Dat soort dingen zijn wel interessant ja. Maar de enige keren dat ik SBS6 opzet is als er voetbal op isquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zijn programma op sbs6 met die moordzaken was wel altijd geweldig
hmm jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:43 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
natuurlijk, net nog een slok thee
Ja was wel genot om te zienquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Die pa werd ook helemaal pissig toen op hem.
Die aflevering zegt me zo niksquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Hoe noemde hij zijn pistool nou ook alweer
Sbs en RTL is verder echt dikke aids ja.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn wel interessant ja. Maar de enige keren dat ik SBS6 opzet is als er voetbal op is
rtl5 is een godenzenderquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sbs en RTL is verder echt dikke aids ja.
Expeditie Robinson was vroeger enige toffe programma maar zelfs dat hebben ze weten te verneukenx
Te lang geleden denk ikquote:
Echt heel pauperquote:
Ja als ik TV kijk is het gewoon NPO. En dat zelfs bij hoge uitzondering.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sbs en RTL is verder echt dikke aids ja.
Expeditie Robinson was vroeger enige toffe programma maar zelfs dat hebben ze weten te verneukenx
bnnquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
BNN heeft nogwel beste programmas
En NPO beste docu`s
Die jongen was echt zo sneu met zijn gangsterpraatjes tegen dat meisjequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja was wel genot om te zien
Die moeder werd ook boos
Die zender kijk ik echt nooitquote:
Alles beter dan die Cherso-troepquote:
Ja maar straks staat zo'n creep ineens voor je deurquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Die jongen was echt zo sneu met zijn gangsterpraatjes tegen dat meisje
Ben je ook wel een labiel kutschaap as je daar druk om maakt.
Die reisserie van Floortje krijgt ook vervolgquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
BNN heeft nogwel beste programmas
En NPO beste docu`s
Series op TV kijkenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:47 schreef Fok-it het volgende:
BNN zond ook Homeland en Breaking Bad uit
Ja die is ook heel tofquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Die reisserie van Floortje krijgt ook vervolg
quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die is ook heel tof
Sowieso Floortje Sladressing
Ik zag laatst dat een of andere zenderquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Series op TV kijken
Met Nederlandse ondertiteling
Niet op pauze kunnen zetten
Naar het einde van de wereldquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Die reisserie van Floortje krijgt ook vervolg
Echt jaloers op haar leven.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die is ook heel tof
Sowieso Floortje Sladressing
Vroeger prima te doen maar tegenwooridg is het echt vreselijk jaquote:
Jepquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naar het einde van de wereldTop programma.
Ik roep ook altijd dat ik jaloers ben maar aan de andere kant.. een relatie hebben is dan wel moeilijk net als kinderen krijgen etc.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt jaloers op haar leven.
Reizen die zij maakt echt vet stoer.
quote:
Als je dat gaat volgen op RTL 8 ben je echt een mislukte kloon van een Downie patiënt met Parkinson.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat een of andere zender
volgens RTL 8 ofzo
Game of Thrones aan het uitzenden was seizoen 1![]()
WK vissenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Behalve Vi ook walgelijk hoor
Darten
Wk vissen![]()
Die debiel van een Maxime Hartman
En dan nog die Bfilms met Jean Claudde van DammeMan man
Daar krijg je braakneigingen van
Jij hebt duidelijk geen smaak. SS Doomtrooperquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Darten
Wk vissen![]()
Zij hoeft dat allemaal niet. En groot gelijk ook.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik roep ook altijd dat ik jaloers ben maar aan de andere kant.. een relatie hebben is dan wel moeilijk net als kinderen krijgen etc.
Klopt ja. Weinig contact met vrienden/familiequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik roep ook altijd dat ik jaloers ben maar aan de andere kant.. een relatie hebben is dan wel moeilijk net als kinderen krijgen etc.
Eind oktoberquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep
Die krijgt vervolg stond laatst ergens.
Fish O Maniaquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Darten
Wk vissen![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Series op TV kijken
Met Nederlandse ondertiteling
Niet op pauze kunnen zetten
Stijn zijn betoog over waarom darten een sport isquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:50 schreef Paxcon het volgende:
Dartsen is trouwens wel genot die grote toernooien met topicje erbij
Oh zal ik hem dan maar weer weg doenquote:
Jaa daar heb ik van genotenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn zijn betoog over waarom darten een sport is
Ik krijg er epilepsie vanquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh zal ik hem dan maar weer weg doen
Nee, dat krijg je van dezequote:
Ik net ook een aanval zit nog te bibberenquote:
Die was zowaar nog beterquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jaa daar heb ik van genoten
en ook van GGMM s reactie
Ik vind alleen die opkomstmuziek wel tof van sommigequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was zowaar nog beter
Verder kijk ik met darten echt alleen WK rond oud en nieuw en dan pas vanaf de halve finalesVoor de rest vind ik darten echt niet boeiend genoeg om het te volgen
Ohja het WK is dat inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was zowaar nog beter
Verder kijk ik met darten echt alleen WK rond oud en nieuw en dan pas vanaf de halve finalesVoor de rest vind ik darten echt niet boeiend genoeg om het te volgen
Jij bent gewoon bang in het donkerquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:52 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik net ook een aanval zit nog te bibberen
okequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
*veegt schuim van mond*
Hou hier onmiddellijk mee op
Alleen de opkomst kijken met die muziek en lekkere wijven en dan weer wegzappenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind alleen die opkomstmuziek wel tof van sommige
ik ben niet bang want bruna is er bijquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang in het donker
Nee daar vind ik het echt teveel een tokkiespelletje voor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja het WK is dat inderdaad
Die premier league enzo is idd niet boeiend
Die van Ted Hankey.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen de opkomst kijken met die muziek en lekkere wijven en dan weer wegzappen
Dankjequote:
Waarom heb jij een winkel op je kamer?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik ben niet bang want bruna is er bij
TLCquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Tlc had vroeger interessante moordgerelateerde dingen, Nightmare Next Door en Passion Killers. Dr. G was bazenprogramma
Nu laten ze alleen maar van die kuttrouw programma's met verwende rotwijven zien die maar geen trouwjurk kunnen uitkiezen en een medium die denkt dat ze geesten ziet. Ugh.
Die gasten bij Lakeside kwamen toen wel op als bazen ja. Ted Hankeygodquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die van Ted Hankey.
This is my territory
be on your way
2 jaar geleden was het echt leuk hoor, maar nu ... Aardig verkloot.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TLC![]()
Alleen maar die engelse ordinaire wijven de hele tijd
hey OFquote:
ja raarquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:55 schreef Paxcon het volgende:
heel vervelend dat als je veel water drinkt je zo vaak naar de wc moet
Ik vind plassen altijd wel genotquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:55 schreef Paxcon het volgende:
heel vervelend dat als je veel water drinkt je zo vaak naar de wc moet
geen zin om mn bed uit te gaanquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind plassen altijd wel genot
#yoloquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb echt de neiging om nog een cornetto te eten.![]()
![]()
Ja wel oke, verveel mequote:
aan bureautje zitten is niet chill vind ikquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh daar lig ik echt nog niet in hoor.
Ooh ik vind mobiel FOK!ken echt een van de zwaarste aidsvormen die er bestaat. Telkens vernieuwen enzoquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
aan bureautje zitten is niet chill vind ik
water drinken en slapen danquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja prima helemaal perfect
alen myn hooft doet nu al pyn
hoop morgen geen kater eh
oh nee ik lig gewoon met laptopje in bedquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik vind mobiel FOK!ken echt een van de zwaarste aidsvormen die er bestaat. Telkens vernieuwen enzo![]()
Achter bureau zit chill. Zo nog serietje kijken denk ik.
laptopquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik vind mobiel FOK!ken echt een van de zwaarste aidsvormen die er bestaat. Telkens vernieuwen enzo![]()
Ugh fok op mobiel is idd aidsquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja aardig watquote:
fok meestal mobielquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |