Ja je zal maar een trainer hebben die alleen maar boos langs de kant staat te schreeuwen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat rustige de hele tijd. Word toch eens pissig manHij doet net alsof er allemaal geen vuiltje aan de lucht is.
Ik mis Koeman
De Boer moet je ook niet pissig maken hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je zal maar een trainer hebben die alleen maar boos langs de kant staat te schreeuwen.
Daar word het voetbal ook niet beter van kan ik je vertellen
Dat deed Koeman ook niet hoor. Die werd mad wanneer het moest. Maar was ook goed enthousiast.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je zal maar een trainer hebben die alleen maar boos langs de kant staat te schreeuwen.
Daar word het voetbal ook niet beter van kan ik je vertellen
Philip Cocu in z'n eerste trainersjaarquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat deed Koeman ook niet hoor. Die werd mad wanneer het moest. Maar was ook goed enthousiast.
Die Gio lijkt wel een lijk
Ik had het over De Boer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
De Boer moet je ook niet pissig maken hoor.
Roep dat al maanden V Gastel was betere keuze geweest Gio assistent.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat deed Koeman ook niet hoor. Die werd mad wanneer het moest. Maar was ook goed enthousiast.
Nja, komt ook door z`n afkomst verder. Lijkt me best een toffe kerel verder maar het is gewoon allemaal niet ideaal.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Philip Cocu in z'n eerste trainersjaar
Koeman kan dat beter ja.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen hij erin kwam ging het beter. Manu is een groot dramaquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef Paxcon het volgende:
Wordt het ook weer aanmodderen met die Kazim?
Nee oke maar die tolereert mensen met karakter niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over De Boer.
Die is alleen maar boos langs de kant. Daar ga je ook niet beter van spelen hoor.
Ik denk dat Feyenoord weer een groot drama wordt komend seizoen, het lachertje van de Eredivisiequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen hij erin kwam ging het beter. Manu is een groot drama
Kan er geen reet van.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef Paxcon het volgende:
Wordt het ook weer aanmodderen met die Kazim?
Groningen ook hoor. Zeker als Botteghin weggaatquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord weer een groot drama wordt komend seizoen, het lachertje van de Eredivisie
Ik vind Koeman een betere trainer dan De Boer ook.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee oke maar die tolereert mensen met karakter niet.
Koeman kon wel met Pelle om gaan ondanks zijn commentaar en gezeik soms.
waar zullen we het over hebbenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:04 schreef supersof het volgende:
voetbalpraat![]()
willen jullie dat ik naar bed ga ofzo
Kan Feyenoord niet betalen manquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan er geen reet van.
Hopelijk komt Elia-god
Joah, maar Groningen heeft in Nederland een ander verwachtingspatroon dan Feyenoordquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groningen ook hoor. Zeker als Botteghin weggaat
Elia kan zomaar opbloeien in de Eredivisiequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan er geen reet van.
Hopelijk komt Elia-god
Wat ga je morgen doen?quote:
Klopt. Ik hou m`n hart vast in ieder geval voor volgende week.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Joah, maar Groningen heeft in Nederland een ander verwachtingspatroon dan Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |