quote:
Dit heb ik trouwens ook wel eens geprobeerd en iemand anders bij mij.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar meisjes aan te spreken en dan zeggen:
Zo:
ik heb al sinds brugklas zelfde eastpackquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Eastpack is mijn redding als ik en nog moet reizen en nog in lab moet werken 06:00-18:00
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar meisjes aan te spreken en dan zeggen:
Zo:
Ken jij HIMYM?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ja.... de werking zal in de paktijk wel wat tegenvallen
Barney is wel een baas
Ik heb ook nog een eastpack van brugklas liggen alleen die is aardig versleten en kleur is vervaagd. Die van jou niet dan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik heb al sinds brugklas zelfde eastpack
wow elan je leeft nogquote:
Je word er echt depressief vanquote:
Ja je zal een hoop gedoe uit de wereld helpen zegquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben zo gemeen, ik zeg gewoon tegen een jongen dat mijn vriendin haar leuk vind en dan ren ik voor mijn leven aangezien ze mij dan gaat vermoorden.
Naja zoiets flikte ze ook bij mij, toen pas snapte ik hoe awkward het wel niet was dus ik doe het niet meer zo vaakquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je zal een hoop gedoe uit de wereld helpen zeg
Dat rustige de hele tijd. Word toch eens pissig manquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zeiden we al van te voren
Matige spelersgroep slechte trainer man.
waarom zou je dat doenquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben zo gemeen, ik zeg gewoon tegen een jongen dat mijn vriendin haar leuk vind en dan ren ik voor mijn leven aangezien ze mij dan gaat vermoorden.
Gewoon heel irritant als ze elkaar wel leuk vinden maar dan niks zeggen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naja zoiets flikte ze ook bij mij, toen pas snapte ik hoe awkward het wel niet was dus ik doe het niet meer zo vaak
Nog iets leuks gedaan vandaag in Zuid-Afrika?quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man morgen terugvliegen
Met jou alles ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |