Ik beheer een technische helpdesk voor de door ons bedrijf geleverde kassa- en backofficesystemen bij verschillende grote winkelketens in Nederlandquote:Op maandag 13 juli 2015 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini, nou snap ik soms echt niet meer wat voor werk je doen
Dat viel uiteindelijk wel mee. We hielden ons precies aan deze methode en nummer 2 werkte perfect. Precies in het midden gebroken en 2 even grote helften.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:23 schreef minilot het volgende:
Bloes en Golfer, jullie toetje! Wooh!
Hoe ging het zelf slachten van een kokosnoot?Viel het mee?!
Ik zag die huisjes ookquote:Op maandag 13 juli 2015 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Dan zit je iets hoger op de berg dan wij zaten. Wij hadden 76. En je hebt de zon in de middag op het huisje, dat is nu wel lekker! Wij hadden hem 's ochtends en daar waren we die warme dagen ook wel blij om
Je loopt daar zo recht het bos in
![]()
Wij vonden het stiekem wel jammer dat we niet een huisje met het balkonnetje haddendie vind ik erg tof liggen!
Kortom...vrouwelijke ubernerdquote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik beheer een technische helpdesk voor de door ons bedrijf geleverde kassa- en backofficesystemen bij verschillende grote winkelketens in Nederland
Wat klinkt het leuk! Veel plezier!quote:
Er waren gisteren ook nogal wat nerds komen opdagen bij Blade Runner in de bios.quote:
Ja tof he! Dat zijn de 6pers. luxe huisjes.. weet je dat voor een volgende keerquote:Op maandag 13 juli 2015 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zag die huisjes ookIk zat daar ook al op te hopen
Integendeel! Ik ben ondertussen zo ongeveer de enige Eftelingfan die nog nooit zelf een evacuatie vanuit een Eftelingattractie heeft meegemaakt.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:59 schreef liedetector het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ractie-efteling.html
Mini blij dat die aan het werk is
Hehe, ja!quote:Op maandag 13 juli 2015 17:08 schreef liedetector het volgende:
maar op nu.nl staat wel dat ze dan de inzittende automatisch stilzetten......ROFLOL
"Volgens de Efteling komen storingen wel vaker voor, "zeker bij nieuwe attracties, die nog kinderziektes kunnen hebben". De inzittenden worden bij een storing automatisch stilgezet. "
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:29 schreef minilot het volgende:
Oh, over nerdy dingen gesproken.. Morgen is, na tien jaar onderweg te zijn geweest, dan eindelijk de Pluto fly-by van ruimtesonde New Horizons!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewelquote:Op maandag 13 juli 2015 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Sarabi, jammer dat er weinig publiek was. Zag wel mooie foto's voorbij komenWanneer is jullie volgende optreden?
quote:Op maandag 13 juli 2015 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goed heen dat zo lekker dicht bij huis..
Nou ja zeg...quote:Op maandag 13 juli 2015 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn beoordeling van de pizzeria in Ommen is bij eet.nu geweigerd, te negatief
is dat die ene naast een plein met een beeld van een langgerekt paard oid?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn beoordeling van de pizzeria in Ommen is bij eet.nu geweigerd, te negatief
Die ja, la laterna ofzo.... wat een verschrikkelijke zaak. volgens mij kon je pinnen jaquote:Op maandag 13 juli 2015 19:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
is dat die ene naast een plein met een beeld van een langgerekt paard oid?dan heb ik daar duizent jaar geleden gegeten... Kun je er inmiddels al pinnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |