quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:07 schreef Etsu het volgende:
Ofc. Kreeg eens een positieve note van Erik.
In welke bui verkeerde je toen?quote:
190quote:
Slechte moderatorsquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:30 schreef Blistering het volgende:
Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar?!
Ik heb er 11, maar 10 ervan komen nog uit mijn trollperiode.
Een kutkind zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:30 schreef Blistering het volgende:
Nou nou vent, dat is ook niet nodig.quote:
Ik heb er vier, waarvan ik er twee heb overgehouden aan het maken van hele gemene opmerkingen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:30 schreef Blistering het volgende:
Ik heb er 11, maar 10 ervan komen nog uit mijn trollperiode.
Ik neem die notes niet serieus. Na een opmerking die gewoon moet kunnen onder het mom van meningsuiting (bijv. iemand een oetlul noemen), volgt de laatste tijd vaak een censuurgolf waarbij de eerstvolgende 10 berichten verwijderd worden en vervolgens een ban volgt. Ik ben het daar niet mee eens, maar ik hou daar toch zo'n 10 notes per keer aan over. Ik weet niet wat voor onzin daar in staat, maar het kan weinig waarde hebben als je voor die omstandigheden zoveel en zo snel notes krijgt. Is mijn mening.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb er vier, waarvan ik er twee heb overgehouden aan het maken van hele gemene opmerkingen.
Eens. Ik vind notes trouwens sowieso nutteloos omdat je vaak helemaal niet merkt dat ze er bij komen. Je hebt dus geen idee wat wel en niet toegestaan is. En dan zijn er ook nog positieve notes waar je niets van hoort, dus dat getal zegt geen fuck over je gedrag (althans, als je de inhoud niet kunt lezen met abonnement of mod).quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik neem die notes niet serieus. Na een opmerking die gewoon moet kunnen onder het mom van meningsuiting (bijv. iemand een oetlul noemen), volgt de laatste tijd vaak een censuurgolf waarbij de eerstvolgende 10 berichten verwijderd worden en vervolgens een ban volgt. Ik ben het daar niet mee eens, maar ik hou daar toch zo'n 10 notes per keer aan over. Ik weet niet wat voor onzin daar in staat, maar het kan weinig waarde hebben als je voor die omstandigheden zoveel en zo snel notes krijgt. Is mijn mening.
Waarschijnlijk is ook de bedoeling dat het als een intern systeem werkt waarbij de moderators notes plaatsen en de admins op basis van die notes dan evt. een ban uitdelen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Ik vind notes trouwens sowieso nutteloos omdat je vaak helemaal niet merkt dat ze er bij komen. Je hebt dus geen idee wat wel en niet toegestaan is. En dan zijn er ook nog positieve notes waar je niets van hoort, dus dat getal zegt geen fuck over je gedrag (althans, als je de inhoud niet kunt lezen met abonnement of mod).
Staat vast in allemaal dat je een top-kwaliteitsuser bent.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ook de bedoeling dat het als een intern systeem werkt waarbij de moderators notes plaatsen en de admins op basis van die notes dan evt. een ban uitdelen.
Via betaling kun je dat dan ook inzien, is gewoon extra manier om te cashen. Maar het zou inderdaad meer waarde hebben als het gewoon inzichtelijk was, dan gaat er ook een preventieve werking vanuit en krijg je feedback op je gedrag. Maar ik twijfel ook aan de inhoud..
Zou wel terecht zijnquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Staat vast in allemaal dat je een top-kwaliteitsuser bent.
M'n note van 27-06-2011 en 13-05-2012quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ik heb 38 notes. Groot deel terecht, groot deel hi-ha-ho-SC in de notes zelf van medemods en een paar-notes.
/care
Zeg bloem, wat studeer/onderzoek jij eigenlijk?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ik heb 38 notes. Groot deel terecht, groot deel hi-ha-ho-SC in de notes zelf van medemods en een paar-notes.
/care
Ben dus een eckte Fokker!quote:Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
Jij een note?!quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben dus een eckte Fokker!Anders is het ook maar zo treurloos om noteloos door het leven te gaan
Ah dat klinkt wel aardig tof. Focus ligt dan meer op social sciences gok ik?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
PhD in Business and Economics / Social Sciences
Ik kijk naar werkeloosheid en hoe vrijwilligersorganisaties hier mee om (kunnen) gaan.
Waarschijnlijk wel. Als je op abo klikt bovenin kun je dat zien bij notes bekijken. Om het in te zien moet je betalen, maar je kan wel zien hoeveel je er hebt. nevermind, realy to the rescue.quote:
Ja, valt mij ook mee.quote:
Wat wil je ook met zo'n overgewicht?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:08 schreef Blistering het volgende:
Volgens mij voelen mods zich al snel bedreigd door Erik.
Sneer is dan ook geen note waardig. Je mag, in mijn optiek, prima een oetlul of whatever noemen, als diegene daar om vraagt. Tevens houdt een beetje sarren leven in de brouwerij.quote:
1 note over 1102 posts, hmm..quote:
Ach, voor iemand oet Twente... Daar is het gebruikelijk om dat ook in andere samenstellingen te gebruikenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:12 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Oetlulwie zegt dat nou. Alsof je 50 bent
Daarom, het geeft prima weer dat iemand een oetlul is maar het is niet onnodig grof of kwetsend. Prima woordkeuze imo. Toch krijg je daar notes, bans en allerlei andere onzin voor. Modereren is niet echt op niveau zegmaar..quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:12 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Oetlulwie zegt dat nou. Alsof je 50 bent
Hehe. Twentsquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach, voor iemand oet Twente... Daar is het gebruikelijk om dat ook in andere samenstellingen te gebruiken
Validquote:
Internetheldenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:28 schreef Blistering het volgende:
Ach ja, ik snap die notes wel. Ik had niet met kanker moeten schelden, of iemand haar gsm-nummer moeten posten (Stacey van Don & Ad). Dus wel terecht verder.
Maar goed, het is 2008, je bent nog een puber en wilt indruk maken op wat andere internethelden. Dan doe je zulke dingen
PIEMELquote:
Hopelijk krijg je een note.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:43 schreef Yreal het volgende:
Godver, nu herken ik de vorm van de voet pas.
Je ziet ook heel duidelijk scheenbeen en kuitbeen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:43 schreef Yreal het volgende:
Kom op ff Y.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:43 schreef Yreal het volgende:
Weet jij toevallig waar de Inv staat in het privaatdeel van de Kluwer? Mahar zei laatst dat het ergens stond, maar waar ...quote:
Blz. 1395quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet jij toevallig waar de Inv staat in het privaatdeel van de Kluwer? Mahar zei laatst dat het ergens stond, maar waar ...
Waarom staat dat niet vooraan, bij alfabetische inhoudsopgave?quote:
Is uittreksel zodat je niet hoeft te sjouwenquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom staat dat niet vooraan, bij alfabetische inhoudsopgave?Daarin wordt het verwezen naar het publiekdeel. Scheelt weer sjouwen.
Thanks.
Eitje.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:29 schreef Spiegelei het volgende:
Ik moest vandaag nog aan jullie denken! Ik ben bij een verdediging van een scriptie geweest. Was er leuk en Nederland is weer een mr in het kwadraat rijker.
dat wilde ik even zeggen gewoon, zomaar.
Ennuh, Y, hoe staat het met jouw voortgang?
Gevoelig onderwerp, jij durft.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:29 schreef Spiegelei het volgende:
Ik moest vandaag nog aan jullie denken! Ik ben bij een verdediging van een scriptie geweest. Was erg leuk en Nederland is weer een mr in het kwadraat rijker.
dat wilde ik even zeggen gewoon, zomaar.
Ennuh, Y, hoe staat het met jouw voortgang?
Misschien zijn we dat ook wel als ik zo jouw topic doorlees.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:31 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Etsje! Ik wou dat jij mijn halfbroer was
Grote zus hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien zijn we dat ook wel als ik zo jouw topic doorlees.
Maar nee, ik heb echt 1 broertje, helaas.Een grote zus had ik wel leuk gevonden.
![]()
Nice. Gefeli.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
Grote zus hebbenMijn zus is 37, en ik heb gister gehoord dat ik weer oom ga worden
quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien zijn we dat ook wel als ik zo jouw topic doorlees.
Maar nee, ik heb echt 1 broertje, helaas.Een grote (half)zus had ik wel leuk gevonden.
Samen over de mannen praten met een wijntje erbij, wat is er fantastischer?
![]()
Thnxquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nice. Gefeli.![]()
Mijn broertje is nog maar 20 en ik wil zelf geen kinderen, dus duurt wel even voordat ik met kinderen te maken krijg.
quote:
Wil je die van mij zien? Check m'n FB, ooooooooh neeee whahahahahaha ik heb jou niet op FB.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:40 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Wil je die van mij zien? Check m'n FB, ooooooooh neeee whahahahahaha ik heb jou niet op FB.![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:31 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Dat kan ie van mij wel hebben hoor.
Door je erin te verdiepen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:42 schreef Etsu het volgende:
Nee maar Spiegel, heb je tips hoe ik registergoederenrecht kan halen?Ik vind het maar een stom, kut, overgewaardeerd vak waar ik me echt echt echt niet in wil verdiepen (had 1ste x een 3, toen een 5, dus ik ga vooruit
). Moet misschien in augustus mondeling tentamen doen, maar waar begin ik?!
Boek 2x gelezen, wet gelezen en gemarkeerd, de HC's 300x gelezen, de aantekeningen 200x gelezen en toch een 5. Tja.quote:
probeer het te begrijpen door wat te doen met de stof.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boek 2x gelezen, wet gelezen en gemarkeerd, de HC's 300x gelezen, de aantekeningen de 200x gelezen en toch een 5. Tja.
Het ligt ook echt aan mij hoor, niet aan Vonck. Maar blijft frustrerend.
Dat zal het zijn. Goederenrecht is best abstract. Voor mijn gevoel dan, de anderen hebben dat niet zie ik om me heen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
probeer het te begrijpen door wat te doen met de stof.
Stom en kut?quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:42 schreef Etsu het volgende:
Nee maar Spiegel, heb je tips hoe ik registergoederenrecht kan halen?Ik vind het maar een stom, kut, overgewaardeerd vak waar ik me echt echt echt niet in wil verdiepen (had 1ste x een 3, toen een 5, dus ik ga vooruit
RGR is bij ons een samengeraapt vak. BW3, BW5, BW7 (huurrecht), Kadaster (ook weer hele klapper voorgeschreven daarvoor terwijl ik tot nu toe 0 vragen in het tentamen ben tegengekomen), Awb/Wabo etc. (publiekrecht onroerend goed).quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:46 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Stom en kut?![]()
![]()
Begin bij het begin. Wat moet je leren weten dan? 'Registergoederenrecht' is nogal breed. Is het basis? Wat is onroerend goed, en roeren en registergoed en wat is het kadaster enzo. Of gaat het dieper?
Wat is dat nou voor een instelling? Ik zal jou eens vermanend toespreken broertje!quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:46 schreef Etsu het volgende:
Latere zorg, ik sta te poppelen om morgenmiddag om 12:00 bij Blauwborgje "VAKANTIE" te roepen.
Net kwam ze weer dat iemand haar een taart was komen brengen omdat ze zo op haar plek was. Uh oke.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe is het nog opgelost met dat meisje laatst?
Aha.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Net kwam ze weer dat iemand haar een taart was komen brengen omdat ze zo op haar plek was. Uh oke.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:18 schreef Yreal het volgende:
even de troep uit mijn portemone gehaald. toch nog 95 euro gevonden tussen mijn pasjes...
ik vrees het wel. Gister begon ze ineens over dat ze een broek bij de primarkt had gekocht en er ineens korting op kreeg.quote:
Gewoon beter leren. Ik haalde goederenrecht ook twee keer niet met net zo'n leerpoging als jij. Toen ik het over moest doen hield ik het bij en had ik direct een acht. Je moet gewoon héél goed kennen wat bij het vak hoort. Vooral die bergen derdenbescherming en nietigheids/vernietigbaarheidsgronden zijn irritant maar zolang je ze niet kunt dromen haal je het niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:42 schreef Etsu het volgende:
Derdebeschermingsartikelen zijn idd kut en belangrijk, moet toegeven dat ik dat ook niet helemaal kende. In de 1ste kans 2 vragen erover en in de 2de 5quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon beter leren. Ik haalde goederenrecht ook twee keer niet met net zo'n leerpoging als jij. Toen ik het over moest doen hield ik het bij en had ik direct een acht. Je moet gewoon héél goed kennen wat bij het vak hoort. Vooral die bergen derdenbescherming en nietigheids/vernietigbaarheidsgronden zijn irritant maar zolang je ze niet kunt dromen haal je het niet.
Nou ja, zoek die derdenbescherming uit (zeker belangrijk bij registers natuurlijk) en maak een mooi overzichtelijk schema en ram dat in je brein by any means necessary.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Derdebeschermingsartikelen zijn idd kut en belangrijk, moet toegeven dat ik dat ook niet helemaal kende.
Dacht dat ik de rest wel kende, maar niet dus
Als er zes verschillende bepalingen zijn over derdenbescherming die niet bij elkaar staan in de wet moet je gewoon weten welke op welk moment toepasbaar is en daarvoor moet je ze ofwel kennen, ofwel weten waar ze staan en hoe je ze moet lezen. Maar dan moet je ze dus ook al kennen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:26 schreef Boterbartje het volgende:
Rammen is onzin, je moet gewoon weten wanneer iets van toepassing is en wanneer niet en de systematiek van de Wet kennen. Inhoudelijk staat gewoon in de wet
art. 3:23, 3:24, 3:25, 3:26 en 3:88, welke mis ik nog?quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als er zes verschillende bepalingen zijn over derdenbescherming die niet bij elkaar staan in de wet moet je gewoon weten welke op welk moment toepasbaar is en daarvoor moet je ze ofwel kennen, ofwel weten waar ze staan en hoe je ze moet lezen. Maar dan moet je ze dus ook al kennen.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Anyway, voortgang is kut, kutter kutst.
Hahaquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
art. 3:23, 3:24, 3:25, 3:26 en 3:88, welke mis ik nog?
Ja, god, je moet wel weten welke er zijn en wanneer ze van toepassing zijn en hoe je ze moet lezen, maar je hoeft geen rijtjes vereisten uit je hoofd te leren, zoals wel heel veel mensen doen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als er zes verschillende bepalingen zijn over derdenbescherming die niet bij elkaar staan in de wet moet je gewoon weten welke op welk moment toepasbaar is en daarvoor moet je ze ofwel kennen, ofwel weten waar ze staan en hoe je ze moet lezen. Maar dan moet je ze dus ook al kennen.
Dikke tip: doe niet alles tegelijk en stel prioriteiten. Nu krijg je dat alles net níet is, beetje hoe vrouwen het doen. Mannen zijn niet van multitasken. Stel jezelf een doel, haal dat en stel dan een ander doel. Dan heb je volgend jaar je Pquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een combinatie van ziek worden en een miljoen dingen tegelijk moeten doen
Maar ik ben je halfbroertje.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:33 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Y vroeg het destijds. En ik kan y's charmes niet weerstaan natuurlijk!
Begeer je zijn broekje?quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:33 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Y vroeg het destijds. En ik kan y's charmes niet weerstaan natuurlijk!
Ooh ja, pas een zaak aan het licht gekomen met een nietige akte! Gelukkig niet van mij of mijn kantoor, maar omdat ik wel gewoon m'n werk deed kwam aan het licht dat het eerder ergens anders juist niet goed is gegaan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon beter leren. Ik haalde goederenrecht ook twee keer niet met net zo'n leerpoging als jij. Toen ik het over moest doen hield ik het bij en had ik direct een acht. Je moet gewoon héél goed kennen wat bij het vak hoort. Vooral die bergen derdenbescherming en nietigheids/vernietigbaarheidsgronden zijn irritant maar zolang je ze niet kunt dromen haal je het niet.
Wowquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:41 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ooh ja, pas een zaak aan het licht gekomen met een nietige akte! Gelukkig niet van mij of mijn kantoor, maar omdat ik wel gewoon m'n werk deed kwam aan het licht dat het eerder ergens anders juist niet goed is gegaan.
Nietig! Wow dat is echt vloeken in de kerk!
Inderdaad, ik heb heel vaak niet eens een euro voor een parkeerautomaat ofzoiets.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:44 schreef eriksd het volgende:
Laatste keer dat ik zoveel cash had is ook alweer 10 jaar geleden
Oké, maar iedereen ouder dan 14 weet hoe 95 euro er uit ziet. Hoeft geen foto als bewijs bij.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toch best een aardige score voor het opruimen van je portemonnee
Onbevoegd overgedragen registergoed (nou ja, nietig, dus eigenlijk niet overgedragen dus).quote:
Ik had vanmorgen nog 100 euro in m'n handen. Allemaal weer op.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:44 schreef eriksd het volgende:
Laatste keer dat ik zoveel cash had is ook alweer 10 jaar geleden
Ik ga dinsdag naar Denemarkenquote:
Oeh, die AH pannen zijn top.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen nog 100 euro in m'n handen. Allemaal weer op.Mooie pannen gekocht bij de AH, waren in de bonus.
[..]
Ik ga dinsdag naar DenemarkenMoet nog zoveel dingen regelen (tent etc, want camping), dus morgen ga ik naar Eindhoven om een tent op te halen en dan weer terug naar Groningen.
Lekker 6 uur ofzo onderweg.
Tefal is ook prima.quote:
Moet inductiepannen hebben, kosten een vermogen.quote:
Weet ik, heb inductie. Tegenwoordig kunnen heel veel pannen op inductie hoor. Het is ook een kwestie van gewoon goed investeren, goede pannen gaan jaren lang mee.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moet inductiepannen hebben, kosten een vermogen.
Tentamens voorbij hequote:
Ik ga de dinsdag daarop.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen nog 100 euro in m'n handen. Allemaal weer op.Mooie pannen gekocht bij de AH, waren in de bonus.
[..]
Ik ga dinsdag naar DenemarkenMoet nog zoveel dingen regelen (tent etc, want camping), dus morgen ga ik naar Eindhoven om een tent op te halen en dan weer terug naar Groningen.
Lekker 6 uur ofzo onderweg.
Yup, een eitje in gebakken vanmiddag, was lekker.quote:
Inderdaad, zonde he?quote:
Ik heb het over die suitsupply zooi vriendje.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Want zwarte pannen is niet standaard en lelijk iddJe bent zelf lelijk, Erik.
Ja, die was er vanmiddag ook nog in mijn maat.. maar dat is het toch net niet wat mij betreft. Ik zoek eigenlijk nog een mooi lichtgrijs pak, maar alles is met zo'n opvallende streep. Ik vind een visgraatje of hele lichte streep soms wel mooi, maar moet niet té opvallend zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb het over die suitsupply zooi vriendje.
Die bruine sienna met ruit is nog wel oke. Maar ik heb al zoveel pakken.
Oh, Bartjes reacties heb ik geblokkeerd staan dus ik dacht dat je over mijn pannen had. Kusje.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb het over die suitsupply zooi vriendje.
Die bruine sienna met ruit is nog wel oke. Maar ik heb al zoveel pakken.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, Bartjes reacties heb ik geblokkeerd staan dus ik dacht dat je over mijn pannen had. Kusje.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:17 schreef eriksd het volgende:
http://eu.suitsupply.com/(...)id=C_Suits&prefv1=48
Deze zou ik nog wel kopen puur voor het lawaaiige jasje.
Button down is wel tof voor casual, maar het zijn echt van die minikraagjes tegenwoordig idd.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:17 schreef Mshauri het volgende:
verschrikkelijk die smalle hipster buttown down shirtjes
Meh, vind je echt mooi? Vind de check te grof eigenlijk..quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:18 schreef eriksd het volgende:
http://eu.suitsupply.com/(...)id=C_Suits&prefv1=48
Deze is ook nog wel oke.
Voor de rest meh. Aan die LaSpalla heb je denk ik wel een goede koop.
quote:
Waarom? Kan heel mooi zijn. Moet wel passen bij je huidskleur/haar.quote:
Ik vind dat felle koningsblauwe ook wel vet, maar dat zie je ook al zoveelquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:19 schreef eriksd het volgende:
Grijs en blauw heeft iedereen. Bruin kan best mooi zijn.
Nah, vind het wel leuk. Weer eens wat anders. Maargoed, heb al teveel pakken dus nu even niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Meh, vind je echt mooi? Vind de check te grof eigenlijk..
La Spalla is alleen maar blauw en bruin, ik heb al een blauwe. Wil eigenlijk nog wel (licht)grijze, maar die zijn er dus niet..
Kun je beter paar platen voor kopenquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nah, vind het wel leuk. Weer eens wat anders. Maargoed, heb al teveel pakken dus nu even niet.
Je moet je juist niet onderscheiden.. je moet de aandacht lekker richten op je vlotte babbel en goede kennisquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:22 schreef Mshauri het volgende:
waarom is het zo belangrijk wat de massa draagt. je onderscheidt jezelf genoeg door een passend pak te dragen met fatsoenlijke schoenen
Hmm. Zou het niet doen.quote:
Heb ik alquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe ook een tongpiercing. Heel classy.
En een roos in je zakdoekvakje (hoe heet dat?)quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe ook een tongpiercing. Heel classy.
Een pochetzak.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
En een roos in je zakdoekvakje (hoe heet dat?)
is ook paar euro's, per x. Elke keer incasso, dacht je dat ze die kosten voor jou gingen betalen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:40 schreef Rickertman96 het volgende:
wauw de administratiekosten voor het betalen van je collegegeld in termijnen is 24 euroik dacht hooguit een paar eurotjes
Ja ik las het verkeerd, dacht elk termijn 24 euro, maar blijkbaar intotaal. Dan valt 't mee.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is ook paar euro's, per x. Elke keer incasso, dacht je dat ze die kosten voor jou gingen betalen?
Tja, zo is het leven.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja ik las het verkeerd, dacht elk termijn 24 euro, maar blijkbaar intotaal. Dan valt 't mee.
RIP spaargeld
Je ouders? Damn, jaloersquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tja, zo is het leven.
Gelukkig betalen mijn ouders het.
Het leek bij overigens ook zo leuk om een LL.M aan NYU te doen, om ook corporate law in de commonlaw landen te bekijken en zo ook een stukje rechtsvergelijking te doen, eventueel ook mee doen aan de NY bar, aantrekkelijk zijn voor internationale firma's met een accent op NY.. maar dat collegegeld daar is echt ziek hoog.
Collegegeld en boeken + kleine bijdrage. Geluk inderdaadquote:
Zelfde hier. En zelfde hierquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Collegegeld en boeken + kleine bijdrage. Geluk inderdaad
Zou het voor mij kinderen ook betalen als ik bovenmodaal zou verdienen overigens.
Is ook een cultuurverschil hoor. In andere landen laten ouders hun vakanties voor 10 jaar om hun kinderen zo'n goed mogelijk onderwijs te geven.quote:
Dat is dan ook een bodemloze putquote:
Ik heb er de afgelopen jaren keihard voor moeten werkenquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Collegegeld en boeken + kleine bijdrage. Geluk inderdaad
Zou het voor mij kinderen ook betalen als ik bovenmodaal zou verdienen overigens.
Mhoah ik wel, op een gegeven moment moet je het zelf uitzoeken en zo leer je ook beter met je geld omgaan dan dat je alles voor je getoverd krijgt en niks hoeft te doen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is ook een cultuurverschil hoor. In andere landen laten ouders hun vakanties voor 10 jaar om hun kinderen zo'n goed mogelijk onderwijs te geven.
Bij mij lopen mensen op de uni rond die alles zelf moeten betalen terwijl papa in een auto van 2 ton rijdt. Kan ik gewoon niet vatten.
Ik woon lekker thuis dus ze betalen toch wel op een indirecte manier voor mequote:Op woensdag 8 juli 2015 23:05 schreef eriksd het volgende:
Alles werd betaald behalve de huur. En boodschappengeld.
Dat moment kan ook best als je het iets ruimer hebt dan in je prille studententijd. Vind ik.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mhoah ik wel, op een gegeven moment moet je het zelf uitzoeken en zo leer je ook beter met je geld omgaan dan dat je alles voor je getoverd krijgt en niks hoeft te doen.
Vind ik dan he, ik begrijp dat een ander het hier niet mee eens is
Idem. Boodschappen kun je trouwens ook erg duur maken indien gewenst.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:05 schreef eriksd het volgende:
Alles werd betaald behalve de huur. En boodschappengeld.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mhoah ik wel, op een gegeven moment moet je het zelf uitzoeken en zo leer je ook beter met je geld omgaan dan dat je alles voor je getoverd krijgt en niks hoeft te doen.
Vind ik dan he, ik begrijp dat een ander het hier niet mee eens is
Ik kan ook zo wel goed omgaan met geld. Naast collegegeld en boeken zijn er namelijk voldoende kosten. Zo moet de huur betaald worden, daar is de bijdrage van paps en mams niet voldoende voor. Daarnaast woon ik vrij duur, ik ga natuurlijk niet m'n douche en keuken delen en op 10m2 levenquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik woon lekker thuis dus ze betalen toch wel op een indirecte manier voor me
Je vergeet condooms.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Ik kan ook zo wel goed omgaan met geld. Naast collegegeld en boeken zijn er namelijk voldoende kosten. Zo moet de huur betaald worden, daar is de bijdrage van paps en mams niet voldoende voor. Daarnaast woon ik vrij duur, ik ga natuurlijk niet m'n douche en keuken delen en op 10m2 leven
Daarnaast moet er gegeten worden, kleren gekocht worden, af en toe trein in het weekend, schoenen, vakanties, uitgaan en bier, etc, etc.
Tsjaquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat moment kan ook best als je het iets ruimer hebt dan in je prille studententijd. Vind ik.
Kusje erop?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:12 schreef Etsu het volgende:
Ik ben van de trap afgedonderd en nu heb ik m'n knie verwond. Hele bovenlaag is eraf.
RIP ik.
Gadverdamme condooms, al dat gefriemel en het stinkt ook nog. Gewoon zonder.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Je vergeet condooms.
Een jonge adonis als jij zal er toch wel een doos magnums per week doorheen jagen, of niet dan?!
niet zoveel zuipenquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:12 schreef Etsu het volgende:
Ik ben van de trap afgedonderd en nu heb ik m'n knie verwond. Hele bovenlaag is eraf.
RIP ik.
Koop een Mac. Pages man, goddelijk und so.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:13 schreef Maharbal het volgende:
Gvd, wat kan techniek/word soms kut zijn. Derde crash / bestand niet langer te openen terwijl ik nog allemaal wijzigingen in een document heb zitten aanbrengen. Kan weer opnieuw beginnen, en dit is al zo'n heerlijk tijdstip.
Ik had een beetje haast, toen miste ik een tree en toen ging ik (het is zo'n gedraaide), dus hele been tegen de muur mee.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Koop een Mac. Pages man, goddelijk und so.
Mahaarbal, ga dan ook met cloud (OneDrive) werken. Die synchroniseert wijzigingen tussentijds steeds naar de cloud zodat je gewoon bij een crash of wat dan ook alles hebt of net de laatste wijziging niet. Nooit meer deze stressquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:13 schreef Maharbal het volgende:
Gvd, wat kan techniek/word soms kut zijn. Derde crash / bestand niet langer te openen terwijl ik nog allemaal wijzigingen in een document heb zitten aanbrengen. Kan weer opnieuw beginnen, en dit is al zo'n heerlijk tijdstip.
Fijn hé die techniek. Kapt er altijd mee als je het niet kunt gebruiken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:13 schreef Maharbal het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb ik geen last vanquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fijn hé die techniek. Kapt er altijd mee als je het niet kunt gebruiken.
Ik ben niet thuis.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Windowsquote:
Op het werk? Nu nog?quote:
Niks mis met Windowsquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
WindowsHeb weer mogen genieten van die teringbende gister. Ik mag hopen dat Windows 10 het gezwel wat Windows 8 heet goed zal gaan vervangen, anders gaat deze pc het raam uit.
Windows is inderdaad een gezwel. M'n ouders hadden laatst een laptop met Windows erop en binnen 2 maanden kon dat ding niks meer.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
WindowsHeb weer mogen genieten van die teringbende gister. Ik mag hopen dat Windows 10 het gezwel wat Windows 8 heet goed zal gaan vervangen, anders gaat deze pc het raam uit.
Hier wel mee eens. Cloudquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mahaarbal, ga dan ook met cloud (OneDrive) werken. Die synchroniseert wijzigingen tussentijds steeds naar de cloud zodat je gewoon bij een crash of wat dan ook alles hebt of net de laatste wijziging niet. Nooit meer deze stress
Windows 8.1 is al een verbetering, maar Windows 10 is echt een grote sprong vooruit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk eerder aan incapabele ouders.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Windows is inderdaad een gezwel. M'n ouders hadden laatst een laptop met Windows erop en binnen 2 maanden kon dat ding niks meer.
Cutequote:Op woensdag 8 juli 2015 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Altijd al gewild, wat denk jij nou? Gekkie.
Over het algemeen heb ik niets tegen Office hoor, gebruik het zelf ook 99% van de tijd. Alleen op mijn Mac gebruik ik wel Pages.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Windows 8.1 is al een verbetering, maar Windows 10 is echt een grote sprong vooruit.
Mijn emo.gif was overigens gericht op pages. Voorkeur voor OS X of Windows kan ik nog inkomen, maar pages beter vinden dan het office pakket van MS is echt bullshit. Er is gewoon geen officepakket dat MS office kan evenaren.
Hehe, ik moet toegeven: met Word werken in Microsoft is veel fijner/chiller, en ik weet waar alles staat (ben er mee opgegroeid enzo), en op de Mac is het allemaal tovenarij en komt het altijd uiteindelijk wel goed.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:17 schreef Tchock het volgende:
Ik heb altijd ruzie met Word. Kutprogramma.
Strikt vertrouwelijke documenten in een cloud opslaanquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hier wel mee eens. CloudMensen die niet in de cloud werken
Onbegrijpelijk werkelijk.
Alleen als je bij de overheid werkt toch? En af en toe een stickie in de trein laten liggenquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Strikt vertrouwelijke documenten in een cloud opslaan
Kan je niet repairen via local save en dan open en repair.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:19 schreef Maharbal het volgende:
Ja, ik heb nogal weinig keuze waarmee ik werk op kantoor. Bestand doet gaar, en uiteraard is ICT er nooit om te assisteren op dit tijdstip.
En verder is de Cloud vooralsnog niet geschikt voor ons werk.
Je woont toch vlakbij? Waarom dan niet naar huis om het af te maken en dan terug?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:19 schreef Maharbal het volgende:
Ja, ik heb nogal weinig keuze waarmee ik werk op kantoor. Bestand doet gaar, en uiteraard is ICT er nooit om te assisteren op dit tijdstip.
En verder is de Cloud vooralsnog niet geschikt voor ons werk.
Ik heb nog geen idee, weet niet eens wat inhoudt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je ook voor notarieel recht kiezen na je eerste jaar?
Dat betekent dat je bij het UWV voorrang hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:20 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, weet niet eens wat inhoudt.
Werkte niet. Uiteindelijk opgeslagen als een 97 .doc, dat doet 'ie welquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je niet repairen via local save en dan open en repair.
Enige noodgreep die ik ken
Gebouw is 24 uur per dag open.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:21 schreef Etsu het volgende:
Hey Mahar, ik weet niet wat de gewone werktijden zijn enzo, maar ik vind 23:21 al erg laat genoeg. Wanneer MOET je uiteindelijk het gebouw verlaten of heb jij de sleutel?
Ga jij eens even heel snel in verdiepen dan. Prachtig vakgebied.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:20 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, weet niet eens wat inhoudt.
Tsk. Jij mag nog niet praten met je nieuwe P.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat betekent dat je bij het UWV voorrang hebt.
Eerst naar huis om het af te maken om vervolgens weer naar kantoor te gaan?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je woont toch vlakbij? Waarom dan niet naar huis om het af te maken en dan terug?
Ze zitten een beetje met een legacy (maar Apple straks ook hoor, al die hipsters kunnen ook niet tegen verandering). Toen de startknop weg ging was er paniek, alle huismoeders helemaal van het padje.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Over het algemeen heb ik niets tegen Office hoor, gebruik het zelf ook 99% van de tijd. Alleen op mijn Mac gebruik ik wel Pages.
Windows 10 ziet er overigens gewoon goed uit, dus vooralsnog daar geen negatief woord over.
Komt binnenkort nieuwe uit voor Mac.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:18 schreef Paxcon het volgende:
Word for Mac is trouwens wel een beetje skeer.
Pages nog nooit gebruikt
Cloud is wel veilig, zolang het geen Google is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Strikt vertrouwelijke documenten in een cloud opslaan
Ohja, .doc doe ik ook wel eens. Armoedige bedoening.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Werkte niet. Uiteindelijk opgeslagen als een 97 .doc, dat doet 'ie wel.
[..]
Gebouw is 24 uur per dag open.
Onze ICT en de advocatuur alhier vindt kennelijk - om hen moverende redenen - van niet. Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:23 schreef Boterbartje het volgende:
Cloud is wel veilig, zolang het geen Google is.
Enige waar je mee zit is dat het onder de alle grote cloudbedrijven amerikaanse bedrijven zijn en dus onder de patriot act vallen. Maar qua encryptie hoef je niets te vrezen.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij eens even heel snel in verdiepen dan. Prachtig vakgebied.
[..]
Tsk. Jij mag nog niet praten met je nieuwe P.
pls niet in de vakantiequote:Op woensdag 8 juli 2015 23:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat betekent dat je bij het UWV voorrang hebt.
Was maar een ideequote:Op woensdag 8 juli 2015 23:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Eerst naar huis om het af te maken om vervolgens weer naar kantoor te gaan?
Niets zo erg als laat van kantoor gaan om er weer terug te keren. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Was maar een ideeAls je op een paar minuten afstand woont is dat toch wel te doen als het op kantoor niet wil?
Ik ben nooit na 9e op een kantoor geweest eigenlijk, tenzij borrel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niets zo erg als laat van kantoor gaan om er weer terug te keren. Verschrikkelijk.
Ik wel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben nooit na 9e op een kantoor geweest eigenlijk, tenzij borrel.
Als je huis geen plek om te relaxen is werk je op den duur 24/7.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben nooit na 9e op een kantoor geweest eigenlijk, tenzij borrel.
Ik snap het wel, het is eng en tot het moment van uploaden is het natuurlijk niet veilig, zeker als je onbeveiligde wifi gebruikt om te synchroniseren, wat onderschept kan worden met een mim-attack. Maar de servers van bijv. MS of dropbox zijn echt goed beveiligd.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Onze ICT en de advocatuur alhier vindt kennelijk - om hen moverende redenen - van niet. Ik heb geen idee.
Waarschijnlijk gewoon omdat het niet veilig is. Ja, de cloud zelf is heel erg veilig, maar de pc's en telefoons en routers van werknemers zijn dat niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik snap het wel, het is eng en tot het moment van uploaden is het natuurlijk niet veilig, zeker als je onbeveiligde wifi gebruikt om te synchroniseren, wat onderschept kan worden met een mim-attack. Maar de servers van bijv. MS of dropbox zijn echt goed beveiligd.
Gaat zelfs bijzonder ver, waardoor de beveiliging van MS (azure) servers beter is dan die van jouw firma waarschijnlijk. Een groot gevaar is dat er fysiek een usbstick oid wordt aangesloten. Als bij een grote firma en server kapot gaat, komt daar iemand voor. Dit is een risico, die mensen kunnen omgekocht worden.
Bij Microsoft staan alle serverracks in zeecontainers. Gaat er één server kapot, dan wordt de hele zeecontainer vervangen en vernietigd. Alles in het kader van veiligheid. Alles is daarnaast in een opstelling gesynchroniseerd zodat het niet enkel op meerdere locaties staat, maar ook op meerdere geografische locaties zodat je beschermt bent tegen natuurgeweld.
Maarja, ik snap dat het eng is hoor. Je hebt je dan ook maar te conformeren aan bedrijfspolicy.
Dan is op je werk werken enkel veilig als je bedraad werkt.. en dat doe je bij een telefoon niet. Dus die vlieger gaat niet op..quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon omdat het niet veilig is. Ja, de cloud zelf is heel erg veilig, maar de pc's en telefoons en routers van werknemers zijn dat niet.
Waarom horen we hier niets van op het nieuws? Of ligt dat aan mij?quote:Een escalatie van de eurocrisis gaat gepaard met een crash op de Chinese beurzen die inmiddels ook de andere Aziatische markten in zijn greep heeft gekregen. In nog geen maand tijd zijn de koersen van de aandelen op de Chinese beurzen met 40 procent gekelderd. Woensdag konden op de beurzen van Shanghai en Shenzhen van driekwart van de fondsen helemaal geen notering worden opgemaakt. De overheid lijkt ondanks strikte maatregelen de regie kwijt te zijn geraakt.
Echt? Jeetje ....quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Werkte niet. Uiteindelijk opgeslagen als een 97 .doc, dat doet 'ie wel.
[..]
Gebouw is 24 uur per dag open.
Dat doen we. FD/RTLZ volgen. Het gewone journaal boeit dat allemaal niet zo.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom horen we hier niets van op het nieuws? Of ligt dat aan mij?
Het plebs snapt daar niets van joh.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tsja.quote:
Inderdaad, dit is niets voor de gewone huismus.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat staat in het artikel waar ik net uit citeerde ook:quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat echter niet gemeldtd wordt is dat de Chinese aandelenbeurs afgelopen jaar een groei van 50% heeft doorgemaakt.. die groei was te hoog en wordt nu gecorrigeerd.
quote:Nu lijkt in China eerder sprake van het doorprikken van een beurszeepbel na een ongekende opmars: een winst van 150 procent in twaalf maanden. De rally kwam nadat eind vorig jaar ook buitenlanders de mogelijkheid kregen om rechtstreeks op de beurzen in Shanghai en Shenzhen te beleggen, hetgeen tot extra vraag naar aandelen leidde.
China moet niet zo focussen op economische groei. Dat gaat echt problemen opleveren. De economie draait daar allemaal op leningen die nooit terugbetaald kunnen worden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat staat in het artikel waar ik net uit citeerde ook:
[..]
Als ik al moet werken, zit ik liever op kantoor. En ik heb een grafhekel aan weggaan om later weer terug te komen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Was maar een ideeAls je op een paar minuten afstand woont is dat toch wel te doen als het op kantoor niet wil?
Als ik elke dag tot 23.00 moest werken zou ik wel thuis willen eten. Wat vind je daarvan?quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als ik al moet werken, zit ik liever op kantoor. En ik heb een grafhekel aan weggaan om later weer terug te komen.
Idem.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als ik elke dag tot 23.00 moest werken zou ik wel thuis willen eten. Wat vind je daarvan?
Meh, ik werk zelf liever door met een snelle hap op kantoor dan eerst naar huis en dan terugkomen. Ik woon ook niet naast de deur (maar ook zeker niet ver weg / 25 km). Maar ook als ik wel in de buurt zou wonen, dan zou ik daar niet voor kiezen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als ik elke dag tot 23.00 moest werken zou ik wel thuis willen eten. Wat vind je daarvan?
Jij schrijft het gewoon zelfquote:Op donderdag 9 juli 2015 07:53 schreef eriksd het volgende:
Vakliteratuur lees ik eigenlijk nauwelijks.
Normaal gesproken hebben we wekelijks literatuuroverleg, dus ik 'moet' wel. Nu moet ik wel zeggen dat dit overleg de laatste weken er een beetje bij inschiet ivm drukte.quote:Op donderdag 9 juli 2015 07:53 schreef eriksd het volgende:
Vakliteratuur lees ik eigenlijk nauwelijks.
quote:
HEEEUH SPOT!quote:
Pillen uitdelen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:52 schreef Blistering het volgende:
Ik moet vanavond een avonddienst draaien bij mijn apotheekVan 16:30 tot 0:00. Dat zijn toch ook geen tijden meer.
Yessir. Het is een bijzonder lucratieve business.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:45 schreef Mr_White4321 het volgende:
[..]
Zo te lezen kan jij ook wel een paar pilletjes gebruiken.
Wat had je en wat zou je hebben gehad zonder aftrek?quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:54 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds vel op burg2. Was een tentamen met dranghekken, was ik al voorbij de toegestane ruimte gegaan en toen ging er 0,5 punt af omdat het niet uitgebreid genoeg was
7 anders 7,5quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat had je en wat zou je hebben gehad zonder aftrek?
quote:
Maar wel afwachten of je ze gehaald hebt toch?quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:38 schreef Etsu het volgende:
Na 3 hertentamens mag ik nu eindelijk vakantie vieren. HEUJJJJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |