Dat soort dingen zijn wel interessant ja. Maar de enige keren dat ik SBS6 opzet is als er voetbal op isquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zijn programma op sbs6 met die moordzaken was wel altijd geweldig
hmm jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:43 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
natuurlijk, net nog een slok thee
Ja was wel genot om te zienquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Die pa werd ook helemaal pissig toen op hem.
Die aflevering zegt me zo niksquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Hoe noemde hij zijn pistool nou ook alweer
Sbs en RTL is verder echt dikke aids ja.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn wel interessant ja. Maar de enige keren dat ik SBS6 opzet is als er voetbal op is
rtl5 is een godenzenderquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sbs en RTL is verder echt dikke aids ja.
Expeditie Robinson was vroeger enige toffe programma maar zelfs dat hebben ze weten te verneukenx
Te lang geleden denk ikquote:
Echt heel pauperquote:
Ja als ik TV kijk is het gewoon NPO. En dat zelfs bij hoge uitzondering.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sbs en RTL is verder echt dikke aids ja.
Expeditie Robinson was vroeger enige toffe programma maar zelfs dat hebben ze weten te verneukenx
bnnquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
BNN heeft nogwel beste programmas
En NPO beste docu`s
Die jongen was echt zo sneu met zijn gangsterpraatjes tegen dat meisjequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja was wel genot om te zien
Die moeder werd ook boos
Die zender kijk ik echt nooitquote:
Alles beter dan die Cherso-troepquote:
Ja maar straks staat zo'n creep ineens voor je deurquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Die jongen was echt zo sneu met zijn gangsterpraatjes tegen dat meisje
Ben je ook wel een labiel kutschaap as je daar druk om maakt.
Die reisserie van Floortje krijgt ook vervolgquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
BNN heeft nogwel beste programmas
En NPO beste docu`s
Series op TV kijkenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:47 schreef Fok-it het volgende:
BNN zond ook Homeland en Breaking Bad uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |