Stijn zijn betoog over waarom darten een sport isquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:50 schreef Paxcon het volgende:
Dartsen is trouwens wel genot die grote toernooien met topicje erbij
Oh zal ik hem dan maar weer weg doenquote:
Jaa daar heb ik van genotenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn zijn betoog over waarom darten een sport is
Ik krijg er epilepsie vanquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh zal ik hem dan maar weer weg doen
Nee, dat krijg je van dezequote:
Ik net ook een aanval zit nog te bibberenquote:
Die was zowaar nog beterquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jaa daar heb ik van genoten
en ook van GGMM s reactie
Ik vind alleen die opkomstmuziek wel tof van sommigequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was zowaar nog beter
Verder kijk ik met darten echt alleen WK rond oud en nieuw en dan pas vanaf de halve finalesVoor de rest vind ik darten echt niet boeiend genoeg om het te volgen
Ohja het WK is dat inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was zowaar nog beter
Verder kijk ik met darten echt alleen WK rond oud en nieuw en dan pas vanaf de halve finalesVoor de rest vind ik darten echt niet boeiend genoeg om het te volgen
Jij bent gewoon bang in het donkerquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:52 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik net ook een aanval zit nog te bibberen
okequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
*veegt schuim van mond*
Hou hier onmiddellijk mee op
Alleen de opkomst kijken met die muziek en lekkere wijven en dan weer wegzappenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind alleen die opkomstmuziek wel tof van sommige
ik ben niet bang want bruna is er bijquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang in het donker
Nee daar vind ik het echt teveel een tokkiespelletje voor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja het WK is dat inderdaad
Die premier league enzo is idd niet boeiend
Die van Ted Hankey.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen de opkomst kijken met die muziek en lekkere wijven en dan weer wegzappen
Dankjequote:
Waarom heb jij een winkel op je kamer?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik ben niet bang want bruna is er bij
TLCquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Tlc had vroeger interessante moordgerelateerde dingen, Nightmare Next Door en Passion Killers. Dr. G was bazenprogramma
Nu laten ze alleen maar van die kuttrouw programma's met verwende rotwijven zien die maar geen trouwjurk kunnen uitkiezen en een medium die denkt dat ze geesten ziet. Ugh.
Die gasten bij Lakeside kwamen toen wel op als bazen ja. Ted Hankeygodquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die van Ted Hankey.
This is my territory
be on your way
2 jaar geleden was het echt leuk hoor, maar nu ... Aardig verkloot.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TLC![]()
Alleen maar die engelse ordinaire wijven de hele tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |