Shame.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh ja kan wel. Houd niet zo van indiaas he. Te pittig en rijst
Ja dan zal er wel eens ruzie gemaakt zijnquote:
En jij bent 20 toch? Lekker alles vlot achter elkaarquote:
21quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan zal er wel eens ruzie gemaakt zijn
[..]
En jij bent 20 toch? Lekker alles vlot achter elkaar
Oh ja dat is leuk. Moet je wel reserverenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Shame.
La Cubanita lijkt me ook keer leuk. Ook niet te duur. 17 euro voor onbeperkt tapas
Mijn ouders gaan altijd al om elf uur naar bed.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:15 schreef supersof het volgende:
mijn ouders en broertjes zitten nog steeds tv te kijken beneden ;s
Nickgod is wegquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh die keeper
Of Nickgod om Johannes jaloers te maken
Was ook best wel lullig vroeger tegen m`n broertje. Soms denk ik daar weleens over na en dan voel ik me echt schuldig als ik flashbacks krijg ofzoquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan zal er wel eens ruzie gemaakt zijn
[..]
En jij bent 20 toch? Lekker alles vlot achter elkaar
Zo dat is wel heel snel. Heb je een baby en dan meteen nog eentje erbijquote:
mijne altijd rond 12quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan altijd al om elf uur naar bed.
Ik word gek van vriendinnen die miljoenen snapfilmpjes sturen naar me. Ik was namelijk vroegah enorm verslaafd aan chocola en ze hebben er traditie van gemaakt om mij er dan mee lastig te vallen als ze chocola zien.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:14 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hahah zo chill dat. Hij valt bijna elke dag uitEcht slecht. Maar gebruik hem ook veel te veel eigenlijk.
Wel vreetschuur in extremisquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Shame.
La Cubanita lijkt me ook keer leuk. Ook niet te duur. 17 euro voor onbeperkt tapas
Mijn oma 13 kinderenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo dat is wel heel snel. Heb je een baby en dan meteen nog eentje erbij
Mijn ouders wilde lekker lang wachten
Dat heb ik ook wel eens als ik aan situaties terugdenk.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook best wel lullig vroeger tegen m`n broertje. Soms denk ik daar weleens over na en dan voel ik me echt schuldig als ik flashbacks krijg ofzo
Uiteraard. Maar moet je dan ook niet teveel waarde aan hechten tochquote:
Vind ik ook al vrij vroegquote:
13 wajoo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn oma 13 kinderen
M`n moeder jongste van het stel
Nja, als je de volgende dag moet werken is dat gewoon normaal.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik ook al vrij vroeg
Maar misschien als je ouder wordt dat je dan sneller wilt slapen
Hahaha jezusquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik word gek van vriendinnen die miljoenen snapfilmpjes sturen naar me. Ik was namelijk vroegah enorm verslaafd aan chocola en ze hebben er traditie van gemaakt om mij er dan mee lastig te vallen als ze chocola zien.mijn batterij kan dat niet aan en idd, te veel aan het gebruiken
Waarom denk je dat ik familieweekenden tof vindquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
13 wajoo.
Veel neven en nichten dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |