Oeh, ben je al zo verquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:06 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Gaat goed hoor! Overmorgen uitgerekend, dus nog maximaal twee weken!
Ohhhh dat is echt spannend nu dusquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:06 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Gaat goed hoor! Overmorgen uitgerekend, dus nog maximaal twee weken!
Wil je thuis bevallen of ga je naar het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:16 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Jahet kan nu echt ieder moment beginnen! Maar nog niks dat daar op wijst verder.
Als het kan wil ik thuis bevallenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wil je thuis bevallen of ga je naar het ziekenhuis?
Zou mooi zijn danquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:19 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Als het kan wil ik thuis bevallenEn alle controles zijn goed en ik heb geen risico's verder, dus op voorhand is er geen reden dat het niet kan.
Helemaal aan het begin dacht ik dat ook 'dan is alles bij de hand als er iets gebeurt'. Maar thuis leek me ook wel weer heel prettig, na afloop ook geen gesleep met een paar uur oude baby in de auto en zo, lekker in je eigen omgeving en eigen bed kunnen stappen. En na verder inlezen en informatie gekregen te hebben heb ik mijn beeld ook bijgesteld. Verloskundigen zijn er natuurlijk als geen ander op getraind, kunnen ook op allerlei manieren ingrijpen en als ze halverwege het niet vertrouwen laten ze je gewoon naar het ziekenhuis gaan. De categorie mensen die met spoed in een ambulance naar het ziekenhuis moet is minimaal. En de reistijd van ons huis naar het ziekenhuis is ook maar 10 minuten.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zou mooi zijn dan![]()
Vond het wel grappig, meisje van naailes wilde liever in het ziekenhuis (voor haar gevoel veiliger of zo) maar het ging zo snel dat ze daar niet eens de tijd voor kreegVond ze achteraf toch wel fijn geloof ik
Gelezen en bekeken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:49 schreef TAV74 het volgende:
Voor de liefhebbers en natuurlijk vooral voor P.
http://sonnie-tieske.nl/index.php/winterberg-2015
Lekker thuis proberen dan idd, lijkt me heerlijk!!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:25 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Helemaal aan het begin dacht ik dat ook 'dan is alles bij de hand als er iets gebeurt'. Maar thuis leek me ook wel weer heel prettig, na afloop ook geen gesleep met een paar uur oude baby in de auto en zo, lekker in je eigen omgeving en eigen bed kunnen stappen. En na verder inlezen en informatie gekregen te hebben heb ik mijn beeld ook bijgesteld. Verloskundigen zijn er natuurlijk als geen ander op getraind, kunnen ook op allerlei manieren ingrijpen en als ze halverwege het niet vertrouwen laten ze je gewoon naar het ziekenhuis gaan. De categorie mensen die met spoed in een ambulance naar het ziekenhuis moet is minimaal. En de reistijd van ons huis naar het ziekenhuis is ook maar 10 minuten.
"ga je nog op vakantie, o je bent al geweest, leuk hoor, wat is het toch warm he, ja volgende week weer regen dus ik zeg altijd maar geniet er toch van, niet dan, de kinderen zijn nu ook vdij en dan is het mooi dat het mooi weer is en straks naar zeeland op vakantie, waar ging jij ook alweer naar toe of ging je niet weg?"quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:03 schreef Bluezz het volgende:
Altijd een bezoeking die kapper
Ze knippen daar wel goed en hoe ik het wil hebben maar dat geouwehoer van die vrouwen echt pffffIk moet altijd diep diep zuchten als ik weer op mn fietsie zit
Tofquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:49 schreef TAV74 het volgende:
Uiteraard, je kunt helemaal los. Ze verkopen er zelfs bbq's en bijbehorende artikelen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TofMag er gebarbequed worden op het park? Las ik dat nou goed?
Cool ende gaafquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Uiteraard, je kunt helemaal los. Ze verkopen er zelfs bbq's en bijbehorende artikelen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"ga je nog op vakantie, o je bent al geweest, leuk hoor, wat is het toch warm he, ja volgende week weer regen dus ik zeg altijd maar geniet er toch van, niet dan, de kinderen zijn nu ook vdij en dan is het mooi dat het mooi weer is en straks naar zeeland op vakantie, waar ging jij ook alweer naar toe of ging je niet weg?"
Nee joh. Serena maakt veel fouten maar dat Spaanse meisje bepaalt t spel niet hoor. Niemand bepaalt het spel tegen Serena.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:58 schreef golfer het volgende:
Serena Williams moet wel diep gaan, maar wint toch de eerste set van dat Spaanse meisje.
Lekker veel en leuke wandelingen gemaaktquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:49 schreef TAV74 het volgende:
Er is maar één restaurant op het park ja. En de skihutten (die op loopafstand liggen) zijn dicht nu.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker veel en leuke wandelingen gemaakt.
Woods was wel jullie favoriete tentje (of de enige)
Deze was zo hyper, ze was zwanger en op het consternatieburo hadden ze over haar 2 jarige gezegd dat ie als ie nou nog niet praat hij vervroegd naar de peuterspeelzaal moest, er was een bruiloft en ze konnie slagen voor ene jurk want als je ergens naar zoekt vind je het niet je moet er echt tegenaan lopen en een opa was overleden en een stel ouders hadden ruzie en toen ze boodchappen ging doen wou haar 2 jarige niet mee en dat is lastig en hij moest ook nieuwe kleren voor de bruiloft maar ja als je er naar zoekt vind je het niet je moet er echt tegenaan lopen oh ja ga je nog op vakantie of ben je al geweest wil je het nog gefohnt had ik al gevraagd of je koffie wil nou ja dat is nou toch te laat want het is al bijna klaar ja het staat je leuk en het valt zo goed leuk he ja ik moet echt nog een jurk misschien ga ik wel online bestellen want ja ik was op zoek maar ja dan vind je niksquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"ga je nog op vakantie, o je bent al geweest, leuk hoor, wat is het toch warm he, ja volgende week weer regen dus ik zeg altijd maar geniet er toch van, niet dan, de kinderen zijn nu ook vdij en dan is het mooi dat het mooi weer is en straks naar zeeland op vakantie, waar ging jij ook alweer naar toe of ging je niet weg?"
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deze was zo hyper, ze was zwanger en op het consternatieburo hadden ze over haar 2 jarige gezegd dat ie als ie nou nog niet praat hij vervroegd naar de peuterspeelzaal moest, er was een bruiloft en ze konnie slagen voor ene jurk want als je ergens naar zoekt vind je het niet je moet er echt tegenaan lopen en een opa was overleden en een stel ouders hadden ruzie en toen ze boodchappen ging doen wou haar 2 jarige niet mee en dat is lastig en hij moest ook nieuwe kleren voor de bruiloft maar ja als je er naar zoekt vind je het niet je moet er echt tegenaan lopen oh ja ga je nog op vakantie of ben je al geweest wil je het nog gefohnt had ik al gevraagd of je koffie wil nou ja dat is nou toch te laat want het is al bijna klaar ja het staat je leuk en het valt zo goed leuk he ja ik moet echt nog een jurk misschien ga ik wel online bestellen want ja ik was op zoek maar ja dan vind je niks
koffie?
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Je luistert wel heel goed en aandachtig Bluezz. Knap hoor. Mijn concentratie zou op een gegeven moment weg zijn en dan zeg ik gewoon af en toe 'ja' of 'oh'.
Luisteren kan ik beter dan pratenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Je luistert wel heel goed en aandachtig Bluezz. Knap hoor. Mijn concentratie zou op een gegeven moment weg zijn en dan zeg ik gewoon af en toe 'ja' of 'oh'.
Ze kan wel degelijk kwebbelen hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Tussen Bluezz en mij wordt het een oorverdovende stilte
quote:
Klote! En Bye aan je zuurverdiende geldquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:17 schreef z80 het volgende:
maandag tandarts bellen.
het stukje kies dat de vulling op zijn plek hield is afgebroken. gelukkig de achterste kies en niet scherp.
wel een ramp om dit weer te herstellen. en ik ben toch al zo dol op de tandarts, niet dus.
Heb je geen Netflix?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Luister ik wel
Laatste masterchef Au nog even kijken
Rita in het Frans aan het binnenhengelen, kan de andere versies niet vinden
Nope... en ik kan eigenlijk de masterchef Au niet eens bijhouden, zeeland heb ik ook nog en Grillmastersquote:
Voor de prijs van 3 biertjes (die jij ongeveer dagelijks naar binnen slaat op terrassen) kan je een maand lang alles van Netflix bekijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Nope... en ik kan eigenlijk de masterchef Au niet eens bijhouden, zeeland heb ik ook nog en Grillmasters
Misschien moet ik minder wandelen
Ik heb net Smokey & The Bandit aangezetquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Forrest Gump weer eens aan het kijkenBubba
![]()
Wauw, dat eind echt, tranen zitten hoogquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:19 schreef golfer het volgende:
Kijktip voor de Netflix-kijkers: prachtige ontroerende documentaire over het bijzondere en muzikale leven van Nina Simone.
De film heet: Wat happened, Miss Simone?
Gaat op het lijstjequote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauw, dat eind echt, tranen zitten hoogWat een leven
Tav is een lekker dingquote:
Ik kan wel kletsen hoor, maar van nature eigenlijk nietquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Tussen Bluezz en mij wordt het een oorverdovende stilte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |