abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juli 2015 @ 20:04:08 #226
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154309163
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Die ja, la laterna ofzo.... wat een verschrikkelijke zaak. volgens mij kon je pinnen ja

Hoe is het met Melba? O+

en IMA schiet eens op met bevallen, ben wel benieuwd :D

P, ontzettend veel plezier!
Geen idee of het toen ook al slecht was, was er met tien studievrienden op een weekendje weg :P en ik at geen pizza...

Melba gaat als een malle! Twee tandjes komen door, vreet kattenvoer uit de etensbak van de kat als ie de kans krijgt, eet sowieso heel lekker en goed, kruipt de kamer door en speelt het liefst met boekjes of zijn pop O+

Veel plezier op vakantie P!
Kwak
  maandag 13 juli 2015 @ 20:13:12 #227
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_154309427
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 19:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:Y
Ben je je al aan het voorbereiden op de Schnitzel XXL morgen en het onbeperkt Spareribs eten donderdag :+
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_154309450
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 13:39 schreef Isegrim het volgende:

[..]

De Markthal is overdekt! *O*
Ja daar zullen we eerst heen lopen vanaf CS (is dat te doen? geen idee waar het is eigenlijk) maar kun je je niet de hele dag vermaken ;). We willen ook graag door het centrum e.d. wandelen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 13 juli 2015 @ 20:15:13 #229
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_154309510
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ja daar zullen we eerst heen lopen vanaf CS (is dat te doen? geen idee waar het is eigenlijk) maar kun je je niet de hele dag vermaken ;). We willen ook graag door het centrum e.d. wandelen.
Je gaat niet direct dood aan een paar druppel water hè ;)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_154309556
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Niet heel dichtbij, maar prima te doen lijkt me. Metrostation Blaak ligt er meteen naast.
pi_154309603
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:15 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Je gaat niet direct dood aan een paar druppel water hè ;)
Kijkend naar hoeveel er vandaag is gevallen (en morgen hetzelfde wordt voorspeld) is het helaas behoorlijk wat meer dan een paar druppels.
  maandag 13 juli 2015 @ 20:17:57 #232
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154309611
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:16 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Niet heel dichtbij, maar prima te doen lijkt me. Metrostation Blaak ligt er meteen naast.
Ja, moet jij niet even wat anders gaan doen ? >:)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_154309614
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:16 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Dan gaan we er gewoon heen lopen als het te doen is :).
  maandag 13 juli 2015 @ 20:18:42 #234
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154309636
Melba aan de kattenbrokjes :D
Supergezond is dat trouwens :Y
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 13 juli 2015 @ 20:19:16 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154309655
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dan gaan we er gewoon heen lopen als het te doen is :).
Paraplu, 1.69e bij de Action :P
  maandag 13 juli 2015 @ 20:24:44 #236
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_154309858
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Kijkend naar hoeveel er vandaag is gevallen (en morgen hetzelfde wordt voorspeld) is het helaas behoorlijk wat meer dan een paar druppels.
zoveel voorspellen ze niet voor morgen, ik ga er vanuit dat het wel meevalt :)
pi_154309917
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:13 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ben je je al aan het voorbereiden op de Schnitzel XXL morgen en het onbeperkt Spareribs eten donderdag :+
Ik heb het doorgegeven aan de chefkok :+ De spareribs klonken interessant geloof ik :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_154309928
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, moet jij niet even wat anders gaan doen ? >:)
Geen idee, wat? :+
  maandag 13 juli 2015 @ 20:27:02 #239
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_154309937
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb het doorgegeven aan de chefkok :+
Wij hebben de kok op het park al gewaarschuwd dat je komt :P
pi_154309963
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:27 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Wij hebben de kok op het park al gewaarschuwd dat je komt :P
Cool *) Ik bedoelde alleen degene in ons gezelschap die de boel regelt *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 13 juli 2015 @ 20:30:20 #241
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_154310051
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Snap ik, daarom stel ik je even gerust dat de andere partij ook voorbereid is :P
  maandag 13 juli 2015 @ 20:30:52 #242
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_154310067
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je bent met een date? *)
  maandag 13 juli 2015 @ 20:32:44 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154310127
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:

Daar hebben ze dit wonderlijke apparaat tegen uitgevonden:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_154310178
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Daar hebben ze dit wonderlijke apparaat tegen uitgevonden:
[ afbeelding ]
Vind ik altijd zo'n gesleep. Maar goed, we zijn idd niet van suiker. En we kunnen op veel plaatsen vast naar binnen rennen als we moeten dus we zien het morgen wel gewoon :)
pi_154310288
Klein opvouwbaar pluutje in je rugzak ^O^
  maandag 13 juli 2015 @ 20:41:49 #246
63722 z80
I fink you freaky
pi_154310405
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_154310551
quote:
6s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:30 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je bent met een date? *)
Helaas *) Beste vrienden :+ Maar vrouw in gezelschap heeft een duidelijke mening over hoe dingen geregeld moeten zijn :+
  maandag 13 juli 2015 @ 20:51:20 #248
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154310705
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Helaas *) Beste vrienden :+ Maar vrouw in gezelschap heeft een duidelijke mening over hoe dingen geregeld moeten zijn :+
Oww een gewone huwelijk... :P

Heb je A of B schoenen mee? En heb je dat zelluf gekozen :D
pi_154310781
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
:D
Mijn beoordeling van de pizzeria in Ommen is bij eet.nu geweigerd, te negatief :')
Ik zou Iens dan proberen. Daar is men of lyrisch (familie?) of wordt de tent afgebrand.

quote:
Wij hebben ons laten leiden door de eerste indruk, en daarom niet veel besteld, maar het eten maakte een zeer amateuristische indruk. Hier is een kok bezig die absoluut geen idee heeft van koken, laat staan van de Italiaanse keuken. Het nagerecht leek iets van de fabriek, met een kleine toevoeging van de kok.

Naast ons werd aan een tafel verzocht de pizza's dit keer gaar te maken.
De pizza's die verderop werden geserveerd zaken er ook niet echt goed uit, maar er zat wel veel beleg op (wat dus eigenlijk niet hoort bij een Italiaanse pizza).

In de meer dan 40 jaar dat ik in Italiaanse restaurants kom, w.o. jaarlijks in Italie, was dit toch wel een dieptepunt.

Volgens de menukaart staat hier ene Roberto aan het roer, maar we hebben deze keer niets Italiaans gezien. Het was allemaal zéér Sallands.

Het publiek bestond onmiskenbaar overwegend uit campinggasten. Dan weet je wat voor gespreksniveau je kunt verwachten, en op welk volume. Je moet ervan houden....

Bij de pizza met ananas, was de ananas aan het gisten, bij het melden hiervan , geeft de gastvrouw aan dat we de pizza zelf hebben uitgezocht en zij nu die pizza maar weg moest gooien. Kortom erg slecht eten, onvriendelijk personeel met name de gastvrouw en stoelen waar je je een breuk op zit. Dit bedrijf is nog van 15 jaar terug in de tijd.

Mij vrouw koos voor canneloni met spinazie. De spinazievulling bleek er grijzig uit te zien, er was geen gebruik gemaakt van ricotta in de vulling, maar opnieuw van Hollandse kaas, en over de canneloni was een vettige kaassaus gedrapeerd. Het smaakte nergens naar.

De huiswijn die we erbij dronken was van zeer slechte kwaliteit.

Dit is de eerste keer dat een pizza vier soorten kaas niet lekker was Wij vermoeden dat er analoogkaas wordt gebruikt.Alleen het stukje met gorgonzola was goed te eten.Voor de rest een smakeloze hap. Pizza met waarschijnlijk zalm uit blik en de paprika smaakte ook alsof het uit blik kwam. Er was volgens ons geen greintje vers bij...jammer goeie plek was ook erg druk maar voor ons eens maar nooit weer!
En de lyrische mensen:
quote:
We komen hier al jaren. De beste pizzas die je maar kunt bedenken. Roberto en Dina altijd vriendelijk. Het interieur mooi of niet is een kwestie van smaak, maar altijd netjes schoon en verzorgd en dat is toch het belangrijkste. Over het eten niets dan lof. Ga zo door!

voor ons is het altijd weer een fijne avond met heerlijke gegrilde scampies met look vooraf en een heerlijke anguille pizza eropvolgend. Samen met de vernieuwde wijnkaart altijd weer een traktatie.

Tijdens de vakantie hier 2x super gegeten. De pizza's waren zeer smakelijk, de lasagna voortreffelijk en de ossenhaas met gorgonzola zeer zeer goed. Het interieur is gedateerd maar de vriendelijke bediening maakt veel goed.

Laat je niet door de oubollig tafelkleedjes en de gedateerde inrichting afschrikken. Hier wordt gekookt met authentieke Italiaanse smaken. Zowel de vis-lasagna als de kaas lasagna zijn overheerlijk. De pizza's zijn rijkelijk belegen en erg lekker. Een absolute aanrader is de pizza Roberto. La Laterna is wat ons betreft een jaarlijkse must tijdens onze vakantietijd in het Vechtdal!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 13 juli 2015 @ 20:58:03 #250
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_154310955
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou Iens dan proberen. Daar is men of lyrisch (familie?) of wordt de tent afgebrand.

[..]

En de lyrische mensen:

[..]

Dat verschil is wel erg verdacht groot :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')