Muah Feyenoord voldoet prima aan de verwachtingen hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Joah, maar Groningen heeft in Nederland een ander verwachtingspatroon dan Feyenoord
Denk voor Engelse of Spaanse topclub is lastig. Grote ego's lopen daar nu eenmaal rond.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Koeman een betere trainer dan De Boer ook.
De Boer wil alleen maar spelers die ja en amen knikken. En zegt het liefst nog alles voor langs de lijn ook, is geen Playstation
omg pax ;squote:
Bij PSV-Ajax afgelopen seizoen dacht ook iedereen dat het 10-0 voor PSV zou worden. Wonnen we opeens.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ik hou m`n hart vast in ieder geval voor volgende week.
En zeker de eerste topper tegen PSV. Dat kan zomaar een zware afstraffing worden
Had ik wel bij Ajax of Psv verwacht.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elia kan zomaar opbloeien in de Eredivisie
ahw gezelligquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
omg pax ;s
Ik ga morgen naar mijn opa's en oma's.
De Boer gaat het nooit redden bij een grote club.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk voor Engelse of Spaanse topclub is lastig. Grote ego's lopen daar nu eenmaal rond.
Leukquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik krijg morgen familie-bezoek thuis.
Smiddags met goed weer beetje chillen in de park en savonds uit eten
In wat voor restaurant uit etenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik krijg morgen familie-bezoek thuis.
Smiddags met goed weer beetje chillen in de park en savonds uit eten
Sof heeft geen piemeltje hoor :squote:Op zondag 2 augustus 2015 01:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ennn toen waren alle meiden nergens meer te bekennen
Ahquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Leukwaar gaan jullie eten?
Mijn ouders zeiden dat Het College (straat tussen de H&M en Hema uitlopen en aan het einde) heel leuk en lekker was. Met een leuke binnentuin. Maar was wel beetje prijzig zeiden ze.
Ja is altijd wel leuk. Soms wel beetje saaiquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ahw gezellig
vinden ze vast leuk als je even langskomt
mijn oma vraagt elke keer hetzelfde over studie enzo
Heb je powerbank gefixt?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:09 schreef Kauai het volgende:
Ik ga morgen verder met inpakken en stressen over dat ik niks vergeet mee te nemen.
heb je nog meer broers/zussen dan je broertje?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AhJa dat wordt hem dan denk ik niet. M`n broertje komt ook mee, en m`n ma betaald dus die gaan niet duur doen denk ik
![]()
Zal wel sushi wordenMaar ik moet nog wel wat tentjes in Arnhem uitproberen ja
Heb ook al bij die nieuwe Indiase tent gegeten naast de Korenmarkt
Vind hem wel goede trainer eigenlijk alleen hij zit te lang bij Ajax.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer gaat het nooit redden bij een grote club.
Bij Ajax mazzel gehad met de kampioenschappen omdat de concurrentie faalde. Bij andere clubs heeft hij dat krediet niet en pikt niemand dat zaadvoetbal hoor. En zal hij daar ook wel weer tijdenlang aan miskopen vasthouden.
Zit hij bij Manchester United haalt hij Sigthorsson en Boilesen
Nope 1 broertjequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je nog meer broers/zussen dan je broertje?
Sii, hopen dat die een beetje chill is. Als ik maar iets heb als mn telefoon uitvaltquote:
Oh geen idee welke je bedoelt. Ga naar Zappa's ofzo. Die zit tegenover de irish pub. heel lekker italiaans en goedkoop ook wel. Wel klein tentje dus misschien zit het vol.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AhJa dat wordt hem dan denk ik niet. M`n broertje komt ook mee, en m`n ma betaald dus die gaan niet duur doen denk ik
![]()
Zal wel sushi wordenMaar ik moet nog wel wat tentjes in Arnhem uitproberen ja
Heb ook al bij die nieuwe Indiase tent gegeten naast de Korenmarkt
Siggy en Boilesen bij Unitedquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer gaat het nooit redden bij een grote club.
Bij Ajax mazzel gehad met de kampioenschappen omdat de concurrentie faalde. Bij andere clubs heeft hij dat krediet niet en pikt niemand dat zaadvoetbal hoor. En zal hij daar ook wel weer tijdenlang aan miskopen vasthouden.
Zit hij bij Manchester United haalt hij Sigthorsson en Boilesen
Siggy en Immers bij Nantes kan nogquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Siggy en Boilesen bij UnitedZou Inso wel genot vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |