Nee De Boer heeft ook een flinke vinger in de pap bij aankopen. Sowieso Sigthorsson enzo had hij gehaald. Moisander kwam op zijn verzoek, van der Hoorn wilde hij er graag bij hebben. Vorig seizoen Zimlingquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind hem wel goede trainer eigenlijk alleen hij zit te lang bij Ajax.
Hij kan wel goed de koppies zelfde kant op krijgen iig
Aankopen is meer Overmars toch?
Ja ugh gaan niet lang meequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:11 schreef Kauai het volgende:
[..]
Sii, hopen dat die een beetje chill is. Als ik maar iets heb als mn telefoon uitvalt
iPhone batterijen
Al ben ik bang dat als Siggy er 5 intrapt in de Ligue 1 Liverpool opeens 60 miljoen voor hem betaaldquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Siggy en Boilesen bij UnitedZou Inso wel genot vinden
Anokha heet tiequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh geen idee welke je bedoelt. Ga naar Zappa's ofzo. Die zit tegenover de irish pub. heel lekker italiaans en goedkoop ook wel. Wel klein tentje dus misschien zit het vol.
En anders jansplaats gewoon proberen (en dan niet de sushitent)
Ooh ja kan wel. Houd niet zo van indiaas he. Te pittig en rijstquote:
Was vroeger wel vaak ruziequote:
hoeveel leeftijdsverschil?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was vroeger wel vaak ruzieMaar ja altijd met broertjes. Laatste jaren gaan we wel goed met elkaar om gelukkig.
ja lol hier ook altijdquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was vroeger wel vaak ruzieMaar ja altijd met broertjes. Laatste jaren gaan we wel goed met elkaar om gelukkig.
3 jaarquote:
Hahah zo chill dat. Hij valt bijna elke dag uitquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ugh gaan niet lang mee![]()
Ik was op kamp in Epe waar geen bereik en wifi was, toen hoefde ik het 3 dagen niet op te laden HAHAHA
en dan je zus er tussenquote:
Wordt gewoon 0-3 PSVquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:14 schreef Elan het volgende:
Als Groningen wint morgen he
Gelijk shirt kopen
van rusnakquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:14 schreef Elan het volgende:
Als Groningen wint morgen he
Gelijk shirt kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |