SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. P, ik zie je nu al zitten met de leuke serveerster in Winterberg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
mag ik hopenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
P met een serveerster met schone borsten?
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Deze had ik vanmiddag gekocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. P, ik zie je nu al zitten met de leuke serveerster in WinterbergIk twijfel nog wel ff over de schoenen. Mijn B wandelen minder fijn dan de A. Maatje te klein eigenlijk
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Klinkt goedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
P met een serveerster met schone borsten?
Je moet natuurlijk niet op schoenen wandelen die A. niet fijn wandelen en B. te klein zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
Ik twijfel nog wel ff over de schoenen. Mijn B wandelen minder fijn dan de A. Maatje te klein eigenlijk
Briljant eigenlijkquote:
Dat gaat vast goed komen, Pquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
Net toch weer zitten werkenLeipo ikke
Manager zal wel pissed zijn nu want ik zat hem ook te mailen
Daarna telefoon maar uitgezet
Morgen, voor het eerst sinds tijden, weer eens mensen fotograferen. Buuf wilde graag een ubertoffe foto van haar en buufkindjeOftewel.....morgen Delftse Hout in en eens kijken of ik iets fraais kan fabriceren
Denk het ook welquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gaat vast goed komen, P![]()
En over dat werk zal ik m'n mond maar houdenAls je het gevoel hebt dat het per se moest dan zal dat wel zo zijn.
Dies goedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:24 schreef Isabeau het volgende:
"How to get a bikini body: put a bikini on your body"
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
Net toch weer zitten werkenLeipo ikke
Manager zal wel pissed zijn nu want ik zat hem ook te mailen
Daarna telefoon maar uitgezet
Morgen, voor het eerst sinds tijden, weer eens mensen fotograferen. Buuf wilde graag een ubertoffe foto van haar en buufkindjeOftewel.....morgen Delftse Hout in en eens kijken of ik iets fraais kan fabriceren
Hoezo? En speklappenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Werk.. het betaald ...
Dus ik wil morgen bbq met verse producten... zegt lief: jij eet toch geen hamburger en speklappen?
Uhh nee, ik eet pure kio/bief.
en speklapzwoerd +O
Laat maar , het wordt morgen gewoon broccoli met gebakken aardappelen
Werkmail staat ook niet meer op mijn prive-phonequote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Je hebt maar een week vakantie hoor. Bij mij doet gelukkig mn mail t niet op mn tel anders krijg ik misschien nog de neiging om werkmail daar binnen te laten komen en dan is het hek van de dam.
Alvast van harte.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:37 schreef FutureFairytale het volgende:
En 's avonds met ouders mn 2e verjaardag vieren.
Wel op een donderdagquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Briljant eigenlijk
Ik heb het gevoel dat ik dingen over het hoofd heb gezien of niet heb gelezen of ben vergeten, maar had jij gisteren niet weer een gesprek?
Verdorie! Ik kan niet wachten op goed nieuwsquote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Wel op een donderdag
Volgende week donderdag
Met A red je het daar wel op zich. Paar stukken zijn wat lastiger, maar als je enkels minder slecht zijn als de mijne red je je ook daar wel mee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik twijfel nog wel ff over de schoenen. Mijn B wandelen minder fijn dan de A. Maatje te klein eigenlijk
Er zijn mensen voor wie dat heel gevaarlijk is.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk ook wel eens werkmail hoor, gewoon interesse, wat is daar mis mee!
Als je maar niet de neiging krijgt om te gaan werken..
Ik krijg altijd de neiging om me zorgen te gaan maken en dingen te willen oplossenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 04:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor wie dat heel gevaarlijk is.Sinds ik overspannen ben geweest, is mijn werktelefoon uit als ik vrij ben en hij gaat ook echt niet aan.
Hoe bevalt de nieuwe baan, Vork?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 07:48 schreef Vork het volgende:
Ik heb gelukkig niet zoveel werkmail. De winkel, daar wordt nog wel redelijk veel naartoe gemaild, maar dat bekijk en behandel ik alleen als ik daar ben en ik weet dat niemand anders er op dat moment mee bezig is. Voor de rest kan ik er op afstand meestal toch niets mee.
Verder is er voor de andere functies ook weinig aanleiding om te mailen en dat is maar goed ook, dat leidt me toch alleen maar af van dat wat er gedaan moet worden.
Succesquote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vanavond en morgenmiddag weer optreden dus een druk weekendje
Benieuwd naar het verslag!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Hallootjes..Verslagje getypt, foto's wordt aan gewerkt boven..
Leuke verjaardag gisteren. Stom toevallig bleek de nieuwe buurvrouw van de jarige een invaljuf te zijn die ooit 2-3 weekjes voor mijn duo-partner heeft ingevallen en dus even mijn duo was. We hadden elkaar toen alleen nooit ontmoet (communicatie ging via schrift) dus had geen gezicht bij de naam. Was wel heel komisch om daar achter te komen
quote:
Ik ookquote:
Daar probeer ik ook wel echt op te letten, ik zal uit mezelf niet snel kijken als ik vrij ben. Tenzij ik ergens op wacht of zo. Alleen tegelijkertijd is mijn omgeving mijn werk. De krant, iets op Twitter of Facebook, ik ontkom er niet helemaal aan. (Hoewel het nu in mijn verlof heel goed lukt om het verder te negeren en me er niet mee bezig te houden).quote:Op zaterdag 11 juli 2015 04:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor wie dat heel gevaarlijk is.Sinds ik overspannen ben geweest, is mijn werktelefoon uit als ik vrij ben en hij gaat ook echt niet aan.
ja goed. Het was voor hun doen wat chaotisch de eerste twee dagen dat ik er was, maar als ze dat al als zodanig ervaren dan komt het wel goed.quote:
Ja hoe gaat het? Hoelang moet je nog?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:28 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Daar probeer ik ook wel echt op te letten, ik zal uit mezelf niet snel kijken als ik vrij ben. Tenzij ik ergens op wacht of zo. Alleen tegelijkertijd is mijn omgeving mijn werk. De krant, iets op Twitter of Facebook, ik ontkom er niet helemaal aan. (Hoewel het nu in mijn verlof heel goed lukt om het verder te negeren en me er niet mee bezig te houden).
Fijn! Ook fijn dat je eindelijk wat gevonden hebtquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:30 schreef Vork het volgende:
ja goed. Het was voor hun doen wat chaotisch de eerste twee dagen dat ik er was, maar als ze dat al als zodanig ervaren dan komt het wel goed.
Oh verschrikkelijk vind ik dat jaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:03 schreef Bluezz het volgende:
Altijd een bezoeking die kapper
Ze knippen daar wel goed en hoe ik het wil hebben maar dat geouwehoer van die vrouwen echt pffffIk moet altijd diep diep zuchten als ik weer op mn fietsie zit
Gaat goed hoor! Overmorgen uitgerekend, dus nog maximaal twee weken!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoe gaat het? Hoelang moet je nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |