Dat is dus nu op TV bij North Sea Jazz.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Jett Rebel zingt Stevie Wonder, klinkt best goed!
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tav is een lekker ding
Okee, dat gezegd hebbende, mooie fotos en mooi verslag.. Ik hou er van
Die bruine met die krullen is Sam hoorquote:
Ohja, klinkt eigenlijk wel logischer dat ze hem bedoelde iddquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die bruine met die krullen is Sam hoor
Ja, heb hem gekeken deze week. Werd er helemaal stil vanquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:19 schreef golfer het volgende:
Kijktip voor de Netflix-kijkers: prachtige ontroerende documentaire over het bijzondere en muzikale leven van Nina Simone.
De film heet: Wat happened, Miss Simone?
Hij zit zeker naast jequote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar ik ben het helemaal met je eens uiteraard![]()
Ik heb haar nog erg bewust meegemaakt, maar had geen idee dat dit allemaal op de achtergrond meespeelde.quote:Op zondag 12 juli 2015 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Ja, heb hem gekeken deze week. Werd er helemaal stil van
"Die zangeres met die bijzondere indringende stem" - was zo'n beetje alles dat ik over haar wist. Dus dit was allemaal nieuw voor mij. Wat een leven inderdaad.quote:Op zondag 12 juli 2015 01:26 schreef golfer het volgende:
Ik heb haar nog erg bewust meegemaakt, maar had geen idee dat dit allemaal op de achtergrond meespeelde.
Wat een leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hier haalt mijn moeder gewoon een tondeuse eroverheenquote:Op zondag 12 juli 2015 08:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb geen kapper. Mijn moeder heeft ooit de kappersschool gedaan en zij knipt mijn haar.
Mag niet van LHO.quote:Op zondag 12 juli 2015 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier haalt mijn moeder gewoon een tondeuse eroverheenStandje 5. Zit het weer voor weken goed
Sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?quote:
Soms luister ik naar hem. Je moet ze het idee geven dat ze iets te vertellen hebben.quote:Op zondag 12 juli 2015 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?Je bent toch zeker wel eigen baas op je hoofd?
quote:Op zondag 12 juli 2015 11:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Soms luister ik naar hem. Je moet ze het idee geven dat ze iets te vertellen hebben.
quote:Op zondag 12 juli 2015 11:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Soms luister ik naar hem. Je moet ze het idee geven dat ze iets te vertellen hebben.
Standje 2 doen?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:14 schreef golfer het volgende:
Ik ben met mijn eigen privé-kapster getrouwd. Straks word ik weer gefatsoeneerd door haar.
Jaquote:
Ik had ooit een G.I. Jane-kapsel.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar standje 5 is wel wat rigoreus voor jou Isegrim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |