abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juli 2015 @ 21:34:26 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154232788
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 10 juli 2015 @ 21:44:19 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154233197
Deze had ik vanmiddag gekocht:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P, ik zie je nu al zitten met de leuke serveerster in Winterberg O+
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_154233846
P met een serveerster met schone borsten? :?
  vrijdag 10 juli 2015 @ 22:03:13 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154233869
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 22:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
mag ik hopen
pi_154234231
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Deze had ik vanmiddag gekocht:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P, ik zie je nu al zitten met de leuke serveerster in Winterberg O+
_O- Ik twijfel nog wel ff over de schoenen. Mijn B wandelen minder fijn dan de A. Maatje te klein eigenlijk -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_154234242
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 22:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Klinkt goed :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_154234870
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 22:13 schreef PdeHoog het volgende:

_O- Ik twijfel nog wel ff over de schoenen. Mijn B wandelen minder fijn dan de A. Maatje te klein eigenlijk -O-
Je moet natuurlijk niet op schoenen wandelen die A. niet fijn wandelen en B. te klein zijn :o
Dan is je twijfel meteen weg toch? :D

En die korte spijkerbroek wat leuk Uniekie!
Zou willen dat ik zoiets nog eens zou kunnen dragen O+
pi_154234943
pi_154235056
Dat doe ik ook hoor, ik draag ook de fuck wat ik wil :Y Maar sommige (veel) dingen kunnen echt echt niet (meer)
Gekke Ise _O-
pi_154236871
"How to get a bikini body: put a bikini on your body" _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154236913
Simpel en doeltreffend *)
pi_154237171
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Simpel en doeltreffend *)
Briljant eigenlijk :Y

Ik heb het gevoel dat ik dingen over het hoofd heb gezien of niet heb gelezen of ben vergeten, maar had jij gisteren niet weer een gesprek?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154237274
Net toch weer zitten werken :') Leipo ikke :') Manager zal wel pissed zijn nu want ik zat hem ook te mailen :P Daarna telefoon maar uitgezet :P

Morgen, voor het eerst sinds tijden, weer eens mensen fotograferen. Buuf wilde graag een ubertoffe foto van haar en buufkindje *) Oftewel.....morgen Delftse Hout in en eens kijken of ik iets fraais kan fabriceren O+
pi_154237355
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
Net toch weer zitten werken :') Leipo ikke :') Manager zal wel pissed zijn nu want ik zat hem ook te mailen :P Daarna telefoon maar uitgezet :P

Morgen, voor het eerst sinds tijden, weer eens mensen fotograferen. Buuf wilde graag een ubertoffe foto van haar en buufkindje *) Oftewel.....morgen Delftse Hout in en eens kijken of ik iets fraais kan fabriceren O+
Dat gaat vast goed komen, P :Y

En over dat werk zal ik m'n mond maar houden O-) Als je het gevoel hebt dat het per se moest dan zal dat wel zo zijn.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 00:10:16 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154238418
Werk.. het betaald ...

Dus ik wil morgen bbq met verse producten... zegt lief: jij eet toch geen hamburger en speklappen?
Uhh nee, ik eet pure kio/bief.
en speklapzwoerd +O
Laat maar , het wordt morgen gewoon broccoli met gebakken aardappelen
pi_154238905
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat gaat vast goed komen, P :Y

En over dat werk zal ik m'n mond maar houden O-) Als je het gevoel hebt dat het per se moest dan zal dat wel zo zijn.
Denk het ook wel :Y Vanavond op de bank liggen slapen en nu dus redelijk wakker :{
pi_154239108
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:24 schreef Isabeau het volgende:
"How to get a bikini body: put a bikini on your body" _O-
Dies goed _O-
Ik draag ook wat ik wil maar wat ik leuk vind maar niet bij me vind staan doe ik niet. Zo'n korte broek als die van Uniek staat mij dus niet.

Wat ben ik blij met weekend O+ Niet aan werk gedacht vnv. Gehuild bij All you need is love en daarna een leuke film gekeken (the last holiday) met Gérard Depardieu als chefkok in een luxe hotel.

Morgen lekker naar de markt en kijken of ik misschien een nieuw leuk truitje of zomerbroek zie voor naar werk. En 's avonds met ouders mn 2e verjaardag vieren.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_154239167
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:36 schreef PdeHoog het volgende:

}:| Je hebt maar een week vakantie hoor. Bij mij doet gelukkig mn mail t niet op mn tel anders krijg ik misschien nog de neiging om werkmail daar binnen te laten komen en dan is het hek van de dam.
pi_154239189
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Werk.. het betaald ...

Dus ik wil morgen bbq met verse producten... zegt lief: jij eet toch geen hamburger en speklappen?
Uhh nee, ik eet pure kio/bief.
en speklapzwoerd +O
Laat maar , het wordt morgen gewoon broccoli met gebakken aardappelen
Hoezo? En speklappen O+
pi_154239234
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 00:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

}:| Je hebt maar een week vakantie hoor. Bij mij doet gelukkig mn mail t niet op mn tel anders krijg ik misschien nog de neiging om werkmail daar binnen te laten komen en dan is het hek van de dam.
Werkmail staat ook niet meer op mijn prive-phone ;) Heb er eentje van kantoor. Die is nu uit ;)
  zaterdag 11 juli 2015 @ 01:22:57 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154240108
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 00:37 schreef FutureFairytale het volgende:

En 's avonds met ouders mn 2e verjaardag vieren.
Alvast van harte. :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_154240289
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 23:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Briljant eigenlijk :Y

Ik heb het gevoel dat ik dingen over het hoofd heb gezien of niet heb gelezen of ben vergeten, maar had jij gisteren niet weer een gesprek?
Wel op een donderdag :Y
Volgende week donderdag ;)
pi_154240340
Ik kijk ook wel eens werkmail hoor, gewoon interesse, wat is daar mis mee!
Als je maar niet de neiging krijgt om te gaan werken..
pi_154240916
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 01:31 schreef Bluezz het volgende:

Wel op een donderdag :Y
Volgende week donderdag ;)
Verdorie! Ik kan niet wachten op goed nieuws }:|
  zaterdag 11 juli 2015 @ 02:21:39 #25
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_154241128
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 22:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Met A red je het daar wel op zich. Paar stukken zijn wat lastiger, maar als je enkels minder slecht zijn als de mijne red je je ook daar wel mee.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_154241680
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 01:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk ook wel eens werkmail hoor, gewoon interesse, wat is daar mis mee!
Als je maar niet de neiging krijgt om te gaan werken..
Er zijn mensen voor wie dat heel gevaarlijk is. :Y Sinds ik overspannen ben geweest, is mijn werktelefoon uit als ik vrij ben en hij gaat ook echt niet aan. :N
  zaterdag 11 juli 2015 @ 07:48:19 #27
3878 Vork
Manisch creatief
pi_154241947
Ik heb gelukkig niet zoveel werkmail. De winkel, daar wordt nog wel redelijk veel naartoe gemaild, maar dat bekijk en behandel ik alleen als ik daar ben en ik weet dat niemand anders er op dat moment mee bezig is. Voor de rest kan ik er op afstand meestal toch niets mee.

Verder is er voor de andere functies ook weinig aanleiding om te mailen en dat is maar goed ook, dat leidt me toch alleen maar af van dat wat er gedaan moet worden.
pi_154242731
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 04:28 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Er zijn mensen voor wie dat heel gevaarlijk is. :Y Sinds ik overspannen ben geweest, is mijn werktelefoon uit als ik vrij ben en hij gaat ook echt niet aan. :N
Ik krijg altijd de neiging om me zorgen te gaan maken en dingen te willen oplossen :) Dus ja....gevaarlijk :P
pi_154242739
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 07:48 schreef Vork het volgende:
Ik heb gelukkig niet zoveel werkmail. De winkel, daar wordt nog wel redelijk veel naartoe gemaild, maar dat bekijk en behandel ik alleen als ik daar ben en ik weet dat niemand anders er op dat moment mee bezig is. Voor de rest kan ik er op afstand meestal toch niets mee.

Verder is er voor de andere functies ook weinig aanleiding om te mailen en dat is maar goed ook, dat leidt me toch alleen maar af van dat wat er gedaan moet worden.
Hoe bevalt de nieuwe baan, Vork?
pi_154243100
Goedemorgen. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_154243675
Goedemorgen :W

Vanavond en morgenmiddag weer optreden dus een druk weekendje *O*
pi_154243861
Hallootjes.. :W Verslagje getypt, foto's wordt aan gewerkt boven.. ;) Leuke verjaardag gisteren. Stom toevallig bleek de nieuwe buurvrouw van de jarige een invaljuf te zijn die ooit 2-3 weekjes voor mijn duo-partner heeft ingevallen en dus even mijn duo was. We hadden elkaar toen alleen nooit ontmoet (communicatie ging via schrift) dus had geen gezicht bij de naam. Was wel heel komisch om daar achter te komen _O-
pi_154243875
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Vanavond en morgenmiddag weer optreden dus een druk weekendje *O*
Succes *O*
pi_154243893
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Hallootjes.. :W Verslagje getypt, foto's wordt aan gewerkt boven.. ;) Leuke verjaardag gisteren. Stom toevallig bleek de nieuwe buurvrouw van de jarige een invaljuf te zijn die ooit 2-3 weekjes voor mijn duo-partner heeft ingevallen en dus even mijn duo was. We hadden elkaar toen alleen nooit ontmoet (communicatie ging via schrift) dus had geen gezicht bij de naam. Was wel heel komisch om daar achter te komen _O-
Benieuwd naar het verslag!

Oh dat is wel toevallig.. en je had genoeg te kletsen op die verjaardag ;)

Vorige week vrijdag hadden wij een verjaardag, waarbij ik even gezellig met mn schzus wilde bijkletsen die we niet zoveel zien, stiert er een stel op ons af, out of the blue en we zitten ongewild en ongevraagd midden in een tsunami van verhalen over hondenshows.... mijn schoonzus was slimmer dan wij en liep meteen weg :D
My god wat erg was dat... ook dat inbreken in een gesprek en Hallooooo, handje geven en meteen het gesprek overnemen, zooo bloedirritant vind ik dat :( 8)7
pi_154243969
:? wat een eigenaardig gedrag B..
pi_154244084
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:36 schreef Sunnythesun het volgende:
:? wat een eigenaardig gedrag B..
Ja en ik ken die hele mensen niet _O-
  zaterdag 11 juli 2015 @ 12:02:24 #37
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154244317
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja en ik ken die hele mensen niet _O-
:D

Benieuwd Sunny!

Wij gaan 3 uurtjes wandelen en dan bier happen :')
  zaterdag 11 juli 2015 @ 12:02:55 #38
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_154244328
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:30 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Benieuwd naar het verslag!

Ik ook :P Voor het eerst serieus in lightroom aan het werk met de foto´s, ben benieuwd of het resultaat er een beetje uit gaan zien.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_154244508
Nou dan ga ik even kapperen en als ik terug kom is het klaar ok? :+
pi_154244781
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 04:28 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Daar probeer ik ook wel echt op te letten, ik zal uit mezelf niet snel kijken als ik vrij ben. Tenzij ik ergens op wacht of zo. Alleen tegelijkertijd is mijn omgeving mijn werk. De krant, iets op Twitter of Facebook, ik ontkom er niet helemaal aan. (Hoewel het nu in mijn verlof heel goed lukt om het verder te negeren en me er niet mee bezig te houden).
  zaterdag 11 juli 2015 @ 12:30:06 #41
3878 Vork
Manisch creatief
pi_154244805
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 09:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hoe bevalt de nieuwe baan, Vork?
ja goed. Het was voor hun doen wat chaotisch de eerste twee dagen dat ik er was, maar als ze dat al als zodanig ervaren dan komt het wel goed.
pi_154244937
Ik krijg iets van 50-100 mails per dag. :') Dan heb ik het enkel over mails die ook echt voor mij bestemd zijn.
pi_154245361
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:28 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Daar probeer ik ook wel echt op te letten, ik zal uit mezelf niet snel kijken als ik vrij ben. Tenzij ik ergens op wacht of zo. Alleen tegelijkertijd is mijn omgeving mijn werk. De krant, iets op Twitter of Facebook, ik ontkom er niet helemaal aan. (Hoewel het nu in mijn verlof heel goed lukt om het verder te negeren en me er niet mee bezig te houden).
Ja hoe gaat het? Hoelang moet je nog?
pi_154245365
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:30 schreef Vork het volgende:

ja goed. Het was voor hun doen wat chaotisch de eerste twee dagen dat ik er was, maar als ze dat al als zodanig ervaren dan komt het wel goed.
Fijn! Ook fijn dat je eindelijk wat gevonden hebt *O*
pi_154245378
Altijd een bezoeking die kapper :X
Ze knippen daar wel goed en hoe ik het wil hebben maar dat geouwehoer van die vrouwen echt pffff :D Ik moet altijd diep diep zuchten als ik weer op mn fietsie zit :@
pi_154245609
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Succes *O*
Dankjewel :)
Ik heb er zin in (alleen geen zin om twee dagen met podium make-up rond te lopen)
pi_154245919
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:03 schreef Bluezz het volgende:
Altijd een bezoeking die kapper :X
Ze knippen daar wel goed en hoe ik het wil hebben maar dat geouwehoer van die vrouwen echt pffff :D Ik moet altijd diep diep zuchten als ik weer op mn fietsie zit :@
Oh verschrikkelijk vind ik dat ja :X Sowieso dat gedoe aan mijn hoofd :{w Wij gaan naar een thuiskapster die gelukkig niet te veel prutst. Ze kletst dan wel weer voor een heel kapsalonteam in haar uppie maar goed, dat doorstaan we meestal wel :+
pi_154246050
:O
Paar dagen in/rond de Efteling gezeten. Nu weer op kantoor na een nachtje slapen van wel helemaal vier uur. :')

Heb een hoop bij te lezen!

Hoop alvast dat alles goed met iedereen gaat en dat SunTav het leuk heeft gehad in Winterberg O+
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 11 juli 2015 @ 13:49:42 #49
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_154246250
Voor de liefhebbers en natuurlijk vooral voor P.

http://sonnie-tieske.nl/index.php/winterberg-2015
pi_154246609
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:02 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja hoe gaat het? Hoelang moet je nog?
Gaat goed hoor! Overmorgen uitgerekend, dus nog maximaal twee weken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')