Ik beheer een technische helpdesk voor de door ons bedrijf geleverde kassa- en backofficesystemen bij verschillende grote winkelketens in Nederlandquote:Op maandag 13 juli 2015 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini, nou snap ik soms echt niet meer wat voor werk je doen
Dat viel uiteindelijk wel mee. We hielden ons precies aan deze methode en nummer 2 werkte perfect. Precies in het midden gebroken en 2 even grote helften.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:23 schreef minilot het volgende:
Bloes en Golfer, jullie toetje! Wooh!
Hoe ging het zelf slachten van een kokosnoot?Viel het mee?!
Ik zag die huisjes ookquote:Op maandag 13 juli 2015 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Dan zit je iets hoger op de berg dan wij zaten. Wij hadden 76. En je hebt de zon in de middag op het huisje, dat is nu wel lekker! Wij hadden hem 's ochtends en daar waren we die warme dagen ook wel blij om
Je loopt daar zo recht het bos in
![]()
Wij vonden het stiekem wel jammer dat we niet een huisje met het balkonnetje haddendie vind ik erg tof liggen!
Kortom...vrouwelijke ubernerdquote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik beheer een technische helpdesk voor de door ons bedrijf geleverde kassa- en backofficesystemen bij verschillende grote winkelketens in Nederland
Wat klinkt het leuk! Veel plezier!quote:
Er waren gisteren ook nogal wat nerds komen opdagen bij Blade Runner in de bios.quote:
Ja tof he! Dat zijn de 6pers. luxe huisjes.. weet je dat voor een volgende keerquote:Op maandag 13 juli 2015 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zag die huisjes ookIk zat daar ook al op te hopen
Integendeel! Ik ben ondertussen zo ongeveer de enige Eftelingfan die nog nooit zelf een evacuatie vanuit een Eftelingattractie heeft meegemaakt.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:59 schreef liedetector het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ractie-efteling.html
Mini blij dat die aan het werk is
Hehe, ja!quote:Op maandag 13 juli 2015 17:08 schreef liedetector het volgende:
maar op nu.nl staat wel dat ze dan de inzittende automatisch stilzetten......ROFLOL
"Volgens de Efteling komen storingen wel vaker voor, "zeker bij nieuwe attracties, die nog kinderziektes kunnen hebben". De inzittenden worden bij een storing automatisch stilgezet. "
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:29 schreef minilot het volgende:
Oh, over nerdy dingen gesproken.. Morgen is, na tien jaar onderweg te zijn geweest, dan eindelijk de Pluto fly-by van ruimtesonde New Horizons!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewelquote:Op maandag 13 juli 2015 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Sarabi, jammer dat er weinig publiek was. Zag wel mooie foto's voorbij komenWanneer is jullie volgende optreden?
quote:Op maandag 13 juli 2015 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goed heen dat zo lekker dicht bij huis..
Nou ja zeg...quote:Op maandag 13 juli 2015 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn beoordeling van de pizzeria in Ommen is bij eet.nu geweigerd, te negatief
is dat die ene naast een plein met een beeld van een langgerekt paard oid?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Die ja, la laterna ofzo.... wat een verschrikkelijke zaak. volgens mij kon je pinnen jaquote:Op maandag 13 juli 2015 19:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
is dat die ene naast een plein met een beeld van een langgerekt paard oid?dan heb ik daar duizent jaar geleden gegeten... Kun je er inmiddels al pinnen?
Geen idee of het toen ook al slecht was, was er met tien studievrienden op een weekendje wegquote:Op maandag 13 juli 2015 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die ja, la laterna ofzo.... wat een verschrikkelijke zaak. volgens mij kon je pinnen ja
Hoe is het met Melba?
en IMA schiet eens op met bevallen, ben wel benieuwd
P, ontzettend veel plezier!
Ben je je al aan het voorbereiden op de Schnitzel XXL morgen en het onbeperkt Spareribs eten donderdagquote:
Ja daar zullen we eerst heen lopen vanaf CS (is dat te doen? geen idee waar het is eigenlijk) maar kun je je niet de hele dag vermakenquote:
Je gaat niet direct dood aan een paar druppel water hèquote:Op maandag 13 juli 2015 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja daar zullen we eerst heen lopen vanaf CS (is dat te doen? geen idee waar het is eigenlijk) maar kun je je niet de hele dag vermaken. We willen ook graag door het centrum e.d. wandelen.
Niet heel dichtbij, maar prima te doen lijkt me. Metrostation Blaak ligt er meteen naast.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja daar zullen we eerst heen lopen vanaf CS (is dat te doen? geen idee waar het is eigenlijk) maar kun je je niet de hele dag vermaken. We willen ook graag door het centrum e.d. wandelen.
Kijkend naar hoeveel er vandaag is gevallen (en morgen hetzelfde wordt voorspeld) is het helaas behoorlijk wat meer dan een paar druppels.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je gaat niet direct dood aan een paar druppel water hè
Ja, moet jij niet even wat anders gaan doen ?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:16 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Niet heel dichtbij, maar prima te doen lijkt me. Metrostation Blaak ligt er meteen naast.
Dan gaan we er gewoon heen lopen als het te doen isquote:Op maandag 13 juli 2015 20:16 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Niet heel dichtbij, maar prima te doen lijkt me. Metrostation Blaak ligt er meteen naast.
Paraplu, 1.69e bij de Actionquote:Op maandag 13 juli 2015 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dan gaan we er gewoon heen lopen als het te doen is.
zoveel voorspellen ze niet voor morgen, ik ga er vanuit dat het wel meevaltquote:Op maandag 13 juli 2015 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kijkend naar hoeveel er vandaag is gevallen (en morgen hetzelfde wordt voorspeld) is het helaas behoorlijk wat meer dan een paar druppels.
Ik heb het doorgegeven aan de chefkokquote:Op maandag 13 juli 2015 20:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben je je al aan het voorbereiden op de Schnitzel XXL morgen en het onbeperkt Spareribs eten donderdag
Geen idee, wat?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, moet jij niet even wat anders gaan doen ?
Wij hebben de kok op het park al gewaarschuwd dat je komtquote:Op maandag 13 juli 2015 20:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het doorgegeven aan de chefkok![]()
Coolquote:Op maandag 13 juli 2015 20:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wij hebben de kok op het park al gewaarschuwd dat je komt
Snap ik, daarom stel ik je even gerust dat de andere partij ook voorbereid isquote:Op maandag 13 juli 2015 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolIk bedoelde alleen degene in ons gezelschap die de boel regelt
Je bent met een date?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolIk bedoelde alleen degene in ons gezelschap die de boel regelt
Daar hebben ze dit wonderlijke apparaat tegen uitgevonden:quote:Op maandag 13 juli 2015 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Kijkend naar hoeveel er vandaag is gevallen (en morgen hetzelfde wordt voorspeld) is het helaas behoorlijk wat meer dan een paar druppels.
Vind ik altijd zo'n gesleep. Maar goed, we zijn idd niet van suiker. En we kunnen op veel plaatsen vast naar binnen rennen als we moeten dus we zien het morgen wel gewoonquote:Op maandag 13 juli 2015 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar hebben ze dit wonderlijke apparaat tegen uitgevonden:
[ afbeelding ]
Helaasquote:
Oww een gewone huwelijk...quote:Op maandag 13 juli 2015 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HelaasBeste vrienden
Maar vrouw in gezelschap heeft een duidelijke mening over hoe dingen geregeld moeten zijn
Ik zou Iens dan proberen. Daar is men of lyrisch (familie?) of wordt de tent afgebrand.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
En de lyrische mensen:quote:Wij hebben ons laten leiden door de eerste indruk, en daarom niet veel besteld, maar het eten maakte een zeer amateuristische indruk. Hier is een kok bezig die absoluut geen idee heeft van koken, laat staan van de Italiaanse keuken. Het nagerecht leek iets van de fabriek, met een kleine toevoeging van de kok.
Naast ons werd aan een tafel verzocht de pizza's dit keer gaar te maken.
De pizza's die verderop werden geserveerd zaken er ook niet echt goed uit, maar er zat wel veel beleg op (wat dus eigenlijk niet hoort bij een Italiaanse pizza).
In de meer dan 40 jaar dat ik in Italiaanse restaurants kom, w.o. jaarlijks in Italie, was dit toch wel een dieptepunt.
Volgens de menukaart staat hier ene Roberto aan het roer, maar we hebben deze keer niets Italiaans gezien. Het was allemaal zéér Sallands.
Het publiek bestond onmiskenbaar overwegend uit campinggasten. Dan weet je wat voor gespreksniveau je kunt verwachten, en op welk volume. Je moet ervan houden....
Bij de pizza met ananas, was de ananas aan het gisten, bij het melden hiervan , geeft de gastvrouw aan dat we de pizza zelf hebben uitgezocht en zij nu die pizza maar weg moest gooien. Kortom erg slecht eten, onvriendelijk personeel met name de gastvrouw en stoelen waar je je een breuk op zit. Dit bedrijf is nog van 15 jaar terug in de tijd.
Mij vrouw koos voor canneloni met spinazie. De spinazievulling bleek er grijzig uit te zien, er was geen gebruik gemaakt van ricotta in de vulling, maar opnieuw van Hollandse kaas, en over de canneloni was een vettige kaassaus gedrapeerd. Het smaakte nergens naar.
De huiswijn die we erbij dronken was van zeer slechte kwaliteit.
Dit is de eerste keer dat een pizza vier soorten kaas niet lekker was Wij vermoeden dat er analoogkaas wordt gebruikt.Alleen het stukje met gorgonzola was goed te eten.Voor de rest een smakeloze hap. Pizza met waarschijnlijk zalm uit blik en de paprika smaakte ook alsof het uit blik kwam. Er was volgens ons geen greintje vers bij...jammer goeie plek was ook erg druk maar voor ons eens maar nooit weer!
quote:We komen hier al jaren. De beste pizzas die je maar kunt bedenken. Roberto en Dina altijd vriendelijk. Het interieur mooi of niet is een kwestie van smaak, maar altijd netjes schoon en verzorgd en dat is toch het belangrijkste. Over het eten niets dan lof. Ga zo door!
voor ons is het altijd weer een fijne avond met heerlijke gegrilde scampies met look vooraf en een heerlijke anguille pizza eropvolgend. Samen met de vernieuwde wijnkaart altijd weer een traktatie.
Tijdens de vakantie hier 2x super gegeten. De pizza's waren zeer smakelijk, de lasagna voortreffelijk en de ossenhaas met gorgonzola zeer zeer goed. Het interieur is gedateerd maar de vriendelijke bediening maakt veel goed.
Laat je niet door de oubollig tafelkleedjes en de gedateerde inrichting afschrikken. Hier wordt gekookt met authentieke Italiaanse smaken. Zowel de vis-lasagna als de kaas lasagna zijn overheerlijk. De pizza's zijn rijkelijk belegen en erg lekker. Een absolute aanrader is de pizza Roberto. La Laterna is wat ons betreft een jaarlijkse must tijdens onze vakantietijd in het Vechtdal!
Dat verschil is wel erg verdacht grootquote:Op maandag 13 juli 2015 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou Iens dan proberen. Daar is men of lyrisch (familie?) of wordt de tent afgebrand.
[..]
En de lyrische mensen:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |