hey OFquote:
ja raarquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:55 schreef Paxcon het volgende:
heel vervelend dat als je veel water drinkt je zo vaak naar de wc moet
Ik vind plassen altijd wel genotquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:55 schreef Paxcon het volgende:
heel vervelend dat als je veel water drinkt je zo vaak naar de wc moet
geen zin om mn bed uit te gaanquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind plassen altijd wel genot
#yoloquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb echt de neiging om nog een cornetto te eten.![]()
![]()
Ja wel oke, verveel mequote:
aan bureautje zitten is niet chill vind ikquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh daar lig ik echt nog niet in hoor.
Ooh ik vind mobiel FOK!ken echt een van de zwaarste aidsvormen die er bestaat. Telkens vernieuwen enzoquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
aan bureautje zitten is niet chill vind ik
water drinken en slapen danquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja prima helemaal perfect
alen myn hooft doet nu al pyn
hoop morgen geen kater eh
oh nee ik lig gewoon met laptopje in bedquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik vind mobiel FOK!ken echt een van de zwaarste aidsvormen die er bestaat. Telkens vernieuwen enzo![]()
Achter bureau zit chill. Zo nog serietje kijken denk ik.
laptopquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik vind mobiel FOK!ken echt een van de zwaarste aidsvormen die er bestaat. Telkens vernieuwen enzo![]()
Ugh fok op mobiel is idd aidsquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja aardig watquote:
fok meestal mobielquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |