Klinkt goed !!quote:Op zondag 12 juli 2015 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij particulieren, voor het eerst![]()
Soort Bed & Breakfast. We hebben een penthouse en zij verzorgen het ontbijt.
Heb nu al een sms en een mailtje gehad met dat ze ernaar uit kijken ons te ontmoeten en ons wegwijs te maken in Valencia. En dat we elke vraag kunnen stellen en hoe we vanaf het vliegveld moeten reizen. Super
Spaans stel. Had alleen maar heel positieve beoordelingen(51), dus dat appartement wilde ik. Ook al waren er goedkopere. We zitten midden in het (oude) centrum.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Klink erg leuk.
Nederlanders of Spanjaarden?
Die worden volgende keer als ie helemaal perfect getweaked is gemaakt.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Waar zijn de foto's van de kokosnoot?
Ik ben een ramp in data... ik denk nu een jaar of 8 ofzo, maar vraag mij nooit een datum (onromatische asshole ik)quote:Op zondag 12 juli 2015 23:16 schreef emmyemmy het volgende:
Morgen zijn mijn vriend en ik 5 jaar samen!
Oh oh. Wat moet jij B vertellen?quote:Op maandag 13 juli 2015 00:08 schreef golfer het volgende:
Ik ben ook alweer vrij lang samen met mijn toekomstige ex.
Erg ontomaterigquote:
Of zij mij.quote:
Wat vonden jullie ervan?quote:
Ik begrijp niet dat je daar op kan functioneren...quote:
Het blijkt al jaren dat het kanquote:Op maandag 13 juli 2015 07:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp niet dat je daar op kan functioneren...
Alvast heel erg veel plezierquote:
Optredens gingen goed, alleen jammer dat er weinig publiek was.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Sarabi; hoe zijn je optredens gegaan van vanmiddag en gisteravond?
Komt goedquote:Op maandag 13 juli 2015 09:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]veel plezier! Laat je ff weten welk huisje je hebt straks?? Kan ik ff kijken waar je zit
Oh balen! Zelf tevreden is altijd goedquote:Op maandag 13 juli 2015 09:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Optredens gingen goed, alleen jammer dat er weinig publiek was.
En dat tijdens de tweede keer het podium gedeeltelijk natgeregend was, waardoor het glad werd.
Ai das eng als t glad is!quote:Op maandag 13 juli 2015 09:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Optredens gingen goed, alleen jammer dat er weinig publiek was.
En dat tijdens de tweede keer het podium gedeeltelijk natgeregend was, waardoor het glad werd.
Ja het was voor het eerst dat ik met deze dans optrad, dus wel fijn dat ik er wel een goed gevoel over kan hebbenquote:Op maandag 13 juli 2015 09:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh balen! Zelf tevreden is altijd goed
Ja en wij hebben dan nog wel geluk dat we op blote voeten dansen, dat staat dan toch nog iets stabieler.quote:
Maar Rotterdamquote:Op maandag 13 juli 2015 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen dagje Rotterdam wordt lekker regenachtig
De Markthal is overdekt!quote:Op maandag 13 juli 2015 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen dagje Rotterdam wordt lekker regenachtig
Net door de regen gefietst, vond ik zowaar wel lekker. Maar kwam dan ook uit een loeihete keuken.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:45 schreef Sunnythesun het volgende:
13,5 km Door de regen gelopen. Heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga me even voorbereiden op hondertachtig verbaasde telefoontjes.![]()
Let me see you stripped down to the bone
Sam was mee ja, die boeit het niet. Hij is dus lekker nat en vies geworden en heeft ook nog eens geen modderpoel overgeslagen onderwegquote:Op maandag 13 juli 2015 14:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Net door de regen gefietst, vond ik zowaar wel lekker. Maar kwam dan ook uit een loeihete keuken.![]()
Had je een hondje bij je? Onze buren hebben sinds een maand of twe eeen hond, maar die is dus met geen stok naar buiten te krijgen als het zelfs maar miezert!
twitter:statistiekcbs twitterde op maandag 13-07-2015 om 14:00:46Gemiddelde #prijs #komkommers sinds 2007 gedaald. #komkommertijd http://t.co/aIm7ClUk8h http://t.co/2vC9w9ajQp reageer retweet
quote:
Ik beheer een technische helpdesk voor de door ons bedrijf geleverde kassa- en backofficesystemen bij verschillende grote winkelketens in Nederlandquote:Op maandag 13 juli 2015 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini, nou snap ik soms echt niet meer wat voor werk je doen
Dat viel uiteindelijk wel mee. We hielden ons precies aan deze methode en nummer 2 werkte perfect. Precies in het midden gebroken en 2 even grote helften.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:23 schreef minilot het volgende:
Bloes en Golfer, jullie toetje! Wooh!
Hoe ging het zelf slachten van een kokosnoot?Viel het mee?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |