SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. P, ik zie je nu al zitten met de leuke serveerster in Winterberg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
mag ik hopenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
P met een serveerster met schone borsten?
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Deze had ik vanmiddag gekocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. P, ik zie je nu al zitten met de leuke serveerster in WinterbergIk twijfel nog wel ff over de schoenen. Mijn B wandelen minder fijn dan de A. Maatje te klein eigenlijk
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Klinkt goedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
P met een serveerster met schone borsten?
Je moet natuurlijk niet op schoenen wandelen die A. niet fijn wandelen en B. te klein zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
Ik twijfel nog wel ff over de schoenen. Mijn B wandelen minder fijn dan de A. Maatje te klein eigenlijk
Briljant eigenlijkquote:
Dat gaat vast goed komen, Pquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
Net toch weer zitten werkenLeipo ikke
Manager zal wel pissed zijn nu want ik zat hem ook te mailen
Daarna telefoon maar uitgezet
Morgen, voor het eerst sinds tijden, weer eens mensen fotograferen. Buuf wilde graag een ubertoffe foto van haar en buufkindjeOftewel.....morgen Delftse Hout in en eens kijken of ik iets fraais kan fabriceren
Denk het ook welquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gaat vast goed komen, P![]()
En over dat werk zal ik m'n mond maar houdenAls je het gevoel hebt dat het per se moest dan zal dat wel zo zijn.
Dies goedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:24 schreef Isabeau het volgende:
"How to get a bikini body: put a bikini on your body"
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
Net toch weer zitten werkenLeipo ikke
Manager zal wel pissed zijn nu want ik zat hem ook te mailen
Daarna telefoon maar uitgezet
Morgen, voor het eerst sinds tijden, weer eens mensen fotograferen. Buuf wilde graag een ubertoffe foto van haar en buufkindjeOftewel.....morgen Delftse Hout in en eens kijken of ik iets fraais kan fabriceren
Hoezo? En speklappenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Werk.. het betaald ...
Dus ik wil morgen bbq met verse producten... zegt lief: jij eet toch geen hamburger en speklappen?
Uhh nee, ik eet pure kio/bief.
en speklapzwoerd +O
Laat maar , het wordt morgen gewoon broccoli met gebakken aardappelen
Werkmail staat ook niet meer op mijn prive-phonequote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Je hebt maar een week vakantie hoor. Bij mij doet gelukkig mn mail t niet op mn tel anders krijg ik misschien nog de neiging om werkmail daar binnen te laten komen en dan is het hek van de dam.
Alvast van harte.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:37 schreef FutureFairytale het volgende:
En 's avonds met ouders mn 2e verjaardag vieren.
Wel op een donderdagquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Briljant eigenlijk
Ik heb het gevoel dat ik dingen over het hoofd heb gezien of niet heb gelezen of ben vergeten, maar had jij gisteren niet weer een gesprek?
Verdorie! Ik kan niet wachten op goed nieuwsquote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Wel op een donderdag
Volgende week donderdag
Met A red je het daar wel op zich. Paar stukken zijn wat lastiger, maar als je enkels minder slecht zijn als de mijne red je je ook daar wel mee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik twijfel nog wel ff over de schoenen. Mijn B wandelen minder fijn dan de A. Maatje te klein eigenlijk
Er zijn mensen voor wie dat heel gevaarlijk is.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk ook wel eens werkmail hoor, gewoon interesse, wat is daar mis mee!
Als je maar niet de neiging krijgt om te gaan werken..
Ik krijg altijd de neiging om me zorgen te gaan maken en dingen te willen oplossenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 04:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor wie dat heel gevaarlijk is.Sinds ik overspannen ben geweest, is mijn werktelefoon uit als ik vrij ben en hij gaat ook echt niet aan.
Hoe bevalt de nieuwe baan, Vork?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 07:48 schreef Vork het volgende:
Ik heb gelukkig niet zoveel werkmail. De winkel, daar wordt nog wel redelijk veel naartoe gemaild, maar dat bekijk en behandel ik alleen als ik daar ben en ik weet dat niemand anders er op dat moment mee bezig is. Voor de rest kan ik er op afstand meestal toch niets mee.
Verder is er voor de andere functies ook weinig aanleiding om te mailen en dat is maar goed ook, dat leidt me toch alleen maar af van dat wat er gedaan moet worden.
Succesquote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vanavond en morgenmiddag weer optreden dus een druk weekendje
Benieuwd naar het verslag!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Hallootjes..Verslagje getypt, foto's wordt aan gewerkt boven..
Leuke verjaardag gisteren. Stom toevallig bleek de nieuwe buurvrouw van de jarige een invaljuf te zijn die ooit 2-3 weekjes voor mijn duo-partner heeft ingevallen en dus even mijn duo was. We hadden elkaar toen alleen nooit ontmoet (communicatie ging via schrift) dus had geen gezicht bij de naam. Was wel heel komisch om daar achter te komen
quote:
Ik ookquote:
Daar probeer ik ook wel echt op te letten, ik zal uit mezelf niet snel kijken als ik vrij ben. Tenzij ik ergens op wacht of zo. Alleen tegelijkertijd is mijn omgeving mijn werk. De krant, iets op Twitter of Facebook, ik ontkom er niet helemaal aan. (Hoewel het nu in mijn verlof heel goed lukt om het verder te negeren en me er niet mee bezig te houden).quote:Op zaterdag 11 juli 2015 04:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor wie dat heel gevaarlijk is.Sinds ik overspannen ben geweest, is mijn werktelefoon uit als ik vrij ben en hij gaat ook echt niet aan.
ja goed. Het was voor hun doen wat chaotisch de eerste twee dagen dat ik er was, maar als ze dat al als zodanig ervaren dan komt het wel goed.quote:
Ja hoe gaat het? Hoelang moet je nog?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:28 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Daar probeer ik ook wel echt op te letten, ik zal uit mezelf niet snel kijken als ik vrij ben. Tenzij ik ergens op wacht of zo. Alleen tegelijkertijd is mijn omgeving mijn werk. De krant, iets op Twitter of Facebook, ik ontkom er niet helemaal aan. (Hoewel het nu in mijn verlof heel goed lukt om het verder te negeren en me er niet mee bezig te houden).
Fijn! Ook fijn dat je eindelijk wat gevonden hebtquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:30 schreef Vork het volgende:
ja goed. Het was voor hun doen wat chaotisch de eerste twee dagen dat ik er was, maar als ze dat al als zodanig ervaren dan komt het wel goed.
Oh verschrikkelijk vind ik dat jaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:03 schreef Bluezz het volgende:
Altijd een bezoeking die kapper
Ze knippen daar wel goed en hoe ik het wil hebben maar dat geouwehoer van die vrouwen echt pffffIk moet altijd diep diep zuchten als ik weer op mn fietsie zit
Gaat goed hoor! Overmorgen uitgerekend, dus nog maximaal twee weken!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoe gaat het? Hoelang moet je nog?
Oeh, ben je al zo verquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:06 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Gaat goed hoor! Overmorgen uitgerekend, dus nog maximaal twee weken!
Ohhhh dat is echt spannend nu dusquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:06 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Gaat goed hoor! Overmorgen uitgerekend, dus nog maximaal twee weken!
Wil je thuis bevallen of ga je naar het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:16 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Jahet kan nu echt ieder moment beginnen! Maar nog niks dat daar op wijst verder.
Als het kan wil ik thuis bevallenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wil je thuis bevallen of ga je naar het ziekenhuis?
Zou mooi zijn danquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:19 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Als het kan wil ik thuis bevallenEn alle controles zijn goed en ik heb geen risico's verder, dus op voorhand is er geen reden dat het niet kan.
Helemaal aan het begin dacht ik dat ook 'dan is alles bij de hand als er iets gebeurt'. Maar thuis leek me ook wel weer heel prettig, na afloop ook geen gesleep met een paar uur oude baby in de auto en zo, lekker in je eigen omgeving en eigen bed kunnen stappen. En na verder inlezen en informatie gekregen te hebben heb ik mijn beeld ook bijgesteld. Verloskundigen zijn er natuurlijk als geen ander op getraind, kunnen ook op allerlei manieren ingrijpen en als ze halverwege het niet vertrouwen laten ze je gewoon naar het ziekenhuis gaan. De categorie mensen die met spoed in een ambulance naar het ziekenhuis moet is minimaal. En de reistijd van ons huis naar het ziekenhuis is ook maar 10 minuten.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zou mooi zijn dan![]()
Vond het wel grappig, meisje van naailes wilde liever in het ziekenhuis (voor haar gevoel veiliger of zo) maar het ging zo snel dat ze daar niet eens de tijd voor kreegVond ze achteraf toch wel fijn geloof ik
Gelezen en bekeken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:49 schreef TAV74 het volgende:
Voor de liefhebbers en natuurlijk vooral voor P.
http://sonnie-tieske.nl/index.php/winterberg-2015
Lekker thuis proberen dan idd, lijkt me heerlijk!!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:25 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Helemaal aan het begin dacht ik dat ook 'dan is alles bij de hand als er iets gebeurt'. Maar thuis leek me ook wel weer heel prettig, na afloop ook geen gesleep met een paar uur oude baby in de auto en zo, lekker in je eigen omgeving en eigen bed kunnen stappen. En na verder inlezen en informatie gekregen te hebben heb ik mijn beeld ook bijgesteld. Verloskundigen zijn er natuurlijk als geen ander op getraind, kunnen ook op allerlei manieren ingrijpen en als ze halverwege het niet vertrouwen laten ze je gewoon naar het ziekenhuis gaan. De categorie mensen die met spoed in een ambulance naar het ziekenhuis moet is minimaal. En de reistijd van ons huis naar het ziekenhuis is ook maar 10 minuten.
"ga je nog op vakantie, o je bent al geweest, leuk hoor, wat is het toch warm he, ja volgende week weer regen dus ik zeg altijd maar geniet er toch van, niet dan, de kinderen zijn nu ook vdij en dan is het mooi dat het mooi weer is en straks naar zeeland op vakantie, waar ging jij ook alweer naar toe of ging je niet weg?"quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:03 schreef Bluezz het volgende:
Altijd een bezoeking die kapper
Ze knippen daar wel goed en hoe ik het wil hebben maar dat geouwehoer van die vrouwen echt pffffIk moet altijd diep diep zuchten als ik weer op mn fietsie zit
Tofquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:49 schreef TAV74 het volgende:
Uiteraard, je kunt helemaal los. Ze verkopen er zelfs bbq's en bijbehorende artikelen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TofMag er gebarbequed worden op het park? Las ik dat nou goed?
Cool ende gaafquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Uiteraard, je kunt helemaal los. Ze verkopen er zelfs bbq's en bijbehorende artikelen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"ga je nog op vakantie, o je bent al geweest, leuk hoor, wat is het toch warm he, ja volgende week weer regen dus ik zeg altijd maar geniet er toch van, niet dan, de kinderen zijn nu ook vdij en dan is het mooi dat het mooi weer is en straks naar zeeland op vakantie, waar ging jij ook alweer naar toe of ging je niet weg?"
Nee joh. Serena maakt veel fouten maar dat Spaanse meisje bepaalt t spel niet hoor. Niemand bepaalt het spel tegen Serena.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:58 schreef golfer het volgende:
Serena Williams moet wel diep gaan, maar wint toch de eerste set van dat Spaanse meisje.
Lekker veel en leuke wandelingen gemaaktquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:49 schreef TAV74 het volgende:
Er is maar één restaurant op het park ja. En de skihutten (die op loopafstand liggen) zijn dicht nu.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker veel en leuke wandelingen gemaakt.
Woods was wel jullie favoriete tentje (of de enige)
Deze was zo hyper, ze was zwanger en op het consternatieburo hadden ze over haar 2 jarige gezegd dat ie als ie nou nog niet praat hij vervroegd naar de peuterspeelzaal moest, er was een bruiloft en ze konnie slagen voor ene jurk want als je ergens naar zoekt vind je het niet je moet er echt tegenaan lopen en een opa was overleden en een stel ouders hadden ruzie en toen ze boodchappen ging doen wou haar 2 jarige niet mee en dat is lastig en hij moest ook nieuwe kleren voor de bruiloft maar ja als je er naar zoekt vind je het niet je moet er echt tegenaan lopen oh ja ga je nog op vakantie of ben je al geweest wil je het nog gefohnt had ik al gevraagd of je koffie wil nou ja dat is nou toch te laat want het is al bijna klaar ja het staat je leuk en het valt zo goed leuk he ja ik moet echt nog een jurk misschien ga ik wel online bestellen want ja ik was op zoek maar ja dan vind je niksquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"ga je nog op vakantie, o je bent al geweest, leuk hoor, wat is het toch warm he, ja volgende week weer regen dus ik zeg altijd maar geniet er toch van, niet dan, de kinderen zijn nu ook vdij en dan is het mooi dat het mooi weer is en straks naar zeeland op vakantie, waar ging jij ook alweer naar toe of ging je niet weg?"
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deze was zo hyper, ze was zwanger en op het consternatieburo hadden ze over haar 2 jarige gezegd dat ie als ie nou nog niet praat hij vervroegd naar de peuterspeelzaal moest, er was een bruiloft en ze konnie slagen voor ene jurk want als je ergens naar zoekt vind je het niet je moet er echt tegenaan lopen en een opa was overleden en een stel ouders hadden ruzie en toen ze boodchappen ging doen wou haar 2 jarige niet mee en dat is lastig en hij moest ook nieuwe kleren voor de bruiloft maar ja als je er naar zoekt vind je het niet je moet er echt tegenaan lopen oh ja ga je nog op vakantie of ben je al geweest wil je het nog gefohnt had ik al gevraagd of je koffie wil nou ja dat is nou toch te laat want het is al bijna klaar ja het staat je leuk en het valt zo goed leuk he ja ik moet echt nog een jurk misschien ga ik wel online bestellen want ja ik was op zoek maar ja dan vind je niks
koffie?
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Je luistert wel heel goed en aandachtig Bluezz. Knap hoor. Mijn concentratie zou op een gegeven moment weg zijn en dan zeg ik gewoon af en toe 'ja' of 'oh'.
Luisteren kan ik beter dan pratenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Je luistert wel heel goed en aandachtig Bluezz. Knap hoor. Mijn concentratie zou op een gegeven moment weg zijn en dan zeg ik gewoon af en toe 'ja' of 'oh'.
Ze kan wel degelijk kwebbelen hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Tussen Bluezz en mij wordt het een oorverdovende stilte
quote:
Klote! En Bye aan je zuurverdiende geldquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:17 schreef z80 het volgende:
maandag tandarts bellen.
het stukje kies dat de vulling op zijn plek hield is afgebroken. gelukkig de achterste kies en niet scherp.
wel een ramp om dit weer te herstellen. en ik ben toch al zo dol op de tandarts, niet dus.
Heb je geen Netflix?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Luister ik wel
Laatste masterchef Au nog even kijken
Rita in het Frans aan het binnenhengelen, kan de andere versies niet vinden
Nope... en ik kan eigenlijk de masterchef Au niet eens bijhouden, zeeland heb ik ook nog en Grillmastersquote:
Voor de prijs van 3 biertjes (die jij ongeveer dagelijks naar binnen slaat op terrassen) kan je een maand lang alles van Netflix bekijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Nope... en ik kan eigenlijk de masterchef Au niet eens bijhouden, zeeland heb ik ook nog en Grillmasters
Misschien moet ik minder wandelen
Ik heb net Smokey & The Bandit aangezetquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Forrest Gump weer eens aan het kijkenBubba
![]()
Wauw, dat eind echt, tranen zitten hoogquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:19 schreef golfer het volgende:
Kijktip voor de Netflix-kijkers: prachtige ontroerende documentaire over het bijzondere en muzikale leven van Nina Simone.
De film heet: Wat happened, Miss Simone?
Gaat op het lijstjequote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauw, dat eind echt, tranen zitten hoogWat een leven
Tav is een lekker dingquote:
Ik kan wel kletsen hoor, maar van nature eigenlijk nietquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Tussen Bluezz en mij wordt het een oorverdovende stilte
Dat is dus nu op TV bij North Sea Jazz.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Jett Rebel zingt Stevie Wonder, klinkt best goed!
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tav is een lekker ding
Okee, dat gezegd hebbende, mooie fotos en mooi verslag.. Ik hou er van
Die bruine met die krullen is Sam hoorquote:
Ohja, klinkt eigenlijk wel logischer dat ze hem bedoelde iddquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die bruine met die krullen is Sam hoor
Ja, heb hem gekeken deze week. Werd er helemaal stil vanquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:19 schreef golfer het volgende:
Kijktip voor de Netflix-kijkers: prachtige ontroerende documentaire over het bijzondere en muzikale leven van Nina Simone.
De film heet: Wat happened, Miss Simone?
Hij zit zeker naast jequote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar ik ben het helemaal met je eens uiteraard![]()
Ik heb haar nog erg bewust meegemaakt, maar had geen idee dat dit allemaal op de achtergrond meespeelde.quote:Op zondag 12 juli 2015 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Ja, heb hem gekeken deze week. Werd er helemaal stil van
"Die zangeres met die bijzondere indringende stem" - was zo'n beetje alles dat ik over haar wist. Dus dit was allemaal nieuw voor mij. Wat een leven inderdaad.quote:Op zondag 12 juli 2015 01:26 schreef golfer het volgende:
Ik heb haar nog erg bewust meegemaakt, maar had geen idee dat dit allemaal op de achtergrond meespeelde.
Wat een leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hier haalt mijn moeder gewoon een tondeuse eroverheenquote:Op zondag 12 juli 2015 08:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb geen kapper. Mijn moeder heeft ooit de kappersschool gedaan en zij knipt mijn haar.
Mag niet van LHO.quote:Op zondag 12 juli 2015 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier haalt mijn moeder gewoon een tondeuse eroverheenStandje 5. Zit het weer voor weken goed
Sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?quote:
Soms luister ik naar hem. Je moet ze het idee geven dat ze iets te vertellen hebben.quote:Op zondag 12 juli 2015 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?Je bent toch zeker wel eigen baas op je hoofd?
quote:Op zondag 12 juli 2015 11:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Soms luister ik naar hem. Je moet ze het idee geven dat ze iets te vertellen hebben.
quote:Op zondag 12 juli 2015 11:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Soms luister ik naar hem. Je moet ze het idee geven dat ze iets te vertellen hebben.
Standje 2 doen?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:14 schreef golfer het volgende:
Ik ben met mijn eigen privé-kapster getrouwd. Straks word ik weer gefatsoeneerd door haar.
Jaquote:
Ik had ooit een G.I. Jane-kapsel.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar standje 5 is wel wat rigoreus voor jou Isegrim
quote:Op zondag 12 juli 2015 14:41 schreef Bluezz het volgende:
Ja leuk he!
We gaan wel smokkelen met de passionfruit sphere door gekocht mango/passiefruitsorbetijs, dat bolletje bovenop. Rest is echt van het recept.
Teleurstellendquote:Op zondag 12 juli 2015 14:41 schreef Bluezz het volgende:
Ja leuk he!
We gaan wel smokkelen met de passionfruit sphere door gekocht mango/passiefruitsorbetijs, dat bolletje bovenop. Rest is echt van het recept.
Al hou je niet van kokos dit is lekker!!! De smaakjes verschillende bereidingen en de combi met zoet en ijs mmmmquote:Op zondag 12 juli 2015 17:00 schreef uniekhoorn het volgende:
10 out of 10
Helaas kokos
Honger, gewoon honger...
Tijd voor een verrassingsbezoek van Rob de Tuinmanquote:Op zondag 12 juli 2015 15:54 schreef Bluezz het volgende:
Pfft wat een werk is dat toch altijd, heg knippen, meters hoog onkruid verwijderen, takken van de boom halen vanwege Bloemendaalse schijtlijsters op je auto, halfdooie weetikveelstruik halveren, uitgebloeid boompje snoeien en kruipende beplanting verwijderen wat bijna in je auto groeit.
En dat allemaal op dat postzegelopritje van ons![]()
![]()
quote:Op zondag 12 juli 2015 17:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Al hou je niet van kokos dit is lekker!!! De smaakjes verschillende bereidingen en de combi met zoet en ijs mmmm
We zijn het nu aan het eten. Heerlijke smaakjes.quote:
Leuk!quote:Op zondag 12 juli 2015 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
We hebben vakantie geboekt![]()
M'n ouders en ik gaan van 2 t/m 9 september naar Valencia
Leukquote:Op zondag 12 juli 2015 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Volgende keer niet vergeten ook de in karamel en saffraan gedrenkte stukjes ananas ook erbij te stoppen, i.p.v. nu achteraf er achter komen dat die nog in de koelkast klaar lagen.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:05 schreef golfer het volgende:
We zijn het nu aan het eten. Heerlijke smaakjes.
Zonde, saffraan is zo duurquote:Op zondag 12 juli 2015 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer niet vergeten ook de in karamel en saffraan gedrenkte stukjes ananas ook erbij te stoppen, i.p.v. nu achteraf er achter komen dat die nog in de koelkast klaar lagen.
We snokken het nu gewoon met wat extra granita van kokos naar binnen.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij particulieren, voor het eerstquote:
Klink erg leuk.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij particulieren, voor het eerst![]()
Soort Bed & Breakfast. We hebben een penthouse en zij verzorgen het ontbijt.
Heb nu al een sms en een mailtje gehad met dat ze ernaar uit kijken ons te ontmoeten en ons wegwijs te maken in Valencia. En dat we elke vraag kunnen stellen en hoe we vanaf het vliegveld moeten reizen. Super
Willen we dit weten?quote:
Klinkt goed !!quote:Op zondag 12 juli 2015 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij particulieren, voor het eerst![]()
Soort Bed & Breakfast. We hebben een penthouse en zij verzorgen het ontbijt.
Heb nu al een sms en een mailtje gehad met dat ze ernaar uit kijken ons te ontmoeten en ons wegwijs te maken in Valencia. En dat we elke vraag kunnen stellen en hoe we vanaf het vliegveld moeten reizen. Super
Spaans stel. Had alleen maar heel positieve beoordelingen(51), dus dat appartement wilde ik. Ook al waren er goedkopere. We zitten midden in het (oude) centrum.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Klink erg leuk.
Nederlanders of Spanjaarden?
Die worden volgende keer als ie helemaal perfect getweaked is gemaakt.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Waar zijn de foto's van de kokosnoot?
Ik ben een ramp in data... ik denk nu een jaar of 8 ofzo, maar vraag mij nooit een datum (onromatische asshole ik)quote:Op zondag 12 juli 2015 23:16 schreef emmyemmy het volgende:
Morgen zijn mijn vriend en ik 5 jaar samen!
Oh oh. Wat moet jij B vertellen?quote:Op maandag 13 juli 2015 00:08 schreef golfer het volgende:
Ik ben ook alweer vrij lang samen met mijn toekomstige ex.
Erg ontomaterigquote:
Of zij mij.quote:
Wat vonden jullie ervan?quote:
Ik begrijp niet dat je daar op kan functioneren...quote:
Het blijkt al jaren dat het kanquote:Op maandag 13 juli 2015 07:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp niet dat je daar op kan functioneren...
Alvast heel erg veel plezierquote:
Optredens gingen goed, alleen jammer dat er weinig publiek was.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Sarabi; hoe zijn je optredens gegaan van vanmiddag en gisteravond?
Komt goedquote:Op maandag 13 juli 2015 09:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]veel plezier! Laat je ff weten welk huisje je hebt straks?? Kan ik ff kijken waar je zit
Oh balen! Zelf tevreden is altijd goedquote:Op maandag 13 juli 2015 09:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Optredens gingen goed, alleen jammer dat er weinig publiek was.
En dat tijdens de tweede keer het podium gedeeltelijk natgeregend was, waardoor het glad werd.
Ai das eng als t glad is!quote:Op maandag 13 juli 2015 09:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Optredens gingen goed, alleen jammer dat er weinig publiek was.
En dat tijdens de tweede keer het podium gedeeltelijk natgeregend was, waardoor het glad werd.
Ja het was voor het eerst dat ik met deze dans optrad, dus wel fijn dat ik er wel een goed gevoel over kan hebbenquote:Op maandag 13 juli 2015 09:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh balen! Zelf tevreden is altijd goed
Ja en wij hebben dan nog wel geluk dat we op blote voeten dansen, dat staat dan toch nog iets stabieler.quote:
Maar Rotterdamquote:Op maandag 13 juli 2015 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen dagje Rotterdam wordt lekker regenachtig
De Markthal is overdekt!quote:Op maandag 13 juli 2015 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen dagje Rotterdam wordt lekker regenachtig
Net door de regen gefietst, vond ik zowaar wel lekker. Maar kwam dan ook uit een loeihete keuken.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:45 schreef Sunnythesun het volgende:
13,5 km Door de regen gelopen. Heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga me even voorbereiden op hondertachtig verbaasde telefoontjes.![]()
Let me see you stripped down to the bone
Sam was mee ja, die boeit het niet. Hij is dus lekker nat en vies geworden en heeft ook nog eens geen modderpoel overgeslagen onderwegquote:Op maandag 13 juli 2015 14:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Net door de regen gefietst, vond ik zowaar wel lekker. Maar kwam dan ook uit een loeihete keuken.![]()
Had je een hondje bij je? Onze buren hebben sinds een maand of twe eeen hond, maar die is dus met geen stok naar buiten te krijgen als het zelfs maar miezert!
twitter:statistiekcbs twitterde op maandag 13-07-2015 om 14:00:46Gemiddelde #prijs #komkommers sinds 2007 gedaald. #komkommertijd http://t.co/aIm7ClUk8h http://t.co/2vC9w9ajQp reageer retweet
quote:
Ik beheer een technische helpdesk voor de door ons bedrijf geleverde kassa- en backofficesystemen bij verschillende grote winkelketens in Nederlandquote:Op maandag 13 juli 2015 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini, nou snap ik soms echt niet meer wat voor werk je doen
Dat viel uiteindelijk wel mee. We hielden ons precies aan deze methode en nummer 2 werkte perfect. Precies in het midden gebroken en 2 even grote helften.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:23 schreef minilot het volgende:
Bloes en Golfer, jullie toetje! Wooh!
Hoe ging het zelf slachten van een kokosnoot?Viel het mee?!
Ik zag die huisjes ookquote:Op maandag 13 juli 2015 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Dan zit je iets hoger op de berg dan wij zaten. Wij hadden 76. En je hebt de zon in de middag op het huisje, dat is nu wel lekker! Wij hadden hem 's ochtends en daar waren we die warme dagen ook wel blij om
Je loopt daar zo recht het bos in
![]()
Wij vonden het stiekem wel jammer dat we niet een huisje met het balkonnetje haddendie vind ik erg tof liggen!
Kortom...vrouwelijke ubernerdquote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik beheer een technische helpdesk voor de door ons bedrijf geleverde kassa- en backofficesystemen bij verschillende grote winkelketens in Nederland
Wat klinkt het leuk! Veel plezier!quote:
Er waren gisteren ook nogal wat nerds komen opdagen bij Blade Runner in de bios.quote:
Ja tof he! Dat zijn de 6pers. luxe huisjes.. weet je dat voor een volgende keerquote:Op maandag 13 juli 2015 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zag die huisjes ookIk zat daar ook al op te hopen
Integendeel! Ik ben ondertussen zo ongeveer de enige Eftelingfan die nog nooit zelf een evacuatie vanuit een Eftelingattractie heeft meegemaakt.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:59 schreef liedetector het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ractie-efteling.html
Mini blij dat die aan het werk is
Hehe, ja!quote:Op maandag 13 juli 2015 17:08 schreef liedetector het volgende:
maar op nu.nl staat wel dat ze dan de inzittende automatisch stilzetten......ROFLOL
"Volgens de Efteling komen storingen wel vaker voor, "zeker bij nieuwe attracties, die nog kinderziektes kunnen hebben". De inzittenden worden bij een storing automatisch stilgezet. "
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:29 schreef minilot het volgende:
Oh, over nerdy dingen gesproken.. Morgen is, na tien jaar onderweg te zijn geweest, dan eindelijk de Pluto fly-by van ruimtesonde New Horizons!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewelquote:Op maandag 13 juli 2015 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Sarabi, jammer dat er weinig publiek was. Zag wel mooie foto's voorbij komenWanneer is jullie volgende optreden?
quote:Op maandag 13 juli 2015 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goed heen dat zo lekker dicht bij huis..
Nou ja zeg...quote:Op maandag 13 juli 2015 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn beoordeling van de pizzeria in Ommen is bij eet.nu geweigerd, te negatief
is dat die ene naast een plein met een beeld van een langgerekt paard oid?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Die ja, la laterna ofzo.... wat een verschrikkelijke zaak. volgens mij kon je pinnen jaquote:Op maandag 13 juli 2015 19:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
is dat die ene naast een plein met een beeld van een langgerekt paard oid?dan heb ik daar duizent jaar geleden gegeten... Kun je er inmiddels al pinnen?
Geen idee of het toen ook al slecht was, was er met tien studievrienden op een weekendje wegquote:Op maandag 13 juli 2015 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die ja, la laterna ofzo.... wat een verschrikkelijke zaak. volgens mij kon je pinnen ja
Hoe is het met Melba?
en IMA schiet eens op met bevallen, ben wel benieuwd
P, ontzettend veel plezier!
Ben je je al aan het voorbereiden op de Schnitzel XXL morgen en het onbeperkt Spareribs eten donderdagquote:
Ja daar zullen we eerst heen lopen vanaf CS (is dat te doen? geen idee waar het is eigenlijk) maar kun je je niet de hele dag vermakenquote:
Je gaat niet direct dood aan een paar druppel water hèquote:Op maandag 13 juli 2015 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja daar zullen we eerst heen lopen vanaf CS (is dat te doen? geen idee waar het is eigenlijk) maar kun je je niet de hele dag vermaken. We willen ook graag door het centrum e.d. wandelen.
Niet heel dichtbij, maar prima te doen lijkt me. Metrostation Blaak ligt er meteen naast.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja daar zullen we eerst heen lopen vanaf CS (is dat te doen? geen idee waar het is eigenlijk) maar kun je je niet de hele dag vermaken. We willen ook graag door het centrum e.d. wandelen.
Kijkend naar hoeveel er vandaag is gevallen (en morgen hetzelfde wordt voorspeld) is het helaas behoorlijk wat meer dan een paar druppels.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je gaat niet direct dood aan een paar druppel water hè
Ja, moet jij niet even wat anders gaan doen ?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:16 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Niet heel dichtbij, maar prima te doen lijkt me. Metrostation Blaak ligt er meteen naast.
Dan gaan we er gewoon heen lopen als het te doen isquote:Op maandag 13 juli 2015 20:16 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Niet heel dichtbij, maar prima te doen lijkt me. Metrostation Blaak ligt er meteen naast.
Paraplu, 1.69e bij de Actionquote:Op maandag 13 juli 2015 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dan gaan we er gewoon heen lopen als het te doen is.
zoveel voorspellen ze niet voor morgen, ik ga er vanuit dat het wel meevaltquote:Op maandag 13 juli 2015 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kijkend naar hoeveel er vandaag is gevallen (en morgen hetzelfde wordt voorspeld) is het helaas behoorlijk wat meer dan een paar druppels.
Ik heb het doorgegeven aan de chefkokquote:Op maandag 13 juli 2015 20:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben je je al aan het voorbereiden op de Schnitzel XXL morgen en het onbeperkt Spareribs eten donderdag
Geen idee, wat?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, moet jij niet even wat anders gaan doen ?
Wij hebben de kok op het park al gewaarschuwd dat je komtquote:Op maandag 13 juli 2015 20:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het doorgegeven aan de chefkok![]()
Coolquote:Op maandag 13 juli 2015 20:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wij hebben de kok op het park al gewaarschuwd dat je komt
Snap ik, daarom stel ik je even gerust dat de andere partij ook voorbereid isquote:Op maandag 13 juli 2015 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolIk bedoelde alleen degene in ons gezelschap die de boel regelt
Je bent met een date?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolIk bedoelde alleen degene in ons gezelschap die de boel regelt
Daar hebben ze dit wonderlijke apparaat tegen uitgevonden:quote:Op maandag 13 juli 2015 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Kijkend naar hoeveel er vandaag is gevallen (en morgen hetzelfde wordt voorspeld) is het helaas behoorlijk wat meer dan een paar druppels.
Vind ik altijd zo'n gesleep. Maar goed, we zijn idd niet van suiker. En we kunnen op veel plaatsen vast naar binnen rennen als we moeten dus we zien het morgen wel gewoonquote:Op maandag 13 juli 2015 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar hebben ze dit wonderlijke apparaat tegen uitgevonden:
[ afbeelding ]
Helaasquote:
Oww een gewone huwelijk...quote:Op maandag 13 juli 2015 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HelaasBeste vrienden
Maar vrouw in gezelschap heeft een duidelijke mening over hoe dingen geregeld moeten zijn
Ik zou Iens dan proberen. Daar is men of lyrisch (familie?) of wordt de tent afgebrand.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
En de lyrische mensen:quote:Wij hebben ons laten leiden door de eerste indruk, en daarom niet veel besteld, maar het eten maakte een zeer amateuristische indruk. Hier is een kok bezig die absoluut geen idee heeft van koken, laat staan van de Italiaanse keuken. Het nagerecht leek iets van de fabriek, met een kleine toevoeging van de kok.
Naast ons werd aan een tafel verzocht de pizza's dit keer gaar te maken.
De pizza's die verderop werden geserveerd zaken er ook niet echt goed uit, maar er zat wel veel beleg op (wat dus eigenlijk niet hoort bij een Italiaanse pizza).
In de meer dan 40 jaar dat ik in Italiaanse restaurants kom, w.o. jaarlijks in Italie, was dit toch wel een dieptepunt.
Volgens de menukaart staat hier ene Roberto aan het roer, maar we hebben deze keer niets Italiaans gezien. Het was allemaal zéér Sallands.
Het publiek bestond onmiskenbaar overwegend uit campinggasten. Dan weet je wat voor gespreksniveau je kunt verwachten, en op welk volume. Je moet ervan houden....
Bij de pizza met ananas, was de ananas aan het gisten, bij het melden hiervan , geeft de gastvrouw aan dat we de pizza zelf hebben uitgezocht en zij nu die pizza maar weg moest gooien. Kortom erg slecht eten, onvriendelijk personeel met name de gastvrouw en stoelen waar je je een breuk op zit. Dit bedrijf is nog van 15 jaar terug in de tijd.
Mij vrouw koos voor canneloni met spinazie. De spinazievulling bleek er grijzig uit te zien, er was geen gebruik gemaakt van ricotta in de vulling, maar opnieuw van Hollandse kaas, en over de canneloni was een vettige kaassaus gedrapeerd. Het smaakte nergens naar.
De huiswijn die we erbij dronken was van zeer slechte kwaliteit.
Dit is de eerste keer dat een pizza vier soorten kaas niet lekker was Wij vermoeden dat er analoogkaas wordt gebruikt.Alleen het stukje met gorgonzola was goed te eten.Voor de rest een smakeloze hap. Pizza met waarschijnlijk zalm uit blik en de paprika smaakte ook alsof het uit blik kwam. Er was volgens ons geen greintje vers bij...jammer goeie plek was ook erg druk maar voor ons eens maar nooit weer!
quote:We komen hier al jaren. De beste pizzas die je maar kunt bedenken. Roberto en Dina altijd vriendelijk. Het interieur mooi of niet is een kwestie van smaak, maar altijd netjes schoon en verzorgd en dat is toch het belangrijkste. Over het eten niets dan lof. Ga zo door!
voor ons is het altijd weer een fijne avond met heerlijke gegrilde scampies met look vooraf en een heerlijke anguille pizza eropvolgend. Samen met de vernieuwde wijnkaart altijd weer een traktatie.
Tijdens de vakantie hier 2x super gegeten. De pizza's waren zeer smakelijk, de lasagna voortreffelijk en de ossenhaas met gorgonzola zeer zeer goed. Het interieur is gedateerd maar de vriendelijke bediening maakt veel goed.
Laat je niet door de oubollig tafelkleedjes en de gedateerde inrichting afschrikken. Hier wordt gekookt met authentieke Italiaanse smaken. Zowel de vis-lasagna als de kaas lasagna zijn overheerlijk. De pizza's zijn rijkelijk belegen en erg lekker. Een absolute aanrader is de pizza Roberto. La Laterna is wat ons betreft een jaarlijkse must tijdens onze vakantietijd in het Vechtdal!
Dat verschil is wel erg verdacht grootquote:Op maandag 13 juli 2015 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou Iens dan proberen. Daar is men of lyrisch (familie?) of wordt de tent afgebrand.
[..]
En de lyrische mensen:
[..]
Was ik er maar mee getrouwdquote:Op maandag 13 juli 2015 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oww een gewone huwelijk...
Heb je A of B schoenen mee? En heb je dat zelluf gekozen
Nu ben ik wel benieuwd met wie je bentquote:Op maandag 13 juli 2015 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
Was ik er maar mee getrouwd
En ik heb ze gewoon allebei meegenomen
Hahahahaha. Beste vriendin en haar gezinquote:Op maandag 13 juli 2015 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd met wie je bent
Nee, zo ben jij ook helemaal nietquote:Op maandag 13 juli 2015 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
Hahahahaha. Beste vriendin en haar gezinGetrouwd met kids
En nee, niet alles kan kapot
Ik vind slechte recensies lezen altijd leukquote:
Gelukkig is Ommen vrij toeristischquote:Op maandag 13 juli 2015 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind slechte recensies lezen altijd leukSnap bij heel veel tenten (waaronder deze dus, als je de rest leest) ook niet dat ze nog kunnen bestaan. Dan moet je het wel hebben van de argeloze vakantieganger.
Kloptquote:
Toch staan er nog altijd meer positieve dan negatieve, ook vreemd.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind slechte recensies lezen altijd leukSnap bij heel veel tenten (waaronder deze dus, als je de rest leest) ook niet dat ze nog kunnen bestaan. Dan moet je het wel hebben van de argeloze vakantieganger.
Ja, bijvoorbeeld 'Yphone6' / 'Idol's' hier in Rotterdam.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds ik van school af ben heb ik geen rugzak meer. Jij wel?quote:
Dat lijkt me ook wel een keer leuk om heen te gaan!quote:Op maandag 13 juli 2015 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Alleen a.s. zaterdag ga ik ovb met een vriendin naar de Tilburgse kermis (3e jaar). Alleen als het droog blijft.... Kermis Tilburg is zoo gezellig! Attracties niet maar al die café's/terrasjes/gezelligheid overal. En mensen kijken . Ik duim zo hard dat t droog blijft!
Die klaagmensen vonden em niet (bescheiden) belegd als in Italië. En dan bestellen ze wel ananas op hun pizzaquote:Op maandag 13 juli 2015 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou Iens dan proberen. Daar is men of lyrisch (familie?) of wordt de tent afgebrand.
[..]
En de lyrische mensen:
[..]
Toch wel hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahahaha. Beste vriendin en haar gezinGetrouwd met kids
En nee, niet alles kan kapot
Thanks! Kan kermis je zeker aanraden, ook al hou je niet van kermis. Tis echt niet te vergelijken. En Brabantse gezelligheid en bourgondisch leven is tofquote:Op maandag 13 juli 2015 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een keer leuk om heen te gaan!
Jij ook alvast veel plezier morgen hè. Rotterdam vind ik ene leuke stad
Ik heb alleen oud/bevroren brood.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Ise/LHO; kunnen jullie geen broodje neerleggen ergens? Leg ik geld terug![]()
Yepquote:Op maandag 13 juli 2015 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Sinds ik van school af ben heb ik geen rugzak meer. Jij wel?
Ik moest ff een tukje na het eten, stortte erg in.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz ben je nog wakker? Ik met 4 uur slaap vannacht begin nu toch wel weer in te kakken
Ho ho! Dat zijn allemaal geknipte stukjes van verschillende mensen hè!quote:Op maandag 13 juli 2015 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Die klaagmensen vonden em niet (bescheiden) belegd als in Italië. En dan bestellen ze wel ananas op hun pizza
Dat kan intens fijn zijn jaquote:Op maandag 13 juli 2015 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
Wat is vakantie toch fijn af en toeHet is zo heerlijk stil hier
Heerlijk he rustquote:Op maandag 13 juli 2015 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
Wat is vakantie toch fijn af en toeHet is zo heerlijk stil hier
Yupquote:
Handig hè, niks te doen hebben op je werk?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 03:52 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk die HBO documentaire over Scientology eens gekeken. Het is wel een 2 uur durende redelijk saaie zit, maar ik zit hier toch niets te doen op het werkWas bijzonder interessant. Meeste wist ik al wel, maar toch apart om het allemaal te horen uit de mond van voormalig hooggeplaatste Scientology-leden.
Ik betaal ook wel meer dan nodig, want ik vind het een leuk spaarpotje, maar we verbruiken erg weinig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:24 schreef minilot het volgende:
Lonaa, hoera! Zuunig zijn met energie is altijd![]()
Vandaag ga ik een wandelkaart scoren en eens kijken of het dorp idd dichtbij is qua wandelenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:22 schreef minilot het volgende:
Pee, leuk! Maak jij ook foto's?En wat ga je verder vandaag doen?
Nou dan! Altijd zo leuk om mee te kunnen kijken met tripjes van jullie in de SC!quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, nu heb ik zin in pannenkoeken. Bedankt, mini.
Haha, zo snel!?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Twee pannenkoeken voor m'n neus
(kaiserschmarren, mmmm! wel ietsje meer werk)
Nope. Weet ook niet of dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou dan! Altijd zo leuk om mee te kunnen kijken met tripjes van jullie in de SC!![]()
Enneh, Pee, heb je al gegeten bij die tent waar Sun/Tav steeds zat?
Na een leuke wandeling daar een currywurst doen is wel een aanrader hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Weet ook niet of dat gaat gebeuren
15 minuutjes! Dat is toch niet gek voor 2 pannenkoekjes?quote:
Maar dan laat je het beslag niet rusten!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
15 minuutjes! Dat is toch niet gek voor 2 pannenkoekjes?
Ja, dat is wel heel jammer ja, dat doe ik normaal welquote:
Ik ben er ook geen ster in.. Jos kan ze zelfs in de lucht gooien om ze om te draaien.:D Die doet doorgaans de pannenkoeken hier in huis.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:02 schreef Sarabi het volgende:
Pannenkoekenals ik ze zelf maar niet hoef te maken.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En nu maar naar bed. Twee afleveringen Rita gekeken voor het slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |