abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juli 2015 @ 21:34:26 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154232788
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 10 juli 2015 @ 21:44:19 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154233197
Deze had ik vanmiddag gekocht:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P, ik zie je nu al zitten met de leuke serveerster in Winterberg O+
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_154233846
P met een serveerster met schone borsten? :?
  vrijdag 10 juli 2015 @ 22:03:13 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154233869
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 22:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
mag ik hopen
pi_154234231
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Deze had ik vanmiddag gekocht:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P, ik zie je nu al zitten met de leuke serveerster in Winterberg O+
_O- Ik twijfel nog wel ff over de schoenen. Mijn B wandelen minder fijn dan de A. Maatje te klein eigenlijk -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_154234242
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 22:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Klinkt goed :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_154234870
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 22:13 schreef PdeHoog het volgende:

_O- Ik twijfel nog wel ff over de schoenen. Mijn B wandelen minder fijn dan de A. Maatje te klein eigenlijk -O-
Je moet natuurlijk niet op schoenen wandelen die A. niet fijn wandelen en B. te klein zijn :o
Dan is je twijfel meteen weg toch? :D

En die korte spijkerbroek wat leuk Uniekie!
Zou willen dat ik zoiets nog eens zou kunnen dragen O+
pi_154234943
pi_154235056
Dat doe ik ook hoor, ik draag ook de fuck wat ik wil :Y Maar sommige (veel) dingen kunnen echt echt niet (meer)
Gekke Ise _O-
pi_154236871
"How to get a bikini body: put a bikini on your body" _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154236913
Simpel en doeltreffend *)
pi_154237171
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Simpel en doeltreffend *)
Briljant eigenlijk :Y

Ik heb het gevoel dat ik dingen over het hoofd heb gezien of niet heb gelezen of ben vergeten, maar had jij gisteren niet weer een gesprek?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154237274
Net toch weer zitten werken :') Leipo ikke :') Manager zal wel pissed zijn nu want ik zat hem ook te mailen :P Daarna telefoon maar uitgezet :P

Morgen, voor het eerst sinds tijden, weer eens mensen fotograferen. Buuf wilde graag een ubertoffe foto van haar en buufkindje *) Oftewel.....morgen Delftse Hout in en eens kijken of ik iets fraais kan fabriceren O+
pi_154237355
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
Net toch weer zitten werken :') Leipo ikke :') Manager zal wel pissed zijn nu want ik zat hem ook te mailen :P Daarna telefoon maar uitgezet :P

Morgen, voor het eerst sinds tijden, weer eens mensen fotograferen. Buuf wilde graag een ubertoffe foto van haar en buufkindje *) Oftewel.....morgen Delftse Hout in en eens kijken of ik iets fraais kan fabriceren O+
Dat gaat vast goed komen, P :Y

En over dat werk zal ik m'n mond maar houden O-) Als je het gevoel hebt dat het per se moest dan zal dat wel zo zijn.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 00:10:16 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154238418
Werk.. het betaald ...

Dus ik wil morgen bbq met verse producten... zegt lief: jij eet toch geen hamburger en speklappen?
Uhh nee, ik eet pure kio/bief.
en speklapzwoerd +O
Laat maar , het wordt morgen gewoon broccoli met gebakken aardappelen
pi_154238905
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat gaat vast goed komen, P :Y

En over dat werk zal ik m'n mond maar houden O-) Als je het gevoel hebt dat het per se moest dan zal dat wel zo zijn.
Denk het ook wel :Y Vanavond op de bank liggen slapen en nu dus redelijk wakker :{
pi_154239108
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:24 schreef Isabeau het volgende:
"How to get a bikini body: put a bikini on your body" _O-
Dies goed _O-
Ik draag ook wat ik wil maar wat ik leuk vind maar niet bij me vind staan doe ik niet. Zo'n korte broek als die van Uniek staat mij dus niet.

Wat ben ik blij met weekend O+ Niet aan werk gedacht vnv. Gehuild bij All you need is love en daarna een leuke film gekeken (the last holiday) met Gérard Depardieu als chefkok in een luxe hotel.

Morgen lekker naar de markt en kijken of ik misschien een nieuw leuk truitje of zomerbroek zie voor naar werk. En 's avonds met ouders mn 2e verjaardag vieren.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_154239167
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:36 schreef PdeHoog het volgende:

}:| Je hebt maar een week vakantie hoor. Bij mij doet gelukkig mn mail t niet op mn tel anders krijg ik misschien nog de neiging om werkmail daar binnen te laten komen en dan is het hek van de dam.
pi_154239189
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Werk.. het betaald ...

Dus ik wil morgen bbq met verse producten... zegt lief: jij eet toch geen hamburger en speklappen?
Uhh nee, ik eet pure kio/bief.
en speklapzwoerd +O
Laat maar , het wordt morgen gewoon broccoli met gebakken aardappelen
Hoezo? En speklappen O+
pi_154239234
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 00:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

}:| Je hebt maar een week vakantie hoor. Bij mij doet gelukkig mn mail t niet op mn tel anders krijg ik misschien nog de neiging om werkmail daar binnen te laten komen en dan is het hek van de dam.
Werkmail staat ook niet meer op mijn prive-phone ;) Heb er eentje van kantoor. Die is nu uit ;)
  zaterdag 11 juli 2015 @ 01:22:57 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154240108
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 00:37 schreef FutureFairytale het volgende:

En 's avonds met ouders mn 2e verjaardag vieren.
Alvast van harte. :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_154240289
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Briljant eigenlijk :Y

Ik heb het gevoel dat ik dingen over het hoofd heb gezien of niet heb gelezen of ben vergeten, maar had jij gisteren niet weer een gesprek?
Wel op een donderdag :Y
Volgende week donderdag ;)
pi_154240340
Ik kijk ook wel eens werkmail hoor, gewoon interesse, wat is daar mis mee!
Als je maar niet de neiging krijgt om te gaan werken..
pi_154240916
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 01:31 schreef Bluezz het volgende:

Wel op een donderdag :Y
Volgende week donderdag ;)
Verdorie! Ik kan niet wachten op goed nieuws }:|
  zaterdag 11 juli 2015 @ 02:21:39 #25
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_154241128
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 22:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Met A red je het daar wel op zich. Paar stukken zijn wat lastiger, maar als je enkels minder slecht zijn als de mijne red je je ook daar wel mee.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')