat niet aan en idd, te veel aan het gebruiken
Waarom denk je dat ik familieweekenden tof vindquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
13 wajoo.
Veel neven en nichten dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |