Jij schrijft het gewoon zelfquote:Op donderdag 9 juli 2015 07:53 schreef eriksd het volgende:
Vakliteratuur lees ik eigenlijk nauwelijks.
Normaal gesproken hebben we wekelijks literatuuroverleg, dus ik 'moet' wel. Nu moet ik wel zeggen dat dit overleg de laatste weken er een beetje bij inschiet ivm drukte.quote:Op donderdag 9 juli 2015 07:53 schreef eriksd het volgende:
Vakliteratuur lees ik eigenlijk nauwelijks.
quote:
HEEEUH SPOT!quote:
Pillen uitdelen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:52 schreef Blistering het volgende:
Ik moet vanavond een avonddienst draaien bij mijn apotheekVan 16:30 tot 0:00. Dat zijn toch ook geen tijden meer.
Yessir. Het is een bijzonder lucratieve business.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:45 schreef Mr_White4321 het volgende:
[..]
Zo te lezen kan jij ook wel een paar pilletjes gebruiken.
Wat had je en wat zou je hebben gehad zonder aftrek?quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:54 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds vel op burg2. Was een tentamen met dranghekken, was ik al voorbij de toegestane ruimte gegaan en toen ging er 0,5 punt af omdat het niet uitgebreid genoeg was
7 anders 7,5quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat had je en wat zou je hebben gehad zonder aftrek?
quote:
Maar wel afwachten of je ze gehaald hebt toch?quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:38 schreef Etsu het volgende:
Na 3 hertentamens mag ik nu eindelijk vakantie vieren. HEUJJJJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |