Yupquote:
Handig hè, niks te doen hebben op je werk?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 03:52 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk die HBO documentaire over Scientology eens gekeken. Het is wel een 2 uur durende redelijk saaie zit, maar ik zit hier toch niets te doen op het werkWas bijzonder interessant. Meeste wist ik al wel, maar toch apart om het allemaal te horen uit de mond van voormalig hooggeplaatste Scientology-leden.
Ik betaal ook wel meer dan nodig, want ik vind het een leuk spaarpotje, maar we verbruiken erg weinig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:24 schreef minilot het volgende:
Lonaa, hoera! Zuunig zijn met energie is altijd![]()
Vandaag ga ik een wandelkaart scoren en eens kijken of het dorp idd dichtbij is qua wandelenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:22 schreef minilot het volgende:
Pee, leuk! Maak jij ook foto's?En wat ga je verder vandaag doen?
Nou dan! Altijd zo leuk om mee te kunnen kijken met tripjes van jullie in de SC!quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, nu heb ik zin in pannenkoeken. Bedankt, mini.
Haha, zo snel!?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Twee pannenkoeken voor m'n neus
(kaiserschmarren, mmmm! wel ietsje meer werk)
Nope. Weet ook niet of dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou dan! Altijd zo leuk om mee te kunnen kijken met tripjes van jullie in de SC!![]()
Enneh, Pee, heb je al gegeten bij die tent waar Sun/Tav steeds zat?
Na een leuke wandeling daar een currywurst doen is wel een aanrader hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Weet ook niet of dat gaat gebeuren
15 minuutjes! Dat is toch niet gek voor 2 pannenkoekjes?quote:
Maar dan laat je het beslag niet rusten!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
15 minuutjes! Dat is toch niet gek voor 2 pannenkoekjes?
Ja, dat is wel heel jammer ja, dat doe ik normaal welquote:
Ik ben er ook geen ster in.. Jos kan ze zelfs in de lucht gooien om ze om te draaien.:D Die doet doorgaans de pannenkoeken hier in huis.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:02 schreef Sarabi het volgende:
Pannenkoekenals ik ze zelf maar niet hoef te maken.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En nu maar naar bed. Twee afleveringen Rita gekeken voor het slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |