Gelukkig is Ommen vrij toeristischquote:Op maandag 13 juli 2015 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind slechte recensies lezen altijd leukSnap bij heel veel tenten (waaronder deze dus, als je de rest leest) ook niet dat ze nog kunnen bestaan. Dan moet je het wel hebben van de argeloze vakantieganger.
Kloptquote:
Toch staan er nog altijd meer positieve dan negatieve, ook vreemd.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind slechte recensies lezen altijd leukSnap bij heel veel tenten (waaronder deze dus, als je de rest leest) ook niet dat ze nog kunnen bestaan. Dan moet je het wel hebben van de argeloze vakantieganger.
Ja, bijvoorbeeld 'Yphone6' / 'Idol's' hier in Rotterdam.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds ik van school af ben heb ik geen rugzak meer. Jij wel?quote:
Dat lijkt me ook wel een keer leuk om heen te gaan!quote:Op maandag 13 juli 2015 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Alleen a.s. zaterdag ga ik ovb met een vriendin naar de Tilburgse kermis (3e jaar). Alleen als het droog blijft.... Kermis Tilburg is zoo gezellig! Attracties niet maar al die café's/terrasjes/gezelligheid overal. En mensen kijken . Ik duim zo hard dat t droog blijft!
Die klaagmensen vonden em niet (bescheiden) belegd als in Italië. En dan bestellen ze wel ananas op hun pizzaquote:Op maandag 13 juli 2015 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou Iens dan proberen. Daar is men of lyrisch (familie?) of wordt de tent afgebrand.
[..]
En de lyrische mensen:
[..]
Toch wel hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahahaha. Beste vriendin en haar gezinGetrouwd met kids
En nee, niet alles kan kapot
Thanks! Kan kermis je zeker aanraden, ook al hou je niet van kermis. Tis echt niet te vergelijken. En Brabantse gezelligheid en bourgondisch leven is tofquote:Op maandag 13 juli 2015 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een keer leuk om heen te gaan!
Jij ook alvast veel plezier morgen hè. Rotterdam vind ik ene leuke stad
Ik heb alleen oud/bevroren brood.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Ise/LHO; kunnen jullie geen broodje neerleggen ergens? Leg ik geld terug![]()
Yepquote:Op maandag 13 juli 2015 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Sinds ik van school af ben heb ik geen rugzak meer. Jij wel?
Ik moest ff een tukje na het eten, stortte erg in.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz ben je nog wakker? Ik met 4 uur slaap vannacht begin nu toch wel weer in te kakken
Ho ho! Dat zijn allemaal geknipte stukjes van verschillende mensen hè!quote:Op maandag 13 juli 2015 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Die klaagmensen vonden em niet (bescheiden) belegd als in Italië. En dan bestellen ze wel ananas op hun pizza
Dat kan intens fijn zijn jaquote:Op maandag 13 juli 2015 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
Wat is vakantie toch fijn af en toeHet is zo heerlijk stil hier
Heerlijk he rustquote:Op maandag 13 juli 2015 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
Wat is vakantie toch fijn af en toeHet is zo heerlijk stil hier
Yupquote:
Handig hè, niks te doen hebben op je werk?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 03:52 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk die HBO documentaire over Scientology eens gekeken. Het is wel een 2 uur durende redelijk saaie zit, maar ik zit hier toch niets te doen op het werkWas bijzonder interessant. Meeste wist ik al wel, maar toch apart om het allemaal te horen uit de mond van voormalig hooggeplaatste Scientology-leden.
Ik betaal ook wel meer dan nodig, want ik vind het een leuk spaarpotje, maar we verbruiken erg weinig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:24 schreef minilot het volgende:
Lonaa, hoera! Zuunig zijn met energie is altijd![]()
Vandaag ga ik een wandelkaart scoren en eens kijken of het dorp idd dichtbij is qua wandelenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:22 schreef minilot het volgende:
Pee, leuk! Maak jij ook foto's?En wat ga je verder vandaag doen?
Nou dan! Altijd zo leuk om mee te kunnen kijken met tripjes van jullie in de SC!quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, nu heb ik zin in pannenkoeken. Bedankt, mini.
Haha, zo snel!?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Twee pannenkoeken voor m'n neus
(kaiserschmarren, mmmm! wel ietsje meer werk)
Nope. Weet ook niet of dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou dan! Altijd zo leuk om mee te kunnen kijken met tripjes van jullie in de SC!![]()
Enneh, Pee, heb je al gegeten bij die tent waar Sun/Tav steeds zat?
Na een leuke wandeling daar een currywurst doen is wel een aanrader hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Weet ook niet of dat gaat gebeuren
15 minuutjes! Dat is toch niet gek voor 2 pannenkoekjes?quote:
Maar dan laat je het beslag niet rusten!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
15 minuutjes! Dat is toch niet gek voor 2 pannenkoekjes?
Ja, dat is wel heel jammer ja, dat doe ik normaal welquote:
Ik ben er ook geen ster in.. Jos kan ze zelfs in de lucht gooien om ze om te draaien.:D Die doet doorgaans de pannenkoeken hier in huis.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:02 schreef Sarabi het volgende:
Pannenkoekenals ik ze zelf maar niet hoef te maken.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En nu maar naar bed. Twee afleveringen Rita gekeken voor het slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |