Vind dat vaak wel afdoen aan de sfeer man.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar moet je dan ook niet teveel waarde aan hechten toch
Nou ja.quote:
Dat kun je op stil zetten hequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hahaha jezusIk gebruik eigenlijk vooral whatsapp, zit in echt spammende groepen.
Wel waar maar dacht meer aan weekend.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nja, als je de volgende dag moet werken is dat gewoon normaal.
Dat is wel baas ja. En neven en nichten ook allemaal rond jouw leeftijd?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik familieweekenden tof vindIs gewoon met 40/50 man soms. Wel lachen hoor
Die moet naar Feyenoord 100%quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen club volgens mij
maar de FC wilde het contract niet verlengen
elan wil geen kinderen tochquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:20 schreef supersof het volgende:
Ik wil sowieso drie kinderen later en mijn broertjes moeten er ook veel krijgen en dan kunnen ze bij elkaar logeren zoals ik vroeger ook deed, ahhhh zo leuk
Ja ja, broertje is de jongste nu met 22. Nou ja. er zijn wel jongere maar dat zijn kinderen. Van de groep waar wij goed mee omgaan, is allemaal tussen de 22 en 30 dus dat is wel nicequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel waar maar dacht meer aan weekend.
[..]
Dat is wel baas ja. En neven en nichten ook allemaal rond jouw leeftijd?
Bij ons is een familieweekend eens in de 3 jaar en ben ik veruit de jongste bij mijn neven en nichten
Mijn zus is nu zwanger en ik denk nu al aan dat ik de neven en nichten moet verzorgen. Van mijn broer komt het sowieso niet en mijn zus haar vriend is enigst kindquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:20 schreef supersof het volgende:
Ik wil sowieso drie kinderen later en mijn broertjes moeten er ook veel krijgen en dan kunnen ze bij elkaar logeren zoals ik vroeger ook deed, ahhhh zo leuk
Wie zegt dat ik met elan kinderen krijgquote:
Exactly, eerst maar eens een vent hahah, dan wacht ik nog wel zo'n 10 jaar of zo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind 2 kinderen wel leuk genoeg, als ik ooit kinderen krijg. Eerst maar eens een vent..
Waar gaan jullie meestal heen met zo'n weekend? Gewoon bungalowpark of villa huren?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ja, broertje is de jongste nu met 22. Nou ja. er zijn wel jongere maar dat zijn kinderen. Van de groep waar wij goed mee omgaan, is allemaal tussen de 22 en 30 dus dat is wel nice
Ahh wat jammer. Vond het altijd geweldig dat ik bij mijn nichtjes ging logerenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus is nu zwanger en ik denk nu al aan dat ik de neven en nichten moet verzorgen. Van mijn broer komt het sowieso niet en mijn zus haar vriend is enigst kind
Ligt aan vrouw zie mezelf niet als goede vader.quote:
4 vind ik wel veelquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
3/4 kinderen is wel een leuk aantal
Groot huis huren in de Ardennen laatste paar jaar vaakquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar gaan jullie meestal heen met zo'n weekend? Gewoon bungalowpark of villa huren?
Klopt ik ging ook altijd logeren bij mijn neefjes en nichtjesquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh wat jammer. Vond het altijd geweldig dat ik bij mijn nichtjes ging logeren![]()
Is niet jouw probleem tochquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus is nu zwanger en ik denk nu al aan dat ik de neven en nichten moet verzorgen. Van mijn broer komt het sowieso niet en mijn zus haar vriend is enigst kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |